niet met een man die geen kinderen wiltquote:Op donderdag 22 december 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en trouwen kan als nog hoor
Ik zou willen dat ik dat over mijn ouders kon zeggenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mja ze zijn wel lief maar soms![]()
Nee ik negeer je omdat je na 5 sec geen reactie zegt dat ik je negeerquote:Op donderdag 22 december 2011 21:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik maak geen rotopmerkingen en ik wil wel kinderen, en nog negeer je me
Jammerquote:Op donderdag 22 december 2011 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
niet met een man die geen kinderen wilt
Verstandshuwelijk en kinderen krijgen met een anderquote:Op donderdag 22 december 2011 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
niet met een man die geen kinderen wilt
Mijn mama is de liefste.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
QFT, mijn mama is de liefste van de hele wereld
sorryquote:Op donderdag 22 december 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat over mijn ouders kon zeggen
Wat ik bedoelde te zeggen is dat jij nog veel leuker bent dan die chicks en hij jou al helemaal niet verdientquote:
Als jij het niet bent dan vind ik het een stomme fotoquote:
Deze keer. Al die andere keren nietquote:Op donderdag 22 december 2011 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee ik negeer je omdat je na 5 sec geen reactie zegt dat ik je negeer
Maar als ik mag kiezen, liever alles in eenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verstandshuwelijk en kinderen krijgen met een ander
ehequote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Deze keer. Al die andere keren niet
je maakt het er niet beter op. slechts een tip.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Deze keer. Al die andere keren niet
ja, verdomme. En ik maar denken dat ik op Joysa aan het fappen was...quote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als jij het niet bent dan vind ik het een stomme foto![]()
Jij snaptquote:Op donderdag 22 december 2011 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verstandshuwelijk en kinderen krijgen met een ander
Ik ga gewoon pleegouders zoeken zoals mijn moeder ook heeft gedaanquote:
Hoezo verdient hij haar niet dan precies eigenlijk?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen is dat jij nog veel leuker bent dan die chicks en hij jou al helemaal niet verdient
Wie zegt dat een huwelijk zonder kinderen direct seksloos isquote:Op donderdag 22 december 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij snaptbeetje jammer dat het dan wel een seksloos huwelijk wordt. Oh wacht dat zijn de meeste huwelijken
[..]
Ik ga gewoon pleegouders zoeken zoals mijn moeder ook heeft gedaan
Ik zou er van staan te kijken als het wel beter werdquote:Op donderdag 22 december 2011 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
je maakt het er niet beter op. slechts een tip.
ik ben weg. fifa.
adiosssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |