Mwah. Als het uit schaamte was, dan nam je wel de moeite om even alle info mee te geven, toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, schaamte waarschijnlijk?
Waar zat je? take one of fallstaf? verder geen idee hierquote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
9% en 7% kicken way inik ga vaker naar maastricht
Oh godquote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het speciaalbier in de Limburgse kroeg
Die was dicht! Iets met staffquote:
En dan pleurt ze straks terug in het CP huisje vast over het voeteneind van het bed, dat midden in de kamer staatquote:
Fallstaf!!! Toffe kroeg!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Waar zat je? take one of fallstaf? verder geen idee hier
In elk geval maakt ze zich minder druk over haren in bedquote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan pleurt ze straks terug in het CP huisje vast over het voeteneind van het bed, dat midden in de kamer staatOh neeeeeeeeeeeeeee!
ik edit mn post netquote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die was dicht! Iets met staffop het amoris??? Plein ofzo
Ja, lach maar, kutwijf.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan pleurt ze straks terug in het CP huisje vast over het voeteneind van het bed, dat midden in de kamer staatOh neeeeeeeeeeeeeee!
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik edit mn post netdaar kun je ook biermenu's bestellen of niet?
Schat, het waren er meer dan 2 hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 17:05 schreef Goodbye het volgende:
Q die dronken word van 2 biertjes? BEL DE KRANT!!
Ik begon me al zorgen te maken!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Schat, het waren er meer dan 2 hooralleen die laatste 2slaan loeihard in
Niet op di en woequote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
en de take one is pas na 16en open, aparte eigenaren maar ik kan t wel hebben
Dat zei ik toch, dat Maastricht iets voor jou wasquote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
9% en 7% kicken way inik ga vaker naar maastricht
Geen idee, doet ff googlen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze ook walrussen trouwens daar in Limburg?
Nope, allemaal losse grote glazenquote:
Nee, ik zit in M.. Oh, wachtquote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze ook walrussen trouwens daar in Limburg?
Spreek je al met een zachte g, dronken lor?quote:
Dan ben ik blij dat ik niet bij jullie onder het dekbed lig vanaafquote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben uiensoep aan het maken, de uien moesten ook op
O lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Open deurtjequote:
Hebben wij vanmiddag gegeten. Het oude witte brood moest opquote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
We eten het morgen pas, dus ik zal vanavond een plekje voor je vrij houdenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet bij jullie onder het dekbed lig vanaaf
Dat heb ik vanmiddag met de wentelteefjes opgegeten, samen met de eitjesquote:Op woensdag 21 december 2011 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben wij vanmiddag gegeten. Het oude witte brood moest op
Prei met spekjes, gekookte eitjes en aardappelpuree uit de oven met een dikke laag kaasquote:Op woensdag 21 december 2011 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat hadden wij gister
Vanavond weet ik het nog niet. Ga zo wel ff naar de supermarkt
Dat lust ik geloof ik nietquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lust ik geloof ik niet
Misschien inmiddels wel, maar mijn oven doet het al jaren niet, dus ik zou het niet weten
Gb, ff niet lezenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien inmiddels wel, maar mijn oven doet het al jaren niet, dus ik zou het niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Doe er dan wat aan, spijkers met koppen endezoquote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Oh in dat geval ben ik blij dat ie het niet doet
Niet echt, want mijn gegrillde kippies en ovenpastaschotels mis ik zoooo![]()
Elies komt binnenkort aan mijn frontje fruttenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, spijkers met koppen endezo
Oh ja, je ovenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Brood met mayo besmeerd?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik eet zo n biefstukje met wit brood en jus
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gb, ff niet lezen
Dan doe je iets niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan echt niet tegen slijmerig eten, dit is dat niet
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Zo aten wij vroegah altijd karbonade of biefstuk op brood idd.quote:
Ik had gisteren witlof uit de oven, maar dan zo'n maggipakket met aardappelschijfjes en een sausje en dan was jummie.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goedIk kan echt niet tegen slijmerig eten, dit is dat niet
Hou nog even vol; ik kom je oven volgende week makenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Klopt. Net als aids, dat kwam ook pas laterquote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo aten wij vroegah altijd karbonade of biefstuk op brood idd.
Mayo op brood en jus over het vlees![]()
Toen bestond cholesterol nog niet denk ik
Ja, wij doen ook stronken met ham en kaas, maar dat is echt nooit snotterig D: Als het niet al op was had ik een foto gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2011 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had gisteren witlof uit de oven, maar dan zo'n maggipakket met aardappelschijfjes en een sausje en dan was jummie.
Mams deed altijd hele stronken in de oven met een plak ham en kaas en dat was altijd zo snotterig
Aan mijn frontje fruttenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou nog even vol; ik kom je oven volgende week maken
Biefstuk met mayo? Laat het ze in CUL niet horen.quote:
Kan je dat óók al?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou nog even vol; ik kom je oven volgende week maken
Je bent een pot of je bent het nietquote:
Nou, ik zal mijn zus even inlichten dat ze snel aan het werk moet. Anders komt ze nooit op jouw niveau.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent een pot of je bent het niet
En ik mag lekker aan Greys heur knoppen zitten
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik zal mijn zus even inlichten dat ze snel aan het werk moet. Anders komt ze nooit op jouw niveau.
Goed ideequote:Op woensdag 21 december 2011 17:49 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik zal mijn zus even inlichten dat ze snel aan het werk moet. Anders komt ze nooit op jouw niveau.
Jawel hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
Kan ze niet in de leer bij jou, Elisa
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Daar heb ik geen plek meer voor in mijn mini-keukenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n ding hebben wij, echt ideaal. Niet heel groot, maar een kippetje lukt nog wel
CUL, dat is voor voedselliefhebbers wat OUD voor moeders is hequote:Op woensdag 21 december 2011 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Biefstuk met mayo? Laat het ze in CUL niet horen.
Je maakt het wel woest aantrekkelijk voor me! Ik hoop dat ik tegen die tijd weer helemaal beter ben, want dan ben ik op mijn bestquote:Op woensdag 21 december 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik geen plek meer voor in mijn mini-keuken
Alle plek wordt ingenomen door het enorme losstaande fornuis namelijk met die heule grote oven
Ik vind CUL enigquote:Op woensdag 21 december 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
CUL, dat is voor voedselliefhebbers wat OUD voor moeders is he.
Haha ja, maar soms zijn er wel leuke dingen. Als je over Piet en RobinOok heenleestquote:Op woensdag 21 december 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
CUL, dat is voor voedselliefhebbers wat OUD voor moeders is he.
Je leest toch niet ook over hun discussies heen, hè? Want die zijn hilarisch af en toe!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha ja, maar soms zijn er wel leuke dingen. Als je over Piet en RobinOok heenleest
Nog nooit geweest, maar ik heb ook niet zoveel met koken. OUD vermijd ikquote:Op woensdag 21 december 2011 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind CUL enig
Kerstdiner Blunders
en deze is mijn favoriet![]()
Fok-Foodgawkers #10 - post hier foto's van je kookkunsten!
Die ken ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha ja, maar soms zijn er wel leuke dingen. Als je over Piet en RobinOok heenleest
Damn ik hoop dat héél veel mensen héél veel narigheid naar dat antwoordnummer gaan sturenquote:Vanmorgen ontving ik per post een brief van Tele Verzieichnis Verlag GmbH. Ze verzoeken me mijn BTW-nummer door te geven, omdat ze zich in het kader van wijzigingen mbt het economische pakket van de EU (like whut) als 'uitgever van toonaangevende internetportals' genoodzaakt zien hun database te actualiseren.
De brief ziet er best serieus uit. Met een streepjescode en een ingewikkeld kenmerk. Op www.ondernemingsportaal-nl.com kan ik mijn BTW-nummer doorgeven. Maar ik kan ook 'bijgaand formulier gebruiken'.
In de kleine lettertjes van het formulier staat vermeld dat ik door ondertekening akkoord ga met een publicatie die ¤ 975 per jaar kost en die 3 jaar herhaald wordt. Ow ja, en dat het Duitse recht van toepassing is. Kleinigheidje...
Kortom: weer iemand die probeert gemakkelijk geld te verdienen. Deze iemand is helaas zo onverstandig geweest mij het formulier te willen laten terugsturen naar een antwoordnummer.
Ik ga zeker iets terugsturen, maar geen antwoordformulier!
Doe je mee?
T.V.V., Antwoordnummer 5234, 3000 VB Rotterdam
Oh, zo vervelend is dat!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef ElisaB het volgende:
Kennen jullie telefoongids.com en zulk soort oplichters? Van die bedrijven die aan Acquisitiefraude doen? Er is weer een nieuwe ster opgedoken. Dit ontving ik zojuist:
[..]
Damn ik hoop dat héél veel mensen héél veel narigheid naar dat antwoordnummer gaan sturen
Ik haat ze (dit soort 'bedrijven'). Ben er ooit zelf een keer ingestonken en dat heeft ¤ 12k gekost. Niets tegen te doen
Leest Q mee?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef ElisaB het volgende:
Kennen jullie telefoongids.com en zulk soort oplichters? Van die bedrijven die aan Acquisitiefraude doen? Er is weer een nieuwe ster opgedoken. Dit ontving ik zojuist:
[..]
Damn ik hoop dat héél veel mensen héél veel narigheid naar dat antwoordnummer gaan sturen
Ik haat ze (dit soort 'bedrijven'). Ben er ooit zelf een keer ingestonken en dat heeft ¤ 12k gekost. Niets tegen te doen
Oh bah, wéér een nieuwe? De enige poging die wij dit jaar hebben gehad is van zo'n software-oplichter (offerte die er uit ziet als factuur). Is dat antwoordnummer echt van hen? Niet dat een onschuldig bedrijf de dupe wordt...quote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een baksteen in een kadopapiertje opsturen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sommige dingen zien er echt ontzettend echt uit... Ik had ooit eens een mail van de ING dat er iets is met mijn spaarrekening, bla bla. Dat zag er zó echt uit. Enige fout is dat ik dus nooit een spaarrekening bij de ING heb gehad en sowieso nooit antwoord op mailtjes van de bank.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, zo vervelend is dat!Zo zijn er ook tal van oplichters die doen alsof ze het bedrijf waar ik werk zijn en zo geld proberen te incasseren.. En je kan het mensen soms ook niet kwalijk nemen dat ze er in tuinen.
Heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige dingen zien er echt ontzettend echt uit... Ik had ooit eens een mail van de ING dat er iets is met mijn spaarrekening, bla bla. Dat zag er zó echt uit. Enige fout is dat ik dus nooit een spaarrekening bij de ING heb gehad en sowieso nooit antwoord op mailtjes van de bank.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die erin trappen idd.
Nieuw zijn ze niet; vorig jaar hebben ze de zelfde brief gestuurd. Blijkbaar was het een succes en herhalen ze het nog maar eens een keerquote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh bah, wéér een nieuwe? De enige poging die wij dit jaar hebben gehad is van zo'n software-oplichter (offerte die er uit ziet als factuur). Is dat antwoordnummer echt van hen? Niet dat een onschuldig bedrijf de dupe wordt...
Bijvoorbeeld. Kunnen ze ruim ¤ 8,00 voor aftikkenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef indaha het volgende:
Een baksteen in een kadopapiertje opsturen bijvoorbeeld
Ja, Qquote:
Yeah, rrrrightquote:Maar bahbah, wat een oplichters!![]()
Vandaag kreeg mijn baas een mail van het ministerie van Veiligheid. Vol taal- en spelfouten maar wel met een link waarop je werd verzocht een aantal privé gegevens in te vullen. Nationale veiligheid, jeweetz.
Ja, echt enormquote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad.Voor de verenigingrekening nog wel. Maar wij zijn raboklant dus die mail is heel snel in de prullenbak verdwenen. Maar wat zien ze er ontzettend echt uit he?
Damnquote:Op woensdag 21 december 2011 19:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeah, rrrright![]()
Ik ben na een procedure door de rechter veroordeeld tot het betalen van het totale bedrag. Met als toelichting dat ik maar beter had moeten opletten. Ik snap dat niet (maar kon dus wel ¤ 12k aftikken). Ik heb er zelfs nog mee in de krant gestaan
Pesies. Ik kreeg hem doorgestuurd van de secretaris. En dat is een slim mens, maar zelfs die had geen idee dat het een scam kon zijn. Ik had de gegevens ook niet gegeven, ook al was het een mail van de Rabo geweest.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt enorm. Nu vertrouw ik de mail sowieso niet, vooral als het een mail betreffende persoonlijke gegevens gaat zoals rekeningnummers en dergelijke. Nu kunnen ze met alleen een rekeningnummer niet zo bijster veel, maar toch.
Ik kan me goed voorstellen dat je daar als oud vrouwtje of iemand met niet bijster veel verstand makkelijk in trapt.
Wat is het verhaal dan? Want ja, als je tekent ben je de sjaak, tenzij overduidelijk oplichting...quote:Op woensdag 21 december 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook écht niet dat een rechter daarmee denkt dat ie goed zit, door jou als slachtoffer dat te laten betalenToen je me destijds het verhaal vertelde (en het krantenstuk liet zien, toch?
) lag ik er al wakker van en ik kan me er nu nog steeds enorm over opwinden.
Ik heb een keer een mailtje gehad dat van de Rabo was. Ook heel echt, alle nummers klopten gewoon alleen het telefoonnummer niet (toevallig had ik net de dag daarvoor de Rabo aan de telefoon gehad). Ik heb toen ook meteen met het goede nummer gebeld en op hun aanraden de mail doorgestuurd naar hun en hem verder genegeerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Ik kreeg hem doorgestuurd van de secretaris. En dat is een slim mens, maar zelfs die had geen idee dat het een scam kon zijn. Ik had de gegevens ook niet gegeven, ook al was het een mail van de Rabo geweest.
Mjah, wij kregen op het werk eens een factuur en dat zag er écht heel *echt* uit. Iets over levering van computer/programma pakketten. Dus mijn baas twijfelde (gelukkig) omdat bij ons dus echt net de systeembeheerder was geweest en mijn baas er geen kaas van gegeten heeft en dus dacht dat de factuur dus klopte.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het verhaal dan? Want ja, als je tekent ben je de sjaak, tenzij overduidelijk oplichting...
Boooohquote:Op woensdag 21 december 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, wij kregen op het werk eens een factuur en dat zag er écht heel *echt* uit. Iets over levering van computer/programma pakketten. Dus mijn baas twijfelde (gelukkig) omdat bij ons dus echt net de systeembeheerder was geweest en mijn baas er geen kaas van gegeten heeft en dus dacht dat de factuur dus klopte.
Maar hééééél klein onderaan stond in minilettertjes dat het een offerte was ipv een factuur en dat als je betaalde, dan kreeg je dus verplicht daarna die pakkettenOmgekeerde wereld.
Dat van Elies dat ging anders, maar dat moet ze zelf maar ff vertellen
En dat soort shit komt dus ook steeds vaker voor. Gewoon heel echt lijkende facturen sturen over vrij gangbare dingen die elk bedrijf wel eens bestelt e.d. En dan betaal je als drukke boekhouder braaf die rekening somsquote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Booooh. Hebben jullie even geluk gehad! Je zou haast alle brieven die je krijgt met een vergrootglas lezen
.
Echt belachelijk is het...quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat soort shit komt dus ook steeds vaker voor. Gewoon heel echt lijkende facturen sturen over vrij gangbare dingen die elk bedrijf wel eens bestelt e.d. En dan betaal je als drukke boekhouder braaf die rekening soms![]()
Ik snap meteen dat iemand dat als echte factuur aanmerkt... Pfff.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorbeeldje: http://midion.nl/componen(...)uur-office-zakelijk-
Ja, zoiets hebben wij ook gehad! Ik heb de indruk dat het in het verleden om grotere bedragen ging bij dit soort pogingen tot oplichting, maar dat ze nu hopen dat zo'n klein bedragje er wel ff tussendoor glipt.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorbeeldje: http://midion.nl/componen(...)uur-office-zakelijk-
Precies: duidelijk oplichting met vervalst bewijsmateriaal. Want je denkt toch niet dat ik helemaal van gisteren ben en 'ja' ga zeggen op een waardeloze bedrijfsvermelding die me ¤ 12k voor drie jaar gaat kosten?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het verhaal dan? Want ja, als je tekent ben je de sjaak, tenzij overduidelijk oplichting...
Dan heb je een achterlijke rechter gehad. Ik kan me ook niet voorstellen dat jij dom bent of zo, hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Precies: duidelijk oplichting met vervalst bewijsmateriaal. Want je denkt toch niet dat ik helemaal van gisteren ben en 'ja' ga zeggen op een waardeloze bedrijfsvermelding die me ¤ 12k voor drie jaar gaat kosten?
Het opgenomen telefoongesprek dat zij als 'bewijs' hebben aangebracht deugde niet. Ik weet héél zeker dat ik op de vragen die ze daar laten horen nooit ja gezegd heb
Volgens mij mogen die praktijken nu niet meer. Maar dat weet ik niet zeker en er zullen zeker nog boeven zijn die het alsnog doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:19 schreef indaha het volgende:
Ja maar ook als gewone particulier kan het je gebeuren.
Een oudere tante van mijn man kreeg een aanbod van een of ander ernergiebedrijf en dacht nou daar doe ik niets mee dus dat kan weg.
Haar dochter las die brief nog een keertje door en zag gelukkig op tijd dat als tante niet reageerde ze akkoord ging met de levering door dat bedrijf.
Wat bleek ze had eerder een telefoontje gehad , maar is nogal doof en ze had ja gezegd op de vraag of ze meer informatie wilde, maar dit was duidelijk niet alleen informatie maar een eenzijdig contract .
Was het in de tijd dat dit soort oplichting nog wat nieuwer was? Dat rechters er nog niet zo mee bekend waren?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Precies: duidelijk oplichting met vervalst bewijsmateriaal. Want je denkt toch niet dat ik helemaal van gisteren ben en 'ja' ga zeggen op een waardeloze bedrijfsvermelding die me ¤ 12k voor drie jaar gaat kosten?
Het opgenomen telefoongesprek dat zij als 'bewijs' hebben aangebracht deugde niet. Ik weet héél zeker dat ik op de vragen die ze daar laten horen nooit ja gezegd heb
Het klinkt gewoon als een slechte film.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ohhhh, een hobbelpaardquote:Op woensdag 21 december 2011 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat mensen je zo kunnen bedriegen he.
Ik neem ook nooit de telefoon op als er op het display prive nummer staat. Dan bellen ze onbekend. Als het echt iemand is die mij nodig heeft dan spreken ze maar in. Maar ik snap heel goed na het leven van die spookfacturen dat mensen er in trappen. Ik heb laatst eens op de link van zo'n np bankmailtjes geklikt en dat is idd net echt.
Een paar dorpen verder op stopt een speelgoedwinkel. Ean heeft alvast een hobbelpaard op zolder staan en een speeltje voor als ze iets ouder is 50% korting is dan heel erg leuk.
Da's een poosje heel hip geweest: energie, telefonie... het programma kassa was er elke week zo'n beetje half mee gevuld.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:19 schreef indaha het volgende:
Ja maar ook als gewone particulier kan het je gebeuren.
Een oudere tante van mijn man kreeg een aanbod van een of ander ernergiebedrijf en dacht nou daar doe ik niets mee dus dat kan weg.
Haar dochter las die brief nog een keertje door en zag gelukkig op tijd dat als tante niet reageerde ze akkoord ging met de levering door dat bedrijf.
Wat bleek ze had eerder een telefoontje gehad , maar is nogal doof en ze had ja gezegd op de vraag of ze meer informatie wilde, maar dit was duidelijk niet alleen informatie maar een eenzijdig contract .
De oplichters passen zich steeds aan en blijven keurig nét binnen de randjes van de wet. Het was 2007 en ik had gewoon pechquote:Op woensdag 21 december 2011 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was het in de tijd dat dit soort oplichting nog wat nieuwer was? Dat rechters er nog niet zo mee bekend waren?
Pre-cies. Appeltje eitje. En bovendien zijn het heel onaangename types (en ik ben blond, 1:60 en niet zo stoer). We kregen brieven dat ze onze huisadressen hadden achterhaald. Nergens om hoor, maar ze wilden gewoon even laten weten dat ze wisten wie ik was.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Da's idd een drama, want dan nemen ze het gesprek op.
'Spreek ik met mevrouw ElisaB'.
Ja hoor, dat ben ik!
En klopt het dat u te K. woont?
Ja!
Kets, en klaar. Want dan nemen ze op dat je zegt dat jij het bent en die JA plakken ze dan gewoon zo in het gesprek dat het klinkt alsof jij JA zegt op hun aanbieding![]()
Je zou er toch bijna een paar voor inhurenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pre-cies. Appeltje eitje. En bovendien zijn het heel onaangename types (en ik ben blond, 1:60 en niet zo stoer). We kregen brieven dat ze onze huisadressen hadden achterhaald. Nergens om hoor, maar ze wilden gewoon even laten weten dat ze wisten wie ik was.
Ik scheet in mijn broek.
Eigenlijk hebben ze een heel zooitje onderwereld in hun zak. Een hele batterij aan advocaten en deurwaarders werkt er aan mee. Daar ga je het gewoon niet van winnenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Was het in de tijd dat dit soort oplichting nog wat nieuwer was? Dat rechters er nog niet zo mee bekend waren?
Ik word er ook nog steeds boos omquote:Op woensdag 21 december 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Je zou er toch bijna een paar voor inhuren![]()
![]()
![]()
Of er gevangenisstraf voor overhebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Elies kocht ook niets telefonisch.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
Ik koop niets meer van iemand die me telefonisch benadert, als ik iets nieuws nodig heb ,een telefoon of energieleverancier zoek ik het wel op internet uit en maak dan zelf een keuze.
Ik ben daar erg wantrouwend in geworden.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik word er ook nog steeds boos omOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nooit ja zeggen (op geen enkele vraag), dan ben je al een heel eind. En sowieso nooit iets tekenen als je benaderd bent. Gewoon zelf een leverancier benaderen als je iets wilt hebben, maar je niet laten vangen in telefonische acquisitie.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
Ik koop niets meer van iemand die me telefonisch benadert, als ik iets nieuws nodig heb ,een telefoon of energieleverancier zoek ik het wel op internet uit en maak dan zelf een keuze.
Ik kan wel janken, weet je dat... Maar ik heb de rekening helemaal persoonlijk van mijn prive-rekening betaald en ai hef zie benkofschrift toe proef itquote:
Ja maar ik laat ze meteen weten dat ik niets nodig heb en leg dan neer zonder verder iets te zeggen, want ik geloof idd dat ze alles kunnen knippen en plakken wat je zegt.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies kocht ook niets telefonisch.
Dacht ze...
Maar dan knippen en plakken ze het zo dat je wel iets lijkt te kopen
Mag ik ook? Want ik weet wel iets kei geniaalsquote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nooit ja zeggen (op geen enkele vraag), dan ben je al een heel eind. En sowieso nooit iets tekenen als je benaderd bent. Gewoon zelf een leverancier benaderen als je iets wilt hebben, maar je niet laten vangen in telefonische acquisitie.
Maar goed; ik kreeg het berichtje doorgestuurd van een bekende en ik doe gráág mee aan het opsturen van een fijn kerstkadootje naar het antwoordnummer
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik word er ook nog steeds boos omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oh, do share!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik ook? Want ik weet wel iets kei geniaals
Gráágquote:Op woensdag 21 december 2011 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja een soort FHF maar dan andersquote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nooit ja zeggen (op geen enkele vraag), dan ben je al een heel eind. En sowieso nooit iets tekenen als je benaderd bent. Gewoon zelf een leverancier benaderen als je iets wilt hebben, maar je niet laten vangen in telefonische acquisitie.
Maar goed; ik kreeg het berichtje doorgestuurd van een bekende en ik doe gráág mee aan het opsturen van een fijn kerstkadootje naar het antwoordnummer
Je bent er wel van op de hoogte dat pizza's niet naar een antwoordnummer kunnen hequote:Op woensdag 21 december 2011 20:38 schreef Qwea het volgende:
Ik sta ze niet eens echt te woord, jammer als dat dan onbeschoft is, so be itquote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
Maar zoveel andere zware dingen welquote:Op woensdag 21 december 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent er wel van op de hoogte dat pizza's niet naar een antwoordnummer kunnen he
We gaan het ze gezellig afleren.quote:
He bah, ik heb net de zak vol luiers meegegeven voor morgen in de grijsbak bij mijn oudersquote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef Troel het volgende:
[..]
He bah, ik heb net de zak vol luiers meegegeven voor morgen in de grijsbak bij mijn ouders
Maarquote:Op woensdag 21 december 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent er wel van op de hoogte dat pizza's niet naar een antwoordnummer kunnen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Nou dan moet je deze week maar opnieuw gaan sparenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef Troel het volgende:
[..]
He bah, ik heb net de zak vol luiers meegegeven voor morgen in de grijsbak bij mijn ouders
"Daar spreekt u mee, maar ik heb geen interesse" of "Die staat u nu te woord, maar gaat meteen weer ophangen" valt niet zoveel aan te monterenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind dat wel moeilijk geen ja zeggen. Wat dat klopt kunnen ze toch ook zo monteren dat het klinkt als een ja?
Luiers bij het grof vuil?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Die van ons is ook vandaag opgehaald met het grof vuil
Je moet het kattengrit ook meegeven, dat maakt het lekker zwaarquote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Zal ik de kattenbak-leegschepsels ook even een paar dagen bewaren?
En de zakjes poep van Bink en Biet ook?
Onderschat de hopen die er uit die ouwe kleine Bink komen nietquote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet het kattengrit ook meegeven, dat maakt het lekker zwaar
*baalt dat ze KVV voert*quote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Zal ik de kattenbak-leegschepsels ook even een paar dagen bewaren?
En de zakjes poep van Bink en Biet ook?
Je grijze kliko is toch grof vuil? Of rest afval hoe je het ook wilt noemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Luiers bij het grof vuil?
Echt? Ik dacht dat dat alleen voor meubels was enzoMaar ik ben wat dat betreft een beetje wereldvreemd denk ik
Heb eens iets over voor de mensheid en haal vanavond nog Felixbrokken bij de pomp; dat zal ze lerenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*baalt dat ze KVV voert*
Te vaste reukloze drolletjes.
Hebben ze iets anders te eten voor de kerst.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb eens iets over voor de mensheid en haal vanavond nog Felixbrokken bij de pomp; dat zal ze leren
Je moét wel van ze houdenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:58 schreef indaha het volgende:
Fokkers zijn altijd zo behulpzaam voor goede doelen, gewoon hartverwarmend
Dat was geen film, slimpiequote:Op woensdag 21 december 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
WTF, duurt die Ice Age maar een half uurtje?
Da's kort!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
WTF, duurt die Ice Age maar een half uurtje?
Wat leukquote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon maar eventjes omdat ik zo trots ben op mijn knullen
Ik zou d'r een baksteen naartoe sturen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja weet ik veel
Ik dacht dat al die Ice Age dingen films waren
Zijn dat je kindjes Troel, wat liefquote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon maar eventjes omdat ik zo trots ben op mijn knullen
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou d'r een baksteen naartoe sturen.
Ja, ik vond ook dat ik er goed op stondquote:Op woensdag 21 december 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat leuk
En terecht, leuke jongens! Jij staat er ook leuk op trouwens.
Hebben die ook een antwoordnummer , anders is het wel duurquote:Op woensdag 21 december 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou d'r een baksteen naartoe sturen.
Dat was wel de bedoeling, ik had me er zo op verheugdquote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Nu, komt The Golden Compass op RTL4. Die heb ik in de bios gezien en had een mega open einde.. kwam er geen deel 2
Oh, nou dan zal ik me daar vast geestelijk op voorbereidenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Nu, komt The Golden Compass op RTL4. Die heb ik in de bios gezien en had een mega open einde.. kwam er geen deel 2
Ja, ik vond dat zo stom! Ik vond deel één best leuk, namelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling, ik had me er zo op verheugd.
Net als met Eragon. Stommerds.
Ow LOLquote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bekende gast met zijn groene pet Troel![]()
Leuke foto van jou met je jongens
Moet je er weer halverwege de nacht uit?quote:
Waarheen horen we nog geloof ik en waarom is omdat oplichtersquote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuke foto Troel![]()
En waar moet bagger heengestuurd worden en waarom precies?
Morgen "pas" om 5:00 uur, dus dat is nog best laat.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet je er weer halverwege de nacht uit?
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarheen horen we nog geloof ik en waarom is omdat oplichters
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef ElisaB het volgende:
T.V.V., Antwoordnummer 5234, 3000 VB Rotterdam
Tombo!quote:
Ik zit er as we speak naastquote:
Van Den Bosch?quote:
Is da lekker?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Trust Roozjee!
Q, alweer enigszins bloed in je alcohol?
Ah joh, ik was rond een uur of 19:30 alweer nuchterquote:Op woensdag 21 december 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Trust Roozjee!
Q, alweer enigszins bloed in je alcohol?
Dus je moet nuchter de avond door? Hoe ga je dat doen? Vroeg naar bedquote:Op woensdag 21 december 2011 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ah joh, ik was rond een uur of 19:30 alweer nuchter
Er staat vast nog wel een alcoholische versnapering of twee in d'r CenterParcs koelkastquote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus je moet nuchter de avond door? Hoe ga je dat doen? Vroeg naar bed?
Fixed.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat vast nog wel een alcoholische versnapering of twee in d'r CenterParcs koelkast Duitsland_O-
stuk of 8quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat vast nog wel een alcoholische versnapering of twee in d'r CenterParcs koelkast
En dan halve liters gelijk want ze komen aus duitslandquote:
picquote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
Biet ligt wéér met zijn tutkleedje in zijn snavel te slapen.
Waarom krijgt die doelman in godsnaam rood als hij aangevallen wordt door een supporter en daarop reageert/zichzelf beschermt?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef Goodbye het volgende:
http://www.nu.nl/sport/26(...)portersincident.html
![]()
Ik had daar anders gezeten vanavond, ben er niet omdat ik ziek ben. A. zit er wel met vrienden.
Echt bizar.
Bah dat is balen, ga je een avondje gezellig voetbal kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef Goodbye het volgende:
http://www.nu.nl/sport/26(...)portersincident.html
![]()
Ik had daar anders gezeten vanavond, ben er niet omdat ik ziek ben. A. zit er wel met vrienden.
Echt bizar.
Ja dat snap ik ook niet, dat ze die supporter arresterenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom krijgt die doelman in godsnaam rood als hij aangevallen wordt door een supporter en daarop reageert/zichzelf beschermt?
Je zou als doelman niet constant achterom moeten hoeven kijken of er een supporter in je nek kan springen lijkt meDan vang je weinig ballen meer.
Had camera al gepakt, maar moest geheugenkaartje er nog in doen (zat nog in compuquote:
Ik vind het inderdaad ook bizar.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom krijgt die doelman in godsnaam rood als hij aangevallen wordt door een supporter en daarop reageert/zichzelf beschermt?
Je zou als doelman niet constant achterom moeten hoeven kijken of er een supporter in je nek kan springen lijkt meDan vang je weinig ballen meer.
Omdat dat conform de spelregels isquote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:AMSTERDAM - Een schandalig incident tijdens het bekerduel Ajax tegen AZ. Doelman Esteban kreeg een rode kaart toen hij een supporter die hem in de rug met een karatetrap aanviel tot twee keer toe een trap terug gaf. Esteban zag de indringer op het laatste moment aanstormen en kon zich nog verdedigen.
Arbiter Bas Nijhuis gaf de doelman van AZ vervolgens een rode kaart. Het incident vond plaats na een kleine veertig minuten, bij een 1-0 voorsprong van Ajax.
AZ-trainer Gertjan Verbeek twijfelde geen moment en riep zijn ploeg de catacomben in. Het duel ligt stil.
Ja, belachelijk hoor die regel. Want in principe moet je je op je bek laten slaan en dan daarna kun je aangifte doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoor nu op tv inderdaad dat het officieel dus zo hoort, die rode kaart. Maar kan het de keeper idd niet echt kwalijk nemen.
Dan moeten ze die regels echt maar veranderenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoor nu op tv inderdaad dat het officieel dus zo hoort, die rode kaart. Maar kan het de keeper idd niet echt kwalijk nemen.
Ze hebben die supporter die een karatetrap gaf toch wel meteen opgesloten?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik lees net id Telegraaf idd dat die supperter dus een karatetrap gaf in de rug van de keeper.
Ja, dan kreeg ik van mij ook een trap terug ja, als ik dat kon![]()
[..]
Wachtquote:Op woensdag 21 december 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
Die keeper had wel verlamd kunnen raken ofzo, van een trap in je rug
Oh ik las alleen de tekst, had filmpje nog niet gezien.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef Oognip het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd wel een beetje overdreven om die supporter 2 schoppen te geven. Eerst heeft de keeper hem (terecht) op de grond gegooid en toen kwamen er al mannen aangerend en het leek nou niet of die supporter de keeper nog verder aan zou vallen vond ik. Beetje overdreven om die man dan 2 schoppen te geven imo.
Als iemand mij op die manier aanvalt dan kan hij ook echt wel meer dan een schop verwachten hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef Oognip het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd wel een beetje overdreven om die supporter 2 schoppen te geven. Eerst heeft de keeper hem (terecht) op de grond gegooid en toen kwamen er al mannen aangerend en het leek nou niet of die supporter de keeper nog verder aan zou vallen vond ik. Beetje overdreven om die man dan 2 schoppen te geven imo.
Toch? Nogmaals, ik ga hierbij alleen uit van de teksten die ik las he, zei ik alquote:
Je dacht dat hij hem zonder reden schopte?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef Oognip het volgende:
Ik zag helemaal niet dat die keeper in zijn rug geschopt werd
Vast wel. Dan nog, je trapt niet iemand in zijn/haar rug. Dan verdien je een nekschotquote:Op woensdag 21 december 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch? Nogmaals, ik ga hierbij alleen uit van de teksten die ik las he, zei ik al
Of kan je van een karatetrap in je rug (dat las ik in die twee berichten tenminste?) niet verlamd raken?
Ohquote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef Oognip het volgende:
Ik zag helemaal niet dat die keeper in zijn rug geschopt werd
Ik dacht te zien dat ie hem om zijn nek vloog en toen op de grond werd gekwakt en nog een paar keer nageschopt, dat vond ik lichtelijk overdrevenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je dacht dat hij hem zonder reden schopte?
Ja ik ook, helemaalquote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Nee ik las dus dat de supporter de keeper aanviel met een karatetrap in zijn rug.
Dus in dát geval kan ik me de woede en schrik wel voorstellen dat je dan terug trapt
Oooh, op die manier.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht te zien dat ie hem om zijn nek vloog en toen op de grond werd gekwakt en nog een paar keer nageschopt, dat vond ik lichtelijk overdreven
Een rode kaart krijgen voor zelfverdediging is wel heel rechtvaardig jaquote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind een keer extra natrappen ergens wel logisch (maar wel not done) maar ook wel kaartwaardig eigenlijk
Ik ben in de war
Zelfverdediging kan ik het nou ook weer niet noemen eerlijk gezegd. Die supporter was op de grond gegooid en dus al 'uitgeschakeld'. Die trappen waren meer van woede (wat ik snap) dan uit zelfverdediging volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een rode kaart krijgen voor zelfverdediging is wel heel rechtvaardig ja.
Voetbalregels, ik snap er geen kut van.
het is een kwestie van secondenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zelfverdediging kan ik het nou ook weer niet noemen eerlijk gezegd. Die supporter was op de grond gegooid en dus al 'uitgeschakeld'. Die trappen waren meer van woede (wat ik snap) dan uit zelfverdediging volgens mij.
Zijn niet alleen voetbalregels volgens mij, als jij een inbreker op de grond slaat en daarna door blijft trappen of hem daarna nog neerschiet en hij heeft letsel dan ben je ook schuldig volgens mijquote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een rode kaart krijgen voor zelfverdediging is wel heel rechtvaardig ja.
Voetbalregels, ik snap er geen kut van.
Ik wel. Ik weet namelijk wat er met je kan gebeuren als je 'aangevallen wordt' en dat is niet malsquote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zelfverdediging kan ik het nou ook weer niet noemen eerlijk gezegd. Die supporter was op de grond gegooid en dus al 'uitgeschakeld'. Die trappen waren meer van woede (wat ik snap) dan uit zelfverdediging volgens mij.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef Troel het volgende:
Maar stel nou he, stel nou, ik zit daar als supporter en gooi een extra bal in het veld en de keeper trapt die weg, krijgt ie dan ook rood vanwege trappen?
Noodweer-noodweer exces. Dat ligt er dus maar net aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn niet alleen voetbalregels volgens mij, als jij een inbreker op de grond slaat en daarna door blijft trappen of hem daarna nog neerschiet en hij heeft letsel dan ben je ook schuldig volgens mij
Maar dan heb je altijd het verweer van noodweer / noodweer-exces.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn niet alleen voetbalregels volgens mij, als jij een inbreker op de grond slaat en daarna door blijft trappen of hem daarna nog neerschiet en hij heeft letsel dan ben je ook schuldig volgens mij
Ik moest lachenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:50 schreef Troel het volgende:
Als iemand mij om de nek vliegt, trap ik ook altijd twee keer na
Ah, is dat de reden waarom niemand me wil knuffelen
Ja en ergens is het logisch, maar ergens ook niet. Want als iemand heeft geprobeerd je kind te ontvoeren of aan te randen en je bent als ouder zo boos en geschrokken dat je zo iemand (nadat je je kind hebt losgetrokken) een beuk geeft en diegene heeft letsel, ben je ook de lulquote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij doet het grit ook in de vriezerquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Heel iets anders; ik heb vandaag voor een maand aan kattenvoer en -grit ingeslagen
Hele vriezer ligt vol
Ik wou hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Grit hoeft niet in de vriezer hoor mop!
Ja, ik SNAP die keeper ook wel, maar als dat de regels zijn snap ik de scheidsrechter ook wel. En ik snap de trainer ookquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
[..]
Ja en ergens is het logisch, maar ergens ook niet. Want als iemand heeft geprobeerd je kind te ontvoeren of aan te randen en je bent als ouder zo boos en geschrokken dat je zo iemand (nadat je je kind hebt losgetrokken) een beuk geeft en diegene heeft letsel, ben je ook de lul
Owquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Grit hoeft niet in de vriezer hoor mop!
Jij snapaholic!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik SNAP die keeper ook wel, maar als dat de regels zijn snap ik de scheidsrechter ook wel. En ik snap de trainer ook
Ik snap veel mensen
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik SNAP die keeper ook wel, maar als dat de regels zijn snap ik de scheidsrechter ook wel. En ik snap de trainer ook
Ik snap veel mensen
wordt vast een D'Shontay ofzoquote:
Vrieskist moet je hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, 10 kilo carnibest is veel hoor
Ik wil een koelkast met een vriezer met lades
Ik kreeg vandaag de LINDA op de mat, daar staat ze samen met Linda op de cover en ik wist niet wat ik zag, ze was zowaar redelijk mooi te noemen.quote:
Vast niet van seksloze Ken.quote:
Hij had snel genoeg door dat hij aangevallen werd en kon daarom aan de kant springen. Ik vind het nogal wat, eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Filmpje nog eens goed gekeken en die trappen na vallen me idd mee (2 schoppen tegen zijn been) maar de karatetrap van de supporter zie ik ook niet helemaal... Wel dat ie hem duidelijk van achteren ineens bespringt idd.
quote:De blondine, echte naam Samantha, maakte het heugelijke nieuws zelf bekend op haar Hyves-pagina: "Samantha en Michael krijgen een baby!" Schreef ze. Gevolgd door: "Bijna kerst & oud en nieuw heb er zoo zin in met me schatiee ..!! En omdat er natuurlijk een kleine barbie of ken opkomst is haha !! @ op een roze wolkjee."
Barbie zou inmiddels een maand over tijd zijn, maar heeft nog geen zwangerschapstest gedaan, zo meldt Evert Santegoeds. Donderdag heeft ze een afspraak bij de dokter.
Ik hoef geen kist extra, ik wil een grotere gewoonquote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vrieskist moet je hebben.![]()
30 kilo kan in de mijne.
sensatiekop. lees de tekst en het ligt een stuk genuanceerder en exen willen ook nog weleens liegen hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Die keeper van AZ heeft niet echt een goede reputatie, misschien speelt dat ook mee in het oordeel van sommige mensen.
http://www.parool.nl/paro(...)ging-tot-moord.dhtml
Ach ja, het ene moment heb je met een bekende keeper en dan maakt ie het uit en dan moet je toch je aandacht zien te krijgen he. Dat is tenminste het eerste wat ik denk bij dat soort dingenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Die keeper van AZ heeft niet echt een goede reputatie, misschien speelt dat ook mee in het oordeel van sommige mensen.
http://www.parool.nl/paro(...)ging-tot-moord.dhtml
dat dusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:
Ze heeft nog geen zwangerschapstest gedaan, maar gooit het wel alvast op twitter?
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:
Ze heeft nog geen zwangerschapstest gedaan, maar gooit het wel alvast op twitter?
Ik heb het over een reputaaaasie.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sensatiekop. lees de tekst en het ligt een stuk genuanceerder en exen willen ook nog weleens liegen hoor
jij legt t iets beter uit dan ikquote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach ja, het ene moment heb je met een bekende keeper en dan maakt ie het uit en dan moet je toch je aandacht zien te krijgen he. Dat is tenminste het eerste wat ik denk bij dat soort dingen
Kistje kan je altijd kwijt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoef geen kist extra, ik wil een grotere gewoonKist kan ik toch niet echt kwijt
de keeper valt niets maar dan ook niets te verwijten in de situatie van vanavond! Wel die idioot en ajax..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het over een reputaaaasie.
Kunstmatige inseminatie of is er daadwerkelijk iemand overheen geweestquote:
Jezus, dan ben je voor de verandering eens begripvol.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap veel mensen
Helemaal gelukkig dat ze weer naar huis gaat vanaf vakantiequote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Qwea het volgende:
We gaan morgen aaf laat rijden
Kan ik namelijk vrijdag ochtend uitslapenen voor de drukte an boodschappen doen. Vanaf 21u doen we hier toch alleen beetje tv kijken.
Stom wijfquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, dan ben je voor de verandering eens begripvol.
Joh, daar had ik het helemaal niet over.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de keeper valt niets maar dan ook niets te verwijten in de situatie van vanavond! Wel die idioot en ajax..
Jawellllll, ik lees altijd graag aanvullende info en sleeze en dirrrrrtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Joh, daar had ik het helemaal niet over.
Maar laat maar, beter was ik er niet eens over begonnen!
Hebben ze bij CP ook leuke stenen en dergelijke om mee te nemen? Voor TVV enzoquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal gelukkig dat ze weer naar huis gaat vanaf vakantie![]()
Het was gelukkig maar een momentje.quote:
Nee dat was een ander programma, maar deze is nog veel grofgebekterquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Kunstmatige inseminatie of is er daadwerkelijk iemand overheen geweest
Ik ken het mens niet. Gelukkig enzoIs dat de vriendin van die Playboy-dame?
Dank, dit doet me deugd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawellllll, ik lees altijd graag aanvullende info en sleeze en dirrrrrt
Whehe, die ander ken ik gelukkig ook niet echtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat was een ander programma, maar deze is nog veel grofgebekter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |