Een draagzak aan en gaan met de banaan ehh babyquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Yes.
Ik moet echt gewoon een oppas gaan regelen voor SC komend jaar: Spider-Man, Avengers, Dark Knight Rises, Kick Ass 2, Snow White & The Huntsman, Ghost Rider, Expendables 2, Dredd, SuperMan: Man of Steel...
Gratz babe!! Dat wordt vanavond zuipen tot je weer scheel zietquote:
Zet maar alvast 2quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Gratz babe!! Dat wordt vanavond zuipen tot je weer scheel ziet
lol, laat ook maar.. Begin je weer te giechelen en naakt rond te huppelen..quote:
Ik fiets vervolgens tenminste niet ook nog eens zonder broek naar huisquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
lol, laat ook maar.. Begin je weer te giechelen en naakt rond te huppelen..
Haha...quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik fiets vervolgens tenminste niet ook nog eens zonder broek naar huis
Proestquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik fiets vervolgens tenminste niet ook nog eens zonder broek naar huis
Diegene waar ik mee zou gaan had geen tijd en dus gelijk thuis afgezet ipv tussendoor MMquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Incident of salaris nog niet binnen
Bwehehehequote:
Was met de WK finale.. Hele dag in een bubbelbad liggen zuipen, daarna 1 hamburger op en vervolgens finale kijken op het dorpsplein, onder het genot van een pintje natuurlijk. Na de finale verdriet wegdrinken en naakt in het bubbelbad springen. Gewoon, reguliere zaterdagavondquote:
Hahaha mooi manquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Was met de WK finale.. Hele dag in een bubbelbad liggen zuipen, daarna 1 hamburger op en vervolgens finale kijken op het dorpsplein, onder het genot van een pintje natuurlijk. Na de finale verdriet wegdrinken en naakt in het bubbelbad springen. Gewoon, reguliere zaterdagavond
Alleen was ik het opeens zat en wilde naar huis. Had dus wel een tas op m'n rug maar geen broek aanTelefoon en shit lagen ook allemaal nog daar
Geweldig mooi feestje
Ja, vooral als de koelkast maar 1 stap het bad uit is..quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hahaha mooi manen een bubbelbad is dan ook wel vet relaxed maar ook dronkenmakend, in die heerlijke warmte zuipen tikt toch echt altijd wat harder aan...!
het klinkt ook als een mooi feestjequote:Op vrijdag 23 december 2011 17:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Was met de WK finale.. Hele dag in een bubbelbad liggen zuipen, daarna 1 hamburger op en vervolgens finale kijken op het dorpsplein, onder het genot van een pintje natuurlijk. Na de finale verdriet wegdrinken en naakt in het bubbelbad springen. Gewoon, reguliere zaterdagavond
Alleen was ik het opeens zat en wilde naar huis. Had dus wel een tas op m'n rug maar geen broek aanTelefoon en shit lagen ook allemaal nog daar
Geweldig mooi feestje
*kuch, fysio, kuch *quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb al twee weken last van mijn onderrug en dan rechts vlak boven de bil...
Als ik zit of lig of loop leek er in eerste instantie niks aan de hand... maar vannacht werd ik wakker en had ik echt veel last.. vanochtend kwam ik me bed uit en dan is het gewoon pijnlijk als ik mijn rechterbeen optil of erop ga lopen...
Met pijnstillers helemaal nergens last van... dus neem nu standaard pijnstilling in en doe een oefening die me huisarts ooit had gegeven bij eerdere rugklachten.. als het niet helpt ga ik komende week ff langs de huisarts...
quote:
Niet goed op kantoor?quote:
Knuffel!!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |