Na twee uur geklooi zou ik ook net doen alsof ik klaar kwam zodat hij tenminste eens ophoudt.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee uur..je kunt het ook overdrijven hoor. Zodra het naar verbrand rubber ruikt moet je stoppen.
Gast.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vinger/bef bijna nooit iemand klaar omdat de pielemans het altijd wel lukt
Zo raakte ik ooit gefrustreerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
Hou eens op met dat gepraat over seks ik word er gefrustreerd van
Ja, ik vind het topic nu ook heel erg interessant om te volgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, alleen zo zwart-wit is het leven niet altijd.
Lijkt me ook ja. En ik heb de indruk dat meer vrouwen dat met hem gedaan hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Na twee uur geklooi zou ik ook net doen alsof ik klaar kwam zodat hij tenminste eens ophoudt.
Hij droomt nuquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gast.![]()
Veel vrouwen komen niet klaar van alleeb je pik.
Dat hangt van je pik af en hoe je hem gebruikt lijkt mequote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gast.![]()
Misschien heeft hij een kleine vibrerende bobbel bovenop zn lul die de boel stimuleertquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gast.![]()
Niet helemaal mee eens, eigenlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk als ik spreek uit mannelijke maagd perspectief, fappen is saai op het orgasme na.
Dus dan ga je er in met die focus. Dat dat voor vrouwen totaal anders snap ik wel.
Ik wilde net het zelfde neerzettenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Na twee uur geklooi zou ik ook net doen alsof ik klaar kwam zodat hij tenminste eens ophoudt.
QFTquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zou een goede evolutionaire vooruitgang zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een kleine vibrerende bobbel bovenop zn lul die de boel stimuleert
inderdaad, ik heb er ook spijt van.quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat hangt van je pik af en hoe je hem gebruikt lijkt me
Dit is ONZ niet hè? Hier mag je gewoon jezelf zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat hangt van je pik af en hoe je hem gebruikt lijkt me
Jij vindt het orgasme ook saai? of watquote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, eigenlijk
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)over=tijnbrein&spy=1quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Had je die opgeslagen just in case
Ohh nee, dat was toen al vaak genoeg gebeurd bij haar, ik moest nogquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een kleine vibrerende bobbel bovenop zn lul die de boel stimuleert
Wattan?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
Hou eens op met dat gepraat over seks ik word er gefrustreerd van
haha geniussquote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)over=tijnbrein&spy=1
Zo
Oh, dus je snapte de hints niet eens dat je moest opbokken? Arm kind.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh nee, dat was toen al vaak genoeg gebeurd bij haar, ik moest nog
in ONZ zou ik vertellen dat wanneer ik haar volspuit dat het uit haar oren loopt zo krachtig spuit ikquote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is ONZ niet hè? Hier mag je gewoon jezelf zijn
Nee, ik bedoelde: het orgasme is weliswaar het leukste eraan, maar de weg er naartoe vind ik ook niet saaiquote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij vindt het orgasme ook saai? of wat
en maar van geen ophouden weten. Laat me raden, hoe vaker hoe harder ze schreeuwde?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh nee, dat was toen al vaak genoeg gebeurd bij haar, ik moest nog
Nou ja zo is het voor mij wel een beetje.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, eigenlijk
Daarom komt ze nu nog steeds af en toe terug zekerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh, dus je snapte de hints niet eens dat je moest opbokken? Arm kind.
Vroeger was het nog leuk, maar ik raak snel verveeld volgens mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde: het orgasme is weliswaar het leukste eraan, maar de weg er naartoe vind ik ook niet saai
Niet zo happen jong!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarom komt ze nu nog steeds af en toe terug zeker_!
Het lijkt mij dat erin opgaan... Maar goedquote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Is het orgasme het leukste van seks?
Wat is jullie mening
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie mening
Nee de ander zien genietenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie mening
Neenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie mening
Nope.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie mening
+1quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mezelf zien genieten in de spiegel
vroeger, zijn vroeger is bijna jouw hele levenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger was het nog leuk, maar ik raak snel verveeld volgens mij.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik snap al die haat niet, ik ben gewoon eerlijk
Afgezien van dat ik meteen geloof dat je echt denkt dat je madskillz hebt in bed, betwijfel ik wel een beetje of je ze ook echt hebt.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mezelf zien genieten in de spiegel
Goede vraag in een topic met maagden. Meelevend en empathisch ookquote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie mening
Ik heb wel mad skillz in bedquote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]
Afgezien van dat ik meteen geloof dat je echt denkt dat je madskillz hebt in bed, betwijfel ik wel een beetje of je ze ook echt hebt.
Nee, de weg ernaartoe, de spanning opbouwen en elkaar opgeilen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie mening
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goede vraag in een topic met maagden. Meelevend en empathisch ook
Ik doe het al heel wat jaren langer, maar ik heb dat dus totaal nietquote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger was het nog leuk, maar ik raak snel verveeld volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |