Sharquote:
Modern Warfare 3. Ik roep het nu maar alvast.quote:
Wat kan je dan beter doen dan bij mij op de bank bier drinken. Knuffels genoeg!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:37 schreef GameBabe het volgende:
Gaan we meeten? Ik moet die dag wel de hele dag huilen knuffelen omdat de man dan net vertrokken is...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:58 schreef Nebo het volgende:
Ik zie dingen op Facebook en ik ga het gewoon vragen. Sharana en wc-eend; what's up?
Ik denk dat je bij Poit dan juist goed zit toch!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:37 schreef GameBabe het volgende:
Gaan we meeten? Ik moet die dag wel de hele dag huilen knuffelen omdat de man dan net vertrokken is...
Ik dacht alquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Solique het volgende:
pff, het helemaal gehad met deze week
op dinsdag na
Dinsdag wasquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik dacht al
maar wat is er aan de hand dan?
Aaahwquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:04 schreef wc-eend het volgende:
huh?
Er is... helaas.... niks tussen mij en Shar
Ze heeft haar hart al verpand aan Poit
ik heb gehoord dat je daarvoor juist niet bij Poitemans moet zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij Poit dan juist goed zit toch!Gewoon komen
Jonguh! Ik heb de beste knuffels van de wereld!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat je daarvoor juist niet bij Poitemans moet zijn
Nee dat is alleen als het om mij gaatquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat je daarvoor juist niet bij Poitemans moet zijn
Bah vervelend zegquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Dinsdag was![]()
futloos, geen zin, verrot geslapen laatste dagen, airco op werk die van slag is, te weinig werk.
Kort samengevat
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bah vervelend zegKun je in het weekend wel beetje bijkomen/bijslapen?
Gamen is een goede afleiding!1!einz!1quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
Gewoon afleiding nodig
Normaal wel, maar laatste 2 weken ook niet echt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Gamen is een goede afleiding!1!einz!1
Nee maar hoop dat het weekend voor je wat beter gaat, en kerst is wel leuke afleiding toch?
Hoop het voor jequote:Op vrijdag 23 december 2011 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
23.12.2011:
Chauffeur is onderweg
Beter nemen de buren het aan
Teveel gewerkt? Waarom niet nog een weekje vakantie inplannen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Normaal wel, maar laatste 2 weken ook niet echt.![]()
Zit er denk gewoon doorheen.
Kerst gaat hopelijk een goede en leuke afleiding wezen
Geen idee: te veel stress, overwerkt, burn out.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Teveel gewerkt? Waarom niet nog een weekje vakantie inplannen?
Kun je niet met baas overleggen? Denk dat hij liever heeft dat jij een weekje vrij neemt dan dat je straks lang thuis zit met burn out, en daar zit je zelf ook niet echt op te wachten denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee: te veel stress, overwerkt, burn out.
Gaat in ieder geval niet al te best zo te voelen.
Zou graag vakantie willen hebben maar is voorlopig niet in te plannen
Heb mijn baas al 7 maanden niet gesprokenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kun je niet met baas overleggen? Denk dat hij liever heeft dat jij een weekje vrij neemt dan dat je straks lang thuis zit met burn out, en daar zit je zelf ook niet echt op te wachten denk ik
Er moet toch iemand aanwezig zijn die vakantiedagen mag goedkeuren? En idd goed rustig aan doen dan!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb mijn baas al 7 maanden niet gesproken
Hij is nu 4 weken op vakantie en zijn vervanger mag niet dit soort beslissingen nemen.
Moet gewoon even goed mijn rust pakken de komende dagen.
Alleen tijdelijk manager is aanwezig en die mag niets beslissen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Er moet toch iemand aanwezig zijn die vakantiedagen mag goedkeuren? En idd goed rustig aan doen dan!
Ik heb al twee weken last van mijn onderrug en dan rechts vlak boven de bil...quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Aaahw![]()
Maar hoe is het nou met je rug dan? En wat is er gebeurd?
Hoofd zit laatste weken veel te volquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:50 schreef wc-eend het volgende:
Gelijk heb je Solique, gewoon rust en ff je hoofd een beetje legen...
Belachelijk, maar zodra je baas terug is danquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen tijdelijk manager is aanwezig en die mag niets beslissen.
Ga denk ook even wat dagen fok! met rust laten, even mijn rust pakken.
Ja even aankijken idd, maar als het blijkt wel even langs de dok!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb al twee weken last van mijn onderrug en dan rechts vlak boven de bil...
Als ik zit of lig of loop leek er in eerste instantie niks aan de hand... maar vannacht werd ik wakker en had ik echt veel last.. vanochtend kwam ik me bed uit en dan is het gewoon pijnlijk als ik mijn rechterbeen optil of erop ga lopen...
Met pijnstillers helemaal nergens last van... dus neem nu standaard pijnstilling in en doe een oefening die me huisarts ooit had gegeven bij eerdere rugklachten.. als het niet helpt ga ik komende week ff langs de huisarts...
Inderdaad, bij mij helpt het altijd een zooitje vrienden op te trommelen en naar de bios te gaan..quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoofd zit laatste weken veel te vol
pffquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb al twee weken last van mijn onderrug en dan rechts vlak boven de bil...
Als ik zit of lig of loop leek er in eerste instantie niks aan de hand... maar vannacht werd ik wakker en had ik echt veel last.. vanochtend kwam ik me bed uit en dan is het gewoon pijnlijk als ik mijn rechterbeen optil of erop ga lopen...
Met pijnstillers helemaal nergens last van... dus neem nu standaard pijnstilling in en doe een oefening die me huisarts ooit had gegeven bij eerdere rugklachten.. als het niet helpt ga ik komende week ff langs de huisarts...
Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Belachelijk, maar zodra je baas terug is dan
En gewoon computer en telefoon in hoekje mikken, rust
Extra probleem dat mijn vriendengroep uit elkaar gedonderd is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Inderdaad, bij mij helpt het altijd een zooitje vrienden op te trommelen en naar de bios te gaan..
Ja vorige keer had ik op gegeven momenten tintelingen in mijn onderbeenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja even aankijken idd, maar als het blijkt wel even langs de dok!
Oh das klote... heb je niet een paar vrienden dan die nog wel contact met elkaar hebben?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:52 schreef Solique het volgende:
[..]
pff
Beterschap Eend, en aankijken inderdaad anders langs de dok.
[..]
Ga ik zeker doen
[..]
Extra probleem dat mijn vriendengroep uit elkaar gedonderd is.![]()
Veel drama? Of gewoon vanwege overwerkt? En kun je het wel beetje kwijt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoofd zit laatste weken veel te vol
Weinig: aantal getrouwd, aantal verhuisd. Geen contact meer mee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Oh das klote... heb je niet een paar vrienden dan die nog wel contact met elkaar hebben?
Denk combinatie van alles en nog wat, heb er al wat maandjes last van soms minder soms meer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Veel drama? Of gewoon vanwege overwerkt? En kun je het wel beetje kwijt?
Mag wel iets meer vlees aan zitten.quote:
Een beetje junk in de trunkquote:
en een ander hoofd opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |