Ik vind 6 maanden eigenlijk nog te weinig, zo'n mafketel moet je gelijk ook uit de ouderlijke macht zetten. Je gunt het zo'n kind toch niet om opgevoed te worden door zulke psychopaten?quote:Moslim slaat verloskundige voor verwijderen boerka
Marseille - Een 24-jarige Fransman heeft tijdens de bevalling van zijn vrouw de verloskundige geslagen, omdat zij tijdens het bevallen de boerka van zijn vrouw probeerde af te doen. De man is opgepakt en zit achter de tralies.
Nassim Mimoune was al verwijderd uit de verloskamer omdat hij de verloskundige een 'verkrachter' noemde nadat zij een inwendig onderzoek bij zijn vrouw deed.
Op het moment van de geboorte van de baby zag hij vanachter een raam de verloskundige de boerka afdoen en stormde hij wederom de verloskamer in. Hij sloeg de verpleegster in haar gezicht en eiste dat zijn vrouw weer volledig gesluierd werd.
Terwijl zijn vrouw vervolgens beviel van een zoontje, werd Mimoune afgevoerd door de beveiliging van het ziekenhuis in Marseille. Later is hij gearresteerd op verdenking van mishandeling.
Een rechter in de Zuid-Franse haven besloot Mimoune een gevangenisstraf van zes maanden te geven omdat zijn ‘religieuze waarden niet superieur zijn aan de wetten van de Franse republiek’.
bron: Telegraaf
En als we dit nu even volhouden met z'n allen. Het moet maar eens afgelopen zijn met die onzinnige geloofsregeltjes.quote:omdat zijn ‘religieuze waarden niet superieur zijn aan de wetten van de Franse republiek’
Mensen die menen om op religieuze gronden boven de wet te staan zijn gevaarlijk. Zelfs 'rechtsgeleerde Donner' begreep dit niet toen hij zijn opmerking maakte over de invoering van de sharia. Zijn uitgangspunt was dat je iedereen wel even een op religieuze onderbuikgevoelens gebaseerde wetgeving mocht opleggen als daar een meerderheid voor was. Daarbij volledig voorbij gaande aan de rechten van ieder mens om van geloofsvervolging gevrijwaard te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En als we dit nu even volhouden met z'n allen. Het moet maar eens afgelopen zijn met die onzinnige geloofsregeltjes.
Dus dat. Kankermongolen zijn hetquote:Een rechter in de Zuid-Franse haven besloot Mimoune een gevangenisstraf van zes maanden te geven omdat zijn ‘religieuze waarden niet superieur zijn aan de wetten van de Franse republiek’.
Zes maanden cel voor mishandeling van een hulpverlener vind ik anders maar een hele lauwe straf. We hebben het niet over een situatie waarin twee onuitstaanbare kemphanen elkaar te lijf gingen. Zo'n hulpverlener heeft namelijk niet de keuze om de benen te nemen, die moet gewoon doorgaan met zijn of haar werk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:42 schreef Seam het volgende:
TS denkt net zo bekrompen als die moslim
Zes maanden cel vanwege iemand slaan is een prima straf hoor
Dit is in mijn ogen ook veel te laag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:42 schreef Seam het volgende:
Eens. Eigenlijk is hij het slachtoffer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:46 schreef Speedfight het volgende:
Ondanks dat ik het persoonlijk belachelijk vind, kan ik die man ook wel begrijpen.
De bevalling zorgt al voor veel stress, deze mensen zijn ongelovelijk preuts en gelovig en dan gaat een niet-gelovige aan de boerka van zijn vrouw zitten en aan haar intieme delen. Natuurlijk moet het en hoort het erbij, maar ik kan zijn verwarring wel begrijpen en ik vind het sneu dat hij pas weer thuis is als zijn zoontje al een halfjaar is.
Zeik me maar af.
Je stopt zo'n dader dus weer even lekker in de slachtofferrol. Waarom?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:46 schreef Speedfight het volgende:
Ondanks dat ik het persoonlijk belachelijk vind, kan ik die man ook wel begrijpen.
De bevalling zorgt al voor veel stress, deze mensen zijn ongelovelijk preuts en gelovig en dan gaat een niet-gelovige aan de boerka van zijn vrouw zitten en aan haar intieme delen. Natuurlijk moet het en hoort het erbij, maar ik kan zijn verwarring wel begrijpen en ik vind het sneu dat hij pas weer thuis is als zijn zoontje al een halfjaar is.
Zeik me maar af.
TBS kan er ook wel bij. In dit soort gevallen kun je religie prima als geestesziekte bestempelen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:42 schreef Seam het volgende:
Hou toch op, het is van levensbelang (voor moeder en kind) dat de verloskundige tijdens de bevalling goed contact kan houden met de moeder, en dat gebeurt niet als moeder gesluierd is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:46 schreef Speedfight het volgende:
Zeik me maar af.
Religieuze wanen zijn een geestesziekte imoquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
TBS kan er ook wel bij. In dit soort gevallen kun je religie prima als geestesziekte bestempelen.
daarom zei ik al: die man is gewoon gaan slaan omdat hij wilde slaan en heeft daar een rede voor gezocht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:50 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Je stopt zo'n dader dus weer even lekker in de slachtofferrol. Waarom?
Het zijn gewoon volwassen mensen die heel goed weten hoe zo'n bevalling eraan toegaat.
Was dan niet naar het ziekenhuis gegaan maar naar een 'moslim verloskundige'... wedden dat die exact dezelfde handelingen verrichten! Je hoeft in de Islamitische wereld als vader je ook niet zo idioot te gedragen, word je ook gewoon voor op je plaats gezet.
Ik vind het sneu voor het kind dat het zo'n vader heeft. Dat is echt geen goede start.
Ja alleen het idee al! Bij een bevalling aan de intieme delen zitten! Belachelijk!quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:46 schreef Speedfight het volgende:
Zeik me maar af.
Maar ze ligt in een ziekenhuis waar ook mannen zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op, het is van levensbelang (voor moeder en kind) dat de verloskundige tijdens de bevalling goed contact kan houden met de moeder, en dat gebeurt niet als moeder gesluierd is.
Daarbij ging het zo te lezen om een vrouwelijke verloskundige, dus dan moet het sowieso al geen probleem zijn geweest om te ontsluieren.
Die vrouw klaagde zelf dat ze het zo warm kreeg met die doek op dr kopquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:53 schreef Speedfight het volgende:
Dat de verloskundige aan dr kut zat snap ik ook wel, maar aan dr hoofddoek zitten, laat staan m afdoen is onnodig en heeft niets met de bevalling te maken. De vrouw zal het niet zelf gevraagd hebben, anders was de man niet zo kwaad geworden.
Een burka is wat anders dan een hoofddoek. Lijkt me nou niet echt bevorderlijk voor de gezondheid als je daar ligt te bevallen met een burka om i.v.m. de toevoer van zuurstof e.d.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:53 schreef Speedfight het volgende:
Dat de verloskundige aan dr kut zat snap ik ook wel, maar aan dr hoofddoek zitten, laat staan m afdoen is onnodig en heeft niets met de bevalling te maken. De vrouw zal het niet zelf gevraagd hebben, anders was de man niet zo kwaad geworden.
Ik vind de straf wel gepast, ook als signaal naar anderen. Zo gaan we hier niet met elkaar om.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:46 schreef Speedfight het volgende:
Zeik me maar af.
Inderdaad, de ouders zullen het kind vast vrij opvoeden zodat het kind zich gemakkelijk kan ontplooien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dat kind wordt vast een grootse aanwinst voor de maatschappij
Ja en? Als een man in een verloskamer aanwezig is dan is het in principe een arts, en als jij je vrouw medische hulp ontzegt omdat de arts een man is dan mag je van mij sowieso al gearresteerd worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:54 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Maar ze ligt in een ziekenhuis waar ook mannen zijn.
Om bijvoorbeeld te horen dat iemand het wel kan begrijpen maar niet helemaal goedkeurt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:56 schreef Speedfight het volgende:
Eigenlijk wil ik wel s de mening van een moslim horen hierover
Helemaal mee eens. Als je in het ziekenhuis wil bevallen weet je dat er een verloskundige naar je intieme delen komt kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind de straf wel gepast, ook als signaal naar anderen. Zo gaan we hier niet met elkaar om.
Inderdaad. Prima strafmaatquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Da's toch een behoorlijke straf, goede zaak! Beter dan 5 dagen schoffelen...
Jij hebt echt geen flauw benul hoe een bevalling gaat hè....quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:53 schreef Speedfight het volgende:
Dit soort moslims staan er inderdaad om bekend veel waarde te hechten aan de mening van de vrouw.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:53 schreef Speedfight het volgende:
Oh, vast wel. 't Is een jongetje, hè!quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:49 schreef B-FliP het volgende:
Dat kindje zal vast een fijne opvoeding krijgen..
Die meneer had niet alleen bestraft moeten worden voor het slaan van de verpleegster maar daar bovenop ook nog eens voor het in levensgevaar brengen van zijn vrouw en kind. Poging tot doodslag dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:46 schreef Speedfight het volgende:
Zeik me maar af.
Ja want tijdens een bevalling kun je zo lekker helder praten en duidelijk alles aangeven. Een arts hoeft helemaal je gezicht niet te zien voor het hoe en wat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:53 schreef Speedfight het volgende:
Ben jij verloskundige? Ik kan me voorstellen dat er bepaalde medische indicaties zijn die vereisen dat je het gelaat van een patient kan zien. Misschien moest ze haar pupillen wel bekijken of haar tong inspecteren.... doet er ook niet toe. Een arts of verloskundige moet gewoon de ruimte krijgen om zijn of haar werk op een professionele manier te kunnen doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:53 schreef Speedfight het volgende:
Je moet bij een bevalling het gezicht van de vrouw kunnen zien om te zien of ze goed perst. Dat zie je niet aan de buik, namelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:53 schreef Speedfight het volgende:
Arme moslim kan er ook niks aan dat hij geestelijk beperkt is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:46 schreef Speedfight het volgende:
Zeik me maar af.
Maakt ook niet uit, in Islamitische landen zijn er genoeg mannelijke artsen aanwezig bij bevallingen, doen ze daar ook niet moeilijk over, het is tenslotte een arts die professioneel zijn beroep uitoefent. Het is niet de darkroom van een of andere kinky partyquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:59 schreef Leandra het volgende:
Het is niet zo dat artsen en verplegers op de afdeling verloskunde in het wilde weg verloskamers binnenwandelen.
Enkel in het openbaar dacht ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:13 schreef Gia het volgende:
Was de boerka trouwens niet verboden in Frankrijk?
Ook nog een boete erbij, dus.
En in de verloskamer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Enkel in het openbaar dacht ik.
Want, ziekenhuis is openbaar. Dat klopt ja.quote:
Ze is vast niet naar de verloskamer gezapt, dus is ze er mee over straat geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Enkel in het openbaar dacht ik.
Het vervelende is alleen dat er zelfs in islamitische landen mannen zijn die hun vrouw medische hulp weigeren als de hulpverlener een man is.... en dat vooral in combinatie met het feit dat vrouwen in sommige landen niet naar school mogen, en er dus geen vrouwelijke artsen zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:11 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, in Islamitische landen zijn er genoeg mannelijke artsen aanwezig bij bevallingen, doen ze daar ook niet moeilijk over, het is tenslotte een arts die professioneel zijn beroep uitoefent. Het is niet de darkroom van een of andere kinky party
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het vervelende is alleen dat er zelfs in islamitische landen mannen zijn die hun vrouw medische hulp weigeren als de hulpverlener een man is.... en dat vooral in combinatie met het feit dat vrouwen in sommige landen niet naar school mogen, en er dus geen vrouwelijke artsen zijn.
Het is al triest genoeg dat dat soort types nog voorkomen in landen als Iran en Afghanistan, en dat ze er daar mee wegkomen, maar dit moet je in de westerse wereld niet accepteren.
Vind het nogal lang, eerlijk gezegd. Als je dergelijke straffen uit gaat delen voor dit soort vergrijpen, zitten binnen no time de gevangenissen vol.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:42 schreef Seam het volgende:
Mwah, als mishandeling van een hulpverlener standaard minimaal zo streng gestraft wordt gaan mensen misschien weer eens normaal doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het nogal lang, eerlijk gezegd. Als je dergelijke straffen uit gaat delen voor dit soort vergrijpen, zitten binnen no time de gevangenissen vol.
Neemt niet weg dat die man natuurlijk gewoon niet spoort.
Oh ja, hulpverlener. Nee, goed punt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als mishandeling van een hulpverlener standaard minimaal zo streng gestraft wordt gaan mensen misschien weer eens normaal doen.
Ik vind het op zich wel een teken van vooruitgang, hoor, ze komen er niet zomaar meer mee weg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:38 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik vind 6 maanden eigenlijk nog te weinig, zo'n mafketel moet je gelijk ook uit de ouderlijke macht zetten. Je gunt het zo'n kind toch niet om opgevoed te worden door zulke psychopaten?
Waarom?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:56 schreef Speedfight het volgende:
Frankrijk is goed bezig de laatste tijd. Boerka-verbod, hoofddoekverbod op scholen, Turkije dikke middelvinger geven, Algerije platbombarderen. Keep up the good work.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En als we dit nu even volhouden met z'n allen. Het moet maar eens afgelopen zijn met die onzinnige geloofsregeltjes.
100% ook dat ie van een uitkering leeft.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Die knuppel moet gedeporteerd worden, zijn opvattingen stroken overduidelijk niet met Westerse waarden dus hij heeft hier niets te zoeken.
Ik vrees dat jij gewoon onze democratie niet zo goed begrijpt. Als de meerderheid de Sharia ingevoerd wil zien, dan komt er de Sharia.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:45 schreef ComplexConjugate het volgende:
Zelfs 'rechtsgeleerde Donner' begreep dit niet toen hij zijn opmerking maakte over de invoering van de sharia. Zijn uitgangspunt was dat je iedereen wel even een op religieuze onderbuikgevoelens gebaseerde wetgeving mocht opleggen als daar een meerderheid voor was. Daarbij volledig voorbij gaande aan de rechten van ieder mens om van geloofsvervolging gevrijwaard te zijn.
Zelfs bij rechtsgeleerden komen dus de meest idiote ideeën op, niet zo raar dat er genoeg van dit soort mafketels vrij rondlopen dus.
Ik vind het wel belachelijk dat die vrouw probeert de boerka eraf te halen (onder eraf halen versta ik de gehele boerka uit doen), verder vind ik het normaal om aan de kut te zitten want dat hoort er eenmaal bij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:56 schreef Speedfight het volgende:
Er is toch een boerkaverbod in Frankrijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind het wel belachelijk dat die vrouw probeert de boerka eraf te halen (onder eraf halen versta ik de gehele boerka uit doen), verder vind ik het normaal om aan de kut te zitten want dat hoort er eenmaal bij.
Hier is je mening.
Het gaat me over het algemeen. Dat de sullige Sarkozy nou een verbod invoert om wat stemmen te vangen moet die lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is toch een boerkaverbod in Frankrijk?
Ik zou het ook hebben gedaan, boerka verwijderen. Boerkaquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gaat me over het algemeen. Dat de sullige Sarkozy nou een verbod invoert om wat stemmen te vangen moet die lekker zelf weten.
De boerka moest eraf zodat de anesthesist aan de slag kon, het moest namelijk een keizersnee worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind het wel belachelijk dat die vrouw probeert de boerka eraf te halen (onder eraf halen versta ik de gehele boerka uit doen), verder vind ik het normaal om aan de kut te zitten want dat hoort er eenmaal bij.
Hier is je mening.
En ga ik bommen gooien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij gewoon onze democratie niet zo goed begrijpt. Als de meerderheid de Sharia ingevoerd wil zien, dan komt er de Sharia.
Even serieus: jij vindt het ECHT raar dat een medisch specialist een volledig bedekkend gewaad af probeert te doen tijdens een bevalling? Dat vind je ECHT belachelijk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier is je mening.
Dan hebben je ouders toch wat fout gedaan bij je opvoeding als je zo respectloos bent. Ik heb altijd geleerd dat je iedereen moet accepteren zoals die is, ongeacht hun afkomst, geaardheid, handicap of wat dan ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou het ook hebben gedaan, boerka verwijderen. Boerka.
Indonesië begint trouwens ook te leunen naar het extremisme.
Prima, dan kan ik het enigzins nog begrijpen. Maar misschien was het ook mogelijk om een stukje van de boerka rond de buik los te knippen in plaats van de gehele boerka te verwijderen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De boerka moest eraf zodat de anesthesist aan de slag kon, het moest namelijk een keizersnee worden.
http://www.lefigaro.fr/ac(...)ile-a-son-epouse.php
Ik vind jou belachelijker. Leer eerst maar is correct Nederlands.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Even serieus: jij vindt het ECHT raar dat een medisch specialist een volledig bedekkend gewaad af probeert te doen tijdens een bevalling? Dat vind je ECHT belachelijk?
En hoe denk je dat de verdoving toegediend wordt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Prima, dan kan ik het enigzins nog begrijpen. Maar misschien was het ook mogelijk om een stukje van de boerka rond de buik los te knippen in plaats van de gehele boerka te verwijderen.
Eens, 'ns, desnoods zelfs es maar nooit een vervoeging van het woord zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind jou belachelijker. Leer eerst maar is correct Nederlands.
Het blijven voeden van angst tegen 'iets' waardoor er geld rondgepompt kan blijven worden in defensie, of is dat tever gezocht?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:51 schreef Dagonet het volgende:
Maar wat ik me nu afvraag is waarom dit wereldnieuws is? Waarom staat dit in de Telegraaf, Daily Mail, Fox News, West Australian, één of ander Hongaars nieuwsding en in Indonesië.
Zulk groot nieuws is het toch niet? Man slaat door en krijgt zes maanden celstraf. Big deal.
Ze hadden per direct moeten zeggen dan bekijk het maar met dat lelijke berberaapje; hopelijk krijgt u een miskraamquote:Een rechter in de Zuid-Franse haven besloot Mimoune een gevangenisstraf van zes maanden te geven omdat zijn ‘religieuze waarden niet superieur zijn aan de wetten van de Franse republiek’.
Wel alleen maar 1 kant op natuurlijk en dat is de moslimkant op. Begrip/respect voor de andere kant, nee, dat is racisme/discriminatie/fascisme whatever.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan hebben je ouders toch wat fout gedaan bij je opvoeding als je zo respectloos bent. Ik heb altijd geleerd dat je iedereen moet accepteren zoals die is, ongeacht hun afkomst, geaardheid, handicap of wat dan ook.![]()
Ik heb met je te doen. Nee eigenlijk niet.
Man, toen bij mij een operatie aan mijn jukbeen uitgevoerd moest worden moest ik al in mijn blote ass een blauw jurk-achtig gewaad aandoen. Waarom? Omdat men goed bij je lichaam moet kunnen voor oa de sensoren voor je hartslag, bloeddruk etc. En om je goed te kunnen reanimeren als er iets fout gaat. En dan wil jij die NOODZAKELIJKE maatregelen afwimpelen omdat een extremist in een onzinregel van een verzonnen godje gelooft? Kom op zeg. Ze had dat ding uberhaupt nooit aan mogen hebben in het ziekenhuis an sich.quote:Prima, dan kan ik het enigzins nog begrijpen. Maar misschien was het ook mogelijk om een stukje van de boerka rond de buik los te knippen in plaats van de gehele boerka te verwijderen.
Ja, want die vrouw die stond er ook achter. Oh, nee, wacht, die had overal toestemming voor gegeven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze hadden per direct moeten zeggen dan bekijk het maar met dat lelijke berberaapje; hopelijk krijgt u een miskraam
Vervolgens per direct het land uit flikkeren. Doe toch normaal man. Kutvolk
Wat zei je?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind jou belachelijker. Leer eerst maar iseens correct Nederlands.
Buik, volledig, rug?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En hoe denk je dat de verdoving toegediend wordt?
Ik zie het. Een veelgemaakte fout die wordt gemaakt door veel mensen. Alleen vind ik zijn spelling en grammatica om te huilen en vooral omdat hij een gore racist is en denkt beter te zijn dan de Moslims, terwijl zijn niveau beduidend laag is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eens, 'ns, desnoods zelfs es maar nooit een vervoeging van het woord zijn.
Die vrouwen daar zijn achterlijk dat ze dergelijk gedrag van hun mannen accepteren. Dus ja, indirect zijn ze er zelf schuld aan ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, want die vrouw die stond er ook achter. Oh, nee, wacht, die had overal toestemming voor gegeven.
Nou, zo bewust zal het ook wel niet zijn denk ik, maar ik vind het wel opvallend. Wat boeit het nou wat er in een voorstad van Marseille gebeurde? Voor het Nederlandse publiek dan tenminste.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het blijven voeden van angst tegen 'iets' waardoor er geld rondgepompt kan blijven worden in defensie, of is dat tever gezocht?
Het zal niet de eerste vorm van agressie bij een bevalling zijn denk ik.
Precies.in before de linkse huilies die dit goedpraten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De vrouw gaf toestemming voor alles wat de verpleegkundigen aan het doen waren en wilden doen. Zij stond dus volledig niet achter haar man maar moest haar bek houden anders zou hij van haar scheiden (wat volgens mij de betere keuze was geweest, maar goed).quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Die vrouwen daar zijn achterlijk dat ze dergelijk gedrag van hun mannen accepteren. Dus ja, indirect zijn ze er zelf schuld aan ja.
Pff. Je moet echt is wat vaker naar buiten en misschien wat vaker een praatje maken met Moslims. Je wereldbeeld is echt te triest, dat zegt ook al genoeg over jou.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wel alleen maar 1 kant op natuurlijk en dat is de moslimkant op. Begrip/respect voor de andere kant, nee, dat is racisme/discriminatie/fascisme whatever.
[..]
Man, toen bij mij een operatie aan mijn jukbeen uitgevoerd moest worden moest ik al in mijn blote ass een blauw jurk-achtig gewaad aandoen. Waarom? Omdat men goed bij je lichaam moet kunnen voor oa de sensoren voor je hartslag, bloeddruk etc. En om je goed te kunnen reanimeren als er iets fout gaat. En dan wil jij die NOODZAKELIJKE maatregelen afwimpelen omdat een extremist in onzinregel van een verzonnen godje gelooft? Kom op zeg. Ze had dat ding uberhaupt nooit aan mogen hebben in het ziekenhuis an sich.
Het meest hypocriete is nog dat die gasten zelf respect eisen, maar de 1e zijn om anderen hun regels met geweld op te dringen.
Ik ga even van volledig uit. Juist omdat de boerka verwijderd werd. Maar zelfs dan nog is het van belang dat een arts goed zicht heeft op de toestand van een patiënt, waaronder dus de ogen en de rest van het gezicht.quote:
Ah jij vindt mijn grammatica en spelling om te huilen niet omdat die slecht is maar omdat ik een gore racist ben die tegen het 'ras' moslims is? En zelf dan nog geen zin zonder fouten kunnen maken?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Buik, volledig, rug?
[..]
Ik zie het. Een veelgemaakte fout die wordt gemaakt door veel mensen. Alleen vind ik zijn spelling en grammatica om te huilen en vooral omdat hij een gore racist is en denkt beter te zijn dan de Moslims, terwijl zijn niveau beduidend laag is.
Leg uit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie dat de goedpraters er al zijn.
Maar het helpt wel, je ziet dat mensen er zo heftig emotioneel op kunnen reageren alsof het 1 van hun eigen familieleden betreft.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, zo bewust zal het ook wel niet zijn denk ik, maar ik vind het wel opvallend. Wat boeit het nou wat er in een voorstad van Marseille gebeurde? Voor het Nederlandse publiek dan tenminste.
Nee je gaat er niet inhoudelijk op in omdat je geen onderbouwd weerwoord kan maken. En daarom wordt je persoonlijk. Typerend gedrag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Pff. Je moet echt iseens wat vaker naar buiten en misschien wat vaker een praatje maken met Mmoslims. Je wereldbeeld is echt te triest, dat zegt ook al genoeg over jou.
Ik heb niet eens zin om inhoudelijk op je in te gaan als je bij voorbaat al zulke uitspraken doet, net zoals gisteren.
Besef je wel dat je jezelf hier ontzettend tegenspreekt? Aan de ene kant zeg je dus dat iedereen gelijk moet zijn voor de wet, ongeacht diens godsdienstelijke opvattingen. Aan de andere kant vind je dat die man nog harder gestraft moet worden omdat zijn daad religieus gemotiveerd is. Ben blij dat jij geen rechter bent...quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:45 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Mensen die menen om op religieuze gronden boven de wet te staan zijn gevaarlijk. Zelfs 'rechtsgeleerde Donner' begreep dit niet toen hij zijn opmerking maakte over de invoering van de sharia. Zijn uitgangspunt was dat je iedereen wel even een op religieuze onderbuikgevoelens gebaseerde wetgeving mocht opleggen als daar een meerderheid voor was. Daarbij volledig voorbij gaande aan de rechten van ieder mens om van geloofsvervolging gevrijwaard te zijn.
Zelfs bij rechtsgeleerden komen dus de meest idiote ideeën op, niet zo raar dat er genoeg van dit soort mafketels vrij rondlopen dus.
Die vrouwen die met dergelijke achter gestelde moslimmannen trouwen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:04 schreef Dagonet het volgende:
En die vrouwen waar, in St Denis? Frankrijk?
Ooh ik kan prima inhoudelijk reageren, alleen heeft het geen enkele zin en heb ik bovendien niet eens zin om er inhoudelijk op in te gaan omdat jij toch komt met "Moslims dit bla bla bla" en je je vasthoudt bij je mening.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee je gaat er niet inhoudelijk op in omdat je geen onderbouwd weerwoord kan maken. En daarom wordt je persoonlijk. Typerend gedrag.
Maar ga vooral verdedigen dat religieus extremist een medisch specialist aanvalt die zijn vrouw tijdens een bevalling probeert TE HELPEN.
hij gaat naar een gynaecoloog een beetje kennis van wat zo'n man doet is teveel gevraagd?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:46 schreef Speedfight het volgende:
Zeik me maar af.
Ik werd pas geleden pislink toen de tandarts aan mijn vrouw haar tanden zat!!! Dat is een belediging in mijn geloof! Yuri_Boyka is het met me eens daarover gelukkig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
hij gaat naar een gynaecoloog een beetje kennis van wat zo'n man doet is teveel gevraagd?
Dat is echt de domste vergelijking ooit. Maar ik had ook niet anders van je verwacht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik werd pas geleden pislink toen de tandarts aan mijn vrouw haar tanden zat!!! Dat is een belediging in mijn geloof! Yuri_Boyka is het met me eens daarover gelukkig.
op zulke momenten gaan kledingstukken uit en heb je niet te zeiken als je het beste met je vrouw en toekomstige kind voor hebtquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan hebben je ouders toch wat fout gedaan bij je opvoeding als je zo respectloos bent. Ik heb altijd geleerd dat je iedereen moet accepteren zoals die is, ongeacht hun afkomst, geaardheid, handicap of wat dan ook.![]()
Ik heb met je te doen. Nee eigenlijk niet.
[..]
Prima, dan kan ik het enigzins nog begrijpen. Maar misschien was het ook mogelijk om een stukje van de boerka rond de buik los te knippen in plaats van de gehele boerka te verwijderen.
Maar dan nog. Je mag toch veronderstellen dat een gynaecoloog of verloskundige midden in het rifgebergte of een andere zwaar islamitische plaats op dat moment precies hetzelfde had gedaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
hij gaat naar een gynaecoloog een beetje kennis van wat zo'n man doet is teveel gevraagd?
Waarom? Denk je dat het voor die vrouw prettig is om te bevallen in al die lappen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooh ik kan prima inhoudelijk reageren, alleen heeft het geen enkele zin en heb ik bovendien niet eens zin om er inhoudelijk op in te gaan omdat jij toch komt met "Moslims dit bla bla bla" en je je vasthoudt bij je mening.
Dat zie ik als verloren tijd.
Verder ben ik het eens dat een verloskundige de ruimte moet hebben om de bevalling goed uit te voeren, enigszins kan er natuurlijk ook rekening gehouden worden met de boerka indien mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |