TCtijdquote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mezelf klaar gevingerd terwijl ik naast mijn vriend lag, hij vond het wel geil
Het idee dat er naar je gekeken wordt terwijl je sopt is gewoon ongelofelijk opgeilend.
Waarom lees jij boekjes over vrouwen die niet kunnen klaarkomen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
Meer dan je denkt als ik de boekjes moet geloven.
True, true. Ik zal ook niet doen alsof ik er verstand van heb, maar ik vind het toch wel makkelijk om te faken en dan op de man af te schuiven dat je niet klaarkomt.quote:
Naar een soppende vrouw kijken is ook onwijs geil voor de manquote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mezelf klaar gevingerd terwijl ik naast mijn vriend lag, hij vond het wel geil
Het idee dat er naar je gekeken wordt terwijl je sopt is gewoon ongelofelijk opgeilend.
Dat schept mo...quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
De maagden des topic kunnen nu weer rustig slapen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Juist niet, toch? We hoeven niet klaar te komen en het is geen faal als het niet lukt.
Das wel waar, maar toch, nu voel ik me bij voorbaat al niet goed genoegquote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Juist niet, toch? We hoeven niet klaar te komen en het is geen faal als het niet lukt.
Wat is voor jullie (vrouwen) dan wel belangrijk eigenlijk?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, want zoals je leest kan het de meeste ook niet schelen of ze klaarkomen.
Gewoon de keeper trappenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef dawg het volgende:
kutspel, dat fifa.ik kan niet tegen mijn verlies.
Ik verdiep me wel eens in wat en met boekjes bedoel ik natuurlijk de interwebz.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom lees jij boekjes over vrouwen die niet kunnen klaarkomen?
Mmm ligt er aan wiens pp het isquote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je voelt toch alleen die pulserende penis? Is dat zo chill dan?
ex van me kwam nooit klaar als ik het deed. dus als ik klaar was ging ze nog even boven op me zitten om haarzelf klaar te laten komen. erg geil gezicht was dat altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mmm ligt er aan wiens pp het isBij mijn ex vond ik er niets aan maar bij mijn vriend is het
Liefde. Sowieso, sex met iemand van wie je intens houdt.
Ok lieve mensen ik ga slapen, ik heb een drankje op, en word veels te loslippig
Mormonen? Mosselen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat schept mo...
Nee, dit maak ik weer niet af, nee
Je bent iig goed voorbereid. Ik krijg steeds meer vertrouwen er in dat het goed komt.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Ik verdiep me wel eens in wat en met boekjes bedoel ik natuurlijk de interwebz.
Ultieme tease als je er naast ligt.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar een soppende vrouw kijken is ook onwijs geil voor de man
Echt? Ik heb er nooit iets over gehoord/gelezen. Wel over vrouwen die niet kunnen klaarkomen maar niet over vrouwen die niet meer kunnen klaarkomen alleen omdat er een man bij is.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Meer dan je denkt als ik de boekjes moet geloven.
Met jullie?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent iig goed voorbereid. Ik krijg steeds meer vertrouwen er in dat het goed komt.
aandacht voor haar, en niet alleen jezelf.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Das wel waar, maar toch, nu voel ik me bij voorbaat al niet goed genoeg
[..]
Wat is voor jullie (vrouwen) dan wel belangrijk eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |