Mwah. Als het uit schaamte was, dan nam je wel de moeite om even alle info mee te geven, toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, schaamte waarschijnlijk?
Waar zat je? take one of fallstaf? verder geen idee hierquote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
9% en 7% kicken way inik ga vaker naar maastricht
Oh godquote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het speciaalbier in de Limburgse kroeg
Die was dicht! Iets met staffquote:
En dan pleurt ze straks terug in het CP huisje vast over het voeteneind van het bed, dat midden in de kamer staatquote:
Fallstaf!!! Toffe kroeg!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Waar zat je? take one of fallstaf? verder geen idee hier
In elk geval maakt ze zich minder druk over haren in bedquote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan pleurt ze straks terug in het CP huisje vast over het voeteneind van het bed, dat midden in de kamer staatOh neeeeeeeeeeeeeee!
ik edit mn post netquote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die was dicht! Iets met staffop het amoris??? Plein ofzo
Ja, lach maar, kutwijf.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan pleurt ze straks terug in het CP huisje vast over het voeteneind van het bed, dat midden in de kamer staatOh neeeeeeeeeeeeeee!
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik edit mn post netdaar kun je ook biermenu's bestellen of niet?
Schat, het waren er meer dan 2 hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 17:05 schreef Goodbye het volgende:
Q die dronken word van 2 biertjes? BEL DE KRANT!!
Ik begon me al zorgen te maken!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Schat, het waren er meer dan 2 hooralleen die laatste 2slaan loeihard in
Niet op di en woequote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
en de take one is pas na 16en open, aparte eigenaren maar ik kan t wel hebben
Dat zei ik toch, dat Maastricht iets voor jou wasquote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
9% en 7% kicken way inik ga vaker naar maastricht
Geen idee, doet ff googlen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze ook walrussen trouwens daar in Limburg?
Nope, allemaal losse grote glazenquote:
Nee, ik zit in M.. Oh, wachtquote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze ook walrussen trouwens daar in Limburg?
Spreek je al met een zachte g, dronken lor?quote:
Dan ben ik blij dat ik niet bij jullie onder het dekbed lig vanaafquote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben uiensoep aan het maken, de uien moesten ook op
O lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Open deurtjequote:
Hebben wij vanmiddag gegeten. Het oude witte brood moest opquote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
We eten het morgen pas, dus ik zal vanavond een plekje voor je vrij houdenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet bij jullie onder het dekbed lig vanaaf
Dat heb ik vanmiddag met de wentelteefjes opgegeten, samen met de eitjesquote:Op woensdag 21 december 2011 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben wij vanmiddag gegeten. Het oude witte brood moest op
Prei met spekjes, gekookte eitjes en aardappelpuree uit de oven met een dikke laag kaasquote:Op woensdag 21 december 2011 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat hadden wij gister
Vanavond weet ik het nog niet. Ga zo wel ff naar de supermarkt
Dat lust ik geloof ik nietquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lust ik geloof ik niet
Misschien inmiddels wel, maar mijn oven doet het al jaren niet, dus ik zou het niet weten
Gb, ff niet lezenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lust ik geloof ik niet
Misschien inmiddels wel, maar mijn oven doet het al jaren niet, dus ik zou het niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Doe er dan wat aan, spijkers met koppen endezoquote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Oh in dat geval ben ik blij dat ie het niet doet
Niet echt, want mijn gegrillde kippies en ovenpastaschotels mis ik zoooo![]()
Elies komt binnenkort aan mijn frontje fruttenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, spijkers met koppen endezo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |