bij moslims is dit andersquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Bonkers. het volgende:
Ik vind het al raar dat ze nog zo lang haar boerka mocht aanhouden, hygiëne in de zorg is van essentieel belang, dan kan je niet zomaar in de verloskamer je eigen kledij nog aanhouden.
Dat zijn vaak gebieden waar de vrouwen nog geregeld bij de bevalling overlijden omdat er geen enkel benul is van zorg op dat gebied. Een lokale vroedvrouw is al een luxe.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vraag me af hoe ze in het land van herkomst dan zorg verlenen.. Volledig bedekt bevallen? Geen inwendige onderzoeken?
Tsja, als we bansheeboy moeten geloven denken moslimmannen aan niets anders dan seks en bezitten ze geen enkele zelfbeheersing. Daarom moeten vrouwen ook boerkas dragen, want de mannen zijn nu eenmaal te zwak om zichzelf onder controle te houden. Voor je het weet wordt zo iemand door lust overmand en heeft hij wilde seks met het bezit van een ander.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat heeft die arts na de bevalling nog met haar te maken?
Echt, je moet wel verdomd primitief zijn als je zelfs een bevalling aan seks weet te koppelen.
Op een andere manier dan dat een bevalling het gevolg van seks is.
Bij een normale bevalling heb je gewoon je eigen kleren aan, het wordt pas een blauwe jurk met achtersluiting als het een medisch verhaal is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Bonkers. het volgende:
Ik vind het al raar dat ze nog zo lang haar boerka mocht aanhouden, hygiëne in de zorg is van essentieel belang, dan kan je niet zomaar in de verloskamer je eigen kledij nog aanhouden.
Dat is nou net het verschil tussen fossielen zoals jij en mensen van hier. Als mannen naar je vrouw/vriendin kijken, betekent dat in de eerste plaats dat ze de moeite van het kijken waard is, en je dus een goeie keus heb gemaakt, reden genoeg om trots te zijn. Kijken deert niet, daar hebben we tenslotte ogen voor gekregen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet of we tot een secundair debat kunnen komen, daar partnerruil hier eerder normaal dan vreemd wordt gezien. Een echte man pikt het niet als een externe (gedetacheerde) man ook maar een blik gunt aan zijn vrouw. Laat staan met haar gaat dansen of lekker sensueel glimlacht naar haar en daarna wellicht tot actie over gaat.²
Als er een keizersnede nodig is bestaat de kans dat ze inderdaad de rest van haar leven in een staat van bevalling blijft zonder die keizersnede.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een vrouw blijft in een bevallende staat/hoedanigheid?
Dat is nieuws voor mij.²
Ze hoeft alleen maar te verhuizen en rond te blijven lopen in boerka. Dan herkent die man haar toch niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik mis behalve de straf voor de man of er nog iets voor die vrouw is gedaan. Ik bedoel, het lijkt me toch evident dat ze getrouwd is met een ongeleid projectiel. Ik hoop eigenlijk dat ze die 6 maanden gaat gebruiken om zich heel goed te verstoppen voor hem met haar zoontje, en dan bedoel ik niet onder een boerka.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze hoeft alleen maar te verhuizen en rond te blijven lopen in boerka. Dan herkent die man haar toch niet.
Nee, gewoon inwending en uitwendig uit laten scheuren. 't Zijn maar vrouwen!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vraag me af hoe ze in het land van herkomst dan zorg verlenen.. Volledig bedekt bevallen? Geen inwendige onderzoeken?
Aldus iemand die het oke vindt als mannen naar de billen en borsten van zijn vrouw/vriendin kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is nou net het verschil tussen fossielen zoals jij en mensen van hier. Als mannen naar je vrouw/vriendin kijken, betekent dat in de eerste plaats dat ze de moeite van het kijken waard is, en je dus een goeie keus heb gemaakt, reden genoeg om trots te zijn. Kijken deert niet, daar hebben we tenslotte ogen voor gekregen.
Ja, en het ging hier om een bevalling....quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:17 schreef killfrenzy het volgende:
Aldus iemand die het oke vindt als mannen naar de billen en borsten van zijn vrouw/vriendin kijken.
Kijken met respect mag, met verkeerde bedoelingen niet, daar steek ik een stokje voor. Ben geen gelovige of wat dan ook
En genoeg weerloze dames, niet dan? En als ze de man niet nodig hebben prima. Ik had het over 'als'quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en het ging hier om een bevalling....
Overigens kunnen de meeste vrouwen zich uitstekend zelf redden als een vreemde man "met de verkeerde bedoelingen" naar ze kijkt, daar hebben ze echt geen gefrustreerd haantje voor nodig die die man wel even wijst op zijn kennelijk respectloze blik.
Oh jij kan zien of ik met respect kijk of dat ik intern denk 'die zou ik wel eens kapot willen neuken'?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:17 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Aldus iemand die het oke vindt als mannen naar de billen en borsten van zijn vrouw/vriendin kijken.
Kijken met respect mag, met verkeerde bedoelingen niet, daar steek ik een stokje voor. Ben geen gelovige of wat dan ook
Ja, het barst van de weerloze dames.... in het bejaardentehuis.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:31 schreef killfrenzy het volgende:
En genoeg weerloze dames, niet dan? En als ze de man niet nodig hebben prima. Ik had het over 'als'.
Zodat we de daad van deze randdebiel nog eens kunnen lezen.quote:Moslim slaat verloskundige voor verwijderen boerka
Marseille - Een 24-jarige Fransman heeft tijdens de bevalling van zijn vrouw de verloskundige geslagen, omdat zij tijdens het bevallen de boerka van zijn vrouw probeerde af te doen. De man is opgepakt en zit achter de tralies.
Nassim Mimoune was al verwijderd uit de verloskamer omdat hij de verloskundige een 'verkrachter' noemde nadat zij een inwendig onderzoek bij zijn vrouw deed.
Op het moment van de geboorte van de baby zag hij vanachter een raam de verloskundige de boerka afdoen en stormde hij wederom de verloskamer in. Hij sloeg de verpleegster in haar gezicht en eiste dat zijn vrouw weer volledig gesluierd werd.
Terwijl zijn vrouw vervolgens beviel van een zoontje, werd Mimoune afgevoerd door de beveiliging van het ziekenhuis in Marseille. Later is hij gearresteerd op verdenking van mishandeling.
Een rechter in de Zuid-Franse haven besloot Mimoune een gevangenisstraf van zes maanden te geven omdat zijn ‘religieuze waarden niet superieur zijn aan de wetten van de Franse republiek’.
bron: Telegraaf
OMG... Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get mequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet of we tot een secundair debat kunnen komen, daar partnerruil hier eerder normaal dan vreemd wordt gezien. Een echte man pikt het niet als een externe (gedetacheerde) man ook maar een blik gunt aan zijn vrouw. Laat staan met haar gaat dansen of lekker sensueel glimlacht naar haar en daarna wellicht tot actie over gaat.²
Als hij gewoon netjes leert te participeren mag hij weer uit het strafhoekje. Toch zal hij eerst even moeten leren zich aan de wet te houden en zijn handjes thuis te houden, pas dan mag hij de cursus 'deelname aan de samenleving voor gevorderden' volgen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Zwaar overdreven straf als je het mij vraagt. Ze vragen die man te participeren in de samenleving, dat gaat 100% niet lukken vanuit de jail.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |