The fuck heeft een boerka met het geloof te maken trouwens?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:18 schreef Nuchterheid het volgende:
Weer een gevalletje van iemand die z'n geloof veel te serieus neemt.
Ga even googlen, kom je het zelf wel tegen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
The fuck heeft een boerka met het geloof te maken trouwens?
Die idioot had gewoon zijn handen thuis moeten. Zeker omdat de reden er achter voort komt uit gebakken lucht. Want dat is de Islam, samen met al die andere geloven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:48 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Geloven in een boerka, say what?
De hooligan die de AZ-keeper schopte was vele malen triester dan deze Franse man die zijn vrouw wilde beschermen.
Nog triester is dat deze man zo'n zware straf heeft gekregen van de gekke Franse rechter
Meten met twee maten is pas triest.
Neuh niet echt nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:22 schreef MmAa het volgende:
[..]
Ga even googlen, kom je het zelf wel tegen.
Dat jij het als gebakken lucht ziet, wil niet zeggen dat het zo is. Eenieder zijn geloof.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die idioot had gewoon zijn handen thuis moeten. Zeker omdat de reden er achter voort komt uit gebakken lucht. Want dat is de Islam, samen met al die andere geloven.
Dood uw vijand vriend, de verloskondige was de vijand.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:30 schreef MmAa het volgende:
[..]
Dat jij het als gebakken lucht ziet, wil niet zeggen dat het zo is. Eenieder zijn geloof.
Maar wat heeft dat hier in Godsnaam mee te maken?
Of het nou vanwege zijn geloof is of vanwege iets anders, hij heeft het recht niet om anderen aan te raken. Ik begrijp niet waarom jij meteen de islam moet aanvallen, want als je ook maar een beetje kennis erover had, wist je dat het in de islam verboden is.
''De meeste moslims zijn het erover eens dat het dragen van een hoofddoek nodig is om een goede moslim te zijn. Het is een religieuze verplichting. Ze wijzen daarbij op teksten uit de koran, het heilige boek van de moslims, en andere islamitische geschriften. In de koran staat echter niet letterlijk dat een vrouw een hoofddoek moet dragen. Wel staan er enkele algemene teksten over kleding van vrouwen: vrouwen moeten zich buitenshuis bedekken, zodat zij niet aantrekkelijk zijn voor mannen. Deze algemene kledingregel kun je op verschillende manieren uitleggen. Daarover is dan ook veel discussie binnen de islam. Sommigen moslims vinden dat uit de koranteksten blijkt dat een vrouw įlles moet bedekken, haar gezicht, haar hele lichaam en haar handen. Anderen vinden dat zij alleen een hoofddoek hoeft te dragen. Weer anderen menen dat de hoofddoek helemaal niet nodig is om een goede moslim te zijn.''quote:
Wat een onzin.. die vent is gewoon gestoordquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dood uw vijand vriend, de verloskondige was de vijand.
Geloof is eng in de hand van gemiddeld persoon.
Ik vind jouw bron ook niet bepaald goed, waarom word er niet gewoon een stuk tekst uit de koran gequote dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:36 schreef MmAa het volgende:
[..]
Wat een onzin.. die vent is gewoon gestoord
En ik heb het hier niet over die vent, ik heb het over gemiddelde gelovige. Die kunnen gekke dingen doen in de naam van hun geloof. In afghanistan snijden ze kelen door met zen allen omdat iemand betrapt is van hekserij.. Ach schei uit, al zouden ze geen moslim geweest zijn hadden ze niet van die gekke dingen gedaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:36 schreef MmAa het volgende:
[..]
Wat een onzin.. die vent is gewoon gestoord
Ik dacht dat je vroeg waarom? Als je om het bewijs had gevraagd, dan had ik dat gedaan;quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind jouw bron ook niet bepaald goed, waarom word er niet gewoon een stuk tekst uit de koran gequote dan?
Sommigen misbruiken het geloof om gekke dingen uit te halen. Zijn zij dan schuldig of het geloof?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik heb het hier niet over die vent, ik heb het over gemiddelde gelovige. Die kunnen gekke dingen doen in de naam van hun geloof. In afghanistan snijden ze kelen door met zen allen omdat iemand betrapt is van hekserij.. Ach schei uit, al zouden ze geen moslim geweest zijn hadden ze niet van die gekke dingen gedaan.
Ik geef aan dat het weinig positiefs brengt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:44 schreef MmAa het volgende:
[..]
Sommigen misbruiken het geloof om gekke dingen uit te halen. Zijn zij dan schuldig of het geloof?
Als jij met bewijzen kunt aantonen dat het van de islam is, dan heb je gelijk. Maar ik weet dat het niet zo is, en dat degenen die dat doen de islam niet hebben begrepen of de islam misbruiken.
Het brengt ook weinig positiefs als men het geloof misbruikt om allerlei gekke dingen te kunnen doen. het is alleen jammer dat anderen erin trappen en meteen het geloof de schuld geven, in plaats van op zoek te gaan naar de waarheid om erachter te komen of het echt zo is of niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef aan dat het weinig positiefs brengt.
Daar doet de bijbel weinig voor onder, het verschil is alleen dat dat soort bijbelse teksten vrijwel niet meer serieus genomen worden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
Naja ik walg van het geloof, dat moge dan wel weer duidelijk zijn...
Wat die profeet zegt trouwens is dat ze niet rondlopen als slettebakken.
En dan die controle willen hebben over de vrouw ook
Dat is jouw mening, en dat mag..quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
Naja ik walg van het geloof, dat moge dan wel weer duidelijk zijn...
Wat die profeet zegt trouwens is dat ze niet rondlopen als slettebakken.
En dan die controle willen hebben over de vrouw ook
Die hebben de bijbel niet begrepen. Er staat dat het een schande is wanneer een vrouw kaal is, vervolgens dat ze net zo goed een pruik kunnen dragen dan, (als de vrouw er met andere woorden schijt aan heeft, en het toch doet).quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar doet de bijbel weinig voor onder, het verschil is alleen dat dat soort bijbelse teksten vrijwel niet meer serieus genomen worden.
In de Thora staan ze overigens ook, maar Joodse vrouwen gebruikten meestal een pruik om hun haar te verbergen
Ik zeg toch dat ik walg over die controle over de vrouwen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:51 schreef MmAa het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en dat mag..
In dat vers wordt er idd ook mee bedoelt dat ze niet rondlopen als sletten.
Heb je het stuk uit de bijbel ook gelezen, of heb je dat overgeslagen?
Daar staat toch echt duidelijk dat de man de baas is over de vrouw, dat zij de man moet gehoorzamen en dat zij een hoofdbedekking moet dragen etc? waarom heb je daar niks op te zeggen?
Nee, maar het valt me wel op dat je daarna alleen over het vers uit de koran spreekt, en niks over de verzen uit de bijbel zegt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik walg over die controle over de vrouwen?
Lees je selectief?
quote:Op zondag 25 december 2011 00:01 schreef MmAa het volgende:
Ohja, wij houden ervan als de man een beetje de baas speelt. Dat is nou eenmaal zo bij de meeste moslima´s.
Mag dat niet?
Ik denk niet dat Joodse vrouwen er veel mee te maken hebben wat er in de bijbel staat...quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:54 schreef MmAa het volgende:
[..]
Die hebben de bijbel niet begrepen. Er staat dat het een schande is wanneer een vrouw kaal is, vervolgens dat ze net zo goed een pruik kunnen dragen dan, (als de vrouw er met andere woorden schijt aan heeft, en het toch doet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |