Ach het is kerst inderdaad, waarom moeilijk doen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Direct meenemen graag, inpakken hoeft niet
quote:
quote:
Scherpe knieënquote:
Hissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Nee hoor, gewoon niet m'n smaak.quote:
Wanneer staat ze voor mijn deur om mijn humeur op te krikkenquote:
hehe.. je zei krikkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Wanneer staat ze voor mijn deur om mijn humeur op te krikken
Ik val ook soms achterover van spul wat er op facebook staat. Niet zo zeer omdat het intens dom is (alhoewel soms wel) maar ook over WAT mensen er op zetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]sommige mensen hebben echt een bord voor het hoofd
quote:
Fixedquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik val ook soms achterover van spul wat er op facebook staat. Niet zo zeer omdat het intens dom is (alhoewel soms wel) maar ook over WAT mensen er op zetten.
Facebook Mensen
Ja ook dat jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik val ook soms achterover van spul wat er op facebook staat. Niet zo zeer omdat het intens dom is (alhoewel soms wel) maar ook over WAT mensen er op zetten.
Jouw mening in deze is fout.quote:
Ik zie het somber in voor veel vrouwen als dit al als lelijk beschouwd wordtquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jouw mening in deze is fout.
SD is van de enorme jetsers, de dikke jopen, de big uns, je snapt t welquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie het somber in voor veel vrouwen als dit al als lelijk beschouwd wordt
Iemand niet bloedmooi vinden staat niet gelijk aan lelijk vindenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vrouwen luisteren naar vrouwenbladen voor schoonheidstips, bladen die drijven op reclameinkomsten van afslankmiddelen en kledingmerken die maat 28 als grootste merk voeren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voor baas SDquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vrouwen luisteren naar vrouwenbladen voor schoonheidstips, bladen die drijven op reclameinkomsten van afslankmiddelen en kledingmerken die maat 28 als grootste merk voeren.
Als vrouwen eens naar mannen gingen luisteren over wat er mooi is, dan zouden vrouwen een kont, tetten en vlees op hun ribben hebben.
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
SD is van de enorme jetsers, de dikke jopen, de big uns, je snapt t wel
Cheeeeeckquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vrouwen luisteren naar vrouwenbladen voor schoonheidstips, bladen die drijven op reclameinkomsten van afslankmiddelen en kledingmerken die maat 28 als grootste merk voeren.
Als vrouwen eens naar mannen gingen luisteren over wat er mooi is, dan zouden vrouwen een kont, tetten en vlees op hun ribben hebben.
Van mij hoeft het helemaal niet zo grootquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar zo groot HOEFT niet per sé. Tis mooi meegenomen, dat wel
Maar zo groot zit het toch alleen maar in de weg?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar zo groot HOEFT niet per sé. Tis mooi meegenomen, dat wel
Niet voor ons hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar zo groot zit het toch alleen maar in de weg?
SD heeft exceptioneel grote handen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfquote:
Nope. Size mattersquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:
aggossie, ik heb medelijden met je poitje.quote:
jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
aggossie, ik heb medelijden met je poitje.
Jouw tv...ahumquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had het over mijn tv, waar hebben jullie het over dan?
jouw tvquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had het over mijn tv, waar hebben jullie het over dan?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:57 schreef koei het volgende:
Sterkte Solique! Gewoon even genieten van de komende dagen! En twaalf vrienden heb je ook helemaal niet nodig, eentje is al voldoende als je wat wilt gaan doen! Vriendschappen die uiteen vallen horen bij de leeftijd, krijg je vaak als mensen gaan settelen en al helemaal zodra de eerste kinderen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar dacht jij dan dat we het over hadden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Ohja Poit zijn tv is wel kleiner dan de mijne ja ... neee okay dan klopt het gesprek wel weer ...
jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Ohja Poit zijn tv is wel kleiner dan de mijne ja ... neee okay dan klopt het gesprek wel weer ...
Jouw tv is groter dan van iedereen hier in gam, en dan nog zeggen dat je hem te klein vind.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Thanks Koei, zal het proberen. Tja, ok gecompliceerd allemaal.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:57 schreef koei het volgende:
Sterkte Solique! Gewoon even genieten van de komende dagen! En twaalf vrienden heb je ook helemaal niet nodig, eentje is al voldoende als je wat wilt gaan doen! Vriendschappen die uiteen vallen horen bij de leeftijd, krijg je vaak als mensen gaan settelen en al helemaal zodra de eerste kinderen komen.
dat zegtie alleen maar. Compensatiedrang enzo...quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Jouw tv is groter dan van iedereen hier in gam, en dan nog zeggen dat je hem te klein vind.
take it easyquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen tijdelijk manager is aanwezig en die mag niets beslissen.
Ga denk ook even wat dagen fok! met rust laten, even mijn rust pakken.
Boobs natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waar dacht jij dan dat we het over hadden?
quote:
Ga ik proberenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
take it easy. gewoon ff lekker rustig aan doen
Boobsquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |