quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want er is nog nooit iemand bij je klaar gekomen?
Ook dat wel hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef stefanhaan het volgende:
idd het oncontroleerbaar trillen kun je niet faken dames
Ik tik em ook aan dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Jullie hebben gelijk, ik heb nog nooit iemand laten klaarkomen[ afbeelding ]
Sorry man, kan best.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef stefanhaan het volgende:
idd het oncontroleerbaar trillen kun je niet faken dames
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jochie, ik kan het daar op dit moment laten samentrekken als ik mijn spieren aanspan.![]()
En nee, ik ben niet stiekem met mijn vriend bezig terwijl ik op fok zit.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik tik em ook aan dan.
[ afbeelding ]
Ik vind het heel schattig hoe ze allemaal naief zijn, zelfs degene die nooit in de buurt van mij naakte lichaam mogen komenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook dat wel hoor.
Overigens fake ik nooit, ik kom nooit klaar bij mannen en dat weten ze. Ik vind het alleen maar leuk als ze met hun grote bek beginnen dat hun me wel eens zullen laten klaarkomen etc, want ze zijn altijd veel beter als alle andere mannen natuurlijk en vervolgens falen ze.
Oh het kan best dat het je wel eens lukt hoor, maar ik verhelder enkel je misvattingen over faken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Jullie hebben gelijk, ik heb nog nooit iemand laten klaarkomen[ afbeelding ]
en dat voel je als vrouw dan weer welquote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun je nu als man doen alsof er sperma uit je is gekomen
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het heel schattig hoe ze allemaal naief zijn, zelfs degene die nooit in de buurt van mij naakte lichaam mogen komen
Gewoon je cumface opzetten en snel de condoom weggooienquote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met een condoom kan hetquote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onzinquote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef stefanhaan het volgende:
Als een vrouw bij mij zou faken dan zou ik er serieus mijn huis uit trappen en hard.
Als je dan gaat faken zeg gewoon eerlijk dat het niet lukt en je wil dat ik stop.
Dat kun je natuurlijk ook liever zeggen, dan bereik je meer (en misschien zelfs dat ze nog gaat klaarkomen). Vooral jonge meiden denken dat ze het maar moeten doen om een man te plezieren.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef stefanhaan het volgende:
Als een vrouw bij mij zou faken dan zou ik er serieus mijn huis uit trappen en hard.
Als je dan gaat faken zeg gewoon eerlijk dat het niet lukt en je wil dat ik stop.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef stefanhaan het volgende:
We zijn kansloos. Want vrouwen weten het toch altijd beter![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |