Is da lekker?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Trust Roozjee!
Q, alweer enigszins bloed in je alcohol?
Ah joh, ik was rond een uur of 19:30 alweer nuchterquote:Op woensdag 21 december 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Trust Roozjee!
Q, alweer enigszins bloed in je alcohol?
Dus je moet nuchter de avond door? Hoe ga je dat doen? Vroeg naar bedquote:Op woensdag 21 december 2011 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ah joh, ik was rond een uur of 19:30 alweer nuchter
Er staat vast nog wel een alcoholische versnapering of twee in d'r CenterParcs koelkastquote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus je moet nuchter de avond door? Hoe ga je dat doen? Vroeg naar bed?
Fixed.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat vast nog wel een alcoholische versnapering of twee in d'r CenterParcs koelkast Duitsland_O-
stuk of 8quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat vast nog wel een alcoholische versnapering of twee in d'r CenterParcs koelkast
En dan halve liters gelijk want ze komen aus duitslandquote:
picquote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
Biet ligt wéér met zijn tutkleedje in zijn snavel te slapen.
Waarom krijgt die doelman in godsnaam rood als hij aangevallen wordt door een supporter en daarop reageert/zichzelf beschermt?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef Goodbye het volgende:
http://www.nu.nl/sport/26(...)portersincident.html
![]()
Ik had daar anders gezeten vanavond, ben er niet omdat ik ziek ben. A. zit er wel met vrienden.
Echt bizar.
Bah dat is balen, ga je een avondje gezellig voetbal kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef Goodbye het volgende:
http://www.nu.nl/sport/26(...)portersincident.html
![]()
Ik had daar anders gezeten vanavond, ben er niet omdat ik ziek ben. A. zit er wel met vrienden.
Echt bizar.
Ja dat snap ik ook niet, dat ze die supporter arresterenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom krijgt die doelman in godsnaam rood als hij aangevallen wordt door een supporter en daarop reageert/zichzelf beschermt?
Je zou als doelman niet constant achterom moeten hoeven kijken of er een supporter in je nek kan springen lijkt meDan vang je weinig ballen meer.
Had camera al gepakt, maar moest geheugenkaartje er nog in doen (zat nog in compuquote:
Ik vind het inderdaad ook bizar.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom krijgt die doelman in godsnaam rood als hij aangevallen wordt door een supporter en daarop reageert/zichzelf beschermt?
Je zou als doelman niet constant achterom moeten hoeven kijken of er een supporter in je nek kan springen lijkt meDan vang je weinig ballen meer.
Omdat dat conform de spelregels isquote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:AMSTERDAM - Een schandalig incident tijdens het bekerduel Ajax tegen AZ. Doelman Esteban kreeg een rode kaart toen hij een supporter die hem in de rug met een karatetrap aanviel tot twee keer toe een trap terug gaf. Esteban zag de indringer op het laatste moment aanstormen en kon zich nog verdedigen.
Arbiter Bas Nijhuis gaf de doelman van AZ vervolgens een rode kaart. Het incident vond plaats na een kleine veertig minuten, bij een 1-0 voorsprong van Ajax.
AZ-trainer Gertjan Verbeek twijfelde geen moment en riep zijn ploeg de catacomben in. Het duel ligt stil.
Ja, belachelijk hoor die regel. Want in principe moet je je op je bek laten slaan en dan daarna kun je aangifte doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoor nu op tv inderdaad dat het officieel dus zo hoort, die rode kaart. Maar kan het de keeper idd niet echt kwalijk nemen.
Dan moeten ze die regels echt maar veranderenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoor nu op tv inderdaad dat het officieel dus zo hoort, die rode kaart. Maar kan het de keeper idd niet echt kwalijk nemen.
Ze hebben die supporter die een karatetrap gaf toch wel meteen opgesloten?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik lees net id Telegraaf idd dat die supperter dus een karatetrap gaf in de rug van de keeper.
Ja, dan kreeg ik van mij ook een trap terug ja, als ik dat kon![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |