abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 december 2011 @ 00:03:45 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106021383
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:57 schreef MmAa het volgende:
Een burka is trouwens de kleding waarmee het hele lichaam wordt bedekt, behalve het gezicht.
Een niqab is het gedeelte wat over het gezicht gedragen wordt. Deze verloskundige haalde dus niet haar gezichtsbedekking weg, maar de kleding van het hele lichaam.
Wat natuurlijk niet vreemd is als je iemand gaat voorbereiden op een keizerssnede...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 25 december 2011 @ 00:06:42 #252
363801 MmAa
..........
pi_106021454
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Joodse vrouwen er veel mee te maken hebben wat er in de bijbel staat...
Ik had het ook over de christelijke vrouwen, want die dragen ook niet echt allemaal een hoofddoek. wat betreft de joodse vrouwen; ben je weleens in isreal geweest? veel joodse vrouwen daar dragen wel een hoofddoekje. En als zij het al dragen, waarom de christelijke vrouwen niet? zei Jezus niet in de bijbel; Meent niet, dat Ik gekomen ben om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen om te ontbinden, maar om te vervullen. wat dus betekent dat alle regels van de joden ook voor hun gelden en nog steeds??
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:07:25 #253
363801 MmAa
..........
pi_106021474
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:06 schreef MmAa het volgende:

[..]

Ik had het ook over de christelijke vrouwen, want die dragen ook niet echt allemaal een hoofddoek. wat betreft de joodse vrouwen; ben je weleens in isreal geweest? veel joodse vrouwen daar dragen wel een hoofddoekje. En als zij het al dragen, waarom de christelijke vrouwen niet? zei Jezus niet in de bijbel; Meent niet, dat Ik gekomen ben om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen om te ontbinden, maar om te vervullen. wat dus betekent dat alle regels van de joden ook voor hun gelden en nog steeds??
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:08:49 #254
363801 MmAa
..........
pi_106021498
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:06 schreef MmAa het volgende:

[..]

Ik had het ook over de christelijke vrouwen, want die dragen ook niet echt allemaal een hoofddoek. wat betreft de joodse vrouwen; ben je weleens in isreal geweest? veel joodse vrouwen daar dragen wel een hoofddoekje. En als zij het al dragen, waarom de christelijke vrouwen niet? zei Jezus niet in de bijbel; Meent niet, dat Ik gekomen ben om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen om te ontbinden, maar om te vervullen, wat betekent dat alle regels van de joden ook voor hun gelden en nog steeds??
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat natuurlijk niet vreemd is als je iemand gaat voorbereiden op een keizerssnede...
Waar staat het dat het om een keizersnede ging?
............
pi_106021545
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 19:48 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Geloven in een boerka, say what? :')

De hooligan die de AZ-keeper schopte was vele malen triester dan deze Franse man die zijn vrouw wilde beschermen.

Nog triester is dat deze man zo'n zware straf heeft gekregen van de gekke Franse rechter :N

Meten met twee maten is pas triest.
Vrouw beschermen? Tegen de vk? En de rechter is gek? Echt, als je denkt dat het niet debieler kan weet jij me telkens weer te verbazen. Maar wat verwacht je ook van iemand die gelooft dat de zon in een modderpoel onder gaat?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 25 december 2011 @ 00:11:05 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106021551
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:08 schreef MmAa het volgende:

[..]

[..]

Waar staat het dat het om een keizersnede ging?
Ergens in het topic is een linkje naar een franse krant gepost waaruit dat bleek.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 december 2011 @ 00:14:41 #257
363801 MmAa
..........
pi_106021669
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ergens in het topic is een linkje naar een franse krant gepost waaruit dat bleek.
Als dat echt zo, verdient deze idioot erger. wat een tering debiel. kan me niet voorstellen dat iemand zoiets doet :?
............
pi_106021905
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:14 schreef MmAa het volgende:

[..]

Als dat echt zo, verdient deze idioot erger. wat een tering debiel. kan me niet voorstellen dat iemand zoiets doet :?
En allemaal vannuit onderdrukkende symboliek van een focking gewaad.

:) Geloof :')
Rustig aan.
  zondag 25 december 2011 @ 00:28:54 #259
363801 MmAa
..........
pi_106022032
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vrouw beschermen? Tegen de vk? En de rechter is gek? Echt, als je denkt dat het niet debieler kan weet jij me telkens weer te verbazen. Maar wat verwacht je ook van iemand die gelooft dat de zon in een modderpoel onder gaat?
Het verhaaltje van het vliegende paard, pratende steen en zon die in een modderpoel ondergaat.. grappig om te zien hoe sommige idioten praten over zaken waar ze geen snars van begrijpen.. het vliegende paard is een metafoor voor een snelle paard en pratende steen is ook een metafoor , betekend dat je nergens kunt verstoppen en overal word gezien....uitleg van het vers waarin staat dat 'de zon onder gaat in de modderpoel': Dit is de uitleg van Ibn Kathir van vers 86: (Until, when he reached the setting place of the sun,) means, he followed a route until he reached the furthest point that could be reached in the direction of the sun's setting, which is the west of the earth. As for the idea of his reaching the place in the sky where the sun sets, this is something impossible, and the tales told by storytellers that he traveled so far to the west that the sun set behind him are not true at all. Most of these stories come from the myths of the People of the Book and the fabrications and lies of their heretics. (he found it setting in a spring of Hami'ah) meaning, he saw the sun as if it were setting in the ocean. This is something which everyone who goes to the coast can see: it looks as if the sun is setting into the sea but in fact it never leaves its path in which it is fixed. Hami'ah is, according to one of the two views, derived from the word Hama'ah, which means mud. Ook de Tafsir al-Jalalayn (twee eeuwen na Ibn Kathir) ziet de zon niet letterlijk in een bron ondergaan: until, when he reached the setting of the sun, the place where it sets, he found it setting in a muddy spring (‘ayn hami’a: [a spring] containing ham’a, which is black clay): its setting in a spring is [described as seen] from the perspective of the eye, for otherwise it is far larger [in size] than this world Het boek Tanwîr al-Miqbâs min Tafsîr Ibn ‘Abbâs (ongeveer een eeuw na Ibn Kathir) zegt zich te baseren op overleveringen van Ibn 'Abbas, een neef van Mohammed. In dat boek vinden we: (Till, when he reached the setting place of the sun) where the sun sets, (he found it setting in a muddy spring) a blackened, muddy and stinking spring; it is also said that this means: a hot spring In dat boek geen opmerkingen over de mogelijk figuurlijke betekenis van het "ondergaan in een modderige bron".
............
pi_106022092
Oh dus de knoran is aan interpretatie onderhevig?

Hoe zit het trouwens met die onzichtbare boze geesten die je nu beloeren en proberen te verleiden?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 25 december 2011 @ 00:31:14 #261
363801 MmAa
..........
pi_106022100
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En allemaal vannuit onderdrukkende symboliek van een focking gewaad.

:) Geloof :')
Dat is jouw mening, genoeg vrouwen die daar anders over denken.
Ik vind het heerlijk, een man die mij onderdrukt.. O+
............
pi_106022161
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:31 schreef MmAa het volgende:

[..]

Top ook dat je getuigenis slechts de helft waard is. Je bent minderwaardig of niet he?
  zondag 25 december 2011 @ 00:33:42 #263
363801 MmAa
..........
pi_106022181
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh dus de knoran is aan interpretatie onderhevig?

Hoe zit het trouwens met die onzichtbare boze geesten die je nu beloeren en proberen te verleiden?
Klopt. zonder de uitleg, kun je de koran niet begrijpen.
Ik val niet op geesten, die hebben geen kans mij bij *O* ~O>
............
pi_106022204
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:33 schreef MmAa het volgende:

[..]

Klopt. zonder de uitleg, kun je de koran niet begrijpen.
Ik val niet op geesten, die hebben geen kans mij bij *O* ~O>
Oh dus dat gedeelte van de knoran geloof je dan weer niet?
  zondag 25 december 2011 @ 00:35:48 #265
363801 MmAa
..........
pi_106022238
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 00:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Top ook dat je getuigenis slechts de helft waard is. Je bent minderwaardig of niet he?
Omdat de vrouw veel gevoeliger is dan de man, en vaak bijv uit medelijden dingen kan verbergen.
Kom maar met mij praten over dit soort dingen als je er wat van begrijpt. probeer het ook niet, je zet alleen jezelf voor lul.
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:36:30 #266
363801 MmAa
..........
pi_106022252
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 00:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh dus dat gedeelte van de knoran geloof je dan weer niet?
Plaats eens het gedeelte waar je het over hebt henkie :@
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:39:34 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106022348
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:31 schreef MmAa het volgende:

[..]

Onderdrukt worden scheelt dan ook een hoop eigen verantwoordelijkheid.
Het maakt daarbij ook weinig uit of je onderdrukt wordt door een persoon, regime of religie; de regels zijn duidelijk en wie ze overtreedt heeft een probleem.

Zoveel eenvoudiger dan je regelmatig moeten afvragen of je nog wel met jezelf kunt leven als je bepaalde dingen wel of niet doet. Niet om wat "men" er van vindt, maar omdat je jezelf in de spiegel moet kunnen blijven aankijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 december 2011 @ 00:43:48 #268
363801 MmAa
..........
pi_106022473
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Onderdrukt worden scheelt dan ook een hoop eigen verantwoordelijkheid.
Het maakt daarbij ook weinig uit of je onderdrukt wordt door een persoon, regime of religie; de regels zijn duidelijk en wie ze overtreedt heeft een probleem.

Zoveel eenvoudiger dan je regelmatig moeten afvragen of je nog wel met jezelf kunt leven als je bepaalde dingen wel of niet doet. Niet om wat "men" er van vindt, maar omdat je jezelf in de spiegel moet kunnen blijven aankijken.
Hoe komen jullie erbij dat die vrouwen onderdrukt worden?
Heb jij bijv weleens met zo´n vrouw gesproken in het echt? En kom niet aan met verhaaltjes die je zo van internet plukt, maar ik heb het over een persoonlijk gesprek met zo´n vrouw.

Ik kan je vertellen dat de vrouwen die ik ken en dat dragen, het zelf doen en niet omdat zij gedwongen worden door iemand. zij voelen zich juist vrij en erg gelukkig zo. ze kunnen het maar niet begrijpen dat anderen voor hun spreken, alsof zij niet voor zichzelf kunnen spreken. en de meeste vrouwen die een niqab dragen, zijn bekeerde hollandse vrouwen ^O^
............
pi_106022494
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:35 schreef MmAa het volgende:

[..]

Omdat de vrouw veel gevoeliger is dan de man, en vaak bijv uit medelijden dingen kan verbergen.
Kom maar met mij praten over dit soort dingen als je er wat van begrijpt. probeer het ook niet, je zet alleen jezelf voor lul.
Schattig hoe je je eigen minderwaardigheid goedpraat. Stockholmsyndroom heet dat. Of simpelweg dom zijn, dat kan ook.
pi_106022562
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:36 schreef MmAa het volgende:

[..]

Plaats eens het gedeelte waar je het over hebt henkie :@
http://nl.wikipedia.org/wiki/Djinn#Djinns_in_de_Koran

Pas op hij staat achter je!
  zondag 25 december 2011 @ 00:48:57 #271
363801 MmAa
..........
pi_106022653
quote:
Djins, die kunnen mij niet verleiden dombo. probeer het nog eens..
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:50:20 #272
363801 MmAa
..........
pi_106022694
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 00:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Schattig hoe je je eigen minderwaardigheid goedpraat. Stockholmsyndroom heet dat. Of simpelweg dom zijn, dat kan ook.
Kijk eens hoe jouw medelanders met vrouwen omgaan, is dit het respect wat jullie voor vrouwen hebben? Nachtbagger. 1e kerstdag, hoeren en drank

En dan durven jullie nog te spreken over onderdrukking?? :{
............
  zondag 25 december 2011 @ 00:53:22 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106022786
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:43 schreef MmAa het volgende:

[..]

Hoe komen jullie erbij dat die vrouwen onderdrukt worden?
Heb jij bijv weleens met zon vrouw gesproken in het echt? En kom niet aan met verhaaltjes die je zo van internet plukt, maar ik heb het over een persoonlijk gesprek met zon vrouw.

Ik kan je vertellen dat de vrouwen die ik ken en dat dragen, het zelf doen en niet omdat zij gedwongen worden door iemand. zij voelen zich juist vrij en erg gelukkig zo. ze kunnen het maar niet begrijpen dat anderen voor hun spreken, alsof zij niet voor zichzelf kunnen spreken. en de meeste vrouwen die een niqab dragen, zijn bekeerde hollandse vrouwen ^O^
Misschien moet je je eigen post die door mij gequote werd nog eens lezen, en dan mijn reactie nogmaals lezen zonder daarbij zelf te bedenken dat mijn post over moslimvrouwen of vrouwen in boerka in het bijzonder gaat, want dat gaat mijn post niet.

Mijn post gaat over de "voordelen" van onderdrukking in het algemeen, ongeacht of het om onderdrukking door een persoon, regime of religie gaat.

En mbt die "eigen keuze"; ik geloof dat er recent genoeg regimes gevallen zijn die een jaar geleden nog de hemel in geprezen werden door dezelfde personen die nu de bevrijding van dat regime vieren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 december 2011 @ 00:53:27 #274
363801 MmAa
..........
pi_106022791
toen was het stil..
............
pi_106022793
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:50 schreef MmAa het volgende:

[..]

Kijk eens hoe jouw medelanders met vrouwen omgaan, is dit het respect wat jullie voor vrouwen hebben? Nachtbagger. 1e kerstdag, hoeren en drank

En dan durven jullie nog te spreken over onderdrukking?? :{
Dan kan je beter geslagen en uitgehuwlijkt worden. Hoe is het goed te praten dat je getuigenis de helft waard is? Vanwege dat topic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')