quote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weleen echte man laat de vrouw eerst komen
Mij welquote:
Dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na die tijd gewoon klaar vingeren/beffen dan.
De eerste keer ga ik dat ook niet voor elkaar krijgen, hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weleen echte man laat de vrouw eerst komen
Arm joch.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De eerste keer lukte niet bij ons
Die dag kwam ik wel 3 keer trouwens. Maar hij niet
Een manier om daar achter te komenquote:
Als je zo doorgaat ga ik achter m'n muur schuilen hoorquote:
Da's sowieso wat anders dan een orgasme tijdens het neuken, meestal. Daar komen de meeste vrouwen helemaal niet van.quote:
dus je kan wel versierenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een manier om daar achter te komen![]()
Ja dat is mij gelukt
Zo moeilijk is het echt niet hoor als je de juiste plekjes weet te rakenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
De eerste keer ga ik dat ook niet voor elkaar krijgen, hoor
Ik heb in het begin ook wel eens 2+ uur stevig lopen pompen voordat het eruit kwamquote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De eerste keer lukte niet bij ons
Die dag kwam ik wel 3 keer trouwens. Maar hij niet
Ok ik houd al opquote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ga ik achter m'n muur schuilen hoor
nee dat was het nietquote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb in het begin ook wel eens 2+ uur stevig lopen pompen voordat het eruit kwam
Meisje helemaal trillen enzo
Als het bij mij zou lijken alsof het lukt, zou ik toch alsnog twijfelenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het echt niet hoor als je de juiste plekjes weet te raken
Dat is echt naar mannnquote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb in het begin ook wel eens 2+ uur stevig lopen pompen voordat het eruit kwam
2 uur? Bij mij was ie binnen 5 minuten klaarquote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja blijkbaar welquote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus je kan wel versieren
Op een strand?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vinger/bef bijna nooit iemand klaar omdat de pielemans het altijd wel luktquote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is echt naar mannnWaarom hebben mannen zo'n enorme focus daarop soms. Serieus, ik hoef niet te komen. Sterker nog, de eerste die dat lukt met neuken, verdient een award.
Niet doen twijfelenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het bij mij zou lijken alsof het lukt, zou ik toch alsnog twijfelen
Twee uur..je kunt het ook overdrijven hoor. Zodra het naar verbrand rubber ruikt moet je stoppen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee op bedquote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel
[..]
Op een strand?
Ik vind 5 minuten ook eigenlijk helemaal niet zo ergquote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
2 uur? Bij mij was ie binnen 5 minuten klaar
Tuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vinger/bef bijna nooit iemand klaar omdat de pielemans het altijd wel lukt
Ik had geen condoom omquote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee uur..je kunt het ook overdrijven hoor. Zodra het naar verbrand rubber ruikt moet je stoppen.
Als ik single was, mocht je een poging wagen. 20 euro dat je dat niet luktquote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik nu even nog nietquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
Hou eens op met dat gepraat over seks ik word er gefrustreerd van
Wanneer jij weer single bent neem ik deze uitdaging aanquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik single was, mocht je een poging wagen. 20 euro dat je dat niet lukt
had tijn ook een poging mogen wagen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik single was, mocht je een poging wagen. 20 euro dat je dat niet lukt
In mijn hoofd is het zo omdat aan fappen niks is behalve het orgasme.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is echt naar mannnWaarom hebben mannen zo'n enorme focus daarop soms. Serieus, ik hoef niet te komen. Sterker nog, de eerste die dat lukt met neuken, verdient een award.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
Ja, alleen zo zwart-wit is het leven niet altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Als mijn vriend vreemd zou gaan, zou ik hem brandmerken. "Vuile player" op zijn voorhoofd.
Waarom? Hoelang sta je al droog?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
mwa het begon naar mijn idee net lekker te worden en toen kwam ie alquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind 5 minuten ook eigenlijk helemaal niet zo erg
Hoeft niet veel langer van mij hoor.
Neuken is gewoon lekker voor vrouwen, met niet als einddoel om klaar te komen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
In mijn hoofd is het zo omdat aan fappen niks is behalve het orgasme.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
had tijn ook een poging mogen wagen?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry tijn, ik zou je niet doen. Ook niet als ik single was.
Vast nietquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vergeet de maagden in dit topic niet. Of moeten die het niet eens willen proberen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Klaarkomen is wel toffe bijkomstigheid, maar zorg eerst maar dat de seks zelf echt lekker isquote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuken is gewoon lekker voor vrouwen, met niet als einddoel om klaar te komen.
Kijk als ik spreek uit mannelijke maagd perspectief, fappen is saai op het orgasme na.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuken is gewoon lekker voor vrouwen, met niet als einddoel om klaar te komen.
Juistquote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vergeet de maagden in dit topic niet. Of moeten die het niet eens willen proberen?
Mijn eerste keer was zo hulpeloosquote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vergeet de maagden in dit topic niet. Of moeten die het niet eens willen proberen?
Na twee uur geklooi zou ik ook net doen alsof ik klaar kwam zodat hij tenminste eens ophoudt.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee uur..je kunt het ook overdrijven hoor. Zodra het naar verbrand rubber ruikt moet je stoppen.
Gast.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo raakte ik ooit gefrustreerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
Ja, ik vind het topic nu ook heel erg interessant om te volgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, alleen zo zwart-wit is het leven niet altijd.
Lijkt me ook ja. En ik heb de indruk dat meer vrouwen dat met hem gedaan hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Na twee uur geklooi zou ik ook net doen alsof ik klaar kwam zodat hij tenminste eens ophoudt.
Hij droomt nuquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gast.![]()
Veel vrouwen komen niet klaar van alleeb je pik.
Dat hangt van je pik af en hoe je hem gebruikt lijkt mequote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gast.![]()
Misschien heeft hij een kleine vibrerende bobbel bovenop zn lul die de boel stimuleertquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gast.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |