10 keer per seconde is wel snel 3 of 4 lukt welquote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als jij 10 keer per seconde kan stoten wel ja.
Ga lekker ergens anders stoer doen met je piemel ofzo.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
10 keer per seconde is wel snel 3 of 4 lukt wel
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Gast, wil je zeggen dat jij dat niet kan?
Zo zie je maar weer dat epileptie niet alléén maar nadelen heeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vertel het je nog wel buiten het topic om, hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vaker of minder vaak dan dagelijks?
Of de ander heeft te veel empathiequote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Als mensen rekening met je gaan moeten houden zit je er teveel mee.
Het was een grap. Had gehoopt dat dat duidelijk wasquote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Als mensen rekening met je gaan moeten houden zit je er teveel mee.
Volgens mij ken ik jouw type ook wel.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Gast, wil je zeggen dat jij dat niet kan?
Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen op de een of andere manier.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die lijst houd ik niet bij, ik houd enkel een lijst bij in FOK!sters in wie ik geïnteresseerd ben. Die andere lijst wordt me veel te langquote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je had toch een hele lijst aan geinteresseerde FOK!sters?
Zo'n duracell konijntje op je lijkt me eigenlijk ook helemaal niks, maar vooruit.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat epileptie niet alléén maar nadelen heeft.
Hahaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo'n duracell konijntje op je lijkt me eigenlijk ook helemaal niks, maar vooruit.
Je voelt het gewoon samentrekken hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik jouw type ook wel.
In het echt kon ik het in ieder geval niet over mijn hart verkrijgen zijn bubble te bursten, ondanks dat ik geen zin had te faken.
Dat is nog irritanter.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of de ander heeft te veel empathie
Hangt van het standje af ookquote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen op de een of andere manier.
ik wil nog steeds namenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je had toch een hele lijst aan geinteresseerde FOK!sters?
Laat duidelijk zijn dat mijn vraag ook sarcastisch wasquote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
EerlijkheidVeel beter dan pochen en niets waar kunnen maken
idd... mannen die niet doorhebben wanneer een vrouw echt klaarkomt of fakedquote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je voelt het gewoon samentrekken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |