Ja maar met kerst mag dat, ik ga er dadelijk een stel naar binnen werkenquote:Op zondag 25 december 2011 23:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik noem ze ook wel 'calorie-bommen'
Dag heilig boontjequote:
Iedereen is eigenlijk een freak.quote:Op zondag 25 december 2011 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
Eigenlijk wel grappig dat ik nu niet een keer de freak ben
Ik nietquote:Op zondag 25 december 2011 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Iedereen is eigenlijk een freak.
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 25 december 2011 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Diepquote:Op zondag 25 december 2011 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klopt maar ik mag toch wel blij zijn dat ik nu niet een keer eenquote:Op zondag 25 december 2011 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval.quote:Op zondag 25 december 2011 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 december 2011 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt maar ik mag toch wel blij zijn dat ik nu niet een keer eenreactie oproep
Als dat zo is, ben ik blij dat ik die info op de meet nog niet hadquote:
niets bijzondersquote:Op zondag 25 december 2011 23:25 schreef formerjellybean het volgende:
Gaan jullie verder nog wat doen met kerst ??
quote:Op zondag 25 december 2011 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft hij zijn litteken laten zien op de meet?
Als je eenmaal alles hebt ontleed, kun je wel wat hebben.quote:Op zondag 25 december 2011 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor ik mis nietsals ik bloed zie dan mis ik mij lunch snel daarna dus ik pas
Hehehe. Semi. Heb regelmatig met messen ed gespeeld. Maar zweepjes en handboeien iets vaker. Is ook leuk.quote:
Deze man weet.quote:
Serieus, in dit topic?quote:
bijles wiskunde gevenquote:Op zondag 25 december 2011 23:25 schreef formerjellybean het volgende:
Hoi Cap.quote:Op zondag 25 december 2011 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Morgen bij ouders eten, verder niks.quote:Op zondag 25 december 2011 23:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik pasquote:Op zondag 25 december 2011 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Mijn littekens komen niet daardoor lieverd.![]()
Die van mijn ex daarentegen...
[..]
Als je eenmaal alles hebt ontleed, kun je wel wat hebben.
[..]
Hehehe. Semi. Heb regelmatig met messen ed gespeeld. Maar zweepjes en handboeien iets vaker. Is ook leuk.
[..]
Deze man weet.
[..]
Serieus, in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |