SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Laat ik het zo zeggen, ik en zingenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik had het ook niet over een goede optie he
quote:
Oh jee, gaat het zo'n meet worden?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja, of nietquote:
sorryquote:Op donderdag 22 december 2011 13:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh jee, gaat het zo'n meet worden?
Valide argument..quote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, of niet
Ik wil haar nog even buiten de invloedsferen van Spankers en Rosseflosje houden, thankyouverymuch
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry
* Sharana_LV houd zich in
Ik denk dat ik maar een speen in m'n bakkes doe danquote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]shar en haar onvoorwaardelijke liefde voor baby's
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een speen in m'n bakkes doe dan
Shar will WUVV MEEE!!
Maar baby's zijn ookquote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
jij hebt duidelijk SC'tje nog niet gezien... tis gewoon de definitie van schattig.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
absoluutquote:Op donderdag 22 december 2011 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk SC'tje nog niet gezien... tis gewoon de definitie van schattig.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, of niet
Ik wil haar nog even buiten de invloedsferen van Spankers en Rosseflosje houden, thankyouverymuch
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar... wie moet er dan naast me komen zitten?
En ik denk dat ik dit als compliment op ga vattenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, of niet
in gedachte zit ik altijd naast je hoor, knulquote:Op donderdag 22 december 2011 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar... wie moet er dan naast me komen zitten?
heb ik om 12.30 gedaanquote:
Gievquote:Op donderdag 22 december 2011 14:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb ik om 12.30 gedaan
met champagne
en kerststol![]()
en meer lekkers
en nog meer champagne
Hier net ook pasquote:
Bij jullie ook al.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef Poit het volgende:
Hier standaard lunch. Gisteren al genoeg bubbels en vreten op..
Al onze motivatie ligt nog lager dan de lat van de wereldkampioen limbo dansen.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
geen kerstpakket![]()
geen kerstontbijt![]()
geen kerstdiner![]()
geen kerstcadeautjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ditquote:
Zuip sequote:Op donderdag 22 december 2011 16:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben borrelen, fijne avond all
Youssef & Kamalquote:Kheb geen openingszin maar ik neuk je vriendin ik zeg tegen die slet, hoer ga in m'n bed
Meer tijd om je backlog weg te werken!!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:29 schreef Gamer_V het volgende:
Woo vakantieaangezien ik werkloos ben geworden
Dat is zurig veetje.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:29 schreef Gamer_V het volgende:
Wat voor werk deed je?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:29 schreef Gamer_V het volgende:
Wooquote:Op donderdag 22 december 2011 18:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Meer tijd om je backlog weg te werken!!
Vooral SQL-goochelenquote:
Iemand inhuren om op je huis te passen?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:39 schreef wc-eend het volgende:
Godver de tyfus...
Krijg nu net een sms dat mijn onderbuurvrouw morgenochtend niet kan omdat er familieproblemen zijn... Maar het loodgietersbedrijf komt dus morgenochtend 08:00 en ze zijn nu al dicht...
Dus ik ga morgenochtend vroeg wel naar Den Haag, dan bel ik ze op en dan vraag ik wel of ze het die dag ook eventueel via mijn vloer kunnen doen... als dat teveel werk is dan moet het verschoven worden naar een andere dag...
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
in gedachte zit ik altijd naast je hoor, knul
The Hoffice is enkel z'n naam waar als er een full size poster van the Hofmeister himzelluf hangt!!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef SuperFruitig het volgende:
LIEK A BAWS
Vandaag eindelijk een van mijn deadlines afgerond, morgen nog 1, dan volgende week dinsdag nog 1, en dan nog een belangrijke meeting op woensdag en dan is het FUCKING VAKANTIE (als er niks tussenkomt)!
Vandaag ook te horen gekregen dat THE HOFFICE (zoals ons kantoor gaat heten) officieel is en we per 2 januari er in mogen.
DE STAD IS TE KLEIN. OVER EEN JAAR KOOP IK HEEL EINDHOVEN JE WEET
quote:
10 keer dezelfde game ontvangen is wel dikke winstquote:Op donderdag 22 december 2011 21:17 schreef Rossdale het volgende:
Een pakketje wat ik vorige week dinsdag had gestuurd is blijkbaar nog steeds niet aangekomen, op track & Trace zie ik dit:
14.12.2011:
Zending afgeleverd in postbus
14.12.2011:
Zending afgeleverd
15.12.2011:
Zending afgeleverd
15.12.2011:
15.12.2011:
Zending afgeleverd
15.12.2011:
21.12.2011:
21.12.2011:
Zending afgeleverd
22.12.2011:
Zending afgeleverd
22.12.2011:
Hoe vaak kunnen ze hetzelfde pakketje afleveren? Wat een fucking bullshitIk snap er echt heeeeeelemaal niets meer van
Sharquote:
Modern Warfare 3. Ik roep het nu maar alvast.quote:
Wat kan je dan beter doen dan bij mij op de bank bier drinken. Knuffels genoeg!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:37 schreef GameBabe het volgende:
Gaan we meeten? Ik moet die dag wel de hele dag huilen knuffelen omdat de man dan net vertrokken is...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:58 schreef Nebo het volgende:
Ik zie dingen op Facebook en ik ga het gewoon vragen. Sharana en wc-eend; what's up?
Ik denk dat je bij Poit dan juist goed zit toch!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:37 schreef GameBabe het volgende:
Gaan we meeten? Ik moet die dag wel de hele dag huilen knuffelen omdat de man dan net vertrokken is...
Ik dacht alquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Solique het volgende:
pff, het helemaal gehad met deze week
op dinsdag na
Dinsdag wasquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik dacht al
maar wat is er aan de hand dan?
Aaahwquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:04 schreef wc-eend het volgende:
huh?
Er is... helaas.... niks tussen mij en Shar
Ze heeft haar hart al verpand aan Poit
ik heb gehoord dat je daarvoor juist niet bij Poitemans moet zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij Poit dan juist goed zit toch!Gewoon komen
Jonguh! Ik heb de beste knuffels van de wereld!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat je daarvoor juist niet bij Poitemans moet zijn
Nee dat is alleen als het om mij gaatquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat je daarvoor juist niet bij Poitemans moet zijn
Bah vervelend zegquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Dinsdag was![]()
futloos, geen zin, verrot geslapen laatste dagen, airco op werk die van slag is, te weinig werk.
Kort samengevat
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bah vervelend zegKun je in het weekend wel beetje bijkomen/bijslapen?
Gamen is een goede afleiding!1!einz!1quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
Gewoon afleiding nodig
Normaal wel, maar laatste 2 weken ook niet echt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Gamen is een goede afleiding!1!einz!1
Nee maar hoop dat het weekend voor je wat beter gaat, en kerst is wel leuke afleiding toch?
Hoop het voor jequote:Op vrijdag 23 december 2011 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
23.12.2011:
Chauffeur is onderweg
Beter nemen de buren het aan
Teveel gewerkt? Waarom niet nog een weekje vakantie inplannen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Normaal wel, maar laatste 2 weken ook niet echt.![]()
Zit er denk gewoon doorheen.
Kerst gaat hopelijk een goede en leuke afleiding wezen
Geen idee: te veel stress, overwerkt, burn out.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Teveel gewerkt? Waarom niet nog een weekje vakantie inplannen?
Kun je niet met baas overleggen? Denk dat hij liever heeft dat jij een weekje vrij neemt dan dat je straks lang thuis zit met burn out, en daar zit je zelf ook niet echt op te wachten denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee: te veel stress, overwerkt, burn out.
Gaat in ieder geval niet al te best zo te voelen.
Zou graag vakantie willen hebben maar is voorlopig niet in te plannen
Heb mijn baas al 7 maanden niet gesprokenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kun je niet met baas overleggen? Denk dat hij liever heeft dat jij een weekje vrij neemt dan dat je straks lang thuis zit met burn out, en daar zit je zelf ook niet echt op te wachten denk ik
Er moet toch iemand aanwezig zijn die vakantiedagen mag goedkeuren? En idd goed rustig aan doen dan!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb mijn baas al 7 maanden niet gesproken
Hij is nu 4 weken op vakantie en zijn vervanger mag niet dit soort beslissingen nemen.
Moet gewoon even goed mijn rust pakken de komende dagen.
Alleen tijdelijk manager is aanwezig en die mag niets beslissen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Er moet toch iemand aanwezig zijn die vakantiedagen mag goedkeuren? En idd goed rustig aan doen dan!
Ik heb al twee weken last van mijn onderrug en dan rechts vlak boven de bil...quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Aaahw![]()
Maar hoe is het nou met je rug dan? En wat is er gebeurd?
Hoofd zit laatste weken veel te volquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:50 schreef wc-eend het volgende:
Gelijk heb je Solique, gewoon rust en ff je hoofd een beetje legen...
Belachelijk, maar zodra je baas terug is danquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen tijdelijk manager is aanwezig en die mag niets beslissen.
Ga denk ook even wat dagen fok! met rust laten, even mijn rust pakken.
Ja even aankijken idd, maar als het blijkt wel even langs de dok!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb al twee weken last van mijn onderrug en dan rechts vlak boven de bil...
Als ik zit of lig of loop leek er in eerste instantie niks aan de hand... maar vannacht werd ik wakker en had ik echt veel last.. vanochtend kwam ik me bed uit en dan is het gewoon pijnlijk als ik mijn rechterbeen optil of erop ga lopen...
Met pijnstillers helemaal nergens last van... dus neem nu standaard pijnstilling in en doe een oefening die me huisarts ooit had gegeven bij eerdere rugklachten.. als het niet helpt ga ik komende week ff langs de huisarts...
Inderdaad, bij mij helpt het altijd een zooitje vrienden op te trommelen en naar de bios te gaan..quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoofd zit laatste weken veel te vol
pffquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als ik zit of lig of loop leek er in eerste instantie niks aan de hand... maar vannacht werd ik wakker en had ik echt veel last.. vanochtend kwam ik me bed uit en dan is het gewoon pijnlijk als ik mijn rechterbeen optil of erop ga lopen...
Met pijnstillers helemaal nergens last van... dus neem nu standaard pijnstilling in en doe een oefening die me huisarts ooit had gegeven bij eerdere rugklachten.. als het niet helpt ga ik komende week ff langs de huisarts...
Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Belachelijk, maar zodra je baas terug is dan
En gewoon computer en telefoon in hoekje mikken, rust
Extra probleem dat mijn vriendengroep uit elkaar gedonderd is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Inderdaad, bij mij helpt het altijd een zooitje vrienden op te trommelen en naar de bios te gaan..
Ja vorige keer had ik op gegeven momenten tintelingen in mijn onderbeenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja even aankijken idd, maar als het blijkt wel even langs de dok!
Oh das klote... heb je niet een paar vrienden dan die nog wel contact met elkaar hebben?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:52 schreef Solique het volgende:
[..]
pff
Beterschap Eend, en aankijken inderdaad anders langs de dok.
[..]
Ga ik zeker doen
[..]
Extra probleem dat mijn vriendengroep uit elkaar gedonderd is.![]()
Veel drama? Of gewoon vanwege overwerkt? En kun je het wel beetje kwijt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoofd zit laatste weken veel te vol
Weinig: aantal getrouwd, aantal verhuisd. Geen contact meer mee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Oh das klote... heb je niet een paar vrienden dan die nog wel contact met elkaar hebben?
Denk combinatie van alles en nog wat, heb er al wat maandjes last van soms minder soms meer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Veel drama? Of gewoon vanwege overwerkt? En kun je het wel beetje kwijt?
Mag wel iets meer vlees aan zitten.quote:
Een beetje junk in de trunkquote:
en een ander hoofd opquote:
Ach het is kerst inderdaad, waarom moeilijk doen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Direct meenemen graag, inpakken hoeft niet
quote:
quote:
Scherpe knieënquote:
Hissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Nee hoor, gewoon niet m'n smaak.quote:
Wanneer staat ze voor mijn deur om mijn humeur op te krikkenquote:
hehe.. je zei krikkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Wanneer staat ze voor mijn deur om mijn humeur op te krikken
Ik val ook soms achterover van spul wat er op facebook staat. Niet zo zeer omdat het intens dom is (alhoewel soms wel) maar ook over WAT mensen er op zetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]sommige mensen hebben echt een bord voor het hoofd
quote:
Fixedquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik val ook soms achterover van spul wat er op facebook staat. Niet zo zeer omdat het intens dom is (alhoewel soms wel) maar ook over WAT mensen er op zetten.
Facebook Mensen
Ja ook dat jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik val ook soms achterover van spul wat er op facebook staat. Niet zo zeer omdat het intens dom is (alhoewel soms wel) maar ook over WAT mensen er op zetten.
Jouw mening in deze is fout.quote:
Ik zie het somber in voor veel vrouwen als dit al als lelijk beschouwd wordtquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jouw mening in deze is fout.
SD is van de enorme jetsers, de dikke jopen, de big uns, je snapt t welquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie het somber in voor veel vrouwen als dit al als lelijk beschouwd wordt
Iemand niet bloedmooi vinden staat niet gelijk aan lelijk vindenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vrouwen luisteren naar vrouwenbladen voor schoonheidstips, bladen die drijven op reclameinkomsten van afslankmiddelen en kledingmerken die maat 28 als grootste merk voeren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voor baas SDquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vrouwen luisteren naar vrouwenbladen voor schoonheidstips, bladen die drijven op reclameinkomsten van afslankmiddelen en kledingmerken die maat 28 als grootste merk voeren.
Als vrouwen eens naar mannen gingen luisteren over wat er mooi is, dan zouden vrouwen een kont, tetten en vlees op hun ribben hebben.
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
SD is van de enorme jetsers, de dikke jopen, de big uns, je snapt t wel
Cheeeeeckquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vrouwen luisteren naar vrouwenbladen voor schoonheidstips, bladen die drijven op reclameinkomsten van afslankmiddelen en kledingmerken die maat 28 als grootste merk voeren.
Als vrouwen eens naar mannen gingen luisteren over wat er mooi is, dan zouden vrouwen een kont, tetten en vlees op hun ribben hebben.
Van mij hoeft het helemaal niet zo grootquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar zo groot HOEFT niet per sé. Tis mooi meegenomen, dat wel
Maar zo groot zit het toch alleen maar in de weg?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar zo groot HOEFT niet per sé. Tis mooi meegenomen, dat wel
Niet voor ons hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar zo groot zit het toch alleen maar in de weg?
SD heeft exceptioneel grote handen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfquote:
Nope. Size mattersquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:
aggossie, ik heb medelijden met je poitje.quote:
jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
aggossie, ik heb medelijden met je poitje.
Jouw tv...ahumquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had het over mijn tv, waar hebben jullie het over dan?
jouw tvquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had het over mijn tv, waar hebben jullie het over dan?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:57 schreef koei het volgende:
Sterkte Solique! Gewoon even genieten van de komende dagen! En twaalf vrienden heb je ook helemaal niet nodig, eentje is al voldoende als je wat wilt gaan doen! Vriendschappen die uiteen vallen horen bij de leeftijd, krijg je vaak als mensen gaan settelen en al helemaal zodra de eerste kinderen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar dacht jij dan dat we het over hadden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Ohja Poit zijn tv is wel kleiner dan de mijne ja ... neee okay dan klopt het gesprek wel weer ...
jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Ohja Poit zijn tv is wel kleiner dan de mijne ja ... neee okay dan klopt het gesprek wel weer ...
Jouw tv is groter dan van iedereen hier in gam, en dan nog zeggen dat je hem te klein vind.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Thanks Koei, zal het proberen. Tja, ok gecompliceerd allemaal.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:57 schreef koei het volgende:
Sterkte Solique! Gewoon even genieten van de komende dagen! En twaalf vrienden heb je ook helemaal niet nodig, eentje is al voldoende als je wat wilt gaan doen! Vriendschappen die uiteen vallen horen bij de leeftijd, krijg je vaak als mensen gaan settelen en al helemaal zodra de eerste kinderen komen.
dat zegtie alleen maar. Compensatiedrang enzo...quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Jouw tv is groter dan van iedereen hier in gam, en dan nog zeggen dat je hem te klein vind.
take it easyquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen tijdelijk manager is aanwezig en die mag niets beslissen.
Ga denk ook even wat dagen fok! met rust laten, even mijn rust pakken.
Boobs natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waar dacht jij dan dat we het over hadden?
quote:
Ga ik proberenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
take it easy. gewoon ff lekker rustig aan doen
Boobsquote:
quote:
Ja die had ik van de week hier speciaal gepost voor jouquote:
I know!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die had ik van de week hier speciaal gepost voor jou
Nopequote:Op vrijdag 23 december 2011 12:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Poit heb je eigenlijk al 3D pr0n op je TV gekeken? Zijn de cumshots echt zo eng als ik denk?
Dan versleep je je tv maar! We willen het weten!@quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope
Porno kijken die ik in een donker hoekje in m'n huisje.
lolquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan versleep je je tv maar! We willen het weten!@
Dit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:09 schreef GameBabe het volgende:
Maar 3D ervaringen kun je toch ook in het echt opdoen jongensIk tenminste weer wel sinds kort
you go girlquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]![]()
Maar 3D ervaringen kun je toch ook in het echt opdoen jongensIk tenminste weer wel sinds kort
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]![]()
Nee, ik wil geen 3D Peter North cumshot in het echt ervarenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]![]()
Maar virtueel ben je er wel voor te porren!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen 3D Peter North cumshot in het echt ervaren
Ook een oogoperatie nodig?quote:
Of mijn ogen echt gefixed zijn hoor ik vanmiddagquote:
Geen idee wie het is, maar waarom wel in een 3D film dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen 3D Peter North cumshot in het echt ervaren
yes!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar virtueel ben je er wel voor te porren!
die man z'n cumshots zijn legendarisch grootquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, maar waarom wel in een 3D film dan?
ieuw heeft veel kwakjes dus...quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die man z'n cumshots zijn legendarisch groothij doet bukake's in z'n eentje
besides, een treinongeluk is prima op film, uitstekend in 3D-film, maar die hoef ik ook niet in het echt mee te maken, toch?
NSFW zeker?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Mia Sollis, google geeft ook een paar leuke pics
Jupquote:
Faalquote:
Ben je vanavond nog bij M&M. Ro is soesjes aan het maken voor vanavondquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:31 schreef Poit het volgende:
Soufflé à la Skyrim
Ik vind deze heul grappig
Jazeker!! NBA Jam spelen, bier drinken en blijkbaar soesjes etenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ben je vanavond nog bij M&M. Ro is soesjes aan het maken voor vanavond
WANTquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Jazeker!! NBA Jam spelen, bier drinken en blijkbaar soesjes eten
Algemene prijs 39, maar verschilt per vestiging.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga straks ook naar de MMhopen dat Mario Kart 7 hier ook goedkoper is
Hij was 27 euro toch ofzo?
Ik ga niet naar de MM, ik ga naar M&Mquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga straks ook naar de MMhopen dat Mario Kart 7 hier ook goedkoper is
Hij was 27 euro toch ofzo?
HAZquote:
Was reactie op de post van Neboquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de MM, ik ga naar M&M
Incident of salaris nog niet binnenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:50 schreef Solique het volgende:
Misschien ook straks eens de MM op zoeken.
Zou het daar aan liggenquote:
Scherpquote:
quote:
Het was ook maar een geintje kerelquote:
Een draagzak aan en gaan met de banaan ehh babyquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Yes.
Ik moet echt gewoon een oppas gaan regelen voor SC komend jaar: Spider-Man, Avengers, Dark Knight Rises, Kick Ass 2, Snow White & The Huntsman, Ghost Rider, Expendables 2, Dredd, SuperMan: Man of Steel...
Gratz babe!! Dat wordt vanavond zuipen tot je weer scheel zietquote:
Zet maar alvast 2quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Gratz babe!! Dat wordt vanavond zuipen tot je weer scheel ziet
lol, laat ook maar.. Begin je weer te giechelen en naakt rond te huppelen..quote:
Ik fiets vervolgens tenminste niet ook nog eens zonder broek naar huisquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
lol, laat ook maar.. Begin je weer te giechelen en naakt rond te huppelen..
Haha...quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik fiets vervolgens tenminste niet ook nog eens zonder broek naar huis
Proestquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik fiets vervolgens tenminste niet ook nog eens zonder broek naar huis
Diegene waar ik mee zou gaan had geen tijd en dus gelijk thuis afgezet ipv tussendoor MMquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Incident of salaris nog niet binnen
Bwehehehequote:
Was met de WK finale.. Hele dag in een bubbelbad liggen zuipen, daarna 1 hamburger op en vervolgens finale kijken op het dorpsplein, onder het genot van een pintje natuurlijk. Na de finale verdriet wegdrinken en naakt in het bubbelbad springen. Gewoon, reguliere zaterdagavondquote:
Hahaha mooi manquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Was met de WK finale.. Hele dag in een bubbelbad liggen zuipen, daarna 1 hamburger op en vervolgens finale kijken op het dorpsplein, onder het genot van een pintje natuurlijk. Na de finale verdriet wegdrinken en naakt in het bubbelbad springen. Gewoon, reguliere zaterdagavond
Alleen was ik het opeens zat en wilde naar huis. Had dus wel een tas op m'n rug maar geen broek aanTelefoon en shit lagen ook allemaal nog daar
Geweldig mooi feestje
Ja, vooral als de koelkast maar 1 stap het bad uit is..quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hahaha mooi manen een bubbelbad is dan ook wel vet relaxed maar ook dronkenmakend, in die heerlijke warmte zuipen tikt toch echt altijd wat harder aan...!
het klinkt ook als een mooi feestjequote:Op vrijdag 23 december 2011 17:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Was met de WK finale.. Hele dag in een bubbelbad liggen zuipen, daarna 1 hamburger op en vervolgens finale kijken op het dorpsplein, onder het genot van een pintje natuurlijk. Na de finale verdriet wegdrinken en naakt in het bubbelbad springen. Gewoon, reguliere zaterdagavond
Alleen was ik het opeens zat en wilde naar huis. Had dus wel een tas op m'n rug maar geen broek aanTelefoon en shit lagen ook allemaal nog daar
Geweldig mooi feestje
*kuch, fysio, kuch *quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
quote:
Niet goed op kantoor?quote:
Knuffel!!quote:
quote:
WANTZZZZquote:
een doos Lipton pyramids gehadquote:
Nja dat dacht ik ook, maar alleen fysio red je het niet meequote:
ik wel!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat dacht ik ook, maar alleen fysio red je het niet mee
Baasquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Geweldig mooi feestje
Ja, trouwens, maar ik ben er waarschijnlijk uit gegooid vanwege complete onzin plus géén communicatie met een leidinggevende. Nogal jammerquote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef koei het volgende:
Maar je werkte toch bij Gamebabe Vladje?
Wat betreft rugklachten weet de fysio veel meer dan de huisarts. Het enige voordeel van de huisarts bij rugklachten is dat hij je pijnmedicatie of spierverslappers kan voorschrijven maar daar los je helemaal niets mee op.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat dacht ik ook, maar alleen fysio red je het niet mee
Ik ben het hier heel erg mee eens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat betreft rugklachten weet de fysio veel meer dan de huisarts. Het enige voordeel van de huisarts bij rugklachten is dat hij je pijnmedicatie of spierverslappers kan voorschrijven maar daar los je helemaal niets mee op.
Ik meen het, maak een afspraak bij de fysio want dit zijn geen dingen waar je mee wilt blijven lopen. En dan kun je altijd alsnog naar de huisarts gaan voor eventuele medicatie.
Dat is het inderdaad en dat is nog gevaarlijk ook! Pijn is een waarschuwingssignaal dat je iets in je lichaam kapot aan het maken bent, wanneer je dit onderdrukt met medicatie kun je wel eens flink over je grenzen heen gaan. Soms kun je niet anders omdat de klacht gewoon te acuut is en de pijn even overbrugd moet worden maar dan moet er extra op de belasting gelet worden. En wat veel mensen doen, en volgens mij wc-eend nu ook. is pijnstillers nemen en nog steeds volle gas gaan waardoor de klachten uiteindelijk alleen maar erger worden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben het hier heel erg mee eens.
Met mijn rugproblemen kreeg ik alleen maar spierverslappers. Leuk hoor, dat symptoombestrijding maar uiteindelijk komt het echt wel weer terug.
Sinds m'n bezoek bij de manueel therapeut heb ik geen last meer gehad, heb vorige week zelfs in de pit gestaan bij de heideroosjes met m'n oude lijer!
Heeft dan ook niet met houding te maken?! Fysio helpt wel natuurlijk, maar als je houding verkeerd is dan blijft het toch terug komen?!quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat betreft rugklachten weet de fysio veel meer dan de huisarts. Het enige voordeel van de huisarts bij rugklachten is dat hij je pijnmedicatie of spierverslappers kan voorschrijven maar daar los je helemaal niets mee op.
Ik meen het, maak een afspraak bij de fysio want dit zijn geen dingen waar je mee wilt blijven lopen. En dan kun je altijd alsnog naar de huisarts gaan voor eventuele medicatie.
Absoluut, maar ook daar helpt de fysio bij. Genoeg oefeningen en trucjes om de houding te verbeteren! Of direct of met een omweg (door bijv de stabiliteit te verbeteren waardoor een bepaalde houding niet meer aangenomen hoeft te worden)quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft dan ook niet met houding te maken?! Fysio helpt wel natuurlijk, maar als je houding verkeerd is dan blijft het toch terug komen?!
Dat zeg ik ook in mijn 2e postquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft dan ook niet met houding te maken?! Fysio helpt wel natuurlijk, maar als je houding verkeerd is dan blijft het toch terug komen?!
Medicijnen heeft alleen nut om de pijn weg te halen, maar kans is wel dat het verder naar de godverdomme gaat
Hmm de eerste fysio die ik had deed alleen masseren, de 2de doet amper masseren en geeft alleen oefeningen en kijkt of je de oefeningen goed doetquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Absoluut, maar ook daar helpt de fysio bij. Genoeg oefeningen en trucjes om de houding te verbeteren! Of direct of met een omweg (door bijv de stabiliteit te verbeteren waardoor een bepaalde houding niet meer aangenomen hoeft te worden)
De tijd van alleen masseren is voor de fysio gelukkig allang voorbij.
Dan zoek je nog een een keer een andere fysio op, of een manueel therapeut. Maar omdat je toevallig 2 slechte ervaringen hebt gehad wil dat niet zeggen dat een andere fysio je niet kan helpen. Poit had exact hetzelfde, ook een al een paar geweest zonder resultaat en is er nu ook vanaf.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm de eerste fysio die ik had deed alleen masseren, de 2de doet amper masseren en geeft alleen oefeningen en kijkt of je de oefeningen goed doet
Ondertussen loop ik er 3 jaar mee, en vind ik ondertussen wel goed. Pijnstillers slik ik niet, dan heb ik vroeger bij voetbal al regelmatig gedaan
Dus je komt even buurten?? Awesome!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:11 schreef Fallen het volgende:
07-01-2012 staat vrij in mijn agenda!
Alleen zondag om 08:30 werken...
SWS! jwz!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus je komt even buurten?? Awesome!!
Ja ik heb er al meer als 2 gehad hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan zoek je nog een een keer een andere fysio op, of een manueel therapeut. Maar omdat je toevallig 2 slechte ervaringen hebt gehad wil dat niet zeggen dat een andere fysio je niet kan helpen. Poit had exact hetzelfde, ook een al een paar geweest zonder resultaat en is er nu ook vanaf.
En wat voor klachten heb je precies?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik heb er al meer als 2 gehad hoor. En 2x een MRI en 1x een EMG en er is nog niks duidelijk
Sorry babequote:
dat is de multiplayer patch, B2K is 180 kbquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:10 schreef Reintji het volgende:
Hmmm, eindelijk tijd voor Karkand. 2 gieg sjeezz
Heb je de kinderen of moet je werken dat je zo vroeg wakker bent?quote:Op zondag 25 december 2011 06:36 schreef wc-eend het volgende:
Goedemorgen lieve schatjes, prettige kerstdagen
Ik sliep rond 02:00 maar moest 05:45 op voor werk... Morgen komen me kindjes..quote:Op zondag 25 december 2011 10:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb je de kinderen of moet je werken dat je zo vroeg wakker bent?
Of ging je pas net slapen?
quote:
quote:
Fijne kerst allemaal!quote:
hij staat hier nu keihard opquote:
lol, ik breng het feestje welquote:
KOM NIET MEER BIJquote:Op maandag 26 december 2011 12:30 schreef Poit het volgende:
http://www3.theuglydance.com/?v=rlgfzcknr6
Nu kan je met me dansenquote:
Zo simpel en zo geniaalquote:Op maandag 26 december 2011 12:30 schreef Poit het volgende:
http://www3.theuglydance.com/?v=rlgfzcknr6
Trine 2quote:Op maandag 26 december 2011 18:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb 15 euro voor in de iTunes/App store. Iemand tips?
Ik zag dat Trine2 12 euro was. Dat is wellicht een goeie![]()
![]()
Maar eigenlijk ben ik op zoek naar een goeie App voor op OSXLion
niiiiiice!quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:12 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge!
* SocialDisorder heeft een mooi kerstcadeautje gekrijgt: brillen voor een 3DTV
Gratz gast!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Poitemans, wat zijn toffe 3D games en films?
* SocialDisorder haalt 20 3D Hentai filmsquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Gratz gast!!
Ik vind zelf vrijwel elke animatiefilm in 3D de moeite waard. Qua games vind ik Sonic Generations echt vetter in 3D.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder haalt 20 3D Hentai films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |