quote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weleen echte man laat de vrouw eerst komen
Mij welquote:
Dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na die tijd gewoon klaar vingeren/beffen dan.
De eerste keer ga ik dat ook niet voor elkaar krijgen, hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weleen echte man laat de vrouw eerst komen
Arm joch.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De eerste keer lukte niet bij ons
Die dag kwam ik wel 3 keer trouwens. Maar hij niet
Een manier om daar achter te komenquote:
Als je zo doorgaat ga ik achter m'n muur schuilen hoorquote:
Da's sowieso wat anders dan een orgasme tijdens het neuken, meestal. Daar komen de meeste vrouwen helemaal niet van.quote:
dus je kan wel versierenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een manier om daar achter te komen![]()
Ja dat is mij gelukt
Zo moeilijk is het echt niet hoor als je de juiste plekjes weet te rakenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
De eerste keer ga ik dat ook niet voor elkaar krijgen, hoor
Ik heb in het begin ook wel eens 2+ uur stevig lopen pompen voordat het eruit kwamquote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De eerste keer lukte niet bij ons
Die dag kwam ik wel 3 keer trouwens. Maar hij niet
Ok ik houd al opquote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ga ik achter m'n muur schuilen hoor
nee dat was het nietquote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb in het begin ook wel eens 2+ uur stevig lopen pompen voordat het eruit kwam
Meisje helemaal trillen enzo
Als het bij mij zou lijken alsof het lukt, zou ik toch alsnog twijfelenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het echt niet hoor als je de juiste plekjes weet te raken
Dat is echt naar mannnquote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb in het begin ook wel eens 2+ uur stevig lopen pompen voordat het eruit kwam
2 uur? Bij mij was ie binnen 5 minuten klaarquote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja blijkbaar welquote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus je kan wel versieren
Op een strand?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vinger/bef bijna nooit iemand klaar omdat de pielemans het altijd wel luktquote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is echt naar mannnWaarom hebben mannen zo'n enorme focus daarop soms. Serieus, ik hoef niet te komen. Sterker nog, de eerste die dat lukt met neuken, verdient een award.
Niet doen twijfelenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het bij mij zou lijken alsof het lukt, zou ik toch alsnog twijfelen
Twee uur..je kunt het ook overdrijven hoor. Zodra het naar verbrand rubber ruikt moet je stoppen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee op bedquote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel
[..]
Op een strand?
Ik vind 5 minuten ook eigenlijk helemaal niet zo ergquote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
2 uur? Bij mij was ie binnen 5 minuten klaar
Tuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vinger/bef bijna nooit iemand klaar omdat de pielemans het altijd wel lukt
Ik had geen condoom omquote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee uur..je kunt het ook overdrijven hoor. Zodra het naar verbrand rubber ruikt moet je stoppen.
Als ik single was, mocht je een poging wagen. 20 euro dat je dat niet luktquote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik nu even nog nietquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
Hou eens op met dat gepraat over seks ik word er gefrustreerd van
Wanneer jij weer single bent neem ik deze uitdaging aanquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik single was, mocht je een poging wagen. 20 euro dat je dat niet lukt
had tijn ook een poging mogen wagen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik single was, mocht je een poging wagen. 20 euro dat je dat niet lukt
In mijn hoofd is het zo omdat aan fappen niks is behalve het orgasme.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is echt naar mannnWaarom hebben mannen zo'n enorme focus daarop soms. Serieus, ik hoef niet te komen. Sterker nog, de eerste die dat lukt met neuken, verdient een award.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
Ja, alleen zo zwart-wit is het leven niet altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Als mijn vriend vreemd zou gaan, zou ik hem brandmerken. "Vuile player" op zijn voorhoofd.
Waarom? Hoelang sta je al droog?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
mwa het begon naar mijn idee net lekker te worden en toen kwam ie alquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind 5 minuten ook eigenlijk helemaal niet zo erg
Hoeft niet veel langer van mij hoor.
Neuken is gewoon lekker voor vrouwen, met niet als einddoel om klaar te komen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
In mijn hoofd is het zo omdat aan fappen niks is behalve het orgasme.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
had tijn ook een poging mogen wagen?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry tijn, ik zou je niet doen. Ook niet als ik single was.
Vast nietquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vergeet de maagden in dit topic niet. Of moeten die het niet eens willen proberen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Klaarkomen is wel toffe bijkomstigheid, maar zorg eerst maar dat de seks zelf echt lekker isquote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuken is gewoon lekker voor vrouwen, met niet als einddoel om klaar te komen.
Kijk als ik spreek uit mannelijke maagd perspectief, fappen is saai op het orgasme na.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuken is gewoon lekker voor vrouwen, met niet als einddoel om klaar te komen.
Juistquote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vergeet de maagden in dit topic niet. Of moeten die het niet eens willen proberen?
Mijn eerste keer was zo hulpeloosquote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vergeet de maagden in dit topic niet. Of moeten die het niet eens willen proberen?
Na twee uur geklooi zou ik ook net doen alsof ik klaar kwam zodat hij tenminste eens ophoudt.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee uur..je kunt het ook overdrijven hoor. Zodra het naar verbrand rubber ruikt moet je stoppen.
Gast.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo raakte ik ooit gefrustreerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
Ja, ik vind het topic nu ook heel erg interessant om te volgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, alleen zo zwart-wit is het leven niet altijd.
Lijkt me ook ja. En ik heb de indruk dat meer vrouwen dat met hem gedaan hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Na twee uur geklooi zou ik ook net doen alsof ik klaar kwam zodat hij tenminste eens ophoudt.
Hij droomt nuquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gast.![]()
Veel vrouwen komen niet klaar van alleeb je pik.
Dat hangt van je pik af en hoe je hem gebruikt lijkt mequote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gast.![]()
Misschien heeft hij een kleine vibrerende bobbel bovenop zn lul die de boel stimuleertquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gast.![]()
Niet helemaal mee eens, eigenlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk als ik spreek uit mannelijke maagd perspectief, fappen is saai op het orgasme na.
Dus dan ga je er in met die focus. Dat dat voor vrouwen totaal anders snap ik wel.
Ik wilde net het zelfde neerzettenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Na twee uur geklooi zou ik ook net doen alsof ik klaar kwam zodat hij tenminste eens ophoudt.
QFTquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zou een goede evolutionaire vooruitgang zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een kleine vibrerende bobbel bovenop zn lul die de boel stimuleert
inderdaad, ik heb er ook spijt van.quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat hangt van je pik af en hoe je hem gebruikt lijkt me
Dit is ONZ niet hè? Hier mag je gewoon jezelf zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Jij vindt het orgasme ook saai? of watquote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, eigenlijk
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)over=tijnbrein&spy=1quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Had je die opgeslagen just in case
Ohh nee, dat was toen al vaak genoeg gebeurd bij haar, ik moest nogquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een kleine vibrerende bobbel bovenop zn lul die de boel stimuleert
Wattan?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
haha geniussquote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)over=tijnbrein&spy=1
Zo
Oh, dus je snapte de hints niet eens dat je moest opbokken? Arm kind.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh nee, dat was toen al vaak genoeg gebeurd bij haar, ik moest nog
in ONZ zou ik vertellen dat wanneer ik haar volspuit dat het uit haar oren loopt zo krachtig spuit ikquote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is ONZ niet hè? Hier mag je gewoon jezelf zijn
Nee, ik bedoelde: het orgasme is weliswaar het leukste eraan, maar de weg er naartoe vind ik ook niet saaiquote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij vindt het orgasme ook saai? of wat
en maar van geen ophouden weten. Laat me raden, hoe vaker hoe harder ze schreeuwde?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh nee, dat was toen al vaak genoeg gebeurd bij haar, ik moest nog
Nou ja zo is het voor mij wel een beetje.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, eigenlijk
Daarom komt ze nu nog steeds af en toe terug zekerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh, dus je snapte de hints niet eens dat je moest opbokken? Arm kind.
Vroeger was het nog leuk, maar ik raak snel verveeld volgens mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde: het orgasme is weliswaar het leukste eraan, maar de weg er naartoe vind ik ook niet saai
Niet zo happen jong!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarom komt ze nu nog steeds af en toe terug zeker_!
Het lijkt mij dat erin opgaan... Maar goedquote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Is het orgasme het leukste van seks?
Wat is jullie mening
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie mening
Nee de ander zien genietenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie mening
Neenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie mening
Nope.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie mening
+1quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mezelf zien genieten in de spiegel
vroeger, zijn vroeger is bijna jouw hele levenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger was het nog leuk, maar ik raak snel verveeld volgens mij.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik snap al die haat niet, ik ben gewoon eerlijk
Afgezien van dat ik meteen geloof dat je echt denkt dat je madskillz hebt in bed, betwijfel ik wel een beetje of je ze ook echt hebt.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mezelf zien genieten in de spiegel
Goede vraag in een topic met maagden. Meelevend en empathisch ookquote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie mening
Ik heb wel mad skillz in bedquote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]
Afgezien van dat ik meteen geloof dat je echt denkt dat je madskillz hebt in bed, betwijfel ik wel een beetje of je ze ook echt hebt.
Nee, de weg ernaartoe, de spanning opbouwen en elkaar opgeilen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie mening
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goede vraag in een topic met maagden. Meelevend en empathisch ook
Ik doe het al heel wat jaren langer, maar ik heb dat dus totaal nietquote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger was het nog leuk, maar ik raak snel verveeld volgens mij.
neen, het van elkaar genieten en ontdekken wat de ander lekker vindt is het leukste van seks.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie mening
Die drie of vier maagden die we nog hebben...daar wordt toch geen rekening mee gehoudenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sinosappel doet binnenkort verslagquote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]
Afgezien van dat ik meteen geloof dat je echt denkt dat je madskillz hebt in bed, betwijfel ik wel een beetje of je ze ook echt hebt.
Is er dan ook een ander type?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze bedoelt het type seks waar je zelf ook bij betrokken bent
Van jou zal ik het nog geloven zolang ik geen protestgeluiden van Joysa's kant hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb wel mad skillz in bed
En je doet het hoe vaak?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik doe het al heel wat jaren langer, maar ik heb dat dus totaal niet
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Van jou zal ik het nog geloven zolang ik geen protestgeluiden van Joysa's kant hoor.
Ja maar dat kost geld, volgens MLiG.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er dan ook een ander type?
Ik deed nu een poging. Alsjeblieftquote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Capstan het volgende:
Die drie of vier maagden die we nog hebben...daar wordt toch geen rekening mee gehouden
En moet je nu huilen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die drie of vier maagden die we nog hebben...daar wordt toch geen rekening mee gehouden
5 jaar geleden toen ik nog een leuk, schattig en jong rukkertje was, toen was het hele proces geweldig.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
vroeger, zijn vroeger is bijna jouw hele leven
Hogedrukspuitquote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Sinosappel het volgende:
Vrijwilligers om Cactus' kut uit te spoelen? Geloof dat er nog steeds wat zand in zit
Wie biedt?
Hmm, tsja.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sinosappel doet binnenkort verslag
Als jij 10 keer per seconde kan stoten wel ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
It's a nasty job but somebody got to do itquote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Sinosappel het volgende:
Vrijwilligers om Cactus' kut uit te spoelen? Geloof dat er nog steeds wat zand in zit
Wie biedt?
Vaker of minder vaak dan dagelijks?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je dat serieus wilt weten hoor ik het nog wel, want dat zeg ik dan weer niet hier
Ja, maar geen FOK!stersquote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm, tsja.
Heb je nog andere bronnen?
Ik waardeer het zeer! Dank u!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik deed nu een poging. Alsjeblieft
Nee, hoor.quote:
Gast, wil je zeggen dat jij dat niet kan?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als jij 10 keer per seconde kan stoten wel ja.
Ga lekker ergens anders stoer doen met je piemel ofzo.
Dit.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Moet dat dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
10 keer per seconde is wel snel 3 of 4 lukt welquote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
10 keer per seconde is wel snel 3 of 4 lukt wel
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Gast, wil je zeggen dat jij dat niet kan?
Zo zie je maar weer dat epileptie niet alléén maar nadelen heeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vertel het je nog wel buiten het topic om, hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vaker of minder vaak dan dagelijks?
Of de ander heeft te veel empathiequote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Als mensen rekening met je gaan moeten houden zit je er teveel mee.
Het was een grap. Had gehoopt dat dat duidelijk wasquote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Als mensen rekening met je gaan moeten houden zit je er teveel mee.
Volgens mij ken ik jouw type ook wel.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Gast, wil je zeggen dat jij dat niet kan?
Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen op de een of andere manier.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die lijst houd ik niet bij, ik houd enkel een lijst bij in FOK!sters in wie ik geïnteresseerd ben. Die andere lijst wordt me veel te langquote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je had toch een hele lijst aan geinteresseerde FOK!sters?
Zo'n duracell konijntje op je lijkt me eigenlijk ook helemaal niks, maar vooruit.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat epileptie niet alléén maar nadelen heeft.
Hahaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo'n duracell konijntje op je lijkt me eigenlijk ook helemaal niks, maar vooruit.
Je voelt het gewoon samentrekken hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik jouw type ook wel.
In het echt kon ik het in ieder geval niet over mijn hart verkrijgen zijn bubble te bursten, ondanks dat ik geen zin had te faken.
Dat is nog irritanter.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of de ander heeft te veel empathie
Hangt van het standje af ookquote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen op de een of andere manier.
ik wil nog steeds namenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je had toch een hele lijst aan geinteresseerde FOK!sters?
Laat duidelijk zijn dat mijn vraag ook sarcastisch wasquote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
EerlijkheidVeel beter dan pochen en niets waar kunnen maken
idd... mannen die niet doorhebben wanneer een vrouw echt klaarkomt of fakedquote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je voelt het gewoon samentrekken hoor
Jochie, ik kan het daar op dit moment laten samentrekken als ik mijn spieren aanspan.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oh dat kun je niet faken natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen die denken dat wij dat niet zelf kunnen laten samentrekken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd... mannen die niet doorhebben wanneer een vrouw echt klaarkomt of faked
Ik ook! Ben vooral benieuwd naar die favo die niet onder stoelen of banken gestoken werdquote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil nog steeds namen
Dat kan je op elk moment doen dat je maar wiltquote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is nog irritanter.
Maar de meeste bedoelen het wel heel goed.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh dat kun je niet faken natuurlijk
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen die denken dat wij dat niet zelf kunnen laten samentrekken.
Bovenstaande chicks weten.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan je op elk moment doen dat je maar wilt
Ze zal wel niet voor de show zo lopen te trillen en van die rare gezichten trekkenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jochie, ik kan het daar op dit moment laten samentrekken als ik mijn spieren aanspan.![]()
En nee, ik ben niet stiekem met mijn vriend bezig terwijl ik op fok zit.
Ik schuif wel even voor je opzij mattiequote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef Strani het volgende:
Terwijl die ranzige praat hier doorgaat ga ik maar stil in een hoekje zitten naast Moonwalk
Waar is de cassandraquote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
Crutch
Money
Cow and chicken!!!! Dadumdum!
Sorry ik moest serieus aan die koe en die kip denken -.-
Dank je homiequote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik schuif wel even voor je opzij mattie
Om jou te stoppen na twee uurquote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze zal wel niet voor de show zo lopen te trillen en van die rare gezichten trekken
Tuurlijk wel, het moet wel geloofwaardig blijven hè.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze zal wel niet voor de show zo lopen te trillen en van die rare gezichten trekken
Want er is nog nooit iemand bij je klaar gekomen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef stefanhaan het volgende:
Ik kan inniedergeval wel eerlijk zeggen dat een vrouw nog nooit gefaked heeft bij mij
Wel waar.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef stefanhaan het volgende:
idd het oncontroleerbaar trillen kun je niet faken dames
Jawel genoegquote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want er is nog nooit iemand bij je klaar gekomen?
inderdaad! Helaas moet ik nu afsluiten omdat de wekker weer om 6 uur gaat, maar andersquote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook! Ben vooral benieuwd naar die favo die niet onder stoelen of banken gestoken werd
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want er is nog nooit iemand bij je klaar gekomen?
Ook dat wel hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef stefanhaan het volgende:
Ik tik em ook aan dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Jullie hebben gelijk, ik heb nog nooit iemand laten klaarkomen[ afbeelding ]
Sorry man, kan best.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef stefanhaan het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jochie, ik kan het daar op dit moment laten samentrekken als ik mijn spieren aanspan.![]()
En nee, ik ben niet stiekem met mijn vriend bezig terwijl ik op fok zit.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik tik em ook aan dan.
[ afbeelding ]
Ik vind het heel schattig hoe ze allemaal naief zijn, zelfs degene die nooit in de buurt van mij naakte lichaam mogen komenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook dat wel hoor.
Overigens fake ik nooit, ik kom nooit klaar bij mannen en dat weten ze. Ik vind het alleen maar leuk als ze met hun grote bek beginnen dat hun me wel eens zullen laten klaarkomen etc, want ze zijn altijd veel beter als alle andere mannen natuurlijk en vervolgens falen ze.
Oh het kan best dat het je wel eens lukt hoor, maar ik verhelder enkel je misvattingen over faken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Jullie hebben gelijk, ik heb nog nooit iemand laten klaarkomen[ afbeelding ]
en dat voel je als vrouw dan weer welquote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun je nu als man doen alsof er sperma uit je is gekomen
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het heel schattig hoe ze allemaal naief zijn, zelfs degene die nooit in de buurt van mij naakte lichaam mogen komen
Gewoon je cumface opzetten en snel de condoom weggooienquote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met een condoom kan hetquote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onzinquote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef stefanhaan het volgende:
Als een vrouw bij mij zou faken dan zou ik er serieus mijn huis uit trappen en hard.
Als je dan gaat faken zeg gewoon eerlijk dat het niet lukt en je wil dat ik stop.
Dat kun je natuurlijk ook liever zeggen, dan bereik je meer (en misschien zelfs dat ze nog gaat klaarkomen). Vooral jonge meiden denken dat ze het maar moeten doen om een man te plezieren.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef stefanhaan het volgende:
Als een vrouw bij mij zou faken dan zou ik er serieus mijn huis uit trappen en hard.
Als je dan gaat faken zeg gewoon eerlijk dat het niet lukt en je wil dat ik stop.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef stefanhaan het volgende:
We zijn kansloos. Want vrouwen weten het toch altijd beter![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chick, ik kan op elk moment mijn piemel laten wigglenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en dat voel je als vrouw dan weer wel
Haha, te mooi is dat ja, die grote bek.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook dat wel hoor.
Overigens fake ik nooit, ik kom nooit klaar bij mannen en dat weten ze. Ik vind het alleen maar leuk als ze met hun grote bek beginnen dat hun me wel eens zullen laten klaarkomen etc, want ze zijn altijd veel beter als alle andere mannen natuurlijk en vervolgens falen ze.
helemaal welquote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef stefanhaan het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
Daarom zou ik later dus nooit durven zeggen dat ik een vrouw heb laten klaarkomen.
alsof dat het enige is wat je als vrouw voeltquote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Chick, ik kan op elk moment mijn piemel laten wigglen
qftquote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef stefanhaan het volgende:
We zijn kansloos. Want vrouwen weten het toch altijd beter![]()
![]()
Ik kijk eigenlijk altijd naar het condoom na die tijd hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon je cumface opzetten en snel de condoom weggooien
Je bedoeld het spuitende sperma in de condoom?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
alsof dat het enige is wat je als vrouw voelt
wil je weten wat ie had geproduceerd?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk altijd naar het condoom na die tijd hoor
Er is er toch altijd wel een bij die liegt.quote:
Ik vind het wel geil om te zienquote:Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wil je weten wat ie had geproduceerd?
Inderdaad. We moeten uit protest ook gaan faken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Stefan, we zijn omringt door sexgodinen volgens mij die alles perfect voelen en allemaal perfect kunnen faken
Wat Sinos al zei, een boel jonge meiden denken dat het zo hoort dat ze klaarkomen (mede door al dat gepoch altijd van mannen) en faken dan blijkbaar liever dan dat ze er vooruit komen dat ze 'anders' zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef stefanhaan het volgende:
Maarja ik zie het probleem niet echt vrouwen moeten gewoon eerlijk zijn tegen mannen dat het niet lukt.
En niet om te pochen ofso. Maar ik heb er bij een vrouw nog nooit langer als 12 minuten over gedaan.
Wij kennen ons lichaam enzoquote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Stefan, we zijn omringt door sexgodinen volgens mij die alles perfect voelen en allemaal perfect kunnen faken
tsja bij sommige mannen durf/kun je er gewoon niet over praten imo.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef stefanhaan het volgende:
Maarja ik zie het probleem niet echt vrouwen moeten gewoon eerlijk zijn tegen mannen dat het niet lukt.
En niet om te pochen ofso. Maar ik heb er bij een vrouw nog nooit langer als 12 minuten over gedaan.
En degenen die het niet lukt krijgen een troostprijs?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Degene die het lukt verdient een award.
Snel in je condoom spugen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk altijd naar het condoom na die tijd hoor
Ja nou, haar eigen schuld, daar kan die gast toch niks aan doen als hij het niet eens weetquote:Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
Ook tof als je een vriend hoort opscheppen dat die haar zo goed kon laten klaarkomen en dat ze altijd zo vaak en veel klaarkwam. Hij zou geweldig zijn etc.
En dan spreek je dat meisje en na een poosje blijkt dat ze de helft van de tijd sowieso faked.
hahaquote:
Ik weiger, spuiten is leukquote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Inderdaad. We moeten uit protest ook gaan faken.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weiger, spuiten is leuk
Of misschien doe ik mn eikel wel stiekem vol met yoghurt voor de seks en druk ik dat eruit wanneer ik fake
Dus het is de schuld van de maatschappij en opschepperige mannen dat ze niet durven te praten er over?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat Sinos al zei, een boel jonge meiden denken dat het zo hoort dat ze klaarkomen (mede door al dat gepoch altijd van mannen) en faken dan blijkbaar liever dan dat ze er vooruit komen dat ze 'anders' zijn.
Vaak lukt het een vrouw zelf prima, maar is het de kerel die het niet voor elkaar krijgt bij haar.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Juist niet, als het je niet lukt om klaar te komen
Ditquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
Ik hecht geen waarde aan klaarkomen overigens. Het is niet dat ik denk dat de mannen falen of iets. Maar het is gewoon een illusie dat vrouwen ook elke keer altijd klaarkomen.
En dit.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vaak lukt het een vrouw zelf prima, maar is het de kerel die het niet voor elkaar krijgt bij haar.
Bij mezelf lukt het standaard binnen 5 minuten als ik het wil. Terwijl ik tijdens seks niet altijd klaarkom.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vaak lukt het een vrouw zelf prima, maar is het de kerel die het niet voor elkaar krijgt bij haar.
Niet compleet, maar dat is wel een deel van de verklaring die ik veelvuldig gehoord heb.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus het is de schuld van de maatschappij en opschepperige mannen dat ze niet durven te praten er over?
Mannen komen volgens mij veel sneller klaar die hoeven (meestal) niet te faken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb ook het naieve beeld dat mannen oncontroleerbaar geil zijn en vergeten te 'faken'
Alleen als een kerel denkt dat een piemel een magische orgasmestaf is. Grote (of kleine) fantasie is dat. Maar volgens mij weten de meeste volwassen mannen wel dat er wel meer bij komt kijken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn boy neukte me vanmorgen nogquote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef AhmedJaret het volgende:
Nog steeds geen chimi voor de boys?
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
Overigens kan ik ook alleen klaarkomen als ik alleen ben, dus zelfs als ik het zelf doe lukt het me niet met een man erbij. Dus bij mij is het ook nog een beetje psychisch.
Ach, ik ga er toch al in met de instelling dat ik niks klaar speel.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
Die verhalen van de vrouwen in dit topic maken mij wel steeds onzekerder![]()
Minder dan 5 minutenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mezelf lukt het standaard binnen 5 minuten als ik het wil. Terwijl ik tijdens seks niet altijd klaarkom.
inderdaad, maar dat maakt seks ook leukquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Alleen als een kerel denkt dat een piemel een magisch-orgasmestaf is. Grote (of kleine) fantasie is dat. Maar volgens mij weten de meeste volwassen mannen wel dat er wel meer bij komt kijken.
Juist niet, toch? We hoeven niet klaar te komen en het is geen faal als het niet lukt.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1681991/a21328b0/voorspel.html deze man
Nergens voor nodig, want zoals je leest kan het de meeste ook niet schelen of ze klaarkomen. Het zijn eerder de mannen die er waarde aan hechten.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
Goed voor het versierenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
Uhuh, het is ook meer een jongeren ding denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Alleen als een kerel denkt dat een piemel een magisch-orgasmestaf is. Grote (of kleine) fantasie is dat. Maar volgens mij weten de meeste volwassen mannen wel dat er wel meer bij komt kijken.
Ik was even weg, dus late reactie, maar voelt een vrouw dat nou echt zo goed?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en dat voel je als vrouw dan weer wel
Damnquote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Minder dan 5 minuten
5x in 5 minuten. Zelf dan he
Veel plezier tijgerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik ga weer even gamen.
Tot zo drommel
Echt hequote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, want zoals je leest kan het de meeste ook niet schelen of ze klaarkomen. Het zijn eerder de mannen die er waarde aan hechten.
Ik wel. Ik vind het heerlijk als mijn vriend komtquote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik was even weg, dus late reactie, maar voelt een vrouw dat nou echt zo goed?
WAHAHAHAquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1681991/a21328b0/voorspel.html deze man
sletquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn boy neukte me vanmorgen nog
Ik dacht dat ik erg wasquote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
k denk 8 x in tien minuten en daarna ben ik moe
God de tering.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zal er ook wel aan liggen hoeveel kracht erachter zit.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind het heerlijk als mijn vriend komt
Haha dat snap ik jaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zeg doenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
WAHAHAHA
Ik krijg zin om allemaal zinnen te quoten, maar dat wordt over het algemeen als irritant beschouwd geloof ik
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zal er ook wel aan liggen hoeveel kracht erachter zit.
Waarom zeg ik dit?
Meer dan je denkt als ik de boekjes moet geloven.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben geen eerlijk voorbeeld, daar hebben bijna geen vrouwen last van.
Je voelt toch alleen die pulserende penis? Is dat zo chill dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind het heerlijk als mijn vriend komt
TCtijdquote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mezelf klaar gevingerd terwijl ik naast mijn vriend lag, hij vond het wel geil
Het idee dat er naar je gekeken wordt terwijl je sopt is gewoon ongelofelijk opgeilend.
Waarom lees jij boekjes over vrouwen die niet kunnen klaarkomen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
Meer dan je denkt als ik de boekjes moet geloven.
True, true. Ik zal ook niet doen alsof ik er verstand van heb, maar ik vind het toch wel makkelijk om te faken en dan op de man af te schuiven dat je niet klaarkomt.quote:
Naar een soppende vrouw kijken is ook onwijs geil voor de manquote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mezelf klaar gevingerd terwijl ik naast mijn vriend lag, hij vond het wel geil
Het idee dat er naar je gekeken wordt terwijl je sopt is gewoon ongelofelijk opgeilend.
Dat schept mo...quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
De maagden des topic kunnen nu weer rustig slapen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Juist niet, toch? We hoeven niet klaar te komen en het is geen faal als het niet lukt.
Das wel waar, maar toch, nu voel ik me bij voorbaat al niet goed genoegquote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Juist niet, toch? We hoeven niet klaar te komen en het is geen faal als het niet lukt.
Wat is voor jullie (vrouwen) dan wel belangrijk eigenlijk?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, want zoals je leest kan het de meeste ook niet schelen of ze klaarkomen.
Gewoon de keeper trappenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef dawg het volgende:
kutspel, dat fifa.ik kan niet tegen mijn verlies.
Ik verdiep me wel eens in wat en met boekjes bedoel ik natuurlijk de interwebz.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom lees jij boekjes over vrouwen die niet kunnen klaarkomen?
Mmm ligt er aan wiens pp het isquote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je voelt toch alleen die pulserende penis? Is dat zo chill dan?
ex van me kwam nooit klaar als ik het deed. dus als ik klaar was ging ze nog even boven op me zitten om haarzelf klaar te laten komen. erg geil gezicht was dat altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mmm ligt er aan wiens pp het isBij mijn ex vond ik er niets aan maar bij mijn vriend is het
Liefde. Sowieso, sex met iemand van wie je intens houdt.
Ok lieve mensen ik ga slapen, ik heb een drankje op, en word veels te loslippig
Mormonen? Mosselen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat schept mo...
Nee, dit maak ik weer niet af, nee
Je bent iig goed voorbereid. Ik krijg steeds meer vertrouwen er in dat het goed komt.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Ik verdiep me wel eens in wat en met boekjes bedoel ik natuurlijk de interwebz.
Ultieme tease als je er naast ligt.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar een soppende vrouw kijken is ook onwijs geil voor de man
Echt? Ik heb er nooit iets over gehoord/gelezen. Wel over vrouwen die niet kunnen klaarkomen maar niet over vrouwen die niet meer kunnen klaarkomen alleen omdat er een man bij is.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Meer dan je denkt als ik de boekjes moet geloven.
Met jullie?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent iig goed voorbereid. Ik krijg steeds meer vertrouwen er in dat het goed komt.
aandacht voor haar, en niet alleen jezelf.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Das wel waar, maar toch, nu voel ik me bij voorbaat al niet goed genoeg
[..]
Wat is voor jullie (vrouwen) dan wel belangrijk eigenlijk?
Hmm lastig. Seks kan gewoon fijn zijn zonder klaar te komen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef benzin het volgende:
Wat is voor jullie (vrouwen) dan wel belangrijk eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |