Een draagzak aan en gaan met de banaan ehh babyquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Yes.
Ik moet echt gewoon een oppas gaan regelen voor SC komend jaar: Spider-Man, Avengers, Dark Knight Rises, Kick Ass 2, Snow White & The Huntsman, Ghost Rider, Expendables 2, Dredd, SuperMan: Man of Steel...
Gratz babe!! Dat wordt vanavond zuipen tot je weer scheel zietquote:
Zet maar alvast 2quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Gratz babe!! Dat wordt vanavond zuipen tot je weer scheel ziet
lol, laat ook maar.. Begin je weer te giechelen en naakt rond te huppelen..quote:
Ik fiets vervolgens tenminste niet ook nog eens zonder broek naar huisquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
lol, laat ook maar.. Begin je weer te giechelen en naakt rond te huppelen..
Haha...quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik fiets vervolgens tenminste niet ook nog eens zonder broek naar huis
Proestquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik fiets vervolgens tenminste niet ook nog eens zonder broek naar huis
Diegene waar ik mee zou gaan had geen tijd en dus gelijk thuis afgezet ipv tussendoor MMquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Incident of salaris nog niet binnen
Bwehehehequote:
Was met de WK finale.. Hele dag in een bubbelbad liggen zuipen, daarna 1 hamburger op en vervolgens finale kijken op het dorpsplein, onder het genot van een pintje natuurlijk. Na de finale verdriet wegdrinken en naakt in het bubbelbad springen. Gewoon, reguliere zaterdagavondquote:
Hahaha mooi manquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Was met de WK finale.. Hele dag in een bubbelbad liggen zuipen, daarna 1 hamburger op en vervolgens finale kijken op het dorpsplein, onder het genot van een pintje natuurlijk. Na de finale verdriet wegdrinken en naakt in het bubbelbad springen. Gewoon, reguliere zaterdagavond
Alleen was ik het opeens zat en wilde naar huis. Had dus wel een tas op m'n rug maar geen broek aanTelefoon en shit lagen ook allemaal nog daar
Geweldig mooi feestje
Ja, vooral als de koelkast maar 1 stap het bad uit is..quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hahaha mooi manen een bubbelbad is dan ook wel vet relaxed maar ook dronkenmakend, in die heerlijke warmte zuipen tikt toch echt altijd wat harder aan...!
het klinkt ook als een mooi feestjequote:Op vrijdag 23 december 2011 17:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Was met de WK finale.. Hele dag in een bubbelbad liggen zuipen, daarna 1 hamburger op en vervolgens finale kijken op het dorpsplein, onder het genot van een pintje natuurlijk. Na de finale verdriet wegdrinken en naakt in het bubbelbad springen. Gewoon, reguliere zaterdagavond
Alleen was ik het opeens zat en wilde naar huis. Had dus wel een tas op m'n rug maar geen broek aanTelefoon en shit lagen ook allemaal nog daar
Geweldig mooi feestje
*kuch, fysio, kuch *quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb al twee weken last van mijn onderrug en dan rechts vlak boven de bil...
Als ik zit of lig of loop leek er in eerste instantie niks aan de hand... maar vannacht werd ik wakker en had ik echt veel last.. vanochtend kwam ik me bed uit en dan is het gewoon pijnlijk als ik mijn rechterbeen optil of erop ga lopen...
Met pijnstillers helemaal nergens last van... dus neem nu standaard pijnstilling in en doe een oefening die me huisarts ooit had gegeven bij eerdere rugklachten.. als het niet helpt ga ik komende week ff langs de huisarts...
quote:
Niet goed op kantoor?quote:
Knuffel!!quote:
quote:
WANTZZZZquote:
een doos Lipton pyramids gehadquote:
Nja dat dacht ik ook, maar alleen fysio red je het niet meequote:
ik wel!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat dacht ik ook, maar alleen fysio red je het niet mee
Baasquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Geweldig mooi feestje
Ja, trouwens, maar ik ben er waarschijnlijk uit gegooid vanwege complete onzin plus géén communicatie met een leidinggevende. Nogal jammerquote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef koei het volgende:
Maar je werkte toch bij Gamebabe Vladje?
Wat betreft rugklachten weet de fysio veel meer dan de huisarts. Het enige voordeel van de huisarts bij rugklachten is dat hij je pijnmedicatie of spierverslappers kan voorschrijven maar daar los je helemaal niets mee op.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat dacht ik ook, maar alleen fysio red je het niet mee
Ik ben het hier heel erg mee eens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat betreft rugklachten weet de fysio veel meer dan de huisarts. Het enige voordeel van de huisarts bij rugklachten is dat hij je pijnmedicatie of spierverslappers kan voorschrijven maar daar los je helemaal niets mee op.
Ik meen het, maak een afspraak bij de fysio want dit zijn geen dingen waar je mee wilt blijven lopen. En dan kun je altijd alsnog naar de huisarts gaan voor eventuele medicatie.
Dat is het inderdaad en dat is nog gevaarlijk ook! Pijn is een waarschuwingssignaal dat je iets in je lichaam kapot aan het maken bent, wanneer je dit onderdrukt met medicatie kun je wel eens flink over je grenzen heen gaan. Soms kun je niet anders omdat de klacht gewoon te acuut is en de pijn even overbrugd moet worden maar dan moet er extra op de belasting gelet worden. En wat veel mensen doen, en volgens mij wc-eend nu ook. is pijnstillers nemen en nog steeds volle gas gaan waardoor de klachten uiteindelijk alleen maar erger worden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben het hier heel erg mee eens.
Met mijn rugproblemen kreeg ik alleen maar spierverslappers. Leuk hoor, dat symptoombestrijding maar uiteindelijk komt het echt wel weer terug.
Sinds m'n bezoek bij de manueel therapeut heb ik geen last meer gehad, heb vorige week zelfs in de pit gestaan bij de heideroosjes met m'n oude lijer!
Heeft dan ook niet met houding te maken?! Fysio helpt wel natuurlijk, maar als je houding verkeerd is dan blijft het toch terug komen?!quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat betreft rugklachten weet de fysio veel meer dan de huisarts. Het enige voordeel van de huisarts bij rugklachten is dat hij je pijnmedicatie of spierverslappers kan voorschrijven maar daar los je helemaal niets mee op.
Ik meen het, maak een afspraak bij de fysio want dit zijn geen dingen waar je mee wilt blijven lopen. En dan kun je altijd alsnog naar de huisarts gaan voor eventuele medicatie.
Absoluut, maar ook daar helpt de fysio bij. Genoeg oefeningen en trucjes om de houding te verbeteren! Of direct of met een omweg (door bijv de stabiliteit te verbeteren waardoor een bepaalde houding niet meer aangenomen hoeft te worden)quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft dan ook niet met houding te maken?! Fysio helpt wel natuurlijk, maar als je houding verkeerd is dan blijft het toch terug komen?!
Dat zeg ik ook in mijn 2e postquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft dan ook niet met houding te maken?! Fysio helpt wel natuurlijk, maar als je houding verkeerd is dan blijft het toch terug komen?!
Medicijnen heeft alleen nut om de pijn weg te halen, maar kans is wel dat het verder naar de godverdomme gaat
Hmm de eerste fysio die ik had deed alleen masseren, de 2de doet amper masseren en geeft alleen oefeningen en kijkt of je de oefeningen goed doetquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Absoluut, maar ook daar helpt de fysio bij. Genoeg oefeningen en trucjes om de houding te verbeteren! Of direct of met een omweg (door bijv de stabiliteit te verbeteren waardoor een bepaalde houding niet meer aangenomen hoeft te worden)
De tijd van alleen masseren is voor de fysio gelukkig allang voorbij.
Dan zoek je nog een een keer een andere fysio op, of een manueel therapeut. Maar omdat je toevallig 2 slechte ervaringen hebt gehad wil dat niet zeggen dat een andere fysio je niet kan helpen. Poit had exact hetzelfde, ook een al een paar geweest zonder resultaat en is er nu ook vanaf.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm de eerste fysio die ik had deed alleen masseren, de 2de doet amper masseren en geeft alleen oefeningen en kijkt of je de oefeningen goed doet
Ondertussen loop ik er 3 jaar mee, en vind ik ondertussen wel goed. Pijnstillers slik ik niet, dan heb ik vroeger bij voetbal al regelmatig gedaan
Dus je komt even buurten?? Awesome!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:11 schreef Fallen het volgende:
07-01-2012 staat vrij in mijn agenda!
Alleen zondag om 08:30 werken...
SWS! jwz!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus je komt even buurten?? Awesome!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |