abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105963067
quote:
Moslim slaat verloskundige voor verwijderen boerka

Marseille - Een 24-jarige Fransman heeft tijdens de bevalling van zijn vrouw de verloskundige geslagen, omdat zij tijdens het bevallen de boerka van zijn vrouw probeerde af te doen. De man is opgepakt en zit achter de tralies.

Nassim Mimoune was al verwijderd uit de verloskamer omdat hij de verloskundige een 'verkrachter' noemde nadat zij een inwendig onderzoek bij zijn vrouw deed.

Op het moment van de geboorte van de baby zag hij vanachter een raam de verloskundige de boerka afdoen en stormde hij wederom de verloskamer in. Hij sloeg de verpleegster in haar gezicht en eiste dat zijn vrouw weer volledig gesluierd werd.

Terwijl zijn vrouw vervolgens beviel van een zoontje, werd Mimoune afgevoerd door de beveiliging van het ziekenhuis in Marseille. Later is hij gearresteerd op verdenking van mishandeling.

Een rechter in de Zuid-Franse haven besloot Mimoune een gevangenisstraf van zes maanden te geven omdat zijn ‘religieuze waarden niet superieur zijn aan de wetten van de Franse republiek’.

bron: Telegraaf
Ik vind 6 maanden eigenlijk nog te weinig, zo'n mafketel moet je gelijk ook uit de ouderlijke macht zetten. Je gunt het zo'n kind toch niet om opgevoed te worden door zulke psychopaten?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  vrijdag 23 december 2011 @ 14:40:17 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_105963127
quote:
omdat zijn ‘religieuze waarden niet superieur zijn aan de wetten van de Franse republiek’
En als we dit nu even volhouden met z'n allen. Het moet maar eens afgelopen zijn met die onzinnige geloofsregeltjes.
  vrijdag 23 december 2011 @ 14:42:19 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_105963181
Da's toch een behoorlijke straf, goede zaak! Beter dan 5 dagen schoffelen...
censuur :O
pi_105963186
TS denkt net zo bekrompen als die moslim :')
Zes maanden cel vanwege iemand slaan is een prima straf hoor
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_105963263
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:40 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

En als we dit nu even volhouden met z'n allen. Het moet maar eens afgelopen zijn met die onzinnige geloofsregeltjes.
Mensen die menen om op religieuze gronden boven de wet te staan zijn gevaarlijk. Zelfs 'rechtsgeleerde Donner' begreep dit niet toen hij zijn opmerking maakte over de invoering van de sharia. Zijn uitgangspunt was dat je iedereen wel even een op religieuze onderbuikgevoelens gebaseerde wetgeving mocht opleggen als daar een meerderheid voor was. Daarbij volledig voorbij gaande aan de rechten van ieder mens om van geloofsvervolging gevrijwaard te zijn.
Zelfs bij rechtsgeleerden komen dus de meest idiote ideeėn op, niet zo raar dat er genoeg van dit soort mafketels vrij rondlopen dus.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_105963309
Ondanks dat ik het persoonlijk belachelijk vind, kan ik die man ook wel begrijpen.
De bevalling zorgt al voor veel stress, deze mensen zijn ongelovelijk preuts en gelovig en dan gaat een niet-gelovige aan de boerka van zijn vrouw zitten en aan haar intieme delen. Natuurlijk moet het en hoort het erbij, maar ik kan zijn verwarring wel begrijpen en ik vind het sneu dat hij pas weer thuis is als zijn zoontje al een halfjaar is.

Zeik me maar af. :Y
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_105963316
quote:
Een rechter in de Zuid-Franse haven besloot Mimoune een gevangenisstraf van zes maanden te geven omdat zijn ‘religieuze waarden niet superieur zijn aan de wetten van de Franse republiek’.
Dus dat. Kankermongolen zijn het
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_105963326
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:42 schreef Seam het volgende:
Zes maanden cel voor mishandeling van een hulpverlener vind ik anders maar een hele lauwe straf. We hebben het niet over een situatie waarin twee onuitstaanbare kemphanen elkaar te lijf gingen. Zo'n hulpverlener heeft namelijk niet de keuze om de benen te nemen, die moet gewoon doorgaan met zijn of haar werk.
  vrijdag 23 december 2011 @ 14:47:38 #9
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_105963350
quote:
Dit is in mijn ogen ook veel te laag.
2 jaar was meer op zijn plek geweest.
Dat mens deed gewoon haar werk en hier in Nederland wordt je ook zwaarder gestraft als je een hulpverlener een hoek verkoopt.
Dit is slaan omdat je moet slaan en niet omdat er dreiging is deze man zoekt alles maar op om even los te gaan dus een gevaar voor de samenleving en mag van mij wel even een tijdje gaan zitten.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_105963369
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:46 schreef Speedfight het volgende:
Ondanks dat ik het persoonlijk belachelijk vind, kan ik die man ook wel begrijpen.
De bevalling zorgt al voor veel stress, deze mensen zijn ongelovelijk preuts en gelovig en dan gaat een niet-gelovige aan de boerka van zijn vrouw zitten en aan haar intieme delen. Natuurlijk moet het en hoort het erbij, maar ik kan zijn verwarring wel begrijpen en ik vind het sneu dat hij pas weer thuis is als zijn zoontje al een halfjaar is.

Eens. Eigenlijk is hij het slachtoffer.
  vrijdag 23 december 2011 @ 14:49:13 #11
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_105963402
Dat kindje zal vast een fijne opvoeding krijgen..
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_105963441
quote:

Je stopt zo'n dader dus weer even lekker in de slachtofferrol. Waarom?
Het zijn gewoon volwassen mensen die heel goed weten hoe zo'n bevalling eraan toegaat.
Was dan niet naar het ziekenhuis gegaan maar naar een 'moslim verloskundige'... wedden dat die exact dezelfde handelingen verrichten! Je hoeft in de Islamitische wereld als vader je ook niet zo idioot te gedragen, word je ook gewoon voor op je plaats gezet.

Ik vind het sneu voor het kind dat het zo'n vader heeft. Dat is echt geen goede start.
  vrijdag 23 december 2011 @ 14:51:41 #13
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_105963500
Hoe moet je anders die baby eruit krijgen? Dan moet je toch aan de kut van dat wijf zitten jonguh! Je kan die baby moeilijk door die burka heen persen.
pi_105963505
quote:
TBS kan er ook wel bij. In dit soort gevallen kun je religie prima als geestesziekte bestempelen.
  vrijdag 23 december 2011 @ 14:52:23 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105963517
quote:

Hou toch op, het is van levensbelang (voor moeder en kind) dat de verloskundige tijdens de bevalling goed contact kan houden met de moeder, en dat gebeurt niet als moeder gesluierd is.
Daarbij ging het zo te lezen om een vrouwelijke verloskundige, dus dan moet het sowieso al geen probleem zijn geweest om te ontsluieren.

Het gevaar met dit soort reacties schuilt hem vooral in het niet meer kunnen onderscheiden wat noodzakelijk is bij een medische handeling, en ten koste van alles een vrouw gesluierd willen houden, waarbij je in dit geval zowel de vrouw als het (ongeboren) kind in gevaar brengt, en dat mensen in zo'n situatie de sluier belangrijker vinden dan de gezondheid is een teken dat men hun eigen religieuze regels niet eens goed begrijpt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105963530
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

TBS kan er ook wel bij. In dit soort gevallen kun je religie prima als geestesziekte bestempelen.
Religieuze wanen zijn een geestesziekte imo
  vrijdag 23 december 2011 @ 14:53:24 #17
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_105963549
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:50 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Je stopt zo'n dader dus weer even lekker in de slachtofferrol. Waarom?
Het zijn gewoon volwassen mensen die heel goed weten hoe zo'n bevalling eraan toegaat.
Was dan niet naar het ziekenhuis gegaan maar naar een 'moslim verloskundige'... wedden dat die exact dezelfde handelingen verrichten! Je hoeft in de Islamitische wereld als vader je ook niet zo idioot te gedragen, word je ook gewoon voor op je plaats gezet.

Ik vind het sneu voor het kind dat het zo'n vader heeft. Dat is echt geen goede start.
daarom zei ik al: die man is gewoon gaan slaan omdat hij wilde slaan en heeft daar een rede voor gezocht.
en het geloof is 9 van de 10 keer een dekmantel om je eigen kwaad goed te praten.
Maar helaas zegt het geloof ook dat je gestraft wordt voor je eigen daden.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_105963560
Geloof op zich is prima, iedereen moet vrij zijn om te geloven wat diegene wil, zolang je daar andere mensen maar niet mee lastig valt.

Dit is dus gewoon een goeie straf. Had voor mij nog wel wat langer gemogen. Iemand slaan die je vrouw probeert te helpen tijdens de bevalling van je kind door een stukje stof te verwijderen, wat geheel logisch is, dan ben je gewoon ziek in je kop...
pi_105963566
Dat de verloskundige aan dr kut zat snap ik ook wel, maar aan dr hoofddoek zitten, laat staan m afdoen is onnodig en heeft niets met de bevalling te maken. De vrouw zal het niet zelf gevraagd hebben, anders was de man niet zo kwaad geworden.
pi_105963587
quote:

Ja alleen het idee al! Bij een bevalling aan de intieme delen zitten! Belachelijk!
pi_105963608
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hou toch op, het is van levensbelang (voor moeder en kind) dat de verloskundige tijdens de bevalling goed contact kan houden met de moeder, en dat gebeurt niet als moeder gesluierd is.
Daarbij ging het zo te lezen om een vrouwelijke verloskundige, dus dan moet het sowieso al geen probleem zijn geweest om te ontsluieren.

Maar ze ligt in een ziekenhuis waar ook mannen zijn.
pi_105963614
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:53 schreef Speedfight het volgende:
Dat de verloskundige aan dr kut zat snap ik ook wel, maar aan dr hoofddoek zitten, laat staan m afdoen is onnodig en heeft niets met de bevalling te maken. De vrouw zal het niet zelf gevraagd hebben, anders was de man niet zo kwaad geworden.
Die vrouw klaagde zelf dat ze het zo warm kreeg met die doek op dr kop
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_105963615
quote:
Een burka is wat anders dan een hoofddoek. Lijkt me nou niet echt bevorderlijk voor de gezondheid als je daar ligt te bevallen met een burka om i.v.m. de toevoer van zuurstof e.d. :')
pi_105963646
Eigenlijk wil ik wel s de mening van een moslim horen hierover :9
  vrijdag 23 december 2011 @ 14:57:13 #25
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_105963677
quote:

Ik vind de straf wel gepast, ook als signaal naar anderen. Zo gaan we hier niet met elkaar om.
pi_105963704
Dat kind wordt vast een grootse aanwinst voor de maatschappij :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105963748
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dat kind wordt vast een grootse aanwinst voor de maatschappij :')
Inderdaad, de ouders zullen het kind vast vrij opvoeden zodat het kind zich gemakkelijk kan ontplooien.
  vrijdag 23 december 2011 @ 14:59:29 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105963757
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:54 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Maar ze ligt in een ziekenhuis waar ook mannen zijn.
Ja en? Als een man in een verloskamer aanwezig is dan is het in principe een arts, en als jij je vrouw medische hulp ontzegt omdat de arts een man is dan mag je van mij sowieso al gearresteerd worden.
Daarbij is er uit het nieuwsbericht op geen enkele manier op te maken dat er ook mannen bij de bevalling aanwezig waren, en als het om een normale bevalling gaat dan kan dat prima met een verloskundige, in dit geval een vrouw.

Het is niet zo dat artsen en verplegers op de afdeling verloskunde in het wilde weg verloskamers binnenwandelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105963758
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:56 schreef Speedfight het volgende:
Om bijvoorbeeld te horen dat iemand het wel kan begrijpen maar niet helemaal goedkeurt?
pi_105963802
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:57 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ik vind de straf wel gepast, ook als signaal naar anderen. Zo gaan we hier niet met elkaar om.
Helemaal mee eens. Als je in het ziekenhuis wil bevallen weet je dat er een verloskundige naar je intieme delen komt kijken.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 december 2011 @ 15:00:41 #31
38148 crew  Innisdemon
pi_105963804
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Da's toch een behoorlijke straf, goede zaak! Beter dan 5 dagen schoffelen...
Inderdaad. Prima strafmaat
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:00:57 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105963818
quote:
Jij hebt echt geen flauw benul hoe een bevalling gaat hč.... |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105963856
quote:
Dit soort moslims staan er inderdaad om bekend veel waarde te hechten aan de mening van de vrouw.
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:04:18 #34
3542 Gia
User under construction
pi_105963940
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:49 schreef B-FliP het volgende:
Dat kindje zal vast een fijne opvoeding krijgen..
Oh, vast wel. 't Is een jongetje, hč!

Ze hadden om die man te straffen een mannelijke verloskundige moeten oppiepen om de bevalling te doen en hem dan laten toekijken. Achterlijk gedoe!

Inderdaad, 2 jaar was beter geweest.
pi_105963961
quote:

Die meneer had niet alleen bestraft moeten worden voor het slaan van de verpleegster maar daar bovenop ook nog eens voor het in levensgevaar brengen van zijn vrouw en kind. Poging tot doodslag dus.
Als ik het gesis en hoer geroep van die bevolkingsgroep hoor, valt de preusigheid nog wel mee.
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:05:15 #36
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_105963973
quote:
Ja want tijdens een bevalling kun je zo lekker helder praten en duidelijk alles aangeven. Een arts hoeft helemaal je gezicht niet te zien voor het hoe en wat. :D

Moet je eens proberen, praten tussen de weeen door. Gaat heel goed en lekker vlot!
pi_105964114
quote:
Ben jij verloskundige? Ik kan me voorstellen dat er bepaalde medische indicaties zijn die vereisen dat je het gelaat van een patient kan zien. Misschien moest ze haar pupillen wel bekijken of haar tong inspecteren.... doet er ook niet toe. Een arts of verloskundige moet gewoon de ruimte krijgen om zijn of haar werk op een professionele manier te kunnen doen.
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:09:33 #38
3542 Gia
User under construction
pi_105964127
quote:
Je moet bij een bevalling het gezicht van de vrouw kunnen zien om te zien of ze goed perst. Dat zie je niet aan de buik, namelijk.

Waarschijnlijk heb je zelf nog geen kind gekregen, anders had je wel geweten dat het belangrijk is dat de verloskundige het gezicht van de vrouw ziet.
pi_105964135
quote:

Arme moslim kan er ook niks aan dat hij geestelijk beperkt is.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_105964203
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:59 schreef Leandra het volgende:

Het is niet zo dat artsen en verplegers op de afdeling verloskunde in het wilde weg verloskamers binnenwandelen.
Maakt ook niet uit, in Islamitische landen zijn er genoeg mannelijke artsen aanwezig bij bevallingen, doen ze daar ook niet moeilijk over, het is tenslotte een arts die professioneel zijn beroep uitoefent. Het is niet de darkroom van een of andere kinky party 8)7
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:13:21 #41
3542 Gia
User under construction
pi_105964246
Was de boerka trouwens niet verboden in Frankrijk?

Ook nog een boete erbij, dus.
pi_105964271
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:13 schreef Gia het volgende:
Was de boerka trouwens niet verboden in Frankrijk?

Ook nog een boete erbij, dus.
Enkel in het openbaar dacht ik.
pi_105964344
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

En in de verloskamer.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:19:32 #44
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_105964449
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:16 schreef Aether het volgende:

[..]

En in de verloskamer.
Want, ziekenhuis is openbaar. Dat klopt ja.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:21:03 #45
3542 Gia
User under construction
pi_105964507
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ze is vast niet naar de verloskamer gezapt, dus is ze er mee over straat geweest.
Hoe dan ook, in overtreding.
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:22:28 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105964569
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:11 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, in Islamitische landen zijn er genoeg mannelijke artsen aanwezig bij bevallingen, doen ze daar ook niet moeilijk over, het is tenslotte een arts die professioneel zijn beroep uitoefent. Het is niet de darkroom van een of andere kinky party 8)7
Het vervelende is alleen dat er zelfs in islamitische landen mannen zijn die hun vrouw medische hulp weigeren als de hulpverlener een man is.... en dat vooral in combinatie met het feit dat vrouwen in sommige landen niet naar school mogen, en er dus geen vrouwelijke artsen zijn.

Het is al triest genoeg dat dat soort types nog voorkomen in landen als Iran en Afghanistan, en dat ze er daar mee wegkomen, maar dit moet je in de westerse wereld niet accepteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:24:17 #47
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_105964631
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het vervelende is alleen dat er zelfs in islamitische landen mannen zijn die hun vrouw medische hulp weigeren als de hulpverlener een man is.... en dat vooral in combinatie met het feit dat vrouwen in sommige landen niet naar school mogen, en er dus geen vrouwelijke artsen zijn.

Het is al triest genoeg dat dat soort types nog voorkomen in landen als Iran en Afghanistan, en dat ze er daar mee wegkomen, maar dit moet je in de westerse wereld niet accepteren.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
pi_105964800
quote:
Vind het nogal lang, eerlijk gezegd. Als je dergelijke straffen uit gaat delen voor dit soort vergrijpen, zitten binnen no time de gevangenissen vol.

Neemt niet weg dat die man natuurlijk gewoon niet spoort.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_105964836
Is las Man slaat Wiskundige voor verwijderen boerka ^O^ ^O^
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:30:12 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105964858
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind het nogal lang, eerlijk gezegd. Als je dergelijke straffen uit gaat delen voor dit soort vergrijpen, zitten binnen no time de gevangenissen vol.

Neemt niet weg dat die man natuurlijk gewoon niet spoort.
Mwah, als mishandeling van een hulpverlener standaard minimaal zo streng gestraft wordt gaan mensen misschien weer eens normaal doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105964954
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, als mishandeling van een hulpverlener standaard minimaal zo streng gestraft wordt gaan mensen misschien weer eens normaal doen.
Oh ja, hulpverlener. Nee, goed punt.

My bad :)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_105965170
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:38 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ik vind 6 maanden eigenlijk nog te weinig, zo'n mafketel moet je gelijk ook uit de ouderlijke macht zetten. Je gunt het zo'n kind toch niet om opgevoed te worden door zulke psychopaten?
Ik vind het op zich wel een teken van vooruitgang, hoor, ze komen er niet zomaar meer mee weg. ^O^
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_105965517
quote:
Waarom?
Wat hebben de andere moslims deze psychopaat te maken?
Denk je dat elke moslim gewelddadig zou reageren? Doe je PVV bril eens af mafkees.
pi_105965564
Bovendien is deze wandaad ook op geen enkele fatsoenlijke grond te verdedigen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_105965623
quote:

[..]

Frankrijk is goed bezig de laatste tijd. Boerka-verbod, hoofddoekverbod op scholen, Turkije dikke middelvinger geven, Algerije platbombarderen. Keep up the good work.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 23 december 2011 @ 16:10:39 #56
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_105966318
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:46 schreef Griebus het volgende:

[..]

Dus dat. Kankermongolen zijn het
Volgens mij was er hier sprake van 1 geweldpleger en niet meerdere.
Krekker is de bom!
  vrijdag 23 december 2011 @ 16:16:39 #57
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_105966532
Die knuppel moet gedeporteerd worden, zijn opvattingen stroken overduidelijk niet met Westerse waarden dus hij heeft hier niets te zoeken.
pi_105968019
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Die knuppel moet gedeporteerd worden, zijn opvattingen stroken overduidelijk niet met Westerse waarden dus hij heeft hier niets te zoeken.
100% ook dat ie van een uitkering leeft.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:38:16 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105969588
Hier in nederland krijgen we die situaties gelukkig niet.
Wij zijn al wel ingeburgerd en zouden daarom vragen hebben gesteld tijdens het intakegesprek over juist aan te nemen omgangsvormen...
The truth was in here.
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:40:49 #60
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105969672
Moslims :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105969796
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:45 schreef ComplexConjugate het volgende:

Zelfs 'rechtsgeleerde Donner' begreep dit niet toen hij zijn opmerking maakte over de invoering van de sharia. Zijn uitgangspunt was dat je iedereen wel even een op religieuze onderbuikgevoelens gebaseerde wetgeving mocht opleggen als daar een meerderheid voor was. Daarbij volledig voorbij gaande aan de rechten van ieder mens om van geloofsvervolging gevrijwaard te zijn.
Zelfs bij rechtsgeleerden komen dus de meest idiote ideeėn op, niet zo raar dat er genoeg van dit soort mafketels vrij rondlopen dus.
Ik vrees dat jij gewoon onze democratie niet zo goed begrijpt. Als de meerderheid de Sharia ingevoerd wil zien, dan komt er de Sharia.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_105969894
quote:
Ik vind het wel belachelijk dat die vrouw probeert de boerka eraf te halen (onder eraf halen versta ik de gehele boerka uit doen), verder vind ik het normaal om aan de kut te zitten want dat hoort er eenmaal bij.

Hier is je mening.
If not now, then when.
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:49:04 #63
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105969910
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik vind het wel belachelijk dat die vrouw probeert de boerka eraf te halen (onder eraf halen versta ik de gehele boerka uit doen), verder vind ik het normaal om aan de kut te zitten want dat hoort er eenmaal bij.

Hier is je mening.
Er is toch een boerkaverbod in Frankrijk :P?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105969943
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:49 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Er is toch een boerkaverbod in Frankrijk :P?
Het gaat me over het algemeen. Dat de sullige Sarkozy nou een verbod invoert om wat stemmen te vangen moet die lekker zelf weten. :')
If not now, then when.
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:51:45 #65
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105969997
Kijk, dat het belachelijk is dat hij zo agressief reageerde, daar is geen twijfel over mogelijk. De strafmaat, tikkeltje aan de hoge kant maar soit.

Maar wat ik me nu afvraag is waarom dit wereldnieuws is? Waarom staat dit in de Telegraaf, Daily Mail, Fox News, West Australian, één of ander Hongaars nieuwsding en in Indonesiė.

Zulk groot nieuws is het toch niet? Man slaat door en krijgt zes maanden celstraf. Big deal.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:53:45 #66
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105970062
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het gaat me over het algemeen. Dat de sullige Sarkozy nou een verbod invoert om wat stemmen te vangen moet die lekker zelf weten. :')
Ik zou het ook hebben gedaan, boerka verwijderen. Boerka :').

Indonesiė begint trouwens ook te leunen naar het extremisme.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:53:53 #67
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105970069
quote:

[..]

Hier is je mening.
De boerka moest eraf zodat de anesthesist aan de slag kon, het moest namelijk een keizersnee worden.

http://www.lefigaro.fr/ac(...)ile-a-son-epouse.php
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_105970134
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik vrees dat jij gewoon onze democratie niet zo goed begrijpt. Als de meerderheid de Sharia ingevoerd wil zien, dan komt er de Sharia.
En ga ik bommen gooien. :Y
pi_105970178
quote:

[..]

Hier is je mening.
Even serieus: jij vindt het ECHT raar dat een medisch specialist een volledig bedekkend gewaad af probeert te doen tijdens een bevalling? Dat vind je ECHT belachelijk?
pi_105970193
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:53 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik zou het ook hebben gedaan, boerka verwijderen. Boerka :').

Indonesiė begint trouwens ook te leunen naar het extremisme.
Dan hebben je ouders toch wat fout gedaan bij je opvoeding als je zo respectloos bent. Ik heb altijd geleerd dat je iedereen moet accepteren zoals die is, ongeacht hun afkomst, geaardheid, handicap of wat dan ook. :)

Ik heb met je te doen. Nee eigenlijk niet.

quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

De boerka moest eraf zodat de anesthesist aan de slag kon, het moest namelijk een keizersnee worden.

http://www.lefigaro.fr/ac(...)ile-a-son-epouse.php
Prima, dan kan ik het enigzins nog begrijpen. Maar misschien was het ook mogelijk om een stukje van de boerka rond de buik los te knippen in plaats van de gehele boerka te verwijderen.
If not now, then when.
pi_105970227
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Even serieus: jij vindt het ECHT raar dat een medisch specialist een volledig bedekkend gewaad af probeert te doen tijdens een bevalling? Dat vind je ECHT belachelijk?
Ik vind jou belachelijker. Leer eerst maar is correct Nederlands.
If not now, then when.
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:00:16 #72
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105970275
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Prima, dan kan ik het enigzins nog begrijpen. Maar misschien was het ook mogelijk om een stukje van de boerka rond de buik los te knippen in plaats van de gehele boerka te verwijderen.
En hoe denk je dat de verdoving toegediend wordt?
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:00:54 #73
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105970294
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik vind jou belachelijker. Leer eerst maar is correct Nederlands.
Eens, 'ns, desnoods zelfs es maar nooit een vervoeging van het woord zijn.
pi_105970295
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:51 schreef Dagonet het volgende:

Maar wat ik me nu afvraag is waarom dit wereldnieuws is? Waarom staat dit in de Telegraaf, Daily Mail, Fox News, West Australian, één of ander Hongaars nieuwsding en in Indonesiė.

Zulk groot nieuws is het toch niet? Man slaat door en krijgt zes maanden celstraf. Big deal.
Het blijven voeden van angst tegen 'iets' waardoor er geld rondgepompt kan blijven worden in defensie, of is dat tever gezocht?

Het zal niet de eerste vorm van agressie bij een bevalling zijn denk ik.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_105970297
quote:
Ze hadden per direct moeten zeggen dan bekijk het maar met dat lelijke berberaapje; hopelijk krijgt u een miskraam :r

Vervolgens per direct het land uit flikkeren. Doe toch normaal man. Kutvolk :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105970323
quote:

[..]

Dan hebben je ouders toch wat fout gedaan bij je opvoeding als je zo respectloos bent. Ik heb altijd geleerd dat je iedereen moet accepteren zoals die is, ongeacht hun afkomst, geaardheid, handicap of wat dan ook. :)

Wel alleen maar 1 kant op natuurlijk en dat is de moslimkant op. Begrip/respect voor de andere kant, nee, dat is racisme/discriminatie/fascisme whatever.
quote:
Man, toen bij mij een operatie aan mijn jukbeen uitgevoerd moest worden moest ik al in mijn blote ass een blauw jurk-achtig gewaad aandoen. Waarom? Omdat men goed bij je lichaam moet kunnen voor oa de sensoren voor je hartslag, bloeddruk etc. En om je goed te kunnen reanimeren als er iets fout gaat. En dan wil jij die NOODZAKELIJKE maatregelen afwimpelen omdat een extremist in een onzinregel van een verzonnen godje gelooft? Kom op zeg. Ze had dat ding uberhaupt nooit aan mogen hebben in het ziekenhuis an sich.

Het meest hypocriete is nog dat die gasten zelf respect eisen, maar de 1e zijn om anderen hun regels met geweld op te dringen.
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:02:16 #77
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105970329
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Ze hadden per direct moeten zeggen dan bekijk het maar met dat lelijke berberaapje; hopelijk krijgt u een miskraam :r

Vervolgens per direct het land uit flikkeren. Doe toch normaal man. Kutvolk :r
Ja, want die vrouw die stond er ook achter. Oh, nee, wacht, die had overal toestemming voor gegeven.
pi_105970352
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik vind jou belachelijker. Leer eerst maar iseens correct Nederlands.
Wat zei je?
Ook nog inhoudelijk wat te melden of hou je het persoonlijk?
pi_105970355
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:00 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En hoe denk je dat de verdoving toegediend wordt?
Buik, volledig, rug?

quote:
3s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:00 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Eens, 'ns, desnoods zelfs es maar nooit een vervoeging van het woord zijn.
Ik zie het. Een veelgemaakte fout die wordt gemaakt door veel mensen. Alleen vind ik zijn spelling en grammatica om te huilen en vooral omdat hij een gore racist is en denkt beter te zijn dan de Moslims, terwijl zijn niveau beduidend laag is.
If not now, then when.
pi_105970357
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:02 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, want die vrouw die stond er ook achter. Oh, nee, wacht, die had overal toestemming voor gegeven.
Die vrouwen daar zijn achterlijk dat ze dergelijk gedrag van hun mannen accepteren. Dus ja, indirect zijn ze er zelf schuld aan ja.
vosss is de naam,
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:03:17 #81
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105970358
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:00 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Het blijven voeden van angst tegen 'iets' waardoor er geld rondgepompt kan blijven worden in defensie, of is dat tever gezocht?

Het zal niet de eerste vorm van agressie bij een bevalling zijn denk ik.
Nou, zo bewust zal het ook wel niet zijn denk ik, maar ik vind het wel opvallend. Wat boeit het nou wat er in een voorstad van Marseille gebeurde? Voor het Nederlandse publiek dan tenminste.
pi_105970384
quote:

[..]

Precies.in before de linkse huilies die dit goedpraten.
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:04:32 #83
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105970392
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Die vrouwen daar zijn achterlijk dat ze dergelijk gedrag van hun mannen accepteren. Dus ja, indirect zijn ze er zelf schuld aan ja.
De vrouw gaf toestemming voor alles wat de verpleegkundigen aan het doen waren en wilden doen. Zij stond dus volledig niet achter haar man maar moest haar bek houden anders zou hij van haar scheiden (wat volgens mij de betere keuze was geweest, maar goed).

En die vrouwen waar, in St Denis? Frankrijk?
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:04:43 #84
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_105970400
Huh. De boerka was toch verboden in Frankrijk?
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_105970411
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wel alleen maar 1 kant op natuurlijk en dat is de moslimkant op. Begrip/respect voor de andere kant, nee, dat is racisme/discriminatie/fascisme whatever.

[..]

Man, toen bij mij een operatie aan mijn jukbeen uitgevoerd moest worden moest ik al in mijn blote ass een blauw jurk-achtig gewaad aandoen. Waarom? Omdat men goed bij je lichaam moet kunnen voor oa de sensoren voor je hartslag, bloeddruk etc. En om je goed te kunnen reanimeren als er iets fout gaat. En dan wil jij die NOODZAKELIJKE maatregelen afwimpelen omdat een extremist in onzinregel van een verzonnen godje gelooft? Kom op zeg. Ze had dat ding uberhaupt nooit aan mogen hebben in het ziekenhuis an sich.

Het meest hypocriete is nog dat die gasten zelf respect eisen, maar de 1e zijn om anderen hun regels met geweld op te dringen.
Pff. Je moet echt is wat vaker naar buiten en misschien wat vaker een praatje maken met Moslims. Je wereldbeeld is echt te triest, dat zegt ook al genoeg over jou.

Ik heb niet eens zin om inhoudelijk op je in te gaan als je bij voorbaat al zulke uitspraken doet, net zoals gisteren. :W
If not now, then when.
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:05:46 #86
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105970418
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Buik, volledig, rug?

Ik ga even van volledig uit. Juist omdat de boerka verwijderd werd. Maar zelfs dan nog is het van belang dat een arts goed zicht heeft op de toestand van een patiėnt, waaronder dus de ogen en de rest van het gezicht.
pi_105970447
Ik zie dat de goedpraters er al zijn.
pi_105970452
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Buik, volledig, rug?

[..]

Ik zie het. Een veelgemaakte fout die wordt gemaakt door veel mensen. Alleen vind ik zijn spelling en grammatica om te huilen en vooral omdat hij een gore racist is en denkt beter te zijn dan de Moslims, terwijl zijn niveau beduidend laag is.
Ah jij vindt mijn grammatica en spelling om te huilen niet omdat die slecht is maar omdat ik een gore racist ben die tegen het 'ras' moslims is? En zelf dan nog geen zin zonder fouten kunnen maken?

Dit is zeker moslimlogica?
Die komma hoort trouwens ook niet na moslims te staan en beduidend klopt ook niet.
pi_105970455
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie dat de goedpraters er al zijn.
Leg uit.

Ik vind het terecht dat de man moet zitten, zeer terecht zelfs.
If not now, then when.
pi_105970500
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:03 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nou, zo bewust zal het ook wel niet zijn denk ik, maar ik vind het wel opvallend. Wat boeit het nou wat er in een voorstad van Marseille gebeurde? Voor het Nederlandse publiek dan tenminste.
Maar het helpt wel, je ziet dat mensen er zo heftig emotioneel op kunnen reageren alsof het 1 van hun eigen familieleden betreft.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_105970513
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Pff. Je moet echt iseens wat vaker naar buiten en misschien wat vaker een praatje maken met Mmoslims. Je wereldbeeld is echt te triest, dat zegt ook al genoeg over jou.

Ik heb niet eens zin om inhoudelijk op je in te gaan als je bij voorbaat al zulke uitspraken doet, net zoals gisteren. :W
Nee je gaat er niet inhoudelijk op in omdat je geen onderbouwd weerwoord kan maken. En daarom wordt je persoonlijk. Typerend gedrag.

Maar ga vooral verdedigen dat een religieus extremist een medisch specialist aanvalt die zijn vrouw tijdens een bevalling probeert TE HELPEN.
pi_105970571
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:45 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Mensen die menen om op religieuze gronden boven de wet te staan zijn gevaarlijk. Zelfs 'rechtsgeleerde Donner' begreep dit niet toen hij zijn opmerking maakte over de invoering van de sharia. Zijn uitgangspunt was dat je iedereen wel even een op religieuze onderbuikgevoelens gebaseerde wetgeving mocht opleggen als daar een meerderheid voor was. Daarbij volledig voorbij gaande aan de rechten van ieder mens om van geloofsvervolging gevrijwaard te zijn.
Besef je wel dat je jezelf hier ontzettend tegenspreekt? Aan de ene kant zeg je dus dat iedereen gelijk moet zijn voor de wet, ongeacht diens godsdienstelijke opvattingen. Aan de andere kant vind je dat die man nog harder gestraft moet worden omdat zijn daad religieus gemotiveerd is. Ben blij dat jij geen rechter bent...
pi_105970584
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:04 schreef Dagonet het volgende:

En die vrouwen waar, in St Denis? Frankrijk?
Die vrouwen die met dergelijke achter gestelde moslimmannen trouwen.

Die vrouwen.

:)
vosss is de naam,
pi_105970596
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee je gaat er niet inhoudelijk op in omdat je geen onderbouwd weerwoord kan maken. En daarom wordt je persoonlijk. Typerend gedrag.

Maar ga vooral verdedigen dat religieus extremist een medisch specialist aanvalt die zijn vrouw tijdens een bevalling probeert TE HELPEN.
Ooh ik kan prima inhoudelijk reageren, alleen heeft het geen enkele zin en heb ik bovendien niet eens zin om er inhoudelijk op in te gaan omdat jij toch komt met "Moslims dit bla bla bla" en je je vasthoudt bij je mening.

Dat zie ik als verloren tijd.

Verder ben ik het eens dat een verloskundige de ruimte moet hebben om de bevalling goed uit te voeren, enigszins kan er natuurlijk ook rekening gehouden worden met de boerka indien mogelijk.
If not now, then when.
pi_105970671
quote:

hij gaat naar een gynaecoloog een beetje kennis van wat zo'n man doet is teveel gevraagd?
pi_105970737
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

hij gaat naar een gynaecoloog een beetje kennis van wat zo'n man doet is teveel gevraagd?
Ik werd pas geleden pislink toen de tandarts aan mijn vrouw haar tanden zat!!! Dat is een belediging in mijn geloof! Yuri_Boyka is het met me eens daarover gelukkig.
pi_105970760
quote:
8s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik werd pas geleden pislink toen de tandarts aan mijn vrouw haar tanden zat!!! Dat is een belediging in mijn geloof! Yuri_Boyka is het met me eens daarover gelukkig.
Dat is echt de domste vergelijking ooit. Maar ik had ook niet anders van je verwacht.
If not now, then when.
pi_105970784
quote:

[..]

[..]

op zulke momenten gaan kledingstukken uit en heb je niet te zeiken als je het beste met je vrouw en toekomstige kind voor hebt
pi_105970791
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Maar dan nog. Je mag toch veronderstellen dat een gynaecoloog of verloskundige midden in het rifgebergte of een andere zwaar islamitische plaats op dat moment precies hetzelfde had gedaan.
pi_105970796
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ooh ik kan prima inhoudelijk reageren, alleen heeft het geen enkele zin en heb ik bovendien niet eens zin om er inhoudelijk op in te gaan omdat jij toch komt met "Moslims dit bla bla bla" en je je vasthoudt bij je mening.

Dat zie ik als verloren tijd.

Verder ben ik het eens dat een verloskundige de ruimte moet hebben om de bevalling goed uit te voeren, enigszins kan er natuurlijk ook rekening gehouden worden met de boerka indien mogelijk.
Waarom? Denk je dat het voor die vrouw prettig is om te bevallen in al die lappen?
Hoe moeten de verpleegkundigen en de artsen hun werk doen als ze niet eens de gelaatsuitdrukking van de patient kunnen zien? Dat is van groot belang.
Het is sowieso al vreemd dat ze haar zo lang die boerka aan hebben laten houden.
pi_105970877
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:18 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Maar dan nog. Je mag toch veronderstellen dat een gynaecoloog of verloskundige midden in het rifgebergte of een andere zwaar islamitische plaats op dat moment precies hetzelfde had gedaan.
misschien zijn de mannen daar simpelweg niet bij een bevalling
pi_105970888
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom? Denk je dat het voor die vrouw prettig is om te bevallen in al die lappen?
Hoe moeten de verpleegkundigen en de artsen hun werk doen als ze niet eens de gelaatsuitdrukking van de patient kunnen zien? Dat is van groot belang.
Het is sowieso al vreemd dat ze haar zo lang die boerka aan hebben laten houden.
Of dat prettig is moet ze zelf maar aangeven en weten, dat weet ik en jij niet. De artsen kunnen hun werk doen en proberen rekening te houden met de boerka zover het mogelijk is. Als dit echt niet mogelijk is met een boerka dan vind ik dat de boerka af moet.
If not now, then when.
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:20:39 #103
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105970889
quote:

[..]

[..]

Ik heb indonesisch bloed en me opa was zelf een moslim.

Ik ben tegen elke vorm van religie, alleen de islam komt er boven uit. En wat nou respect? Conservatieve moslims hebben zelf geen respect tov niet-gelovigen en vrouwen. Ze nemen dat sprookjesboek ff wat te serieus.

Boerka is respectloos voor een vrouw, dat zij dmv indoctrinatie en geweld een boerka draagt, dat is respectloos.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:21:54 #104
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_105970949
Dit heeft eik helemaal niks met religie meer te maken, die man is gewoon ziekelijk jaloers. De vrouw is zijn eigendom en niemand anders mag naar zijn eigendam kijken of er aan zitten. Dat is waar het volgens mij om gaat.
Het is handig voor dit soort zieke figuren om dan met de religievlag te zwaaien, dat komt prima in hun kraam te pas, maar het is natuurlijk gewoon onzin.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_105971144
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik heb indonesisch bloed en me opa was zelf een moslim.

Ik ben tegen elke vorm van religie, alleen de islam komt er boven uit. En wat nou respect? Conservatieve moslims hebben zelf geen respect tov niet-gelovigen en vrouwen. Ze nemen dat sprookjesboek ff wat te serieus.
Waarom komt de Islam er bovenuit, omdat door de krant en TV zoveel mogelijk extreem nieuws over Moslims wordt gepresenteerd of wat? Je komt niet helder over maar volgens mij praat je slechts de kudde na.

Ik weet niet hoe het met jou verder zit maar zover ik weet staat er in de Koran niet dat je de andere godsdiensten niet moet respecteren maar juist moet respecteren.

En zover ik weet heeft elk geloof z'n extremisme. Dit wilt niet zeggen dat ik extremisme goed praat, ben er ook op tegen, alleen vind ik het jammer dat het slechts 1 kant opgeschoven wordt.

Je moet verder ook even bevatten dat er van de extremistische Moslims maar een klein percentage is in vergelijking tot de normale Moslims. Ik vind het al erg dat ik dit zelf moet zeggen, want dat is toch een stukje algemene ontwikkeling.

Het enige verschil tussen andere godsdiensten en de Islam is dat de Islam het meest actieve godsdienst is.
If not now, then when.
pi_105971313
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]Ik weet niet hoe het met jou verder zit maar zover ik weet staat er in de Koran niet dat je de andere godsdiensten niet moet respecteren maar juist moet respecteren.

Nee dat staat niet in de koran. Er staat dat je de mensen van het boek (joden en christenen dus want de islam ziet zich als de opvolger van die 2) als dhimmies moet behandelen (2e rangs burgers met minder rechten tenzij ze zich bekeren tot de islam). Gelovigen die men 'niet van het boek' noemt, zoals (polytheļstische) Hindoes worden het slechtste van het slechtste genoemd.
pi_105971677
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee dat staat niet in de koran. Er staat dat je de mensen van het boek (joden en christenen dus want de islam ziet zich als de opvolger van die 2) als dhimmies moet behandelen (2e rangs burgers met minder rechten tenzij ze zich bekeren tot de islam). Gelovigen die men 'niet van het boek' noemt, zoals (polytheļstische) Hindoes worden het slechtste van het slechtste genoemd.
Grappig, want dat is bij ons helemaal niet zo. :)
If not now, then when.
pi_105971714
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Grappig, want dat is bij ons helemaal niet zo. :)
Ik stel voor dat je je eigen zogenaamd heilige boek eens zelf gaat lezen. Want wat ik zei, staat er toch echt in. Vraag het je imam eens en hij zal het bevestigen.
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:48:54 #109
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_105971991
Hoe zit dat met ziekenhuisbezoeken? Betaalt de verzekering toch?
Met een boerka kan je helemaal niet weten of het wel zijn eigen vrouw is die daar ligt te bevallen, hij kan wel tig vriendinnen hebben die hij op die manier laat behandelen in ziekenhuizen en weg kan schrijven op de verzekering.Wie controleert nou of de juiste persoon onder die boerka zit?
Misschien zat zijn eigen vrouw wel thuis en was dit zijn zusje die toevallig onverzekerd was oO<
pi_105972148
Ik snap niet wat het probleem is. Als die domme moslim zo nodig zijn vrouw gesluierd wil laten doet hij het toch lekker zelf thuis? Debiel met z'n domme geloof :')
Conscience do cost.
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:04:27 #111
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105972573
quote:
_O_ Franse rechtstaat _O_
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:10:02 #112
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105972743
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:38 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]
Nassim Mimoune was al verwijderd uit de verloskamer omdat hij de verloskundige een 'verkrachter' noemde nadat zij een inwendig onderzoek bij zijn vrouw deed.
Jaja... Zo eentje dat je achteraf denkt "wellicht was dat een veeg teken..." :')
'Cos boys don't cry.
pi_105973188
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:04 schreef blup het volgende:

[..]

_O_ Franse rechtstaat _O_
:') Net of Frankrijk dat gelovigen als untermenschen behandelt superieur is... seculiere extremisten zijn het :r
Ze hebben ook nog eens genocide gepleegd in Algerije en miljoenen moslims vermoord :r
Vrouwen mogen geen boerka of hoofddoek dragen :') Frankrijk = Saoedi-Arabiė van Europa.
pi_105973365
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:19 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

:') Net of Frankrijk dat gelovigen als untermenschen behandelt superieur is... seculiere extremisten zijn het :r
Ah daar is Adam1981. Vertel me eens Adam, hoe staat de koran tegenover niet-moslims die wel mensen van het boek zijn? Die krijgen de Dhimmie-status he? Als 2e rangs burger met minder rechten?

En hoe vertelt de koran over bv polytheļsten als Hindoes? Wat is daar ook alweer het oordeel over?
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:25:34 #115
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105973421
quote:

[..]

Ze hebben ook nog eens genocide gepleegd in Algerije en miljoenen moslims vermoord :r
Vrouwen mogen geen boerka of hoofddoek dragen :') Frankrijk = Saoedi-Arabiė van Europa.
Ah je weet weer 'n mooie wending te geven aan dit topic.
pi_105973445
quote:

[..]

Geloof heeft net als andere sprookjes geen plaats in politiek.
quote:
en?
quote:
Onzin inderdaad. Als dat gepeupel er zo nodig belachelijk uit wil zien moet dat lekker kunnen. Maar niet in winkels en ander eigendom waar het niet op prijs wordt gesteld nee :)
Conscience do cost.
pi_105974808
Compleet geschift gedrag. Prima dat het goed is bestraft.
pi_105976770
Ik mis behalve de straf voor de man of er nog iets voor die vrouw is gedaan. Ik bedoel, het lijkt me toch evident dat ze getrouwd is met een ongeleid projectiel. Ik hoop eigenlijk dat ze die 6 maanden gaat gebruiken om zich heel goed te verstoppen voor hem met haar zoontje, en dan bedoel ik niet onder een boerka.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 23 december 2011 @ 20:44:34 #119
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_105977095
Deze beste man werd door de Franse staat tegengewerkt in het vrij uitoefenen van zijn religie en heeft derhalve recht op een schadevergoeding.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  vrijdag 23 december 2011 @ 21:28:59 #120
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_105979627
Zwaar overdreven straf als je het mij vraagt. Ze vragen die man te participeren in de samenleving, dat gaat 100% niet lukken vanuit de jail. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_105979751
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Zwaar overdreven straf als je het mij vraagt. Ze vragen die man te participeren in de samenleving, dat gaat 100% niet lukken vanuit de jail. :{

En buiten jail ook niet, dus ze hebben een probleem.

Probleem.

Toch?
pi_105979882
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik mis behalve de straf voor de man of er nog iets voor die vrouw is gedaan. Ik bedoel, het lijkt me toch evident dat ze getrouwd is met een ongeleid projectiel. Ik hoop eigenlijk dat ze die 6 maanden gaat gebruiken om zich heel goed te verstoppen voor hem met haar zoontje, en dan bedoel ik niet onder een boerka.
De vrouw is blijkbaar van totaal ondergeschikt belang. Zij ligt nota bene te bevallen terwijl meneer bombarie maakt.
Ik hoop echt dat ze hulp krijgt om van die vent af te komen. Dat is te zeggen: als ze dat wil. Want dat is ook nog de vraag. Misschien is ze wel zo gehersenspoeld dat ze niet weg durft te gaan.
pi_105980016
quote:

Die man moet maar lekker participeren in de maatschappij in Saudi-Arabiė of zo'n ander aftands land. Daar is hij beter op zijn plek.
  vrijdag 23 december 2011 @ 21:52:19 #124
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_105980839
quote:

Het wordt niet gevraagd, het is een eis. Het wordt tijd dat dit soort mensen eens begrijpen dat het geen optie is om je te gedragen volgens de locaal geldende normen, maar een plicht.

Zoals het ook een keer tijd is dat moslims die zich wel weten te gedragen, zich distancieren van dit soort excesen. Alleen dan laat de islamitische samenleving zien dat ze hier kunnen meedraaien in een Westers land. Het feit dat dat niet nadrukkelijk genoeg gebeurt is misschien wel tekenend voor deze levensovertuiging.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_105981882
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah daar is Adam1981. Vertel me eens Adam, hoe staat de koran tegenover niet-moslims die wel mensen van het boek zijn? Die krijgen de Dhimmie-status he? Als 2e rangs burger met minder rechten?

En hoe vertelt de koran over bv polytheļsten als Hindoes? Wat is daar ook alweer het oordeel over?
Ten eerste: het hindoeisme wordt beschouwd als een monotheistische religie omdat zij geloven in een enkele realiteit (Brahman) waaruit alles ontstaan is. De verschillende goden die worden afgebeeld zijn aspecten van Brahman. Dus binnen de islam zijn het dan ook Dhimmies.

Ten tweede: Het dhimmi gebeuren is een contract tussen niet-moslims en de islamistische overheid die de shariawetgeving hanteert (dus landen zoals Saudie-Arabie, Iran, Afghanistan, Jordanie en Jemen)
Meer over dhimmi's en hun status in landen waar shariawetegving geldt: http://en.wikipedia.org/wiki/Dhimmi

[ Bericht 0% gewijzigd door NaughtyBuns op 23-12-2011 22:19:28 ]
  vrijdag 23 december 2011 @ 22:50:35 #126
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_105983751
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 22:12 schreef NaughtyBuns het volgende:
Ten eerste: het hindoeisme wordt beschouwd als een monotheistische religie omdat zij geloven in een enkele realiteit (Brahman) waaruit alles ontstaan is. De verschillende goden die worden afgebeeld zijn aspecten van Brahman.
Dat is een beetje kort door de bocht, jouw definitie hier is die van de monotheisten ....
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 23 december 2011 @ 22:54:43 #127
13462 BansheeBoy
pi_105983943
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:52 schreef elcastel het volgende:

[..]

Het wordt niet gevraagd, het is een eis. Het wordt tijd dat dit soort mensen eens begrijpen dat het geen optie is om je te gedragen volgens de locaal geldende normen, maar een plicht.
Lastig vanuit de jail. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_105984061
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 22:12 schreef NaughtyBuns het volgende:

[..]

Ten eerste: het hindoeisme wordt beschouwd als een monotheistische religie omdat zij geloven in een enkele realiteit (Brahman) waaruit alles ontstaan is. De verschillende goden die worden afgebeeld zijn aspecten van Brahman.
Er zijn inderdaad Hindoes die zo denken, maar er zijn ook veel hindoes die geloven in een trio van schepper, verzorger en vernietiger. Dat zijn dus geen monotheļsten.
  vrijdag 23 december 2011 @ 22:58:22 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105984104
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Over 6 maanden mag hij het weer proberen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105984169
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:44 schreef PalmRoyale het volgende:
Deze beste man werd door de Franse staat tegengewerkt in het vrij uitoefenen van zijn religie en heeft derhalve recht op een schadevergoeding.
Eens. Tegelijkertijd moet hij echter ook een boete betalen voor zijn handeling.
Welk bedrag is groter... we vragen het de rechter...

Ding ! De vergoeding die hij van de staat krijgt is kleiner dan de boete die hij moet betalen.
Helaaaassss.
pi_105984172
BansheeBoy met zijn altijd voorspelbare aids. _O_
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:01:09 #132
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_105984226
quote:

[..]

vrijdag 23 december 2011 @ 23:01:59 #133
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_105984261
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:

Dat moet je ook zien voor te zijn.
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:09:59 #134
13462 BansheeBoy
pi_105984663
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 22:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Over 6 maanden mag hij het weer proberen.
Zolang ze van zijn vrouw afblijven voorzie ik enkel succes. Maar dat zullen ze wel niet willen. Stel je voor. :{

vrijdag 23 december 2011 @ 23:13:14 #135
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_105984852
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Zolang ze van zijn vrouw afblijven voorzie ik enkel succes. Maar dat zullen ze wel niet willen. Stel je voor. :{

Als ze die vrouw hadden laten doodbloeden was het ook weer niet goed. Als je zoveel beperkingen eist, kun je beter in een land blijven waar daar alle ruimte voor is. Hier zitten we graag aan elkaars vrouwen ja .... volgens jouw definitie dan.
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:20:34 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105985291
quote:

[..]

Z'n vrouw lag te bevallen, en ipv zich zorgen maken om haar welzijn en dat van zijn ongeboren kind, maakte hij zich vooral druk over het feit dat zijn eer werd aangetast omdat een ander dan hijzelf z'n vrouw moest kunnen zien, en haar fysieke toestand moest controleren.
Ja duh, je moet een bevalling begeleiden, op een uitzondering na gaat het geen succes worden als je een vrouw met 4 cm ontsluiting vertelt dat ze moet persen en alles moet geven wat ze in zich heeft en pas mag ophouden als de baby geboren is.

En omdat je dat niet met 4 cm wilt, maar pas met 10, moet je dat controleren, en hoe doet een verloskundige dat? Door te voelen... heel goed.
En wat roept dat ongeleide projectiel, dat het kennelijk niet nodig vond zich op enige wijze voor te bereiden op de bevalling? Dat de verloskundige zijn vrouw verkracht...

De bevalling is een samenspel tussen (aanstaande) moeder en verloskundige, die moeten elkaar kunnen vertrouwen en in de gaten kunnen blijven houden, als je daar als man niet tegenkunt dan moet je fijn wat anders gaan doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105985309
quote:

[..]

Tsja. Wat wil ZIJ ?
Want in tegenstelling tot wat meneer denkt is zij natuurlijk niet zijn eigendom ;)
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:22:29 #138
13462 BansheeBoy
pi_105985378
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:13 schreef elcastel het volgende:

[..]

Als ze die vrouw hadden laten doodbloeden was het ook weer niet goed. Als je zoveel beperkingen eist, kun je beter in een land blijven waar daar alle ruimte voor is. Hier zitten we graag aan elkaars vrouwen ja .... volgens jouw definitie dan.
Maar we proberen met alle mogelijke middelen invloed uit te oefenen. Want hoe je het wendt of keert, we zullen in de meerderheid zijn. Democratie biedt wat dat aan gaat voldoende mogelijkheden. :{

Zolang deze middelen binnen de kaders des wets passen valt dit alleen maar te prijzen. Op gevoel snap ik dat de man wat degelijke ketsen de kamer ingooide. Rationeel gezien moet ik concluderen dat het averechts werkt. :{

Averechts werkt. :{

vrijdag 23 december 2011 @ 23:23:36 #139
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_105985438
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar we proberen met alle mogelijke middelen invloed uit te oefenen. Want hoe je het wendt of keert, we zullen in de meerderheid zijn. Democratie biedt wat dat aan gaat voldoende mogelijkheden. :{

Zolang deze middelen binnen de kaders des wets passen valt dit alleen maar te prijzen. Op gevoel snap ik dat de man wat degelijke ketsen de kamer ingooide. Rationeel gezien moet ik concluderen dat het averechts werkt. :{

Averechts werkt. :{

Mishandeling verheerlijken, ban.
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:26:55 #140
13462 BansheeBoy
pi_105985589
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:23 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Mishandeling verheerlijken, ban.
Ik weet niet of we tot een secundair debat kunnen komen, daar partnerruil hier eerder normaal dan vreemd wordt gezien. Een echte man pikt het niet als een externe (gedetacheerde) man ook maar een blik gunt aan zijn vrouw. Laat staan met haar gaat dansen of lekker sensueel glimlacht naar haar en daarna wellicht tot actie over gaat. :{

pi_105985795
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet niet of we tot een secundair debat kunnen komen, daar partnerruil hier eerder normaal dan vreemd wordt gezien. Een echte man pikt het niet als een externe (gedetacheerde) man ook maar een blik gunt aan zijn vrouw. Laat staan met haar gaat dansen of lekker sensueel glimlacht naar haar en daarna wellicht tot actie over gaat. :{

Een echte man is niet zo onzeker.

Maar goed, de man uit de OP sloeg een vrouwelijke verpleegkundige.
pi_105985812
Ik vraag me af hoe ze in het land van herkomst dan zorg verlenen.. Volledig bedekt bevallen? Geen inwendige onderzoeken?
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:42:26 #143
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_105986438
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vraag me af hoe ze in het land van herkomst dan zorg verlenen.. Volledig bedekt bevallen? Geen inwendige onderzoeken?
Ooievaar.
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:46:53 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105986689
quote:

Ja, want tijdens een bevalling denken zowel de gynaecoloog als de barende vrouw eigenlijk stiekem "oeh, lekker ding... met jou wil ik wel dansen en meer" |:(

Echt hč.... wel eens een bevalling meegemaakt?
Zoals de gynaecoloog tijdens mijn bevalling al zei: we doen aardig tegen jou, maar we hebben alleen maar oog voor het belang van de baby....
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:51:45 #145
13462 BansheeBoy
pi_105986948
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:46 schreef Leandra het volgende:

Echt hč.... wel eens een bevalling meegemaakt?
Zoals de gynaecoloog tijdens mijn bevalling al zei: we doen aardig tegen jou, maar we hebben alleen maar oog voor het belang van de baby....
Hier ga je er maar vanuit dat alle artsen professioneel zijn. Dit is natuurlijk onzin. Hoe vaak lees je niet dat een arts zich van zijn slechte kant laat zien mbt tegengesteld sexe. :{

pi_105986999
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hier ga je er maar vanuit dat alle artsen professioneel zijn. Dit is natuurlijk onzin. Hoe vaak lees je niet dat een arts zich van zijn slechte kant laat zien mbt tegengesteld sexe. :{

Hoe vaak gebeurt dat tijdens een bevalling?
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:55:34 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105987134
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Echt, ik weet niet wat jij voor idee hebt bij een bevalling, maar er is weinig opwindends of seksueels aan zo'n ontplofte mol.
Het gaat om een bevalling nota bene, denk na voor je zulke domme dingen post.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:58:22 #148
13462 BansheeBoy
pi_105987267
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Echt, ik weet niet wat jij voor idee hebt bij een bevalling, maar er is weinig opwindends of seksueels aan zo'n ontplofte mol.
Het gaat om een bevalling nota bene, denk na voor je zulke domme dingen post.
Een vrouw blijft in een bevallende staat/hoedanigheid? :?

Dat is nieuws voor mij. :{

zaterdag 24 december 2011 @ 00:11:13 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105987843
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En wat heeft die arts na de bevalling nog met haar te maken?

Echt, je moet wel verdomd primitief zijn als je zelfs een bevalling aan seks weet te koppelen.
Op een andere manier dan dat een bevalling het gevolg van seks is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105988004
vrouwen slaan... vrouwen beperken in vrijheid (studie, mening whatever) vrouwen als spook door het leven laten gaan... tja het: ies koeltoer :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_105988661
Ik vind het al raar dat ze nog zo lang haar boerka mocht aanhouden, hygiėne in de zorg is van essentieel belang, dan kan je niet zomaar in de verloskamer je eigen kledij nog aanhouden.
pi_105989318
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Bonkers. het volgende:
Ik vind het al raar dat ze nog zo lang haar boerka mocht aanhouden, hygiėne in de zorg is van essentieel belang, dan kan je niet zomaar in de verloskamer je eigen kledij nog aanhouden.
bij moslims is dit anders :{ daar gaat het verbergen van je gezicht voor alles stel je voor dat iemand dr gezicht ziet :o !!!!!! hygiene is iets ondergeschikts religie is een raar iets :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_105993444
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat zijn vaak gebieden waar de vrouwen nog geregeld bij de bevalling overlijden omdat er geen enkel benul is van zorg op dat gebied. Een lokale vroedvrouw is al een luxe.

Iets zegt me namelijk dat deze eikel zijn roots niet in een mondaine stad heeft liggen maar dat hij uit een dorp omhoog gevallen is.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_105993476
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

En wat heeft die arts na de bevalling nog met haar te maken?

Echt, je moet wel verdomd primitief zijn als je zelfs een bevalling aan seks weet te koppelen.
Op een andere manier dan dat een bevalling het gevolg van seks is.
Tsja, als we bansheeboy moeten geloven denken moslimmannen aan niets anders dan seks en bezitten ze geen enkele zelfbeheersing. Daarom moeten vrouwen ook boerkas dragen, want de mannen zijn nu eenmaal te zwak om zichzelf onder controle te houden. Voor je het weet wordt zo iemand door lust overmand en heeft hij wilde seks met het bezit van een ander.
Ja, bezit. Want meer is de vrouw in dit verhaal natuurlijk niet.

Maar natuurlijk zijn het wel de westerlingen die hij als pervers ziet - en niet de geobsedeerde moslims.
  zaterdag 24 december 2011 @ 10:08:05 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105994330
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Bonkers. het volgende:
Bij een normale bevalling heb je gewoon je eigen kleren aan, het wordt pas een blauwe jurk met achtersluiting als het een medisch verhaal is.

Ik ben de eerste keer ook in m'n eigen shirt bevallen.
De tweede keer wel in een blauwe jurk met achtersluiting, maar dat was alleen maar omdat ik bevallen ben terwijl we op het punt stonden naar de OK te gaan voor een keizersnede.

Hoewel een boerka natuurlijk een ander verhaal is, vooral wegens de gezichtsbedekking, en de communicatieve beperkingen die dat met zich meebrengt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 24 december 2011 @ 10:09:13 #156
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_105994349
Lekker voor hem. De eerste 6 maanden je kind niet zien opgroeien.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_105994364
BansheeBoy trollt er weer lustig op los, maar het zal heus wel zijn echte gedachtengang zijn. Dat laat zien hoe een enorm verknipt wereldbeeld mensen hebben die dat geloof aanhangen. Niet het kleinste beetje besef van hoe het leven werkt, over biologie, feiten, wetenschap en ga zo maar door. Niet zo vreemd ook als alles wat je zogenaamd moet weten in dat dramatisch slecht overgeschreven sprookjesboek zou staan. Helaas staat er niet in hoe je een vrouw tijdens de bevalling het beste kan helpen of hoe je medicijnen moet maken (behalve kamelenpis dan).
Het zijn mensen die gaan bidden als bv een oogst mislukt of de vrouw overlijdt tijdens een bevalling en dan gaan hopen dat dat bidden het de volgende keer zal voorkomen ipv te onderzoeken wat er precies mis ging en maatregelen treffen om dat de volgende keer te voorkomen.
pi_105995159
quote:

[..]

Dat is nou net het verschil tussen fossielen zoals jij en mensen van hier. Als mannen naar je vrouw/vriendin kijken, betekent dat in de eerste plaats dat ze de moeite van het kijken waard is, en je dus een goeie keus heb gemaakt, reden genoeg om trots te zijn. Kijken deert niet, daar hebben we tenslotte ogen voor gekregen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_105995665
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als er een keizersnede nodig is bestaat de kans dat ze inderdaad de rest van haar leven in een staat van bevalling blijft zonder die keizersnede.
Maar schijnbaar vind je het belangrijker dat een gynaecoloog niet aan een vrouw komt dan de gezondheid of eventueel zelfs het leven van vrouw en kind.
pi_105996152
Debielen zijn het , dit soort "mannen".

Die een debiele verknipte verminking van geloof belijden die hen als "man" een vrijbrief geeft tot verwerpelijk Über macho gedraag.

En in ieder geval in een Westerse maatschappij niet thuishoren.

Hard bestrijden daarom, eerst met woorden en als dat niet lukt met wetten en daden.

Zoals in dit geval flink straffen.
pi_105996281
Hier zou het waarschijnlijk een taakstrafje zijn geweest en een boete van 35 euro.
pi_105996403
Ik vrees het ook.
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:12:25 #163
3542 Gia
User under construction
pi_105996657
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Ze hoeft alleen maar te verhuizen en rond te blijven lopen in boerka. Dan herkent die man haar toch niet.
pi_105996697
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze hoeft alleen maar te verhuizen en rond te blijven lopen in boerka. Dan herkent die man haar toch niet.
_O- _O_ _O-
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:17:12 #165
3542 Gia
User under construction
pi_105996782
quote:
Nee, gewoon inwending en uitwendig uit laten scheuren. 't Zijn maar vrouwen!!
pi_105996788
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is nou net het verschil tussen fossielen zoals jij en mensen van hier. Als mannen naar je vrouw/vriendin kijken, betekent dat in de eerste plaats dat ze de moeite van het kijken waard is, en je dus een goeie keus heb gemaakt, reden genoeg om trots te zijn. Kijken deert niet, daar hebben we tenslotte ogen voor gekregen.
Aldus iemand die het oke vindt als mannen naar de billen en borsten van zijn vrouw/vriendin kijken :').

Kijken met respect mag, met verkeerde bedoelingen niet, daar steek ik een stokje voor. Ben geen gelovige of wat dan ook :)
And remember, respect is everything!
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:28:37 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105997020
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:17 schreef killfrenzy het volgende:
Aldus iemand die het oke vindt als mannen naar de billen en borsten van zijn vrouw/vriendin kijken :').

Kijken met respect mag, met verkeerde bedoelingen niet, daar steek ik een stokje voor. Ben geen gelovige of wat dan ook :)
Ja, en het ging hier om een bevalling....

Overigens kunnen de meeste vrouwen zich uitstekend zelf redden als een vreemde man "met de verkeerde bedoelingen" naar ze kijkt, daar hebben ze echt geen gefrustreerd haantje voor nodig die die man wel even wijst op zijn kennelijk respectloze blik.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105997075
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en het ging hier om een bevalling....

Overigens kunnen de meeste vrouwen zich uitstekend zelf redden als een vreemde man "met de verkeerde bedoelingen" naar ze kijkt, daar hebben ze echt geen gefrustreerd haantje voor nodig die die man wel even wijst op zijn kennelijk respectloze blik.
En genoeg weerloze dames, niet dan? En als ze de man niet nodig hebben prima. Ik had het over 'als' :).
pi_105997120
Zou de man zichzelf ook slaan als hij naar billen en borsten kijkt?
pi_105997126
quote:

[..]

Oh jij kan zien of ik met respect kijk of dat ik intern denk 'die zou ik wel eens kapot willen neuken'? :D
pi_105997150
Wat is met 'respect' kijken trouwens?
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:36:22 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105997190
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:31 schreef killfrenzy het volgende:
En genoeg weerloze dames, niet dan? En als ze de man niet nodig hebben prima. Ik had het over 'als' :).
Ja, het barst van de weerloze dames.... in het bejaardentehuis.
Maar daar is de verhouding man/vrouw zo uit balans dat de dames er weinig problemen mee hebben als er een keer ondeugend naar ze gekeken wordt.

En waar had jij het over "als"?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105997214
quote:
Moslim slaat verloskundige voor verwijderen boerka

Marseille - Een 24-jarige Fransman heeft tijdens de bevalling van zijn vrouw de verloskundige geslagen, omdat zij tijdens het bevallen de boerka van zijn vrouw probeerde af te doen. De man is opgepakt en zit achter de tralies.

Op het moment van de geboorte van de baby zag hij vanachter een raam de verloskundige de boerka afdoen en stormde hij wederom de verloskamer in. Hij sloeg de verpleegster in haar gezicht en eiste dat zijn vrouw weer volledig gesluierd werd.

Terwijl zijn vrouw vervolgens beviel van een zoontje, werd Mimoune afgevoerd door de beveiliging van het ziekenhuis in Marseille. Later is hij gearresteerd op verdenking van mishandeling.

bron: Telegraaf
Zodat we de daad van deze randdebiel nog eens kunnen lezen.
pi_105998075
quote:

[..]

OMG... Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me :')
pi_105998152
quote:

Als hij gewoon netjes leert te participeren mag hij weer uit het strafhoekje. Toch zal hij eerst even moeten leren zich aan de wet te houden en zijn handjes thuis te houden, pas dan mag hij de cursus 'deelname aan de samenleving voor gevorderden' volgen.
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:30:08 #176
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_105998736
Of je baart je kind gewoon thuis als je dit niet wil...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:37:20 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105998923
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef maniack28 het volgende:
Of je baart je kind gewoon thuis als je dit niet wil...
Ik geloof niet dat dat in Frankrijk nog net zo "standaard" is als hier (hier ook maar 30 25% overigens), dus dat zal geen optie zijn.
In dit geval was er overigens sprake van een voorbereiding op een keizerssnede, dus dan is thuisbevallen sowieso al geen optie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105999209
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:31 schreef killfrenzy het volgende:
Alleen homo's denken dat mannen lust zouden kunnen ervaren tijdens het aanschouwen van een bevalling.
pi_105999242
alle stomme geloofsregels moeten weg. klaar. en die man kogel. opgeruimd ende netjes.
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:49:47 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105999297
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
alle stomme geloofsregels moeten weg. klaar. en die man kogel. opgeruimd ende netjes.
Het heeft niets met geloofsregels te maken, dit soort fanatiekelingen doen alleen alsof hun gedrag gebaseerd is op hun geloof, maar als dat zo zou zijn dan zouden er hele voorraden mensen met hetzelfde geloof de "regels" flink overtreden.

De interpretatie die een paar fundamentalisten aan iets geven is niet representatief voor "het geloof".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105999422
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het heeft niets met geloofsregels te maken, dit soort fanatiekelingen doen alleen alsof hun gedrag gebaseerd is op hun geloof, maar als dat zo zou zijn dan zouden er hele voorraden mensen met hetzelfde geloof de "regels" flink overtreden.

De interpretatie die een paar fundamentalisten aan iets geven is niet representatief voor "het geloof".
zou bansheeboy net zo seksueel gefrustreerd zijn zonder geloof :P
pi_105999447
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:54 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

zonder geloof was ie denk ik een best relaxte gast geweest.
pi_105999481
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

het zijn de uitwassen die onlosmakelijk aan het geloof hangen. je moet dat niet tolereren maar keihard tegen optreden.
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:57:14 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105999507
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:54 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Ik denk het wel, daar heb je niet noodzakelijkerwijs een absurde interpretatie van een bepaald geloof of misbruik in je jeugd voor nodig.

Voor sommige mensen is dat geloof overigens wel een uitkomst, anders zouden ze nooit een partner vinden, en een funamentalistische geloofsovertuiging helpt altijd.

In het zwaar gereformeerde Schubbekutteveen zie ik ook mannen die zonder kerk absoluut kansloos zouden zijn geweest op de huwelijksmarkt een vrouw en een roedel kinderen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105999585
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk het wel, daar heb je niet noodzakelijkerwijs een absurde interpretatie van een bepaald geloof of misbruik in je jeugd voor nodig.

Voor sommige mensen is dat geloof overigens wel een uitkomst, anders zouden ze nooit een partner vinden, en een funamentalistische geloofsovertuiging helpt altijd.

In het zwaar gereformeerde Schubbekutteveen zie ik ook mannen die zonder kerk absoluut kansloos zouden zijn geweest op de huwelijksmarkt een vrouw en een roedel kinderen hebben.
geloof verziekt sommige geesten. net zoals sektes. sommigen zijn er ontvankelijker voor dan anderen, maar geloof is gewoon evil netto genomen. des al niettemin een interessant fenomeen.
pi_105999630
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:46 schreef Modus het volgende:

[..]

Alleen homo's denken dat mannen lust zouden kunnen ervaren tijdens het aanschouwen van een bevalling.
Dat is jouw mening. Ik kijk er anders na.
pi_105999835
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:01 schreef killfrenzy het volgende:
Na? Je kijkt na een vrouw? :').

Maar goed, leg uit. Jij denkt dat daar dus lustgevoelens zouden kunnen voorkomen? Bij wie?
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:09:34 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105999850
quote:

[..]

Heb je enig idee hoe dat er tijdens een bevalling uitziet??
Echt... seks is dan wel het laatste waar je aan denkt.
Als jij denkt dat een ander (een arts nota bene) opgewonden raakt van de ontplofte mol van jouw vrouw dan moet je eens bij jezelf te rade gaan hoe je aan zulke vreemde seksuele opvattingen komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105999970
Wie zegt dat ik dat denk? Dat staat er nergens :').

Niemand zal naar mijn vrouw kijken bij haar prive gedeelten behalve bij medische gevallen waar een vrouw het mag doen. Ik heb geen geloof nodig om dat te vinden :)
pi_106000216
quote:

[..]

Oh jij wordt geil van een bevalling? :X :X :X :X
pi_106000240
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:12 schreef killfrenzy het volgende:

Niemand zal naar mijn vrouw kijken bij haar prive gedeelten behalve bij medische gevallen waar een vrouw het mag doen. Ik heb geen geloof nodig om dat te vinden :)
Jij bent een moslim-Turk toch? Zegt al weer genoeg.

Verder laat je dus liever je vrouw dood gaan dan dat een mannelijke arts haar red. Prima bezig joh.
pi_106000458
quote:

[..]

Ze loopt toch niet met haar billen en borsten bloot? Althans ik mag hopen dat de jouwe dat niet doet. Kerels kijken nu eenmaal naar konten, zeker als ze lekker strak zijn, dat is niks nieuws hoor. En hoe bepaal jij het verschil tussen kijken met respect en kijken met verkeerde bedoelingen? kun jij gedachten lezen of zo?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:29:22 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106000521
quote:

Dus als er een medische noodsituatie is, en er is geen vrouw voor handen, dan laat je je vrouw, en bijvoorbeeld je ongeboren kind gewoon sterven omdat een mannelijke arts de bevalling niet mag doen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 24 december 2011 @ 16:14:23 #194
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_106003965
quote:
Die man moet met zijn poten afblijven van die verloskundige, zijn vrouw en hij zijn zelf naar het ziekenhuis gegaan omdat zij niks weten omtrent de handelingen van een bevalling. Als je het zelf zoveel beter weet dan doe je het toch lekker zelf?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
  zaterdag 24 december 2011 @ 16:15:56 #195
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106004033
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Als hij geen geloofsregels had, had hij wel andere belachelijke regels.
pi_106009487
quote:

En wat vind je vrouw daarvan ? Vindt zij het ook onacceptabel als haar leven gered wordt door een mannelijke arts, of maakt haar mening niet uit ;) ?
pi_106009565
Nood breekt wet en als het niet anders kan dan moet het maar :). Mijn vrouw haar mening is in deze gelijk aan die van mij :)
pi_106009582
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij bent een moslim-Turk toch? Zegt al weer genoeg.

Verder laat je dus liever je vrouw dood gaan dan dat een mannelijke arts haar red. Prima bezig joh.
Moslim? Nee
Turk? Nee
Dood laten gaan? Nee
pi_106009630
Iedereen die het niet eens is met DH is een moslimturk
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_106009638
Overigens praat killfrenzy onzin.
pi_106009755
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
Overigens praat killfrenzy onzin.
Wat is er onzin aan?
pi_106010142
Geen zin om het uit te leggen.

Samenvatting : een vrouw is niet jouw bezit en er is niet altijd een vrouwelijke arts voorhanden.
  zaterdag 24 december 2011 @ 19:11:10 #203
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_106010171
Wie gaat er dood in 2012?? Ik hoop op diverse mensen :)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_106010413
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 19:10 schreef De_Nuance het volgende:
Geen zin om het uit te leggen.

Samenvatting : een vrouw is niet jouw bezit en er is niet altijd een vrouwelijke arts voorhanden.
Klopt, daarom zei ik dat haar mening belangrijk is.

Klopt, daarom zei ik dat nood wet breekt.

zaterdag 24 december 2011 @ 19:24:24 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106010669
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:52 schreef killfrenzy het volgende:
Nood breekt wet en als het niet anders kan dan moet het maar :). Mijn vrouw haar mening is in deze gelijk aan die van mij :)
Zeker weten dat het haar vanaf een paar cm ontsluiting niets meer kan schelen wie haar helpt, als ze maar geholpen wordt, en ik mag aannemen dat je haar beslissingsbevoegdheid ook op dat moment niet in twijfel gaat trekken, ongeacht het feit dat jij niet over de kennis beschikt om te oordelen of het op dat moment om "nood" gaat om "wet" te breken.
Wat betreft de wet in deze mogen ze het weigeren van een hulpverlener omdat deze het verkeerde geslacht heeft wat mij betreft strafbaar stellen, want in feite is het pure discriminatie.

En daarbij maakt het me niet uit of een man weigert door een vrouw behandeld te worden, of een vrouw een man als behandelaar weigert.
Discriminatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106011424
Zijn we het er eigenlijk met zijn allen overeens dat geloven in zoiets stoms als een boerka gewoon focking dom is, en dat iemand ervoor slaan gewoon uitermate triest is?

Echt die man :r
Rustig aan.
pi_106011529
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:52 schreef killfrenzy het volgende:
En als dat niet zo was ? Als zij het prima zou vinden om door een mannelijk arts geholpen te worden voor intieme, niet levensbedreigende zaken... zou je die arts dan klapjes geven, net als de man uit de beginpost ;) ?

(okok, het ging daar om een vroedVROUW, maar ach)
pi_106011584
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Zijn we het er eigenlijk met zijn allen overeens dat geloven in zoiets stoms als een boerka gewoon focking dom is, en dat iemand ervoor slaan gewoon uitermate triest is?

Echt die man :r
Geloven in een boerka, say what? :')

De hooligan die de AZ-keeper schopte was vele malen triester dan deze Franse man die zijn vrouw wilde beschermen.

Nog triester is dat deze man zo'n zware straf heeft gekregen van de gekke Franse rechter :N

Meten met twee maten is pas triest.
pi_106011612
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:54 schreef De_Nuance het volgende:
Iedereen die het niet eens is met DH is een moslimturk
Och Franse overheid
pi_106011680
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 19:48 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat het om een allah is groot questie ging?
Rustig aan.
pi_106011803
quote:

[..]

De hooligan die de AZ-keeper schopte was vele malen triester dan deze Franse man die zijn vrouw wilde beschermen.

Nog triester is dat deze man zo'n zware straf heeft gekregen van de gekke Franse rechter :N

Dus moslims mogen van jou vrouwen slaan ?
pi_106011968
quote:

[..]

Beschermen tegen goede medische zorg?
  zaterdag 24 december 2011 @ 20:08:25 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106012390
quote:

[..]

Beschermen tegen wat?
Hij beschuldigde de verloskundige van verkrachting omdat ze een inwendig onderzoek deed... hoe wil je anders weten hoever de ontsluiting is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 24-12-2011 21:58:45 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106017003
Trieste zaak!
Ik vind het om te janken.
pi_106017262
Die man moet TBS krijgen tot hij genezen is van zn gruwelijk zieke waanideeen. En de bron van die ideeen (islam) moet keihard aangepakt worden. Te ziek voor woorden.
pi_106017836
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 december 2011 19:53 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Dus moslims mogen van jou vrouwen slaan ?
Dat zegt ie toch nergens man, wat een dom gelul.
I feel kinda Locrian today
pi_106017984
quote:

[..]

Dus jij vindt een dronkenmansactie van een geestelijk gehandicapte erger dan een racistische haatzaaiende man die zn hele familie onderdrukt en zn vrouw opsluit en mishandeld, en zulke ideeen ook op zn kinderen gaat overbrengen en zn hele leven uit haatzaaien en geweld bestaat? Vreemd hoor...
pi_106018260
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:16 schreef starla het volgende:

[..]

Dat zegt ie toch nergens man, wat een dom gelul.
Hij vindt het volkomen normaal dat de moslimman uit het verhaal een vrouwelijke verloskundige sloeg en vindt het bizar dat de man gestraft wordt.

Dus hoezo zegt hij niet dat vrouwen slaan prima is ?
pi_106018347
Begrijpend lezen is lastig i know.
I feel kinda Locrian today
pi_106018425
quote:

Echt iets voor jou zo een opmerking denk je dat een baby zo vanzelf onder een burka komt uithuppelen? De vrouw heeft barens weeen .. het onderzoek is nodig om te zien dat moeder en kind het het goed maken.. Wat ben jij voor een sukkel. Die straf is nog mild.
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_106018663
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:30 schreef starla het volgende:
Begrijpend lezen is lastig i know.
Het is niet mijn probleem als mensen te stompzinnig zijn om hun eigen uitspraken goed te overdenken ;)
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:10:50 #222
363801 MmAa
..........
pi_106019806
quote:
Wat voor mening moeten wij hierover hebben dan?
Tis toch duidelijk dat het om een idioot gaat, die z´n poten bij zich moest houden?
Of denk je dat wij hier anders over denken, omdat het een moslim is?
............
pi_106019835
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:10 schreef MmAa het volgende:

[..]

Wat voor mening moeten wij hierover hebben dan?
Tis toch duidelijk dat het om een idioot gaat, die z´n poten bij zich moest houden?
Of denk je dat wij hier anders over denken, omdat het een moslim is? wij moslims zijn
Leer typen.
Rustig aan.
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:16:16 #224
363801 MmAa
..........
pi_106019999
quote:

[..]

Hij kon niet met haar praten? Die vk had niet het recht om haar kleding zomaar uit te trekken, maar wat ze ook gedaan heeft, hij hoort met z´n poten van anderen af te blijven.
............
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:17:03 #225
363801 MmAa
..........
pi_106020023
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leer typen.
Sorry juffrouw.. ik zal mijn best doen..

Ik had het trouwens over de man die de vk geslagen heeft.
............
pi_106020073
Weer een gevalletje van iemand die z'n geloof veel te serieus neemt.
pi_106020138
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:18 schreef Nuchterheid het volgende:
Weer een gevalletje van iemand die z'n geloof veel te serieus neemt.
The fuck heeft een boerka met het geloof te maken trouwens?
Rustig aan.
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:22:13 #228
363801 MmAa
..........
pi_106020214
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

The fuck heeft een boerka met het geloof te maken trouwens?
Ga even googlen, kom je het zelf wel tegen.
............
pi_106020229
quote:

[..]

Die idioot had gewoon zijn handen thuis moeten. Zeker omdat de reden er achter voort komt uit gebakken lucht. Want dat is de Islam, samen met al die andere geloven.
pi_106020419
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:22 schreef MmAa het volgende:

[..]

Ga even googlen, kom je het zelf wel tegen.
Neuh niet echt nee.
Rustig aan.
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:30:42 #231
363801 MmAa
..........
pi_106020457
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Die idioot had gewoon zijn handen thuis moeten. Zeker omdat de reden er achter voort komt uit gebakken lucht. Want dat is de Islam, samen met al die andere geloven.
Dat jij het als gebakken lucht ziet, wil niet zeggen dat het zo is. Eenieder zijn geloof.
Maar wat heeft dat hier in Godsnaam mee te maken?
Of het nou vanwege zijn geloof is of vanwege iets anders, hij heeft het recht niet om anderen aan te raken. Ik begrijp niet waarom jij meteen de islam moet aanvallen, want als je ook maar een beetje kennis erover had, wist je dat het in de islam verboden is.
............
pi_106020536
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:30 schreef MmAa het volgende:

[..]

Dat jij het als gebakken lucht ziet, wil niet zeggen dat het zo is. Eenieder zijn geloof.
Maar wat heeft dat hier in Godsnaam mee te maken?
Of het nou vanwege zijn geloof is of vanwege iets anders, hij heeft het recht niet om anderen aan te raken. Ik begrijp niet waarom jij meteen de islam moet aanvallen, want als je ook maar een beetje kennis erover had, wist je dat het in de islam verboden is.
Dood uw vijand vriend, de verloskondige was de vijand.

Geloof is eng in de hand van gemiddeld persoon.
Rustig aan.
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:34:59 #233
363801 MmAa
..........
pi_106020595
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neuh niet echt nee.
''De meeste moslims zijn het erover eens dat het dragen van een hoofddoek nodig is om een goede moslim te zijn. Het is een religieuze verplichting. Ze wijzen daarbij op teksten uit de koran, het heilige boek van de moslims, en andere islamitische geschriften. In de koran staat echter niet letterlijk dat een vrouw een hoofddoek moet dragen. Wel staan er enkele algemene teksten over kleding van vrouwen: vrouwen moeten zich buitenshuis bedekken, zodat zij niet aantrekkelijk zijn voor mannen. Deze algemene kledingregel kun je op verschillende manieren uitleggen. Daarover is dan ook veel discussie binnen de islam. Sommigen moslims vinden dat uit de koranteksten blijkt dat een vrouw įlles moet bedekken, haar gezicht, haar hele lichaam en haar handen. Anderen vinden dat zij alleen een hoofddoek hoeft te dragen. Weer anderen menen dat de hoofddoek helemaal niet nodig is om een goede moslim te zijn.''

http://ibi.bibliotheek.nl(...)che_vrouwen_boerka_s
............
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:36:17 #234
363801 MmAa
..........
pi_106020630
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dood uw vijand vriend, de verloskondige was de vijand.

Geloof is eng in de hand van gemiddeld persoon.
Wat een onzin.. die vent is gewoon gestoord
............
pi_106020640
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:36 schreef MmAa het volgende:

[..]

Ik vind jouw bron ook niet bepaald goed, waarom word er niet gewoon een stuk tekst uit de koran gequote dan?
Rustig aan.
pi_106020673
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:36 schreef MmAa het volgende:

[..]

En ik heb het hier niet over die vent, ik heb het over gemiddelde gelovige. Die kunnen gekke dingen doen in de naam van hun geloof. In afghanistan snijden ze kelen door met zen allen omdat iemand betrapt is van hekserij.. Ach schei uit, al zouden ze geen moslim geweest zijn hadden ze niet van die gekke dingen gedaan.
Rustig aan.
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:41:20 #237
363801 MmAa
..........
pi_106020755
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind jouw bron ook niet bepaald goed, waarom word er niet gewoon een stuk tekst uit de koran gequote dan?
Ik dacht dat je vroeg waarom? Als je om het bewijs had gevraagd, dan had ik dat gedaan;

Surah An-Noer, 31: “En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen…..”

Surah Al-Ahzaab 59: “ O Profeet! Zeg aan uw vrouwen en uw dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij een gedeelte van haar omslagdoeken over haar (hoofd) laten hangen. Dit is beter opdat zij mogen worden onderscheiden en niet lastig worden gevallen.”…..

zo zijn er nog veel meer koran verzen die daar over gaan..

trouwens ook uit de bijbel;

1 Korintiėrs 11

1 Dus volg mij na, zoals ik Christus navolg.
De hoofdbedekking van de vrouw
2 Ik prijs het in u dat u mij bij alles als voorbeeld neemt en u aan de voorschriften houdt die ik u gegeven heb. 3 Ik moet u echter nog het volgende zeggen.
Christus is het hoofd van de man, de man het hoofd van de vrouw en God het hoofd van Christus. 4 Iedere man die met bedekt hoofd bidt of profeteert, maakt zijn hoofd te schande. 5 Maar een vrouw maakt haar hoofd te schande wanneer ze met onbedekt hoofd bidt of profeteert, want ze is in dat geval precies hetzelfde als een kaalgeschoren vrouw. 6 Een vrouw die haar hoofd niet bedekt, kan zich maar beter laten kaalknippen. Wanneer ze dat een schande vindt, moet ze haar hoofd bedekken.
7 Een man mag zijn hoofd niet bedekken omdat hij Gods beeld en luister is. De vrouw is echter de luister van de man. 8 (De man is immers niet uit de vrouw voortgekomen, maar de vrouw uit de man; 9 en de man is niet omwille van de vrouw geschapen, maar de vrouw omwille van de man.) 10 Daarom, en omwille van de engelen, moet een vrouw zeggenschap over haar hoofd hebben. 11 Echter, in hun verbondenheid met de Heer is de vrouw niets zonder de man, en ook de man niets zonder de vrouw. 12 Want zoals de vrouw uit de man is voortgekomen, zo bestaat de man door de vrouw – en alles is ontstaan uit God. 13 Oordeelt u daarom zelf. Is het gepast dat een vrouw met onbedekt hoofd tot God bidt? 14 Leert de natuur zelf u niet dat lang haar een man te schande maakt, 15 terwijl het een vrouw tot eer strekt? Het haar van de vrouw is haar gegeven om een hoofdbedekking te dragen.
16 Iemand die meent zo eigenzinnig te moeten zijn af te wijken van wat ik zeg, dient te bedenken dat wij noch de gemeenten van God een ander gebruik kennen
............
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:44:45 #238
363801 MmAa
..........
pi_106020855
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En ik heb het hier niet over die vent, ik heb het over gemiddelde gelovige. Die kunnen gekke dingen doen in de naam van hun geloof. In afghanistan snijden ze kelen door met zen allen omdat iemand betrapt is van hekserij.. Ach schei uit, al zouden ze geen moslim geweest zijn hadden ze niet van die gekke dingen gedaan.
Sommigen misbruiken het geloof om gekke dingen uit te halen. Zijn zij dan schuldig of het geloof?

Als jij met bewijzen kunt aantonen dat het van de islam is, dan heb je gelijk. Maar ik weet dat het niet zo is, en dat degenen die dat doen de islam niet hebben begrepen of de islam misbruiken.
............
pi_106020872
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:44 schreef MmAa het volgende:

[..]

Sommigen misbruiken het geloof om gekke dingen uit te halen. Zijn zij dan schuldig of het geloof?

Als jij met bewijzen kunt aantonen dat het van de islam is, dan heb je gelijk. Maar ik weet dat het niet zo is, en dat degenen die dat doen de islam niet hebben begrepen of de islam misbruiken.
Ik geef aan dat het weinig positiefs brengt.
Rustig aan.
pi_106020945
Naja ik walg van het geloof, dat moge dan wel weer duidelijk zijn...
Wat die profeet zegt trouwens is dat ze niet rondlopen als slettebakken.

En dan die controle willen hebben over de vrouw ook :r
Rustig aan.
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:48:29 #241
363801 MmAa
..........
pi_106020957
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik geef aan dat het weinig positiefs brengt.
Het brengt ook weinig positiefs als men het geloof misbruikt om allerlei gekke dingen te kunnen doen. het is alleen jammer dat anderen erin trappen en meteen het geloof de schuld geven, in plaats van op zoek te gaan naar de waarheid om erachter te komen of het echt zo is of niet.
............
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:51:15 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106021022
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef kingtoppie het volgende:

Daar doet de bijbel weinig voor onder, het verschil is alleen dat dat soort bijbelse teksten vrijwel niet meer serieus genomen worden.
In de Thora staan ze overigens ook, maar Joodse vrouwen gebruikten meestal een pruik om hun haar te verbergen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:51:46 #243
363801 MmAa
..........
pi_106021034
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef kingtoppie het volgende:

Dat is jouw mening, en dat mag..

In dat vers wordt er idd ook mee bedoelt dat ze niet rondlopen als sletten.

Heb je het stuk uit de bijbel ook gelezen, of heb je dat overgeslagen?
Daar staat toch echt duidelijk dat de man de baas is over de vrouw, dat zij de man moet gehoorzamen en dat zij een hoofdbedekking moet dragen etc? waarom heb je daar niks op te zeggen?
............
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:54:25 #244
363801 MmAa
..........
pi_106021101
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar doet de bijbel weinig voor onder, het verschil is alleen dat dat soort bijbelse teksten vrijwel niet meer serieus genomen worden.
In de Thora staan ze overigens ook, maar Joodse vrouwen gebruikten meestal een pruik om hun haar te verbergen ;)
Die hebben de bijbel niet begrepen. Er staat dat het een schande is wanneer een vrouw kaal is, vervolgens dat ze net zo goed een pruik kunnen dragen dan, (als de vrouw er met andere woorden schijt aan heeft, en het toch doet).
............
pi_106021128
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:51 schreef MmAa het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, en dat mag..

In dat vers wordt er idd ook mee bedoelt dat ze niet rondlopen als sletten.

Heb je het stuk uit de bijbel ook gelezen, of heb je dat overgeslagen?
Daar staat toch echt duidelijk dat de man de baas is over de vrouw, dat zij de man moet gehoorzamen en dat zij een hoofdbedekking moet dragen etc? waarom heb je daar niks op te zeggen?
Ik zeg toch dat ik walg over die controle over de vrouwen?
Lees je selectief?
Rustig aan.
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:57:55 #246
363801 MmAa
..........
pi_106021199
Een burka is trouwens de kleding waarmee het hele lichaam wordt bedekt, behalve het gezicht.
Een niqab is het gedeelte wat over het gezicht gedragen wordt. Deze verloskundige haalde dus niet haar gezichtsbedekking weg, maar de kleding van het hele lichaam.
............
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:59:10 #247
363801 MmAa
..........
pi_106021233
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat ik walg over die controle over de vrouwen?
Lees je selectief?
Nee, maar het valt me wel op dat je daarna alleen over het vers uit de koran spreekt, en niks over de verzen uit de bijbel zegt.
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:01:08 #248
363801 MmAa
..........
pi_106021299
Ohja, wij houden ervan als de man een beetje de baas speelt. Dat is nou eenmaal zo de meeste moslima´s.
Mag dat niet?
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:01:34 #249
363801 MmAa
..........
pi_106021313
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:01 schreef MmAa het volgende:
Ohja, wij houden ervan als de man een beetje de baas speelt. Dat is nou eenmaal zo bij de meeste moslima´s.
Mag dat niet?
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:01:56 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106021326
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:54 schreef MmAa het volgende:

[..]

Die hebben de bijbel niet begrepen. Er staat dat het een schande is wanneer een vrouw kaal is, vervolgens dat ze net zo goed een pruik kunnen dragen dan, (als de vrouw er met andere woorden schijt aan heeft, en het toch doet).
Ik denk niet dat Joodse vrouwen er veel mee te maken hebben wat er in de bijbel staat...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 december 2011 @ 00:03:45 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106021383
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:57 schreef MmAa het volgende:
Een burka is trouwens de kleding waarmee het hele lichaam wordt bedekt, behalve het gezicht.
Een niqab is het gedeelte wat over het gezicht gedragen wordt. Deze verloskundige haalde dus niet haar gezichtsbedekking weg, maar de kleding van het hele lichaam.
Wat natuurlijk niet vreemd is als je iemand gaat voorbereiden op een keizerssnede...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 december 2011 @ 00:06:42 #252
363801 MmAa
..........
pi_106021454
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Joodse vrouwen er veel mee te maken hebben wat er in de bijbel staat...
Ik had het ook over de christelijke vrouwen, want die dragen ook niet echt allemaal een hoofddoek. wat betreft de joodse vrouwen; ben je weleens in isreal geweest? veel joodse vrouwen daar dragen wel een hoofddoekje. En als zij het al dragen, waarom de christelijke vrouwen niet? zei Jezus niet in de bijbel; Meent niet, dat Ik gekomen ben om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen om te ontbinden, maar om te vervullen. wat dus betekent dat alle regels van de joden ook voor hun gelden en nog steeds??
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:07:25 #253
363801 MmAa
..........
pi_106021474
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:06 schreef MmAa het volgende:

[..]

Ik had het ook over de christelijke vrouwen, want die dragen ook niet echt allemaal een hoofddoek. wat betreft de joodse vrouwen; ben je weleens in isreal geweest? veel joodse vrouwen daar dragen wel een hoofddoekje. En als zij het al dragen, waarom de christelijke vrouwen niet? zei Jezus niet in de bijbel; Meent niet, dat Ik gekomen ben om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen om te ontbinden, maar om te vervullen. wat dus betekent dat alle regels van de joden ook voor hun gelden en nog steeds??
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:08:49 #254
363801 MmAa
..........
pi_106021498
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:06 schreef MmAa het volgende:

[..]

Ik had het ook over de christelijke vrouwen, want die dragen ook niet echt allemaal een hoofddoek. wat betreft de joodse vrouwen; ben je weleens in isreal geweest? veel joodse vrouwen daar dragen wel een hoofddoekje. En als zij het al dragen, waarom de christelijke vrouwen niet? zei Jezus niet in de bijbel; Meent niet, dat Ik gekomen ben om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen om te ontbinden, maar om te vervullen, wat betekent dat alle regels van de joden ook voor hun gelden en nog steeds??
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat natuurlijk niet vreemd is als je iemand gaat voorbereiden op een keizerssnede...
Waar staat het dat het om een keizersnede ging?
............
pi_106021545
quote:

[..]

Vrouw beschermen? Tegen de vk? En de rechter is gek? Echt, als je denkt dat het niet debieler kan weet jij me telkens weer te verbazen. Maar wat verwacht je ook van iemand die gelooft dat de zon in een modderpoel onder gaat?
  zondag 25 december 2011 @ 00:11:05 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106021551
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:08 schreef MmAa het volgende:

[..]

[..]

Waar staat het dat het om een keizersnede ging?
Ergens in het topic is een linkje naar een franse krant gepost waaruit dat bleek.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 december 2011 @ 00:14:41 #257
363801 MmAa
..........
pi_106021669
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ergens in het topic is een linkje naar een franse krant gepost waaruit dat bleek.
Als dat echt zo, verdient deze idioot erger. wat een tering debiel. kan me niet voorstellen dat iemand zoiets doet :?
............
pi_106021905
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:14 schreef MmAa het volgende:

[..]

Als dat echt zo, verdient deze idioot erger. wat een tering debiel. kan me niet voorstellen dat iemand zoiets doet :?
En allemaal vannuit onderdrukkende symboliek van een focking gewaad.

:) Geloof :')
Rustig aan.
  zondag 25 december 2011 @ 00:28:54 #259
363801 MmAa
..........
pi_106022032
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vrouw beschermen? Tegen de vk? En de rechter is gek? Echt, als je denkt dat het niet debieler kan weet jij me telkens weer te verbazen. Maar wat verwacht je ook van iemand die gelooft dat de zon in een modderpoel onder gaat?
Het verhaaltje van het vliegende paard, pratende steen en zon die in een modderpoel ondergaat.. grappig om te zien hoe sommige idioten praten over zaken waar ze geen snars van begrijpen.. het vliegende paard is een metafoor voor een snelle paard en pratende steen is ook een metafoor , betekend dat je nergens kunt verstoppen en overal word gezien....uitleg van het vers waarin staat dat 'de zon onder gaat in de modderpoel': Dit is de uitleg van Ibn Kathir van vers 86: (Until, when he reached the setting place of the sun,) means, he followed a route until he reached the furthest point that could be reached in the direction of the sun's setting, which is the west of the earth. As for the idea of his reaching the place in the sky where the sun sets, this is something impossible, and the tales told by storytellers that he traveled so far to the west that the sun set behind him are not true at all. Most of these stories come from the myths of the People of the Book and the fabrications and lies of their heretics. (he found it setting in a spring of Hami'ah) meaning, he saw the sun as if it were setting in the ocean. This is something which everyone who goes to the coast can see: it looks as if the sun is setting into the sea but in fact it never leaves its path in which it is fixed. Hami'ah is, according to one of the two views, derived from the word Hama'ah, which means mud. Ook de Tafsir al-Jalalayn (twee eeuwen na Ibn Kathir) ziet de zon niet letterlijk in een bron ondergaan: until, when he reached the setting of the sun, the place where it sets, he found it setting in a muddy spring (‘ayn hami’a: [a spring] containing ham’a, which is black clay): its setting in a spring is [described as seen] from the perspective of the eye, for otherwise it is far larger [in size] than this world Het boek Tanwīr al-Miqbās min Tafsīr Ibn ‘Abbās (ongeveer een eeuw na Ibn Kathir) zegt zich te baseren op overleveringen van Ibn 'Abbas, een neef van Mohammed. In dat boek vinden we: (Till, when he reached the setting place of the sun) where the sun sets, (he found it setting in a muddy spring) a blackened, muddy and stinking spring; it is also said that this means: a hot spring In dat boek geen opmerkingen over de mogelijk figuurlijke betekenis van het "ondergaan in een modderige bron".
............
pi_106022092
Oh dus de knoran is aan interpretatie onderhevig?

Hoe zit het trouwens met die onzichtbare boze geesten die je nu beloeren en proberen te verleiden?
  zondag 25 december 2011 @ 00:31:14 #261
363801 MmAa
..........
pi_106022100
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En allemaal vannuit onderdrukkende symboliek van een focking gewaad.

:) Geloof :')
Dat is jouw mening, genoeg vrouwen die daar anders over denken.
Ik vind het heerlijk, een man die mij onderdrukt.. O+
............
pi_106022161
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:31 schreef MmAa het volgende:

[..]

Top ook dat je getuigenis slechts de helft waard is. Je bent minderwaardig of niet he?
  zondag 25 december 2011 @ 00:33:42 #263
363801 MmAa
..........
pi_106022181
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh dus de knoran is aan interpretatie onderhevig?

Hoe zit het trouwens met die onzichtbare boze geesten die je nu beloeren en proberen te verleiden?
Klopt. zonder de uitleg, kun je de koran niet begrijpen.
Ik val niet op geesten, die hebben geen kans mij bij *O* ~O>
............
pi_106022204
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:33 schreef MmAa het volgende:

[..]

Klopt. zonder de uitleg, kun je de koran niet begrijpen.
Ik val niet op geesten, die hebben geen kans mij bij *O* ~O>
Oh dus dat gedeelte van de knoran geloof je dan weer niet?
  zondag 25 december 2011 @ 00:35:48 #265
363801 MmAa
..........
pi_106022238
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 00:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Top ook dat je getuigenis slechts de helft waard is. Je bent minderwaardig of niet he?
Omdat de vrouw veel gevoeliger is dan de man, en vaak bijv uit medelijden dingen kan verbergen.
Kom maar met mij praten over dit soort dingen als je er wat van begrijpt. probeer het ook niet, je zet alleen jezelf voor lul.
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:36:30 #266
363801 MmAa
..........
pi_106022252
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 00:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh dus dat gedeelte van de knoran geloof je dan weer niet?
Plaats eens het gedeelte waar je het over hebt henkie :@
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:39:34 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106022348
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:31 schreef MmAa het volgende:

[..]

Onderdrukt worden scheelt dan ook een hoop eigen verantwoordelijkheid.
Het maakt daarbij ook weinig uit of je onderdrukt wordt door een persoon, regime of religie; de regels zijn duidelijk en wie ze overtreedt heeft een probleem.

Zoveel eenvoudiger dan je regelmatig moeten afvragen of je nog wel met jezelf kunt leven als je bepaalde dingen wel of niet doet. Niet om wat "men" er van vindt, maar omdat je jezelf in de spiegel moet kunnen blijven aankijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 december 2011 @ 00:43:48 #268
363801 MmAa
..........
pi_106022473
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Onderdrukt worden scheelt dan ook een hoop eigen verantwoordelijkheid.
Het maakt daarbij ook weinig uit of je onderdrukt wordt door een persoon, regime of religie; de regels zijn duidelijk en wie ze overtreedt heeft een probleem.

Zoveel eenvoudiger dan je regelmatig moeten afvragen of je nog wel met jezelf kunt leven als je bepaalde dingen wel of niet doet. Niet om wat "men" er van vindt, maar omdat je jezelf in de spiegel moet kunnen blijven aankijken.
Hoe komen jullie erbij dat die vrouwen onderdrukt worden?
Heb jij bijv weleens met zo´n vrouw gesproken in het echt? En kom niet aan met verhaaltjes die je zo van internet plukt, maar ik heb het over een persoonlijk gesprek met zo´n vrouw.

Ik kan je vertellen dat de vrouwen die ik ken en dat dragen, het zelf doen en niet omdat zij gedwongen worden door iemand. zij voelen zich juist vrij en erg gelukkig zo. ze kunnen het maar niet begrijpen dat anderen voor hun spreken, alsof zij niet voor zichzelf kunnen spreken. en de meeste vrouwen die een niqab dragen, zijn bekeerde hollandse vrouwen ^O^
............
pi_106022494
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:35 schreef MmAa het volgende:

[..]

Omdat de vrouw veel gevoeliger is dan de man, en vaak bijv uit medelijden dingen kan verbergen.
Kom maar met mij praten over dit soort dingen als je er wat van begrijpt. probeer het ook niet, je zet alleen jezelf voor lul.
Schattig hoe je je eigen minderwaardigheid goedpraat. Stockholmsyndroom heet dat. Of simpelweg dom zijn, dat kan ook.
pi_106022562
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:36 schreef MmAa het volgende:

[..]

Plaats eens het gedeelte waar je het over hebt henkie :@
http://nl.wikipedia.org/wiki/Djinn#Djinns_in_de_Koran

Pas op hij staat achter je!
  zondag 25 december 2011 @ 00:48:57 #271
363801 MmAa
..........
pi_106022653
quote:
Djins, die kunnen mij niet verleiden dombo. probeer het nog eens..
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:50:20 #272
363801 MmAa
..........
pi_106022694
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Schattig hoe je je eigen minderwaardigheid goedpraat. Stockholmsyndroom heet dat. Of simpelweg dom zijn, dat kan ook.
Kijk eens hoe jouw medelanders met vrouwen omgaan, is dit het respect wat jullie voor vrouwen hebben? Nachtbagger. 1e kerstdag, hoeren en drank

En dan durven jullie nog te spreken over onderdrukking?? :{
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:53:22 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106022786
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:43 schreef MmAa het volgende:

[..]

Hoe komen jullie erbij dat die vrouwen onderdrukt worden?
Heb jij bijv weleens met zon vrouw gesproken in het echt? En kom niet aan met verhaaltjes die je zo van internet plukt, maar ik heb het over een persoonlijk gesprek met zon vrouw.

Ik kan je vertellen dat de vrouwen die ik ken en dat dragen, het zelf doen en niet omdat zij gedwongen worden door iemand. zij voelen zich juist vrij en erg gelukkig zo. ze kunnen het maar niet begrijpen dat anderen voor hun spreken, alsof zij niet voor zichzelf kunnen spreken. en de meeste vrouwen die een niqab dragen, zijn bekeerde hollandse vrouwen ^O^
Misschien moet je je eigen post die door mij gequote werd nog eens lezen, en dan mijn reactie nogmaals lezen zonder daarbij zelf te bedenken dat mijn post over moslimvrouwen of vrouwen in boerka in het bijzonder gaat, want dat gaat mijn post niet.

Mijn post gaat over de "voordelen" van onderdrukking in het algemeen, ongeacht of het om onderdrukking door een persoon, regime of religie gaat.

En mbt die "eigen keuze"; ik geloof dat er recent genoeg regimes gevallen zijn die een jaar geleden nog de hemel in geprezen werden door dezelfde personen die nu de bevrijding van dat regime vieren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 december 2011 @ 00:53:27 #274
363801 MmAa
..........
pi_106022791
toen was het stil..
............
pi_106022793
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:50 schreef MmAa het volgende:

[..]

Kijk eens hoe jouw medelanders met vrouwen omgaan, is dit het respect wat jullie voor vrouwen hebben? Nachtbagger. 1e kerstdag, hoeren en drank

Dan kan je beter geslagen en uitgehuwlijkt worden. Hoe is het goed te praten dat je getuigenis de helft waard is? Vanwege dat topic?
pi_106022819
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:50 schreef MmAa het volgende:

[..]

Iedereen doet hier lekker wat ze willen, vrouwen zijn niet minder waard dan mannen. Vrouwen kunnen doen wat ze willen. De prostitutie in als ze daar hun brood mee willen verdienen etc.

Lijkt me beter dan dat ze onderworpen zijn aan de wil van de man.
Rustig aan.
pi_106022836
Wat is er trouwens onderdrukkend aan dat topic?
  zondag 25 december 2011 @ 00:55:39 #278
363801 MmAa
..........
pi_106022860
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien moet je je eigen post die door mij gequote werd nog eens lezen, en dan mijn reactie nogmaals lezen zonder daarbij zelf te bedenken dat mijn post over moslimvrouwen of vrouwen in boerka in het bijzonder gaat, want dat gaat mijn post niet.

Mijn post gaat over de "voordelen" van onderdrukking in het algemeen, ongeacht of het om onderdrukking door een persoon, regime of religie gaat.

En mbt die "eigen keuze"; ik geloof dat er recent genoeg regimes gevallen zijn die een jaar geleden nog de hemel in geprezen werden door dezelfde personen die nu de bevrijding van dat regime vieren.
Had ik ook wel door.. ik stelde je daarna een vraag..

Ik weet niks van die regimes en heb niets daarvan geprezen.. ik geloof niet zo snel wat er in de media wordt uitgepoept.
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:56:44 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106022893
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat is er trouwens onderdrukkend aan dat topic?
Het gaat over prostituees, en die bestaan uiteraard alleen in de westerse wereld.
In Iran doen ze gewoon een 24-uurs huwelijk en dan is het geen prostituee *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106022930
quote:
en de meeste vrouwen die een niqab dragen, zijn bekeerde hollandse vrouwen ^O^
Je beweert het nogal stellig. Ik neem aan dat je een onafhankelijk bron hebt die dit grondig onderzocht heeft en waar dit als conclusie uit voort gekomen is?

Post hem even als je wilt?

Bedankt alvast.

vosss is de naam,
  zondag 25 december 2011 @ 00:58:03 #281
363801 MmAa
..........
pi_106022936
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dan kan je beter geslagen en uitgehuwlijkt worden. Hoe is het goed te praten dat je getuigenis de helft waard is? Vanwege dat topic?
Dat ha ik je al verteld, maar waarschijnlijk heb jij oogkleppen op.

Is toch lekker als ik wat klappen van mijn man krijg, ik geef ze ook terug. zo gaat dat bij ons.. we houden niet van mietjes die over zich heen laten lopen.

uithuwelijken is iets van jaren geleden. in sommige landen gebeurd dat nog, maar dat is ten strengste verboden. de profeet heeft zelfs gezegd dat zo´´n huwelijk niet geldig is als de vrouw geen toestemming heeft gegeven. next.
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:59:03 #282
363801 MmAa
..........
pi_106022964
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gaat over prostituees, en die bestaan uiteraard alleen in de westerse wereld.
In Iran doen ze gewoon een 24-uurs huwelijk en dan is het geen prostituee *O*
dat zijn shi´ieten die dat doen. dat zijn alles behalve moslims..
............
  zondag 25 december 2011 @ 01:00:38 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106023010
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:55 schreef MmAa het volgende:

[..]

Had ik ook wel door.. ik stelde je daarna een vraag..

Ik weet niks van die regimes en heb niets daarvan geprezen.. ik geloof niet zo snel wat er in de media wordt uitgepoept.
Hoe kom je erbij dat ik zou denken dat die vrouwen onderdrukt worden?
Ik woon in het epi-centrum van de SGP-stemmers, en die vrouwen zouden zogenaamd ook onderdrukt worden.

Als ze al onderdrukt worden dan is het vooral door het geloof wat ze zelf kiezen, maar niet door hun man, die wordt net zo hard onderdrukt door dat zelfde geloof.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 december 2011 @ 01:00:41 #284
363801 MmAa
..........
pi_106023013
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Iedereen doet hier lekker wat ze willen, vrouwen zijn niet minder waard dan mannen. Vrouwen kunnen doen wat ze willen. De prostitutie in als ze daar hun brood mee willen verdienen etc.

Lijkt me beter dan dat ze onderworpen zijn aan de wil van de man.
Ik zie het. de manier waarop jullie over vrouwen praten; neuken die hoeren, we neuken ze. alsof het beesten zijn i.p.v vrouwen. totaal geen respect. ben ik ff blij dat onze mannen ons als diamanten behandelen. zelfs hun ogen slaan ze neer uit respect. wij zijn geen lustobjecten, iets wat jullie nog moeten leren ;)
............
  zondag 25 december 2011 @ 01:02:16 #285
363801 MmAa
..........
pi_106023049
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 01:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik zou denken dat die vrouwen onderdrukt worden?
Ik woon in het epi-centrum van de SGP-stemmers, en die vrouwen zouden zogenaamd ook onderdrukt worden.

Als ze al onderdrukt worden dan is het vooral door het geloof wat ze zelf kiezen, maar niet door hun man, die wordt net zo hard onderdrukt door dat zelfde geloof.
Jij ziet het als onderdrukking, zij zien het als vrijheid. mogen zij zelf bepalen hoe zij door het leven willen gaan? jij mag jouw leven leiden zoals jij dat wilt, laat anderen dan ook leven zoals zij dat willen. eenieder zijn geloof, een ieder zijn leven. punt.
............
  zondag 25 december 2011 @ 01:02:44 #286
363801 MmAa
..........
pi_106023065
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:59 schreef MmAa het volgende:

[..]

dat zijn shi´ieten die dat doen. dat zijn alles behalve moslims..
............
  zondag 25 december 2011 @ 01:03:02 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106023070
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:59 schreef MmAa het volgende:

[..]

dat zijn shiieten die dat doe. dat zijn alles behalve moslims..
Ah, de verkeerde stroming binnen dezelfde overtuiging... echt, het zijn net Christenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106023077
quote:
iets wat jullie nog moeten leren ;)
Ik hoef helemaal niets te leren van een moslim _O-!

Geef je overigens nog even die bron waar ik om vroeg?

Bedankt alvast :)
vosss is de naam,
  zondag 25 december 2011 @ 01:04:11 #289
363801 MmAa
..........
pi_106023101
quote:
7s.gif Op zondag 25 december 2011 00:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Je beweert het nogal stellig. Ik neem aan dat je een onafhankelijk bron hebt die dit grondig onderzocht heeft en waar dit als conclusie uit voort gekomen is?

Post hem even als je wilt?

Bedankt alvast.

Ik heb geen bewijzen voor je, ik heb het met eigen ogen gezien. in moskeeėn bijv, tijdens het verrichten van de wassing, als de niqabs uit gaan, dan zie ik dat het blonde vrouwen zijn. ik heb ook vaker met zulke vrouwen gesproken trouwens..
............
  zondag 25 december 2011 @ 01:04:57 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106023124
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 01:02 schreef MmAa het volgende:

[..]

Jij ziet het als onderdrukking, zij zien het als vrijheid. mogen zij zelf bepalen hoe zij door het leven willen gaan? jij mag jouw leven leiden zoals jij dat wilt, laat anderen dan ook leven zoals zij dat willen. eenieder zijn geloof, een ieder zijn leven. punt.
Begin eens met begrijpend lezen en verdraai mijn woorden niet steeds.
Waar zeg ik dat ik het als onderdrukking zie?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 december 2011 @ 01:05:53 #291
363801 MmAa
..........
pi_106023157
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 01:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Begin eens met begrijpend lezen en verdraai mijn woorden niet steeds.
Waar zeg ik dat ik het als onderdrukking zie?
Je zei dat ze onderdrukt worden door hun geloof, niet terug gaan krabbelen mevrouw. lees het maar terug.
............
pi_106023183
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 01:04 schreef MmAa het volgende:

[..]

Ik heb geen bewijzen voor je, ik heb het met eigen ogen gezien. in moskeeėn bijv, tijdens het verrichten van de wassing, als de niqabs uit gaan, dan zie ik dat het blonde vrouwen zijn. ik heb ook vaker met zulke vrouwen gesproken trouwens..
Luister kut, het maakt me geen zak uit dat je vaker met zulke vrouwen gesproken hebt.

Je beweert hier heel stellig iets. Dan verwacht ik een onafhankelijke bron met gedegen onderzoek daarnaar.

Als je die niet hebt dan moet je godverdomme niet zulke stellige dingen roepen hier.

Groetjes

vosss is de naam,
pi_106023196
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 01:00 schreef MmAa het volgende:

[..]

Ik zie het. de manier waarop jullie over vrouwen praten; neuken die hoeren, we neuken ze. alsof het beesten zijn i.p.v vrouwen. totaal geen respect. ben ik ff blij dat onze mannen ons als diamanten behandelen. zelfs hun ogen slaan ze neer uit respect. wij zijn geen lustobjecten, iets wat jullie nog moeten leren ;)
Dit vind ik wel een foute aantijging, als jij een prostituee was dan had ik niet met je gepraat op een fatsoenlijk niveau of wel? Dat is juist omgekeerd bij de gelovigen want daar hoort een vrouw niet in discussie te gaan.
Rustig aan.
  zondag 25 december 2011 @ 01:07:15 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106023199
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 01:05 schreef MmAa het volgende:

[..]

Je zei dat ze onderdrukt worden door hun geloof, niet terug gaan krabbelen mevrouw. lees het maar terug.
Door het geloof wat ze zelf kiezen...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 december 2011 @ 01:07:44 #295
363801 MmAa
..........
pi_106023218
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 01:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, de verkeerde stroming binnen dezelfde overtuiging... echt, het zijn net Christenen.
Nee meisje, zij hebben hun eigen regels gemaakt. dat heeft niets met de islam te maken. maar ik ga hier niet met jou discussiėren over dit soort onderwerpen.
............
  zondag 25 december 2011 @ 01:08:39 #296
363801 MmAa
..........
pi_106023246
quote:
8s.gif Op zondag 25 december 2011 01:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Luister kut, het maakt me geen zak uit dat je vaker met zulke vrouwen gesproken hebt.

Je beweert hier heel stellig iets. Dan verwacht ik een onafhankelijke bron met gedegen onderzoek daarnaar.

Als je die niet hebt dan moet je godverdomme niet zulke stellige dingen roepen hier.

Groetjes

Uit eigen ervaring zei ik al eerder. ik zie aan jouw reacties hoeveel respect jij voor vrouwen hebt. bedankt voor het bevestigen van mijn woorden ^O^
............
pi_106023248
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:58 schreef MmAa het volgende:

[..]

Dat ha ik je al verteld, maar waarschijnlijk heb jij oogkleppen op.

Is toch lekker als ik wat klappen van mijn man krijg, ik geef ze ook terug. zo gaat dat bij ons.. we houden niet van mietjes die over zich heen laten lopen.

uithuwelijken is iets van jaren geleden. in sommige landen gebeurd dat nog, maar dat is ten strengste verboden. de profeet heeft zelfs gezegd dat zo´´n huwelijk niet geldig is als de vrouw geen toestemming heeft gegeven. next.
De profeet neukte ook kleine meisjes en had slaven. Ook ok? Blijft lachwekkend dat je je eigen minderwaardigheid goedpraat onder het motto dat vrouwen te emotioneel zijn.... triest zeg.
pi_106023282
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 01:08 schreef MmAa het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring zei ik al eerder. ik zie aan jouw reacties hoeveel respect jij voor vrouwen hebt. bedankt voor het bevestigen van mijn woorden ^O^
Ik heb respect voor mensen die dat verdienen. Als je een vrouw bent heb je niet automatisch respect verdient.

:*
vosss is de naam,
pi_106023301
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 01:00 schreef MmAa het volgende:

[..]

Jouw ogen slaan ze ook neer trouwens. Ook respect zeker?
  zondag 25 december 2011 @ 01:10:32 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106023307
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 01:07 schreef MmAa het volgende:

[..]

Nee meisje, zij hebben hun eigen regels gemaakt. dat heeft niets met de islam te maken. maar ik ga hier niet met jou discussiėren over dit soort onderwerpen.
Zij vinden dat het er wel mee te maken heeft.
Kap trouwens eens met dat neerbuigende "meisje", ik doe ook niet neerbuigend tegen jou.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 december 2011 @ 01:11:06 #301
363801 MmAa
..........
pi_106023324
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 01:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De profeet neukte ook kleine meisjes en had slaven. Ook ok? Blijft lachwekkend dat je je eigen minderwaardigheid goedpraat onder het motto dat vrouwen te emotioneel zijn.... triest zeg.
Is niet zeker of het een kleine meisje was of niet. volgens sommige islam geleerden was ze 18.
slaven? je kan het gerust werknemers noemen.. ze werden beter behandelt dan zijn eigen kinderen, bovendien kregen ze alles wat ze nodig hadden.. kun je niet van jouw voorouders zeggen die de joden uitgemoord vanwege hun geloof. kutnazis
............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')