abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105988661
Ik vind het al raar dat ze nog zo lang haar boerka mocht aanhouden, hygiëne in de zorg is van essentieel belang, dan kan je niet zomaar in de verloskamer je eigen kledij nog aanhouden.
pi_105989318
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Bonkers. het volgende:
Ik vind het al raar dat ze nog zo lang haar boerka mocht aanhouden, hygiëne in de zorg is van essentieel belang, dan kan je niet zomaar in de verloskamer je eigen kledij nog aanhouden.
bij moslims is dit anders :{ daar gaat het verbergen van je gezicht voor alles stel je voor dat iemand dr gezicht ziet :o !!!!!! hygiene is iets ondergeschikts religie is een raar iets :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_105993444
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vraag me af hoe ze in het land van herkomst dan zorg verlenen.. Volledig bedekt bevallen? Geen inwendige onderzoeken?
Dat zijn vaak gebieden waar de vrouwen nog geregeld bij de bevalling overlijden omdat er geen enkel benul is van zorg op dat gebied. Een lokale vroedvrouw is al een luxe.

Iets zegt me namelijk dat deze eikel zijn roots niet in een mondaine stad heeft liggen maar dat hij uit een dorp omhoog gevallen is.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_105993476
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

En wat heeft die arts na de bevalling nog met haar te maken?

Echt, je moet wel verdomd primitief zijn als je zelfs een bevalling aan seks weet te koppelen.
Op een andere manier dan dat een bevalling het gevolg van seks is.
Tsja, als we bansheeboy moeten geloven denken moslimmannen aan niets anders dan seks en bezitten ze geen enkele zelfbeheersing. Daarom moeten vrouwen ook boerkas dragen, want de mannen zijn nu eenmaal te zwak om zichzelf onder controle te houden. Voor je het weet wordt zo iemand door lust overmand en heeft hij wilde seks met het bezit van een ander.
Ja, bezit. Want meer is de vrouw in dit verhaal natuurlijk niet.

Maar natuurlijk zijn het wel de westerlingen die hij als pervers ziet - en niet de geobsedeerde moslims.
  zaterdag 24 december 2011 @ 10:08:05 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105994330
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Bonkers. het volgende:
Bij een normale bevalling heb je gewoon je eigen kleren aan, het wordt pas een blauwe jurk met achtersluiting als het een medisch verhaal is.

Ik ben de eerste keer ook in m'n eigen shirt bevallen.
De tweede keer wel in een blauwe jurk met achtersluiting, maar dat was alleen maar omdat ik bevallen ben terwijl we op het punt stonden naar de OK te gaan voor een keizersnede.

Hoewel een boerka natuurlijk een ander verhaal is, vooral wegens de gezichtsbedekking, en de communicatieve beperkingen die dat met zich meebrengt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 24 december 2011 @ 10:09:13 #156
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_105994349
Lekker voor hem. De eerste 6 maanden je kind niet zien opgroeien.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_105994364
BansheeBoy trollt er weer lustig op los, maar het zal heus wel zijn echte gedachtengang zijn. Dat laat zien hoe een enorm verknipt wereldbeeld mensen hebben die dat geloof aanhangen. Niet het kleinste beetje besef van hoe het leven werkt, over biologie, feiten, wetenschap en ga zo maar door. Niet zo vreemd ook als alles wat je zogenaamd moet weten in dat dramatisch slecht overgeschreven sprookjesboek zou staan. Helaas staat er niet in hoe je een vrouw tijdens de bevalling het beste kan helpen of hoe je medicijnen moet maken (behalve kamelenpis dan).
Het zijn mensen die gaan bidden als bv een oogst mislukt of de vrouw overlijdt tijdens een bevalling en dan gaan hopen dat dat bidden het de volgende keer zal voorkomen ipv te onderzoeken wat er precies mis ging en maatregelen treffen om dat de volgende keer te voorkomen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_105995159
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet niet of we tot een secundair debat kunnen komen, daar partnerruil hier eerder normaal dan vreemd wordt gezien. Een echte man pikt het niet als een externe (gedetacheerde) man ook maar een blik gunt aan zijn vrouw. Laat staan met haar gaat dansen of lekker sensueel glimlacht naar haar en daarna wellicht tot actie over gaat. :{

:{²
Dat is nou net het verschil tussen fossielen zoals jij en mensen van hier. Als mannen naar je vrouw/vriendin kijken, betekent dat in de eerste plaats dat ze de moeite van het kijken waard is, en je dus een goeie keus heb gemaakt, reden genoeg om trots te zijn. Kijken deert niet, daar hebben we tenslotte ogen voor gekregen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_105995665
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een vrouw blijft in een bevallende staat/hoedanigheid? :?

Dat is nieuws voor mij. :{

Als er een keizersnede nodig is bestaat de kans dat ze inderdaad de rest van haar leven in een staat van bevalling blijft zonder die keizersnede.
Maar schijnbaar vind je het belangrijker dat een gynaecoloog niet aan een vrouw komt dan de gezondheid of eventueel zelfs het leven van vrouw en kind.
pi_105996152
Debielen zijn het , dit soort "mannen".

Die een debiele verknipte verminking van geloof belijden die hen als "man" een vrijbrief geeft tot verwerpelijk Über macho gedraag.

En in ieder geval in een Westerse maatschappij niet thuishoren.

Hard bestrijden daarom, eerst met woorden en als dat niet lukt met wetten en daden.

Zoals in dit geval flink straffen.
pi_105996281
Hier zou het waarschijnlijk een taakstrafje zijn geweest en een boete van 35 euro.
pi_105996403
Ik vrees het ook.
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:12:25 #163
3542 Gia
User under construction
pi_105996657
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik mis behalve de straf voor de man of er nog iets voor die vrouw is gedaan. Ik bedoel, het lijkt me toch evident dat ze getrouwd is met een ongeleid projectiel. Ik hoop eigenlijk dat ze die 6 maanden gaat gebruiken om zich heel goed te verstoppen voor hem met haar zoontje, en dan bedoel ik niet onder een boerka.
Ze hoeft alleen maar te verhuizen en rond te blijven lopen in boerka. Dan herkent die man haar toch niet.
pi_105996697
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze hoeft alleen maar te verhuizen en rond te blijven lopen in boerka. Dan herkent die man haar toch niet.
_O- _O_ _O-
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:17:12 #165
3542 Gia
User under construction
pi_105996782
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vraag me af hoe ze in het land van herkomst dan zorg verlenen.. Volledig bedekt bevallen? Geen inwendige onderzoeken?
Nee, gewoon inwending en uitwendig uit laten scheuren. 't Zijn maar vrouwen!!
pi_105996788
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is nou net het verschil tussen fossielen zoals jij en mensen van hier. Als mannen naar je vrouw/vriendin kijken, betekent dat in de eerste plaats dat ze de moeite van het kijken waard is, en je dus een goeie keus heb gemaakt, reden genoeg om trots te zijn. Kijken deert niet, daar hebben we tenslotte ogen voor gekregen.
Aldus iemand die het oke vindt als mannen naar de billen en borsten van zijn vrouw/vriendin kijken :').

Kijken met respect mag, met verkeerde bedoelingen niet, daar steek ik een stokje voor. Ben geen gelovige of wat dan ook :)
And remember, respect is everything!
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:28:37 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105997020
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:17 schreef killfrenzy het volgende:
Aldus iemand die het oke vindt als mannen naar de billen en borsten van zijn vrouw/vriendin kijken :').

Kijken met respect mag, met verkeerde bedoelingen niet, daar steek ik een stokje voor. Ben geen gelovige of wat dan ook :)
Ja, en het ging hier om een bevalling....

Overigens kunnen de meeste vrouwen zich uitstekend zelf redden als een vreemde man "met de verkeerde bedoelingen" naar ze kijkt, daar hebben ze echt geen gefrustreerd haantje voor nodig die die man wel even wijst op zijn kennelijk respectloze blik.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105997075
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en het ging hier om een bevalling....

Overigens kunnen de meeste vrouwen zich uitstekend zelf redden als een vreemde man "met de verkeerde bedoelingen" naar ze kijkt, daar hebben ze echt geen gefrustreerd haantje voor nodig die die man wel even wijst op zijn kennelijk respectloze blik.
En genoeg weerloze dames, niet dan? En als ze de man niet nodig hebben prima. Ik had het over 'als' :).
pi_105997120
Zou de man zichzelf ook slaan als hij naar billen en borsten kijkt?
pi_105997126
quote:

[..]

Oh jij kan zien of ik met respect kijk of dat ik intern denk 'die zou ik wel eens kapot willen neuken'? :D
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_105997150
Wat is met 'respect' kijken trouwens?
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:36:22 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105997190
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:31 schreef killfrenzy het volgende:
En genoeg weerloze dames, niet dan? En als ze de man niet nodig hebben prima. Ik had het over 'als' :).
Ja, het barst van de weerloze dames.... in het bejaardentehuis.
Maar daar is de verhouding man/vrouw zo uit balans dat de dames er weinig problemen mee hebben als er een keer ondeugend naar ze gekeken wordt.

En waar had jij het over "als"?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105997214
quote:
Moslim slaat verloskundige voor verwijderen boerka

Marseille - Een 24-jarige Fransman heeft tijdens de bevalling van zijn vrouw de verloskundige geslagen, omdat zij tijdens het bevallen de boerka van zijn vrouw probeerde af te doen. De man is opgepakt en zit achter de tralies.

Nassim Mimoune was al verwijderd uit de verloskamer omdat hij de verloskundige een 'verkrachter' noemde nadat zij een inwendig onderzoek bij zijn vrouw deed.

Op het moment van de geboorte van de baby zag hij vanachter een raam de verloskundige de boerka afdoen en stormde hij wederom de verloskamer in. Hij sloeg de verpleegster in haar gezicht en eiste dat zijn vrouw weer volledig gesluierd werd.

Terwijl zijn vrouw vervolgens beviel van een zoontje, werd Mimoune afgevoerd door de beveiliging van het ziekenhuis in Marseille. Later is hij gearresteerd op verdenking van mishandeling.

Een rechter in de Zuid-Franse haven besloot Mimoune een gevangenisstraf van zes maanden te geven omdat zijn ‘religieuze waarden niet superieur zijn aan de wetten van de Franse republiek’.

bron: Telegraaf
Zodat we de daad van deze randdebiel nog eens kunnen lezen.
pi_105998075
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet niet of we tot een secundair debat kunnen komen, daar partnerruil hier eerder normaal dan vreemd wordt gezien. Een echte man pikt het niet als een externe (gedetacheerde) man ook maar een blik gunt aan zijn vrouw. Laat staan met haar gaat dansen of lekker sensueel glimlacht naar haar en daarna wellicht tot actie over gaat. :{

OMG... Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me :')
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_105998152
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Zwaar overdreven straf als je het mij vraagt. Ze vragen die man te participeren in de samenleving, dat gaat 100% niet lukken vanuit de jail. :{

Als hij gewoon netjes leert te participeren mag hij weer uit het strafhoekje. Toch zal hij eerst even moeten leren zich aan de wet te houden en zijn handjes thuis te houden, pas dan mag hij de cursus 'deelname aan de samenleving voor gevorderden' volgen.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:30:08 #176
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_105998736
Of je baart je kind gewoon thuis als je dit niet wil...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:37:20 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105998923
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef maniack28 het volgende:
Of je baart je kind gewoon thuis als je dit niet wil...
Ik geloof niet dat dat in Frankrijk nog net zo "standaard" is als hier (hier ook maar 30 25% overigens), dus dat zal geen optie zijn.
In dit geval was er overigens sprake van een voorbereiding op een keizerssnede, dus dan is thuisbevallen sowieso al geen optie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105999209
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:31 schreef killfrenzy het volgende:
Alleen homo's denken dat mannen lust zouden kunnen ervaren tijdens het aanschouwen van een bevalling.
pi_105999242
alle stomme geloofsregels moeten weg. klaar. en die man kogel. opgeruimd ende netjes.
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:49:47 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105999297
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
alle stomme geloofsregels moeten weg. klaar. en die man kogel. opgeruimd ende netjes.
Het heeft niets met geloofsregels te maken, dit soort fanatiekelingen doen alleen alsof hun gedrag gebaseerd is op hun geloof, maar als dat zo zou zijn dan zouden er hele voorraden mensen met hetzelfde geloof de "regels" flink overtreden.

De interpretatie die een paar fundamentalisten aan iets geven is niet representatief voor "het geloof".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105999422
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het heeft niets met geloofsregels te maken, dit soort fanatiekelingen doen alleen alsof hun gedrag gebaseerd is op hun geloof, maar als dat zo zou zijn dan zouden er hele voorraden mensen met hetzelfde geloof de "regels" flink overtreden.

De interpretatie die een paar fundamentalisten aan iets geven is niet representatief voor "het geloof".
zou bansheeboy net zo seksueel gefrustreerd zijn zonder geloof :P
pi_105999447
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:54 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

zonder geloof was ie denk ik een best relaxte gast geweest.
pi_105999481
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

het zijn de uitwassen die onlosmakelijk aan het geloof hangen. je moet dat niet tolereren maar keihard tegen optreden.
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:57:14 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105999507
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:54 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Ik denk het wel, daar heb je niet noodzakelijkerwijs een absurde interpretatie van een bepaald geloof of misbruik in je jeugd voor nodig.

Voor sommige mensen is dat geloof overigens wel een uitkomst, anders zouden ze nooit een partner vinden, en een funamentalistische geloofsovertuiging helpt altijd.

In het zwaar gereformeerde Schubbekutteveen zie ik ook mannen die zonder kerk absoluut kansloos zouden zijn geweest op de huwelijksmarkt een vrouw en een roedel kinderen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105999585
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk het wel, daar heb je niet noodzakelijkerwijs een absurde interpretatie van een bepaald geloof of misbruik in je jeugd voor nodig.

Voor sommige mensen is dat geloof overigens wel een uitkomst, anders zouden ze nooit een partner vinden, en een funamentalistische geloofsovertuiging helpt altijd.

In het zwaar gereformeerde Schubbekutteveen zie ik ook mannen die zonder kerk absoluut kansloos zouden zijn geweest op de huwelijksmarkt een vrouw en een roedel kinderen hebben.
geloof verziekt sommige geesten. net zoals sektes. sommigen zijn er ontvankelijker voor dan anderen, maar geloof is gewoon evil netto genomen. des al niettemin een interessant fenomeen.
pi_105999630
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:46 schreef Modus het volgende:

[..]

Alleen homo's denken dat mannen lust zouden kunnen ervaren tijdens het aanschouwen van een bevalling.
Dat is jouw mening. Ik kijk er anders na.
pi_105999835
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:01 schreef killfrenzy het volgende:
Na? Je kijkt na een vrouw? :').

Maar goed, leg uit. Jij denkt dat daar dus lustgevoelens zouden kunnen voorkomen? Bij wie?
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:09:34 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105999850
quote:

[..]

Heb je enig idee hoe dat er tijdens een bevalling uitziet??
Echt... seks is dan wel het laatste waar je aan denkt.
Als jij denkt dat een ander (een arts nota bene) opgewonden raakt van de ontplofte mol van jouw vrouw dan moet je eens bij jezelf te rade gaan hoe je aan zulke vreemde seksuele opvattingen komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105999970
Wie zegt dat ik dat denk? Dat staat er nergens :').

Niemand zal naar mijn vrouw kijken bij haar prive gedeelten behalve bij medische gevallen waar een vrouw het mag doen. Ik heb geen geloof nodig om dat te vinden :)
pi_106000216
quote:

[..]

Oh jij wordt geil van een bevalling? :X :X :X :X
pi_106000240
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:12 schreef killfrenzy het volgende:

Niemand zal naar mijn vrouw kijken bij haar prive gedeelten behalve bij medische gevallen waar een vrouw het mag doen. Ik heb geen geloof nodig om dat te vinden :)
Jij bent een moslim-Turk toch? Zegt al weer genoeg.

Verder laat je dus liever je vrouw dood gaan dan dat een mannelijke arts haar red. Prima bezig joh.
pi_106000458
quote:

[..]

Ze loopt toch niet met haar billen en borsten bloot? Althans ik mag hopen dat de jouwe dat niet doet. Kerels kijken nu eenmaal naar konten, zeker als ze lekker strak zijn, dat is niks nieuws hoor. En hoe bepaal jij het verschil tussen kijken met respect en kijken met verkeerde bedoelingen? kun jij gedachten lezen of zo?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:29:22 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106000521
quote:

Dus als er een medische noodsituatie is, en er is geen vrouw voor handen, dan laat je je vrouw, en bijvoorbeeld je ongeboren kind gewoon sterven omdat een mannelijke arts de bevalling niet mag doen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 24 december 2011 @ 16:14:23 #194
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_106003965
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:56 schreef Speedfight het volgende:
Eigenlijk wil ik wel s de mening van een moslim horen hierover :9
Die man moet met zijn poten afblijven van die verloskundige, zijn vrouw en hij zijn zelf naar het ziekenhuis gegaan omdat zij niks weten omtrent de handelingen van een bevalling. Als je het zelf zoveel beter weet dan doe je het toch lekker zelf?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
  zaterdag 24 december 2011 @ 16:15:56 #195
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106004033
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Als hij geen geloofsregels had, had hij wel andere belachelijke regels.
pi_106009487
quote:

En wat vind je vrouw daarvan ? Vindt zij het ook onacceptabel als haar leven gered wordt door een mannelijke arts, of maakt haar mening niet uit ;) ?
pi_106009565
Nood breekt wet en als het niet anders kan dan moet het maar :). Mijn vrouw haar mening is in deze gelijk aan die van mij :)
pi_106009582
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij bent een moslim-Turk toch? Zegt al weer genoeg.

Verder laat je dus liever je vrouw dood gaan dan dat een mannelijke arts haar red. Prima bezig joh.
Moslim? Nee
Turk? Nee
Dood laten gaan? Nee
pi_106009630
Iedereen die het niet eens is met DH is een moslimturk
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_106009638
Overigens praat killfrenzy onzin.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')