Welke straat en welk nummer jij?quote:
Nee niet over de zoon, zij mag de dochter doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heeft de moeder van jouw enig kind ook nog iets te zeggen? (p.s. in de komende twintig jaar worden er ook weer nieuwe baasjes ontdekt en geboren)
Wil je wat kwijt?quote:
Ik dacht al dat ik iets miste. Maar ik weet waarschijnlijk niet allesquote:Op donderdag 22 december 2011 22:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik ook, ik begrijp die hele discussie ook niet
Je moet je vijanden altijd dichtbij houdenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha wat? Alleen omdat ik bij je in de straat woon?
En als je alleen maar dochters krijgt?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet over de zoon, zij mag de dochter doen.
Doeidoeiquote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef kutkloon7 het volgende:
ik ben weg, vind het een beetje saai hier. Dan maar skyrim of leren ofzo. Later!
Dan pas komt VH thuis en dan moeten we nog wat regelen en dan kan ik naar bed.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat een baas ja. Is die bobbel links nou zijn lul?
Ik denk dat ik de enige ben die die dag komt.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker ik hoop dat die dag snel mag komen. En zij ook als je dat doet natuurlijk en jij ook
Eerste keer is toch speciaal he.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En dat zal nooit veranderen? Arm loefje
Seks is iets regelen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan pas komt VH thuis en dan moeten we nog wat regelen en dan kan ik naar bed.
Dan doe je toch wat fout dudequote:Op donderdag 22 december 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige ben die die dag komt.
Dan mag zij die doen, ik hoef er trouwens niet meer dan 1 dus ik leg er dan maar meteen een knoop in.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je alleen maar dochters krijgt?
Het is de eerste keer, een orgasme is niet realistisch bro.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe je toch wat fout dude
Mijn masker, wat doe jequote:
Of bij haarquote:Op donderdag 22 december 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan mag zij die doen, ik hoef er trouwens niet meer dan 1 dus ik leg er dan maar meteen een knoop in.
Welquote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is de eerste keer, een orgasme is niet realistisch bro.
Na die tijd gewoon klaar vingeren/beffen dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is de eerste keer, een orgasme is niet realistisch bro.
lukt jou dat?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weleen echte man laat de vrouw eerst komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |