Sharquote:
Modern Warfare 3. Ik roep het nu maar alvast.quote:
Wat kan je dan beter doen dan bij mij op de bank bier drinken. Knuffels genoeg!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:37 schreef GameBabe het volgende:
Gaan we meeten? Ik moet die dag wel de hele dag huilen knuffelen omdat de man dan net vertrokken is...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:58 schreef Nebo het volgende:
Ik zie dingen op Facebook en ik ga het gewoon vragen. Sharana en wc-eend; what's up?
Ik denk dat je bij Poit dan juist goed zit toch!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:37 schreef GameBabe het volgende:
Gaan we meeten? Ik moet die dag wel de hele dag huilen knuffelen omdat de man dan net vertrokken is...
Ik dacht alquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Solique het volgende:
pff, het helemaal gehad met deze week
op dinsdag na
Dinsdag wasquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik dacht al
maar wat is er aan de hand dan?
Aaahwquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:04 schreef wc-eend het volgende:
huh?
Er is... helaas.... niks tussen mij en Shar
Ze heeft haar hart al verpand aan Poit
ik heb gehoord dat je daarvoor juist niet bij Poitemans moet zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij Poit dan juist goed zit toch!Gewoon komen
Jonguh! Ik heb de beste knuffels van de wereld!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat je daarvoor juist niet bij Poitemans moet zijn
Nee dat is alleen als het om mij gaatquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat je daarvoor juist niet bij Poitemans moet zijn
Bah vervelend zegquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Dinsdag was![]()
futloos, geen zin, verrot geslapen laatste dagen, airco op werk die van slag is, te weinig werk.
Kort samengevat
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bah vervelend zegKun je in het weekend wel beetje bijkomen/bijslapen?
Gamen is een goede afleiding!1!einz!1quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
Gewoon afleiding nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |