quote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
iets daarboven, partiële afgeleiden en limieten enzo, als dat je iets zegt
Het is gewoon zo, kan ik niks aan doen.quote:Op zondag 25 december 2011 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan iemand even dat gedraag je als een neger plaatje posten
Ik dacht dat mijn vader zei dat je zoiets had verteld toen met die omgevallen boom?quote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Met al die kutkinderen die een hekel aan wiskunde hebben? Lijkt me wel grappig.
Gelukkig zit er tegenwoordig een SC waarschuwing in de topictitel.quote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
Wat een geile mensen bij elkaar..
Als je voor het eerst komt, zou je denken dat dit de slowchat van een gangbangclubje is ofzo
Dat is waar..quote:
Zegt me wel iets ja.quote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
iets daarboven, partiële afgeleiden en limieten enzo, als dat je iets zegt
Even geduld.quote:Op zondag 25 december 2011 23:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, gewoon, wat je dan doet zegmaar?
Kijk, ik bijt, sla, krab, vloek en duw heel wat af.. Ik ben echt een mietje, maar in bed kan ik heel veel hebben. Echt bizar.
Terwijl je dat denk ik bij mij helemaal niet verwacht..Net zoals ik het bij jou ook niet verwacht, kaneel.
Beetje gezellig geweest? Gepinballed?quote:Op zondag 25 december 2011 23:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
met hond gewandeld en gegourmet bij ouders.
Ik denk het nog steeds, maar ik geloof dat je een code woord nodig hebt om opgenomen te worden in de groep.quote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
Als je voor het eerst komt, zou je denken dat dit de slowchat van een gangbangclubje is ofzo
Ja maar dat het hier over snijseks gaatquote:Op zondag 25 december 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig zit er tegenwoordig een SC waarschuwing in de topictitel.
Waar is het dan vermakelijker dan hier?quote:Op zondag 25 december 2011 23:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is waar..
Ik kom af en toe, als de rest van het forum inkakt...
Misschien moeten we er nog bij zetten dat iedereen geil is en driekwart seksueel gefrustreerdquote:Op zondag 25 december 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig zit er tegenwoordig een SC waarschuwing in de topictitel.
Jij gaat gewoon een beest in bed zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, kan ik niks aan doen.
Goed plan. Ik ben het ookquote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Misschien moeten we er nog bij zetten dat iedereen geil is en driekwart seksueel gefrustreerd
Factquote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Misschien moeten we er nog bij zetten dat iedereen geil is en driekwart seksueel gefrustreerd
Neequote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor seks, telt dat ook als frustratie?quote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik volg R&P, SEX, KLB en soms ONZ en GC. Heel af en toe de andere fora....quote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waar is het dan vermakelijker dan hier?
Zal wel iemand anders zijn, want ik was er toen niet.quote:Op zondag 25 december 2011 23:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn vader zei dat je zoiets had verteld toen met die omgevallen boom?
Maar hem kennende kan het ook compleet iemand anders zijn waar hij het over had.
Vraag voor de grap even hoe vaak iedereen fapt/sopt.quote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
3 x per dag natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vraag voor de grap even hoe vaak iedereen fapt/sopt.
Oh wacht, ik doe het wel
Hoe vaak sopt/fapt/neukt iedereen hier?
6x/week. In mijn puberjaren lag dat getal boven de 5x / dagquote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh wacht, ik doe het wel
Misschien dat het ooit komt.quote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon een beest in bed zijn.
Ik sop 4-5 keer per dag en neuk misschien eens per week? Maar dan wel meerdere keren op die dagquote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh wacht, ik doe het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |