Oh ja, je ovenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lust ik geloof ik niet
Misschien inmiddels wel, maar mijn oven doet het al jaren niet, dus ik zou het niet weten
Brood met mayo besmeerd?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik eet zo n biefstukje met wit brood en jus
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gb, ff niet lezen
Dan doe je iets niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan echt niet tegen slijmerig eten, dit is dat niet
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Zo aten wij vroegah altijd karbonade of biefstuk op brood idd.quote:
Ik had gisteren witlof uit de oven, maar dan zo'n maggipakket met aardappelschijfjes en een sausje en dan was jummie.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goedIk kan echt niet tegen slijmerig eten, dit is dat niet
Hou nog even vol; ik kom je oven volgende week makenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Oh in dat geval ben ik blij dat ie het niet doet
Niet echt, want mijn gegrillde kippies en ovenpastaschotels mis ik zoooo![]()
Klopt. Net als aids, dat kwam ook pas laterquote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo aten wij vroegah altijd karbonade of biefstuk op brood idd.
Mayo op brood en jus over het vlees![]()
Toen bestond cholesterol nog niet denk ik
Ja, wij doen ook stronken met ham en kaas, maar dat is echt nooit snotterig D: Als het niet al op was had ik een foto gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2011 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had gisteren witlof uit de oven, maar dan zo'n maggipakket met aardappelschijfjes en een sausje en dan was jummie.
Mams deed altijd hele stronken in de oven met een plak ham en kaas en dat was altijd zo snotterig
Aan mijn frontje fruttenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou nog even vol; ik kom je oven volgende week maken
Biefstuk met mayo? Laat het ze in CUL niet horen.quote:
Kan je dat óók al?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou nog even vol; ik kom je oven volgende week maken
Je bent een pot of je bent het nietquote:
Nou, ik zal mijn zus even inlichten dat ze snel aan het werk moet. Anders komt ze nooit op jouw niveau.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent een pot of je bent het niet
En ik mag lekker aan Greys heur knoppen zitten
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik zal mijn zus even inlichten dat ze snel aan het werk moet. Anders komt ze nooit op jouw niveau.
Goed ideequote:Op woensdag 21 december 2011 17:49 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik zal mijn zus even inlichten dat ze snel aan het werk moet. Anders komt ze nooit op jouw niveau.
Jawel hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
Kan ze niet in de leer bij jou, Elisa
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Oh in dat geval ben ik blij dat ie het niet doet
Niet echt, want mijn gegrillde kippies en ovenpastaschotels mis ik zoooo![]()
Daar heb ik geen plek meer voor in mijn mini-keukenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n ding hebben wij, echt ideaal. Niet heel groot, maar een kippetje lukt nog wel
CUL, dat is voor voedselliefhebbers wat OUD voor moeders is hequote:Op woensdag 21 december 2011 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Biefstuk met mayo? Laat het ze in CUL niet horen.
Je maakt het wel woest aantrekkelijk voor me! Ik hoop dat ik tegen die tijd weer helemaal beter ben, want dan ben ik op mijn bestquote:Op woensdag 21 december 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik geen plek meer voor in mijn mini-keuken
Alle plek wordt ingenomen door het enorme losstaande fornuis namelijk met die heule grote oven
Ik vind CUL enigquote:Op woensdag 21 december 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
CUL, dat is voor voedselliefhebbers wat OUD voor moeders is he.
Haha ja, maar soms zijn er wel leuke dingen. Als je over Piet en RobinOok heenleestquote:Op woensdag 21 december 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
CUL, dat is voor voedselliefhebbers wat OUD voor moeders is he.
Je leest toch niet ook over hun discussies heen, hè? Want die zijn hilarisch af en toe!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha ja, maar soms zijn er wel leuke dingen. Als je over Piet en RobinOok heenleest
Nog nooit geweest, maar ik heb ook niet zoveel met koken. OUD vermijd ikquote:Op woensdag 21 december 2011 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind CUL enig
Kerstdiner Blunders
en deze is mijn favoriet![]()
Fok-Foodgawkers #10 - post hier foto's van je kookkunsten!
Die ken ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha ja, maar soms zijn er wel leuke dingen. Als je over Piet en RobinOok heenleest
Damn ik hoop dat héél veel mensen héél veel narigheid naar dat antwoordnummer gaan sturenquote:Vanmorgen ontving ik per post een brief van Tele Verzieichnis Verlag GmbH. Ze verzoeken me mijn BTW-nummer door te geven, omdat ze zich in het kader van wijzigingen mbt het economische pakket van de EU (like whut) als 'uitgever van toonaangevende internetportals' genoodzaakt zien hun database te actualiseren.
De brief ziet er best serieus uit. Met een streepjescode en een ingewikkeld kenmerk. Op www.ondernemingsportaal-nl.com kan ik mijn BTW-nummer doorgeven. Maar ik kan ook 'bijgaand formulier gebruiken'.
In de kleine lettertjes van het formulier staat vermeld dat ik door ondertekening akkoord ga met een publicatie die ¤ 975 per jaar kost en die 3 jaar herhaald wordt. Ow ja, en dat het Duitse recht van toepassing is. Kleinigheidje...
Kortom: weer iemand die probeert gemakkelijk geld te verdienen. Deze iemand is helaas zo onverstandig geweest mij het formulier te willen laten terugsturen naar een antwoordnummer.
Ik ga zeker iets terugsturen, maar geen antwoordformulier!
Doe je mee?
T.V.V., Antwoordnummer 5234, 3000 VB Rotterdam
Oh, zo vervelend is dat!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef ElisaB het volgende:
Kennen jullie telefoongids.com en zulk soort oplichters? Van die bedrijven die aan Acquisitiefraude doen? Er is weer een nieuwe ster opgedoken. Dit ontving ik zojuist:
[..]
Damn ik hoop dat héél veel mensen héél veel narigheid naar dat antwoordnummer gaan sturen
Ik haat ze (dit soort 'bedrijven'). Ben er ooit zelf een keer ingestonken en dat heeft ¤ 12k gekost. Niets tegen te doen
Leest Q mee?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef ElisaB het volgende:
Kennen jullie telefoongids.com en zulk soort oplichters? Van die bedrijven die aan Acquisitiefraude doen? Er is weer een nieuwe ster opgedoken. Dit ontving ik zojuist:
[..]
Damn ik hoop dat héél veel mensen héél veel narigheid naar dat antwoordnummer gaan sturen
Ik haat ze (dit soort 'bedrijven'). Ben er ooit zelf een keer ingestonken en dat heeft ¤ 12k gekost. Niets tegen te doen
Oh bah, wéér een nieuwe? De enige poging die wij dit jaar hebben gehad is van zo'n software-oplichter (offerte die er uit ziet als factuur). Is dat antwoordnummer echt van hen? Niet dat een onschuldig bedrijf de dupe wordt...quote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een baksteen in een kadopapiertje opsturen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sommige dingen zien er echt ontzettend echt uit... Ik had ooit eens een mail van de ING dat er iets is met mijn spaarrekening, bla bla. Dat zag er zó echt uit. Enige fout is dat ik dus nooit een spaarrekening bij de ING heb gehad en sowieso nooit antwoord op mailtjes van de bank.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, zo vervelend is dat!Zo zijn er ook tal van oplichters die doen alsof ze het bedrijf waar ik werk zijn en zo geld proberen te incasseren.. En je kan het mensen soms ook niet kwalijk nemen dat ze er in tuinen.
Heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige dingen zien er echt ontzettend echt uit... Ik had ooit eens een mail van de ING dat er iets is met mijn spaarrekening, bla bla. Dat zag er zó echt uit. Enige fout is dat ik dus nooit een spaarrekening bij de ING heb gehad en sowieso nooit antwoord op mailtjes van de bank.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die erin trappen idd.
Nieuw zijn ze niet; vorig jaar hebben ze de zelfde brief gestuurd. Blijkbaar was het een succes en herhalen ze het nog maar eens een keerquote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh bah, wéér een nieuwe? De enige poging die wij dit jaar hebben gehad is van zo'n software-oplichter (offerte die er uit ziet als factuur). Is dat antwoordnummer echt van hen? Niet dat een onschuldig bedrijf de dupe wordt...
Bijvoorbeeld. Kunnen ze ruim ¤ 8,00 voor aftikkenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef indaha het volgende:
Een baksteen in een kadopapiertje opsturen bijvoorbeeld
Ja, Qquote:
Yeah, rrrrightquote:Maar bahbah, wat een oplichters!![]()
Vandaag kreeg mijn baas een mail van het ministerie van Veiligheid. Vol taal- en spelfouten maar wel met een link waarop je werd verzocht een aantal privé gegevens in te vullen. Nationale veiligheid, jeweetz.
Ja, echt enormquote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad.Voor de verenigingrekening nog wel. Maar wij zijn raboklant dus die mail is heel snel in de prullenbak verdwenen. Maar wat zien ze er ontzettend echt uit he?
Damnquote:Op woensdag 21 december 2011 19:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeah, rrrright![]()
Ik ben na een procedure door de rechter veroordeeld tot het betalen van het totale bedrag. Met als toelichting dat ik maar beter had moeten opletten. Ik snap dat niet (maar kon dus wel ¤ 12k aftikken). Ik heb er zelfs nog mee in de krant gestaan
Pesies. Ik kreeg hem doorgestuurd van de secretaris. En dat is een slim mens, maar zelfs die had geen idee dat het een scam kon zijn. Ik had de gegevens ook niet gegeven, ook al was het een mail van de Rabo geweest.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt enorm. Nu vertrouw ik de mail sowieso niet, vooral als het een mail betreffende persoonlijke gegevens gaat zoals rekeningnummers en dergelijke. Nu kunnen ze met alleen een rekeningnummer niet zo bijster veel, maar toch.
Ik kan me goed voorstellen dat je daar als oud vrouwtje of iemand met niet bijster veel verstand makkelijk in trapt.
Wat is het verhaal dan? Want ja, als je tekent ben je de sjaak, tenzij overduidelijk oplichting...quote:Op woensdag 21 december 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook écht niet dat een rechter daarmee denkt dat ie goed zit, door jou als slachtoffer dat te laten betalenToen je me destijds het verhaal vertelde (en het krantenstuk liet zien, toch?
) lag ik er al wakker van en ik kan me er nu nog steeds enorm over opwinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |