Ja ik heb er al meer als 2 gehad hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan zoek je nog een een keer een andere fysio op, of een manueel therapeut. Maar omdat je toevallig 2 slechte ervaringen hebt gehad wil dat niet zeggen dat een andere fysio je niet kan helpen. Poit had exact hetzelfde, ook een al een paar geweest zonder resultaat en is er nu ook vanaf.
En wat voor klachten heb je precies?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik heb er al meer als 2 gehad hoor. En 2x een MRI en 1x een EMG en er is nog niks duidelijk
Sorry babequote:
dat is de multiplayer patch, B2K is 180 kbquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:10 schreef Reintji het volgende:
Hmmm, eindelijk tijd voor Karkand. 2 gieg sjeezz
Heb je de kinderen of moet je werken dat je zo vroeg wakker bent?quote:Op zondag 25 december 2011 06:36 schreef wc-eend het volgende:
Goedemorgen lieve schatjes, prettige kerstdagen
Ik sliep rond 02:00 maar moest 05:45 op voor werk... Morgen komen me kindjes..quote:Op zondag 25 december 2011 10:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb je de kinderen of moet je werken dat je zo vroeg wakker bent?
Of ging je pas net slapen?
quote:
quote:
Fijne kerst allemaal!quote:
hij staat hier nu keihard opquote:
lol, ik breng het feestje welquote:
KOM NIET MEER BIJquote:Op maandag 26 december 2011 12:30 schreef Poit het volgende:
http://www3.theuglydance.com/?v=rlgfzcknr6
Nu kan je met me dansenquote:
Zo simpel en zo geniaalquote:Op maandag 26 december 2011 12:30 schreef Poit het volgende:
http://www3.theuglydance.com/?v=rlgfzcknr6
Trine 2quote:Op maandag 26 december 2011 18:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb 15 euro voor in de iTunes/App store. Iemand tips?
Ik zag dat Trine2 12 euro was. Dat is wellicht een goeie![]()
![]()
Maar eigenlijk ben ik op zoek naar een goeie App voor op OSXLion
niiiiiice!quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:12 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge!
* SocialDisorder heeft een mooi kerstcadeautje gekrijgt: brillen voor een 3DTV
Gratz gast!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Poitemans, wat zijn toffe 3D games en films?
* SocialDisorder haalt 20 3D Hentai filmsquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Gratz gast!!
Ik vind zelf vrijwel elke animatiefilm in 3D de moeite waard. Qua games vind ik Sonic Generations echt vetter in 3D.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder haalt 20 3D Hentai films
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |