Bedank voor de reminder, even de eend uit de vriezer halenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef Lienekien het volgende:
Het was een kerstdiner voor twee. De rollade had ik de avond van tevoren uit de vriezer gehaald en in de koelkast gelegd om te ontdooien. Avond van het diner bleek die nog keihard bevroren...
We zijn maar naar de snackbar geweest.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn vader was op reis en mijn moeder dacht: "Heerlijk, met drie kleine kinderen hou ik het kerst-eten dit keer lekker simpel! Géén driegangenmenu en een dag buffelen in de keuken.Dus had ze boerenkool gemaakt. Pal voor het eten komt mijn oom langs (woonde om de hoek, geen idee waarom hij langskwam) en bleef eten. Aiii. Toen heeft mijn moeder maar een fles wijn ergens vandaan getoverd om het nog iets te laten lijken. Wijn en boerenkool met kerst
nog mooier was als t een pak goedkope aldi wijn was geweestquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn vader was op reis en mijn moeder dacht: "Heerlijk, met drie kleine kinderen hou ik het kerst-eten dit keer lekker simpel! Géén driegangenmenu en een dag buffelen in de keuken.Dus had ze boerenkool gemaakt. Pal voor het eten komt mijn oom langs (woonde om de hoek, geen idee waarom hij langskwam) en bleef eten. Aiii. Toen heeft mijn moeder maar een fles wijn ergens vandaan getoverd om het nog iets te laten lijken. Wijn en boerenkool met kerst
De Aldi bestond nog nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:22 schreef boskameel het volgende:
[..]
nog mooier was als t een pak goedkope aldi wijn was geweest
Omdat het moeilijk is om een halve dag voor Kerst nog een restaurant te vinden voor 1e Kerstdag voor 14 man hèquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; waarom gingen jullie op wintersport niet uit eten?
Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het persoonlijk, ook al is het familie, behoorlijk onbeschoft om zonder aankondiging langs te komen! Vooral met kerst.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn vader was op reis en mijn moeder dacht: "Heerlijk, met drie kleine kinderen hou ik het kerst-eten dit keer lekker simpel! Géén driegangenmenu en geen dag buffelen in de keuken.Dus had ze boerenkool gemaakt. Pal voor het eten komt mijn oom langs (woonde om de hoek, geen idee waarom hij langskwam) en bleef eten. Aiii. Toen heeft mijn moeder maar een fles wijn ergens vandaan getoverd om het nog iets te laten lijken. Wijn en boerenkool met kerst
Ik zou dat niet eens erg vindenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:56 schreef utrecht1970 het volgende:
In onze familie maakt iedereen een gang bij het diner.
Alleen was dat 1 keer niet helemaal goed doorgekomen. Waardoor we alleen voorgerechten en toetjes hadden en geen hoofd en tussengercht.
Vind je? Ik vind dat juist on-Nederlands. Alle afspraken worden van tevoren gepland. Onverwachts langskomen klinkt eerder Surinaams of Marokkaansquote:Op woensdag 21 december 2011 07:51 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het persoonlijk, ook al is het familie, behoorlijk onbeschoft om zonder aankondiging langs te komen! Vooral met kerst.
Niet echt de kerstgedachte natuurlijk, maar wel zo Nederlands :p.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:41 schreef The_Hives het volgende:
Toen ik vertelde welke kaas ik gebruikt had (weet nu de kaassoort niet meer), wist iedereen aan tafel behalve ik dat die kaassoort niet smolt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Mijn moeder probeerde jaar na jaar na jaar na jaar zelf ananasbaveroise te maken.
Wat jaar na jaar na jaar na jaar mislukte.
Kiwi doet dat ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |