Hier ookquote:
Ik ga mijn bed momenteel niet halenquote:
Pro tip:quote:Op donderdag 22 december 2011 10:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe meer ik werk, hoe langer mijn todo list wordt?
KOM NIET MET HAATquote:Op donderdag 22 december 2011 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Pro tip:
Je werk in 1 keer goed doen
DONT STOP ME NOWWWWWWquote:
Zeker ook last van die magische HET MOET VOOR 1 JANUARI AF!! grensquote:Op donderdag 22 december 2011 10:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
KOM NIET MET HAAT
alles is in 1x goed, maar er komt steeds meer shit bij
De upside is dat ik echt al 4 facturen heb verstuurd deze week
Het gaat zelfs zo ver dat ze vandaag komen met een nieuw project onder het motto "JOA VOOR DE KERST"quote:Op donderdag 22 december 2011 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker ook last van die magische HET MOET VOOR 1 JANUARI AF!! grens
Voor je het weet vergaat de wereld
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het gaat zelfs zo ver dat ze vandaag komen met een nieuw project onder het motto "JOA VOOR DE KERST"
Voor 200% schuif ik makkelijk al mijn werk aan de kantquote:Op donderdag 22 december 2011 10:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt heWat een mongols heb je er ook tussen zitten..
Hier ook. de 31 december deadline is vandaag ineens op 5 projecten ingezetquote:Op donderdag 22 december 2011 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker ook last van die magische HET MOET VOOR 1 JANUARI AF!! grens
Voor je het weet vergaat de wereld
Mag nog even wachtenquote:
quote:
ja jaquote:
Helaas verschilt dat per maand, meestal krijg ik het pas op de 30ste.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoe lang moet je nog wachten?
SPENDEN IN T NIEUWE JAARquote:Op donderdag 22 december 2011 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Helaas verschilt dat per maand, meestal krijg ik het pas op de 30ste.
Waar aan?quote:
Aan de 3DTV van SD natuurlijK!quote:
Das wel goed natuurlijk om dat daar voor te bewaren!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Waar aan?
Sowieso wil ik geld achter houden voor huisje
Kom je ook de 7e? Kan je beetje 3d gaming doenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Aan de 3DTV van SD natuurlijK!
Ja dahag!! Daar is m'n huisje niet groot genoeg voor...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Jouw meet mag wel in de OP Poit'tje!
Hoef geen 3DTVquote:Op donderdag 22 december 2011 12:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Aan de 3DTV van SD natuurlijK!
Dat zekerquote:Op donderdag 22 december 2011 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das wel goed natuurlijk om dat daar voor te bewaren!
Niet voor jou! Voor SD!!quote:
Help SD de winter door zeg maar, kan zelf geld goed gebruiken.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet voor jou! Voor SD!!
En niet zo haten.. Sonic Generations is echt 20 keer vetter in 3D
Die wil ik dan wel gamen de 7equote:Op donderdag 22 december 2011 13:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet voor jou! Voor SD!!
En niet zo haten.. Sonic Generations is echt 20 keer vetter in 3D
Heb je active shutter 3D al geprobeerd op een plasma? Hele andere ervaring dan op een LCD of bioscoop 3Dquote:Op donderdag 22 december 2011 13:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Help SD de winter door zeg maar, kan zelf geld goed gebruiken.
Krijg vaak na een tijd ongelooflijke koppijn van 3D.
Vind het sowieso niet zo bijzonder.
Maar zie het de 7de dan wel.
Komt goedquote:Op donderdag 22 december 2011 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die wil ik dan wel gamen de 7e
Geen idee, meerdere manieren geprobeerd. Verschilt wel per methode.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je active shutter 3D al geprobeerd op een plasma? Hele andere ervaring dan op een LCD of bioscoop 3D
4 plekken voor buzzquote:Op donderdag 22 december 2011 13:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Indeling wordt trouwens zoiets:
2 plekken voor arcadekast, 2 plekken voor 3D tv / PS3. 2 plekken voor oldschool console op CRT scherm, de rest moet maar op de bank bier drinken en met m'n ratjes kroelen.
Als je er gevoelig voor bent zul je altijd wat ongemakken merken denk ik hoor maar ik vind de versie die ik heb wel het meest rustig kijken. Film kijken gaat zonder problemenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, meerdere manieren geprobeerd. Verschilt wel per methode.
Zou op de CRT kunnen op oude PS2quote:
Mijn ogen zijn te gevoelig voor licht en veranderingen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:12 schreef Poit het volgende:
Als je er gevoelig voor bent zul je altijd wat ongemakken merken denk ik hoor maar ik vind de versie die ik heb wel het meest rustig kijken. Film kijken gaat zonder problemenGeen droge ogen of iets (wat ik bij LCD meestal wel krijg).
quote:
Eensch.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Dan moet ik blijven pitten, want singstar zonder drank is ècht géén optie
Zelfs met drank is het geen goede optie.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Dan moet ik blijven pitten, want singstar zonder drank is ècht géén optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |