quote:Op donderdag 22 december 2011 22:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weiger, spuiten is leuk
Of misschien doe ik mn eikel wel stiekem vol met yoghurt voor de seks en druk ik dat eruit wanneer ik fake
Dus het is de schuld van de maatschappij en opschepperige mannen dat ze niet durven te praten er over?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat Sinos al zei, een boel jonge meiden denken dat het zo hoort dat ze klaarkomen (mede door al dat gepoch altijd van mannen) en faken dan blijkbaar liever dan dat ze er vooruit komen dat ze 'anders' zijn.
Vaak lukt het een vrouw zelf prima, maar is het de kerel die het niet voor elkaar krijgt bij haar.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Juist niet, als het je niet lukt om klaar te komen
Ditquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
Ik hecht geen waarde aan klaarkomen overigens. Het is niet dat ik denk dat de mannen falen of iets. Maar het is gewoon een illusie dat vrouwen ook elke keer altijd klaarkomen.
En dit.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vaak lukt het een vrouw zelf prima, maar is het de kerel die het niet voor elkaar krijgt bij haar.
Bij mezelf lukt het standaard binnen 5 minuten als ik het wil. Terwijl ik tijdens seks niet altijd klaarkom.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vaak lukt het een vrouw zelf prima, maar is het de kerel die het niet voor elkaar krijgt bij haar.
Niet compleet, maar dat is wel een deel van de verklaring die ik veelvuldig gehoord heb.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus het is de schuld van de maatschappij en opschepperige mannen dat ze niet durven te praten er over?
Mannen komen volgens mij veel sneller klaar die hoeven (meestal) niet te faken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb ook het naieve beeld dat mannen oncontroleerbaar geil zijn en vergeten te 'faken'
Alleen als een kerel denkt dat een piemel een magische orgasmestaf is. Grote (of kleine) fantasie is dat. Maar volgens mij weten de meeste volwassen mannen wel dat er wel meer bij komt kijken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn boy neukte me vanmorgen nogquote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef AhmedJaret het volgende:
Nog steeds geen chimi voor de boys?
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
Overigens kan ik ook alleen klaarkomen als ik alleen ben, dus zelfs als ik het zelf doe lukt het me niet met een man erbij. Dus bij mij is het ook nog een beetje psychisch.
Ach, ik ga er toch al in met de instelling dat ik niks klaar speel.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
Die verhalen van de vrouwen in dit topic maken mij wel steeds onzekerder![]()
Minder dan 5 minutenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mezelf lukt het standaard binnen 5 minuten als ik het wil. Terwijl ik tijdens seks niet altijd klaarkom.
inderdaad, maar dat maakt seks ook leukquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Alleen als een kerel denkt dat een piemel een magisch-orgasmestaf is. Grote (of kleine) fantasie is dat. Maar volgens mij weten de meeste volwassen mannen wel dat er wel meer bij komt kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |