Ja, hij moet vernoemd worden naar een baas:quote:
Straks stuur je zoals gewoonlijk weer een DM met sorry.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
IK STOOK NIET EENS IK SNAP ER SERIEUS GEEN FUCK VAN
Jezus hey.
Onder mn bureauquote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Karzai het volgende:
Hoi lieve mensen
Waar is m'n sinaasappeltje?
De dag dat ik 15 seconden passievol in de lies van een meisje lig te porren, dat is de mooiste dag van mijn leven.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar trouwen is toch de mooiste dag van je leven
Zul je zien dat hij over 30 jaar gewoon een drugsverslaafde is die binnen een paar maanden Jamaica naar de filistijnen heeft geholpen als dictator.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, hij moet vernoemd worden naar een baas:
[ afbeelding ]
Hahaha wat? Alleen omdat ik bij je in de straat woon?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Karzai het volgende:
Hoi lieve mensen
Waar is m'n sinaasappeltje?
heeft de moeder van jouw enig kind ook nog iets te zeggen? (p.s. in de komende twintig jaar worden er ook weer nieuwe baasjes ontdekt en geborenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een baas ja. Is die bobbel links nou zijn lulquote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jullie wonen in dezelfde straat??quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha wat? Alleen omdat ik bij je in de straat woon?
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
De dag dat ik 15 seconden passievol in de lies van een meisje lig te porren, dat is de mooiste dag van mijn leven.
Zeker ik hoop dat die dag snel mag komen. En zij ook als je dat doet natuurlijk en jij ookquote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
De dag dat ik 15 seconden passievol in de lies van een meisje lig te porren, dat is de mooiste dag van mijn leven.
En dat zal nooit veranderen? Arm loefjequote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Straks stuur je zoals gewoonlijk weer een DM met sorry.
Laat deze keer maar achterwege goed?
Je gaat namelijk gewoon weer door. Nu ben ik er klaar mee.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Straks stuur je zoals gewoonlijk weer een DM met sorry.
Laat deze keer maar achterwege goed?
Je gaat namelijk gewoon weer door. Nu ben ik er klaar mee.
Jepsquote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jullie wonen in dezelfde straat??
Okequote:Op donderdag 22 december 2011 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Whatever, ik ben nu heel eerlijk hierin dat ik er niks van snap... Ik doe niks fout.
ik ook, ik begrijp die hele discussie ook nietquote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik vind stefan gewoon een toffe kerel zoals hij hier overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |