ghe, dicht op het vuur dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:34 schreef Strani het volgende:
Netjes
Voetbal is m'n werk geworden dus nou moet ik het wel in de gaten houden
(Ik werk voor een sport-data-bedrijf)
Goed, ik ben even weg, tot straks!
Tjah, hyves sneeuwt toch onder, gewoon facebook gebruikenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:35 schreef formerjellybean het volgende:
klotehyves , ik wil dus die foto uploaden maar alleen bij hyves is die ontzettend langzaam
Die gebruik ik ook , maar ik wilde dus ook tekening op mijn hyves zetten en dat lukte dus niet , en ik wil ze bij beide erop maar ik zag ook dat ik er moeilijk opkwam qua mobiel dus ze zullen wel weer aan het werk zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, hyves sneeuwt toch onder, gewoon facebook gebruiken
Je tekent best leuk trouwens, zag ik in je Fotoboek. Complimenten!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook , maar ik wilde dus ook tekening op mijn hyves zetten en dat lukte dus niet , en ik wil ze bij beide erop maar ik zag ook dat ik er moeilijk opkwam qua mobiel dus ze zullen wel weer aan het werk zijn
Ja, hij is leuk geworden!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:45 schreef formerjellybean het volgende:
Dank je dit is voor mij een klein historisch momentje want de eerste die dus voluit met copic markers gedaan is , toen ik het af had had ik zoiets van wow heb ik dit gemaakt.
Het onderwerp van de tekening vind ik natuurlijk ook niet onaardigquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:45 schreef formerjellybean het volgende:
Dank je dit is voor mij een klein historisch momentje want de eerste die dus voluit met copic markers gedaan is , toen ik het af had had ik zoiets van wow heb ik dit gemaakt.
You should bequote:Op vrijdag 23 december 2011 17:47 schreef formerjellybean het volgende:
Dank je wel , ik ben er trots op
Moneyfornothing en ze zijn tof. Want tietenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Wie is mfn en wat is er met haar jetsers?
tieten zijn inderdaad wel de moeite waard meestalquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moneyfornothing en ze zijn tof. Want tieten
rhuquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Wie is mfn en wat is er met haar jetsers?
werkenquote:
Ik heb zin in een leuke jongedame in kerstoutfitquote:
Doen dames dat? kerstoutfits aandoen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb zin in een leuke jongedame in kerstoutfit![]()
Enige voordeel van kerst wat mij betreft
tof dat je er weer bent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
werken
crisis
meer van die onzin
maar nu heb ik vakantie
Als ik m'n beste vriendin mag geloven welquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doen dames dat? kerstoutfits aandoen?
Kijk naar die UI van strawberryquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doen dames dat? kerstoutfits aandoen?
Wat is er zo psychotisch aan psychose meisje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef kree het volgende:
Zal me maar weer eens melden hier
Vanavond een date met psychose meisje, heb nog hard zitten twijfelen maar even praten leek me zowieso geen kwaad kunnen.
Eens kijken hoe het nu met haar is
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik m'n beste vriendin mag geloven wel
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef kree het volgende:
Vanavond een date met psychose meisje, heb nog hard zitten twijfelen maar even praten leek me zowieso geen kwaad kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Youquote:
In kerstoutfitpakjedingquote:
Ik heb mijn sexy lichaam niet meerquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij zo een sexy pakje gekocht?
Mwah je bent vast wel sexyquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb mijn sexy lichaam niet meer
Misschien volgend jaar
wel gekeken naar een laag uitgesneden jurkje maar nee..
Dus voor een spannend topje gegaan, met een doorsnee vest voor de kou
Wat is dat dan? Een galajurk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik m'n beste vriendin mag geloven wel
Dat voor overdag, en voor 's avonds als het publiek opgesodemieterd is ehm.... iets andersquote:
Vrouwen in galajurkquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb alle kerstgalas afgezegd. Omdat ik shoppen haat. Nu vier ik kerst in mn slobber joggingbroek
Je bent een vrouw maar je haat shoppen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb alle kerstgalas afgezegd. Omdat ik shoppen haat. Nu vier ik kerst in mn slobber joggingbroek
Ik ben dan ook een man. Durrrquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent een vrouw maar je haat shoppen?
Ik ben geshockeerd en verward
Spannend!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef kree het volgende:
Het klinkt alsof je ms' scroodge bent..quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ik was al blij dat ik dat jaar niet bij het jaarlijkse kerstetentje van het werk ben geweest. Iedere dag dat ik mijn pak aan moet is er één te veelquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Sinosappel het volgende:
Als ik in pak loop gaan de koppies om. Dat was de reden dat ik wel eens in pantalon en sjiek overhemd op school verscheen, gewoon omdat het kónquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik dat jaar niet bij het jaarlijkse kerstetentje van het werk ben geweest. Iedere dag dat ik mijn pak aan moet is er één te veel
Ik geloof niet dat ik in pak meer opval dan in mijn gewone kleding. En dan zit het me ook nog eens niet, dus...quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik in pak loop gaan de koppies om. Dat was de reden dat ik wel eens in pantalon en sjiek overhemd op school verscheen, gewoon omdat het kón
Ik weet niet eens wie dat isquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha. Jij had toch al een bromance met Nouvelles?
Ik denk dat het ook meer is dat ik me er goed in voel, en dat straal je uit natuurlijk. Ik bedoel, van m'n looks hoef ik het verder niet te hebben ofzo, met of zonder toffe kledingquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen in pak...mwah. Doet me niet heel veel.
Ik krijg ook een beetje het idee dat je aantrekkelijker gevonden wordt in pak...quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik in pak loop gaan de koppies om. Dat was de reden dat ik wel eens in pantalon en sjiek overhemd op school verscheen, gewoon omdat het kón
Wat ik wel merk is dat het je houding corrigeert zo een pak.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook meer is dat ik me er goed in voel, en dat straal je uit natuurlijk. Ik bedoel, van m'n looks hoef ik het verder niet te hebben ofzo, met of zonder toffe kleding
Ja, maar vooral omdat je het idee hebt dát, volgens mij. Niet zo zeer om het pak zelfquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje het idee dat je aantrekkelijker gevonden wordt in pak...
Haha nee met familie en vrienden. Waarbij ik ongegeneerd in joggingpak kan lopenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je ms' scroodge bent..
Ga je alleen kerst vieren?
Ik moet vanwege de verloren kilo's een nieuw pak kopen, dus we zullen zien wat er dan gebeurtquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje het idee dat je aantrekkelijker gevonden wordt in pak...
Ik moet een nieuw pak kopen omdat die van 5maand geleden niet meer pastquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet vanwege de verloren kilos een nieuw pak kopen, dus we zullen zien wat er dan gebeurt
Meisjes in een joggingpak vind ik vaak juist ook erg leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha nee met familie en vrienden. Waarbij ik ongegeneerd in joggingpak kan lopen
I feel your painquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook meer is dat ik me er goed in voel, en dat straal je uit natuurlijk. Ik bedoel, van m'n looks hoef ik het verder niet te hebben ofzo, met of zonder toffe kleding
Een tip: ga er niet op bezuinigen, koop er een die je écht goed staat en je écht goed zit. De goeiekope shit pik je er echt op een kilometer afstand uitquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet vanwege de verloren kilos een nieuw pak kopen, dus we zullen zien wat er dan gebeurt
Jij bent sowieso sexyquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
I feel your pain
Maar bij mij gaat zo'n jurk echt niet veel helpen. bovendien vind ik galajurken vaak ugly.
Tnxquote:
Lang verhaalquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er zo psychotisch aan psychose meisje?
Ik had het bedacht, maar ik weet niet of mijn portemonnee meewerktquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een tip: ga er niet op bezuinigen, koop er een die je écht goed staat en je écht goed zit. De goeiekope shit pik je er echt op een kilometer afstand uit
Ik ben mijn jurkje nog aan het af makenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb mijn sexy lichaam niet meer
Misschien volgend jaar
wel gekeken naar een laag uitgesneden jurkje maar nee..
Dus voor een spannend topje gegaan, met een doorsnee vest voor de kou
Hey Kreequote:Op vrijdag 23 december 2011 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
Lang verhaal![]()
Maar laten we het erop houden dat het niet een simpel dipje was.
Er is hier vast nog wel iemand die het verhaal weet en het even wil samenvatten.
Heb het nou al zoveel keer hier verteld
Ik ben bang dat ik weer heel verliefd ga worden en dat het dan hetzelfde loopt als de vorige keer.quote:
Ja dus echt welquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
I feel your pain
Maar bij mij gaat zo'n jurk echt niet veel helpen. bovendien vind ik galajurken vaak ugly.
Ja was effe uit het topic, nou ik hou jullie wel even op de hoogte van vanavondquote:
Meisjes met... Meisjes zonder...quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Meisjes in een joggingpak vind ik vaak juist ook erg leuk
ik vind het juist leuk om wat tofs aan te doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha nee met familie en vrienden. Waarbij ik ongegeneerd in joggingpak kan lopen
Leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja was effe uit het topic, nou ik hou jullie wel even op de hoogte van vanavond
Leuk om te lezen lolquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen in joggingbroek vind ik ook erg leuk! Leuker dan in pak
Ja ben niet zo van het opdoffenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het juist leuk om wat tofs aan te doen
ook gewoon thuis
elke reden om je op te doffen is er een
Mag een makkelijke pyjamabroek ook?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
ja wat vreemd dat je er nu opeens zo vaag over doetquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
Lang verhaal![]()
Maar laten we het erop houden dat het niet een simpel dipje was.
Er is hier vast nog wel iemand die het verhaal weet en het even wil samenvatten.
Heb het nou al zoveel keer hier verteld
Ik zit nu in een spijkerbroek omdat mijn joggingbroek in de wasmachine zit ;pquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
Dan heb je mij nog niet gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik vind mezelf altijd wel een lekker lijf hebben in een joggingsbroekquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
bij het haar en make up haak ik dan altijd weer afquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja dus echt welAls jij een jurk aanhebt waarvan je zelf ook vind dat ie je goed staat, die nét ff uit je comfortzone is en die je goed past enzo dan ga jij er ook in stralen. Zeker als je dan ook even wat extra aandacht aan je haar en makeup besteed. Als je maar wel zorgt dat je geen centimeter dikke laag plamuur op je harses hebt want dat is sowieso een dikke afknapper
Zal ik een foto nemen als ik mijn nieuw pak heb?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef Cassandra87 het volgende:
mannen in pakAls ik íets sexy en aantrekkelijk vind
Je bent geen pak nee?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben niet eens een pakZelfs als ik ooit ga trouwen dan ga ik niet in pak
Tell me morequote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd wel een lekker lijf hebben in een joggingsbroek
Als jij dat kerst outfitje aandoet, dan doe ik een pak aan, deal?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee spijkerbroek en shirt dat draag ik meestalquote:
Hoeft ook niet extreem, als het maar goed zit. Zelfde voor de makeup, less is more enzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij het haar en make up haak ik dan altijd weer af
ik vind altijd dat ik al genoeg moeite heb gedaan met de jurk en dan word ik weer lui
En dan ben ik altijd super ijdel en ga kijken hoe ik mijn bovenlijf kan perfectionerenquote:
expsychosemeisje natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
Wat als psychosemeisje nou geen psychose meer heeft hoe noem je haar dan ??
Kijk, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Psychoseloosmeisje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
post-psychose meisjequote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
meisje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is de bestequote:
Iedereen kan er sexy uitzienquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga morgen nog verder kerstshoppen, ik moet er toch ook sexy uit kunnen zien..
p.s. ik draag ook make-up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Mwah...ik vind mezelf naturel gewoon zoveel mooier dan als ik ben opgedoft. Dan voel ik me net een clown. En ik denk dat het objectief ook mooier is bij mij, naturel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja dus echt welAls jij een jurk aanhebt waarvan je zelf ook vind dat ie je goed staat, die nét ff uit je comfortzone is en die je goed past enzo dan ga jij er ook in stralen. Zeker als je dan ook even wat extra aandacht aan je haar en makeup besteed. Als je maar wel zorgt dat je geen centimeter dikke laag plamuur op je harses hebt want dat is sowieso een dikke afknapper
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iedereen kan er sexy uitzienMaak je een foto van jezelf in pak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iedereen kan er sexy uitzienJij bent niet de enige die dat nog moet lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed, zat een beetje in een dipje de laatste tijd, maar ik voel me nu echt positief.quote:
Opgedoft is iets anders dan dichtgeplamuurd schatquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwah...ik vind mezelf naturel gewoon zoveel mooier dan als ik ben opgedoft. Dan voel ik me net een clown. En ik denk dat het objectief ook mooier is bij mij, naturel.
Bij de 1 staat opgedirkt mooier, bij de ander niet..
Fijn dat het nu beter gaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
Goed, zat een beetje in een dipje de laatste tijd, maar ik voel me nu echt positief.
Mooi begin voor het nieuwe jaar
Ik vindt het ook geen probleem om te vertellen, maar ik heb geen zin om weer een hele lange post te typen om het een beetje duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja wat vreemd dat je er nu opeens zo vaag over doet
normaal strooi je altijd lekker vrij met dit verhaal
en die 2 andere verhalen op je langspeelplaat
Er staat volgens mij een antieke in m'n fobo. Van like 6 jaar oud ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maak je een foto van jezelf in pak?
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Opgedoft is iets anders dan dichtgeplamuurd schatBorstel door je haar, beetje mascara op, hooguit nog een subtiele kleur lipstick en gáán
Had je op TC makeup op?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwah...ik vind mezelf naturel gewoon zoveel mooier dan als ik ben opgedoft. Dan voel ik me net een clown. En ik denk dat het objectief ook mooier is bij mij, naturel.
Bij de 1 staat opgedirkt mooier, bij de ander niet..
Vriendinquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat versieren voor hem wel makkelijk gaatquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)met-50-plussers.html
Waarom post die man nooit in dit topic?
Whut? Je bent single af?quote:
Dat snap ik. haha onder "naturel" versta ik wel dat ik m'n haar heb gekamd en wat mascara op heb. Dat is zeer basic.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Opgedoft is iets anders dan dichtgeplamuurd schatBorstel door je haar, beetje mascara op, hooguit nog een subtiele kleur lipstick en gáán
Kan die tips geven toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat versieren voor hem wel makkelijk gaat![]()
Duuh
Ik heb een beste vriendin. Gouden tip ouwe, gratis advies uit het kamp van de vijand en als je het handig aanpakt nog een personal shopping coach ookquote:
6 jaar?? ik eis een nieuwe! ps overhemd vind ik nog geen pakquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er staat volgens mij een antieke in m'n fobo. Van like 6 jaar oud ofzo
Pics van het t-shirtquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een hele foute minnie mouse t-shirt voor de kerst met colbertje maar draag daaronder gewoon een spijkerbroek
Nee het verhaal was, dat zij zelf niet vond dat ze een relatie aan kon omdat ze nog met teveel problemen zat.quote:
Met de kerst, als je geluk hebt. Véél gelukquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
6 jaar?? ik eis een nieuwe! ps overhemd vind ik nog geen pak
Denk je dat hij die tips wil delen? Als ik hem was zou ik ze voor mezelf houden, straks versieren wij die meisjes van 24 nogquote:
Nou dan, het resultaat vond ik verre van onplezant, zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat snap ik. haha onder "naturel" versta ik wel dat ik m'n haar heb gekamd en wat mascara op heb. Dat is zeer basic.
ik heb niet eens een pak.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
Stap 1: koop een fantastisch huisquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk je dat hij die tips wil delen? Als ik hem was zou ik ze voor mezelf houden, straks versieren wij die meisjes van 24 nog
Zijn enige tip zou volgens mij gewoon betrekking hebben op zijn bankrekeningquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk je dat hij die tips wil delen? Als ik hem was zou ik ze voor mezelf houden, straks versieren wij die meisjes van 24 nog
Nein! Ik heb vernomen dat mannen vrouwen in een joggingbroek ook leuk vindenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou dan, het resultaat vond ik verre van onplezant, zullen we maar zeggen
Hup, op naar die galajurk
En ik eis natuurlijk een foto van jou in galajurk dan, duhquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met de kerst, als je geluk hebt. Véél geluk
Strak shirtje erbovenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nein! Ik heb vernomen dat mannen vrouwen in een joggingbroek ook leuk vinden
stap 5. eerst een bavaria.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stap 1: koop een fantastisch huis
Stap 2: nodig al je vrienden uit
Stap 3: maak het leven 1 groot feest
Stap 4: ultimate swaggerboss
Oh om nog op 1 van die langspeelplaten terug te komen (nee niet die van 15)quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja wat vreemd dat je er nu opeens zo vaag over doet
normaal strooi je altijd lekker vrij met dit verhaal
en die 2 andere verhalen op je langspeelplaat
74 bij 167quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je als ik zo bot mag zijn? En je lengte natuurlijk
Dat is het verkeerde soort mannen. Of je moet van Mercedessen houdenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nein! Ik heb vernomen dat mannen vrouwen in een joggingbroek ook leuk vinden
Coolquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het verhaal was, dat zij zelf niet vond dat ze een relatie aan kon omdat ze nog met teveel problemen zat.
Ik heb haar nu 3 maanden niet gezien en 10 smsjes ofzo nog tussendoor en nu weer afgesproken.
Heb haar wel eens gevraagd of het wat met ons zou worden als zij niet met die problemen zat, en dat wilde ze heel graag.
En ik was gelijk de eerste keer al verliefd op haar.
wees blijquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Oh om nog op 1 van die langspeelplaten terug te komen (nee niet die van 15)
Ik ben bij haar op de koffie geweest, heel gezellig maar ze wist al dat ik niks wilde.
Volgende dag sms-je ik moet je maar uit m'n hoofd zetten het gaat toch nooit wat worden.
aaaaargh gek wordt ik ervan, lopen er nu ineens meiden achter mij aan ofzo
Die ander is ook leuk hoor en gezellig maar voel er geen klik bij die ik wel bij psychose meisje had.quote:
ik ookquote:
Wanneer gebeurd mij dat eensquote:
Nou ik ben al begonnen met gezonder eten (door de weeks ook geen vlees) en minder vet kokenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al enig idee hoe je dat gaat doen? Ik heb mijn eigen weg gevolgd.
Uhm hoezo die Mercedessen? Ik heb geen verstand van autos.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is het verkeerde soort mannen. Of je moet van Mercedessen houden
bleeeghquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat vinden jullie van Ruben Block, die wint ze volgens mij ook zo om zijn vinger
[ afbeelding ]
Arme jijquote:
jij mag mijn buik wel hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit op 69 bij 183
Zullen we wat bemiddelen?
minder koolhydraten eten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou ik ben al begonnen met gezonder eten (door de weeks ook geen vlees) en minder vet koken
Vanaf de verhuizing geen suiker, geen vet meer, en ik ga beginnen met hardlopen (woon straks weer tegen het westerpark aan)
En woonwagensquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhm hoezo die Mercedessen? Ik heb geen verstand van autos.
Extra sporten is het enige dat ik niet ben gaan doen. Zou ik eigenlijk moeten om ook dat laatste beetje kwijt te rakenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou ik ben al begonnen met gezonder eten (door de weeks ook geen vlees) en minder vet koken
Vanaf de verhuizing geen suiker, geen vet meer, en ik ga beginnen met hardlopen (woon straks weer tegen het westerpark aan)
hoelang deed je over 22kg?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Extra sporten is het enige dat ik niet ben gaan doen. Zou ik eigenlijk moeten om ook dat laatste beetje kwijt te raken
Vrouwen en hun borsten altijdquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij mag mijn buik wel hoorAl stop ik dat vet liever iets hoger op mijn lichaam
hoe dat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen en hun borsten altijd
Er ontstaan hele ruzies over![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
net zoals in 2011, 2010, 2009, 2008, 2007 en zo terug tot ik oud genoeg was om goede voornemens te maken
en toch word ik elk jaar dikker
wat een mysterie
Ze miste de psychosequote:Op vrijdag 23 december 2011 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
Die ander is ook leuk hoor en gezellig maar voel er geen klik bij die ik wel bij psychose meisje had.
PSC is je vriendin?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, 85 kilo schoon aan de haak hier, op 1.86m.
PSC tijdens het passen van een nieuwe trui: HOU JE BUIK EENS IN! In een volle winkel
Dat heet een knuffelbuikje en dat vind ik juist sexyquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
HerkenbaarAl word ik niet écht dik overigens, het zit vooral in mijn hoofd. Ik heb alleen een 3-maanden-zwanger-buikje maar al het overige is gewoon slank. Maar ik ben echt gek op koken en eten
Personal Shopping Coachquote:
Wat is jouw bmi en wat is jouw lengte?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
Hulde voor de vrouwen die hier zo openlijk hun gewicht durven te zeggen
Mijn gewicht is geheim![]()
![]()
Aha! Een lotgenootquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:40 schreef Newbie114 het volgende:
Ik kom hier echt te weinig de laatste tijd. Gelukkig kom ik nu mijn postcount opkrikken en gezellig mee doen, want heb vakantie
Nee hoor zo erg is het nog nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen en hun borsten altijd
Er ontstaan hele ruzies over![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:40 schreef Newbie114 het volgende:
Ik kom hier echt te weinig de laatste tijd. Gelukkig kom ik nu mijn postcount opkrikken en gezellig mee doen, want heb vakantie
Thanksquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je bent hard
Tijnbrein heeft een vet leip sixpack
Onzekerheid is voor onzekeren. Spill it, you woman!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
Hulde voor de vrouwen die hier zo openlijk hun gewicht durven te zeggen
Mijn gewicht is geheim![]()
![]()
Er zijn wel meer mannen die dat sexy vinden en gek genoeg zijn er zelfs mannen die mij sexy vinden maar zolang ik dat niet in mijn koppie heb boeit t geen flikkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heet een knuffelbuikje en dat vind ik juist sexy
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Onzekerheid is voor onzekeren. Spill it, you woman!
Ja dahag, nice tries!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is jouw bmi en wat is jouw lengte?
Ik denk dat als een vrouw eens zou aangeven mij sexy te vinden, de knop in mijn hoofd toch wel snel om zou zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mannen die dat sexy vinden en gek genoeg zijn er zelfs mannen die mij sexy vinden maar zolang ik dat niet in mijn koppie heb boeit t geen flikker
Uiteraard moet je je er zelf goed bij voelen. Als je maar niet doorslaatquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mannen die dat sexy vinden en gek genoeg zijn er zelfs mannen die mij sexy vinden maar zolang ik dat niet in mijn koppie heb boeit t geen flikker
Je bent dus gewoon (te) dun.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn BMI is 19 en ik weeg 63 en ben 181 cm klein
don't worry, ik ben te gek op mijn eigen kookkunstenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard moet je je er zelf goed bij voelen. Als je maar niet doorslaat
capstan ik vind je sexyquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk dat als een vrouw eens zou aangeven mij sexy te vinden, de knop in mijn hoofd toch wel snel om zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat als ik het raad ga je dan op date met mij?quote:
Volgens de norm wel jaquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
capstan ik vind je sexyUiteraard. Is helemaal naar de andere kant doorgeslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
19 is in het laatste stukje van 'gezond' aan de dun kant toch?quote:
Nee en die vergelijking is ook behoorlijk overdreven hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef -Nouvelles het volgende:
En Sinosappel, upload eens foto's in je fobo dan zodat ik kan checken of je echt op Megan Fox lijkt. Of cam.
Haha ok thx, ik denk dat het vermakelijke naiiviteit is die ik daar ga lezen, maar maakt niet uit lantquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
hoihoi ( maagd)
Zo bizar om terug te lezen, ik moest het gewoon even delen. Er staan ook reacties tussen van users uit dit topic, dat is al helemaal vreemd.
Voor mij is het nieuw. Zou ik het eens doorlezen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
hoihoi ( maagd)
Zo bizar om terug te lezen, ik moest het gewoon even delen. Er staan ook reacties tussen van users uit dit topic, dat is al helemaal vreemd.
Nouja ik snap het niet helemaal want voor wat er van te zien was op de tietenpics heb je niks om je voor te schamen, hooguit om trots op te zijnquote:
Het heet zelfreflectie en persoonlijke groei. Termen om van te kotsen, maar in dit licht vind ik het wel een mooi ietsquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
hoihoi ( maagd)
Nee was het maar zo'n feest, die lengte. Schraap daar maar meer dan 10 cm vanaf...quote:
kreeg je niet genoeg aandacht net?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:46 schreef kree het volgende:
Ja ik heb alleen nu een probleem.
Dan gaan jullie weer vertellen dat ik het helemaal verkeerd heb aangepakt maargoed.
Kijk het is dus zo, die eerste keer was met psychose meisje dat werd dus niks door haar psychose.
toen kwam meisje van 15
Daarna leerde ik die andere meid kennen die mij dus heel leuk vindt en verliefd op me is maar ik niet op haar.
Omdat ik dacht dat het toch nooit meer wat met psychose meisje zou worden (tijden geen contact meer mee gehad)
Heb ik haar dat verhaal verteld, nouja zij kent nogal wat mensen die werken met psychose personen.
Dus waarschuwingen all the way van haar. (en hoop dat ik wat met haar wil)
Stel dat het nu vanavond zover is dat het met psychose meisje goed gaat en het wel wat kan worden, dan heb ik die andere meid weer heeeeel erg teleurgesteld.
Protip: vertel het andere meisje dat je niet verliefd op haar bent en hou haar niet aan het lijntje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:46 schreef kree het volgende:
Dan gaan jullie weer vertellen dat ik het helemaal verkeerd heb aangepakt maargoed.
Kijk het is dus zo, die eerste keer was met psychose meisje dat werd dus niks door haar psychose.
toen kwam meisje van 15
Daarna leerde ik die andere meid kennen die mij dus heel leuk vindt en verliefd op me is maar ik niet op haar.
Omdat ik dacht dat het toch nooit meer wat met psychose meisje zou worden (tijden geen contact meer mee gehad)
Heb ik haar dat verhaal verteld, nouja zij kent nogal wat mensen die werken met psychose personen.
Dus waarschuwingen all the way van haar.
Stel dat het nu vanavond zover is dat het met psychose meisje goed gaat en het wel wat kan worden, dan heb ik die andere meid weer heeeeel erg teleurgesteld.
Nou en. Hij is wel dun zo te lezen en voor mij is dat te dun.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
te dun is BMI onder 18.5
Dus hij is niet te dun.
En als je psy meisje laat lopen dan haar. Wat je ook doet iemand zal worden telleurgesteldquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:46 schreef kree het volgende:
toen kwam meisje van 15
Dus waarschuwingen all the way van haar.
En wie ben jij? En wat is de waarde van deze "mening"?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nou en. Hij is wel dun zo te lezen en voor mij is dat te dun.
Voor jou persoonlijk? Of voor andere mannen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar ze blijft hopen dat merk ik aan haar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Protip: vertel het andere meisje dat je niet verliefd op haar bent en hou haar niet aan het lijntje?
Ga gewoon voor de persoon die jij 't leukste vindt en met wie het ook daadwerkelijk zin heeft. Doe niet zo moeilijk en maak geen drama, iedereen wordt wel eens een keer afgewezen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:46 schreef kree het volgende:
toen kwam meisje van 15
Dus waarschuwingen all the way van haar. (en hoop dat ik wat met haar wil)
Ben jij zo klein?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest, die lengte. Schraap daar maar meer dan 10 cm vanaf...
Ik vind het te dun, andere mensen waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk? Of voor andere mannen?
Tja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar ze blijft hopen dat merk ik aan haar.
Tja en inderdaad 1 zal er teleurgesteld worden.
Waarschijnlijk ikzelf hahaha
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kreeg je niet genoeg aandacht net?
Ik vind het ook te dun, simpelweg omdat ik me niet kan voorstellen dat je dan een lijf hebt waarvan je de ribben niet kan zien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik vind het te dun, andere mensen waarschijnlijk niet.
Nou en, er zijn kerels zat die kop klein vallenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest, die lengte. Schraap daar maar meer dan 10 cm vanaf...
Huilie huilie, je was toch niet van plan om 'm te geven ofwel?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Meldtquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef kree het volgende:
[..]Nouja misschien lezen er meer mensen mee die niet het hele verhaal kennen.
Maargoed ik houdt mn mond wel.
Neenee. Ik beroof mezelf nog liever van het leven. Ik geef geen mannen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Huilie huilie, je was toch niet van plan om 'm te geven ofwel?
Ben niet bang voor het afwijzen, psychose meisje is het leukst.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ga gewoon voor de persoon die jij 't leukste vindt en met wie het ook daadwerkelijk zin heeft. Doe niet zo moeilijk en maak geen drama, iedereen wordt wel eens een keer afgewezen.
En daarom boeit het dus niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Neenee. Ik beroof mezelf nog liever van het leven. Ik geef geen mannen.
Jammerquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Neenee. Ik beroof mezelf nog liever van het leven. Ik geef geen mannen.
Gelukkig kan je gevoel niet sturenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ben niet bang voor het afwijzen, psychose meisje is het leukst.
Maar ik wil wel zeker weten dat ze van die (ergste) problemen af is voordat ik sowieso wat wil.
Dus daarom maar effe rustig praten vanavond en dan zien we wel hoe het verder loopt.
sowieso is die ander voor mij geen optie (of het moet nog groeien) zo gek vaak heb ik haar nog niet gesproken.
En die psychose meisje spoort weer voor geen meter dus daar heb je niet zoveel aan op dit moment, tenzij je zin hebt in de nodige drama natuurlijk. Veel succes met het gesprek dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ben niet bang voor het afwijzen, psychose meisje is het leukst.
Maar ik wil wel zeker weten dat ze van die (ergste) problemen af is voordat ik sowieso wat wil.
Dus daarom maar effe rustig praten vanavond en dan zien we wel hoe het verder loopt.
sowieso is die ander voor mij geen optie (of het moet nog groeien) zo gek vaak heb ik haar nog niet gesproken.
vallen op iemand die niet bereikbaar is, is natuurlijk de klassieke manier om maar geen relatie aan te hoeven gaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En die psychose meisje spoort weer voor geen meter dus daar heb je niet zoveel aan op dit moment, tenzij je zin hebt in de nodige drama natuurlijk. Veel succes met het gesprek dan.
Nouja dat is wat ik vanavond wil uitvinden dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En die psychose meisje spoort weer voor geen meter dus daar heb je niet zoveel aan op dit moment, tenzij je zin hebt in de nodige drama natuurlijk. Veel succes met het gesprek dan.
Trouwens, ik keek eens op jouw Facebook en toen jouw profielfoto om je goed te bekijken en dat bericht onder die foto, is dat dat psychose meisje? Ik klikte op haar foto maar het leek me wel aangezien ze nogal creepy uit haar ogen keek ofzo. Vond ik dan, op de één of andere manierquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat is wat ik vanavond wil uitvinden dus.
En ik wil een knuffel maar die krijg ik wel
ben jij nog met loka?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen?
Haha wtf is dit nou weer?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsjeblieft, voor jou
[ afbeelding ]
iemand die in je broekje probeert te komenquote:
Niet echt subtielquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iemand die in je broekje probeert te komen
oh ik ben er 2 weken uit geweest of zoquote:
Laat me lekker schattige kuikentjes geven aan schattige meisjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geen interesse dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, we zijn nu een week na het concert, niets meer van haar gehoord sindsdien
Dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, we zijn nu een week na het concert, niets meer van haar gehoord sindsdien
Ik vind 't nog wel meevallen, heb hier erger meegemaaktquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:00 schreef Sinji het volgende:
Tenenkrommend, waar kingtoppie mee bezig is
Ach hier in dit topic mag datquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:00 schreef Sinji het volgende:
Tenenkrommend, waar kingtoppie mee bezig is
Uitgaand van het gebrek aan welke communicatie dan ook: neequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.Had zij nog wel gevoelens voor jou?
Hahaha.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jammer man, jij had nog wel gevoelens voor haar toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uitgaand van het gebrek aan welke communicatie dan ook: nee
Vandaar:quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer man, jij had nog wel gevoelens voor haar toch?
Ik heb mij bedacht, ik stuur je zo toch nog een keilang Facebook-berichtje terugquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
goh kree niet zo miepen, heb je meiden achter je aan, ben je weer moeilijk aan t doen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:07 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb mij bedacht, ik stuur je zo toch nog een keilang Facebook-berichtje terug
Soms lijkt het wel dat hij hier enkel komt vertellen dat hij de dames niet van zich af kan slaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja Kree ga ergens anders pimpen met je hosselmoves
Hahahaha en?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, lol... een vriend van me heeft dus tijgerbalsem op ze lul gesmeerd als weddenschap.
ik doe bij jou ookquote:
En wat heeft hij gewonnen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, lol... een vriend van me heeft dus tijgerbalsem op ze lul gesmeerd als weddenschap.
zo leuk hoe mannen schattig en geil altijd verwarrenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laat me lekker schattige kuikentjes geven aan schattige meisjes
Geil kuikentje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo leuk hoe mannen schattig en geil altijd verwarren
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik doe bij jou ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
sommige vrouwen kunnen er ook wat van.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hahaquote:
Ik vond dat kuikentje ook behoorlijk geil jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
goh kree niet zo miepen, heb je meiden achter je aan, ben je weer moeilijk aan t doen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja Kree ga ergens anders pimpen met je hosselmoves
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel dat hij hier enkel komt vertellen dat hij de dames niet van zich af kan slaan
waarom?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hahaik ben echt heel benieuwd hoe jij bent in real life dus je moet sowieso naar Amsterdam komen
Ja precies, ik word ook altijd schattig gevondenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef dawg het volgende:
[..]
sommige vrouwen kunnen er ook wat van.
tnxquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha.
Leuke MLP usericon trouwens
Het was een grapjuhquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Haha ik dacht ik kom weer eens terug in dit topic om jullie te vervelen met al mijn ellendige verhalen.
Trouwens ik wil gewoon aandacht en liefde en als ik dat niet in het echt krijg dan maar in dit topic![]()
Faal. vrouwen weten dondersgoed het verschil tussen schattig en geil.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef dawg het volgende:
[..]
sommige vrouwen kunnen er ook wat van.
En dus niet geil. Sorry to break it for yaquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja precies, ik word ook altijd schattig gevonden
sorry, don't buy itquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik wil je versieren natuurlijk
ik bedoelde qua geil gedoe etc.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja precies, ik word ook altijd schattig gevonden
En bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Faal. vrouwen weten dondersgoed het verschil tussen schattig en geil.
[..]
En dus niet geil. Sorry to break it for ya
Ja ik ook, maar qua handelingen dan hè, schattige diertjes posten werkt dan niet natuurlijk.quote:
vrouwen zeggen gewoon geil te zijn (of jij tenminste), sommige mannen komen met kuikentjes omdat ze te schijterig zijn te zeggen wat ze echt denken (of willen).quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Faal. vrouwen weten dondersgoed het verschil tussen schattig en geil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |