neen, het van elkaar genieten en ontdekken wat de ander lekker vindt is het leukste van seks.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Is het orgasme het leukste van seks?
Wat is jullie mening
Die drie of vier maagden die we nog hebben...daar wordt toch geen rekening mee gehoudenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goede vraag in een topic met maagden. Meelevend en empathisch ook
Sinosappel doet binnenkort verslagquote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]
Afgezien van dat ik meteen geloof dat je echt denkt dat je madskillz hebt in bed, betwijfel ik wel een beetje of je ze ook echt hebt.
Is er dan ook een ander type?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze bedoelt het type seks waar je zelf ook bij betrokken bent
Van jou zal ik het nog geloven zolang ik geen protestgeluiden van Joysa's kant hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb wel mad skillz in bed
En je doet het hoe vaak?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik doe het al heel wat jaren langer, maar ik heb dat dus totaal niet
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goede vraag in een topic met maagden. Meelevend en empathisch ook
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Van jou zal ik het nog geloven zolang ik geen protestgeluiden van Joysa's kant hoor.
Ja maar dat kost geld, volgens MLiG.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er dan ook een ander type?
Ik deed nu een poging. Alsjeblieftquote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Capstan het volgende:
Die drie of vier maagden die we nog hebben...daar wordt toch geen rekening mee gehouden
En moet je nu huilen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die drie of vier maagden die we nog hebben...daar wordt toch geen rekening mee gehouden
5 jaar geleden toen ik nog een leuk, schattig en jong rukkertje was, toen was het hele proces geweldig.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
vroeger, zijn vroeger is bijna jouw hele leven
Hogedrukspuitquote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Sinosappel het volgende:
Vrijwilligers om Cactus' kut uit te spoelen? Geloof dat er nog steeds wat zand in zit
Wie biedt?
Hmm, tsja.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sinosappel doet binnenkort verslag
Als jij 10 keer per seconde kan stoten wel ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat hangt van je pik af en hoe je hem gebruikt lijkt me
It's a nasty job but somebody got to do itquote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Sinosappel het volgende:
Vrijwilligers om Cactus' kut uit te spoelen? Geloof dat er nog steeds wat zand in zit
Wie biedt?
Vaker of minder vaak dan dagelijks?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je dat serieus wilt weten hoor ik het nog wel, want dat zeg ik dan weer niet hier
Ja, maar geen FOK!stersquote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm, tsja.
Heb je nog andere bronnen?
Ik waardeer het zeer! Dank u!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik deed nu een poging. Alsjeblieft
Nee, hoor.quote:
Gast, wil je zeggen dat jij dat niet kan?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als jij 10 keer per seconde kan stoten wel ja.
Ga lekker ergens anders stoer doen met je piemel ofzo.
Dit.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als jij 10 keer per seconde kan stoten wel ja.
Ga lekker ergens anders stoer doen met je piemel ofzo.
Moet dat dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |