Maar dan heb je altijd het verweer van noodweer / noodweer-exces.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn niet alleen voetbalregels volgens mij, als jij een inbreker op de grond slaat en daarna door blijft trappen of hem daarna nog neerschiet en hij heeft letsel dan ben je ook schuldig volgens mij
Ik moest lachenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:50 schreef Troel het volgende:
Als iemand mij om de nek vliegt, trap ik ook altijd twee keer na
Ah, is dat de reden waarom niemand me wil knuffelen
Ja en ergens is het logisch, maar ergens ook niet. Want als iemand heeft geprobeerd je kind te ontvoeren of aan te randen en je bent als ouder zo boos en geschrokken dat je zo iemand (nadat je je kind hebt losgetrokken) een beuk geeft en diegene heeft letsel, ben je ook de lulquote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn niet alleen voetbalregels volgens mij, als jij een inbreker op de grond slaat en daarna door blijft trappen of hem daarna nog neerschiet en hij heeft letsel dan ben je ook schuldig volgens mij
Jij doet het grit ook in de vriezerquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Heel iets anders; ik heb vandaag voor een maand aan kattenvoer en -grit ingeslagen
Hele vriezer ligt vol
Ik wou hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Grit hoeft niet in de vriezer hoor mop!
Ja, ik SNAP die keeper ook wel, maar als dat de regels zijn snap ik de scheidsrechter ook wel. En ik snap de trainer ookquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
[..]
Ja en ergens is het logisch, maar ergens ook niet. Want als iemand heeft geprobeerd je kind te ontvoeren of aan te randen en je bent als ouder zo boos en geschrokken dat je zo iemand (nadat je je kind hebt losgetrokken) een beuk geeft en diegene heeft letsel, ben je ook de lul
Owquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Grit hoeft niet in de vriezer hoor mop!
Jij snapaholic!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik SNAP die keeper ook wel, maar als dat de regels zijn snap ik de scheidsrechter ook wel. En ik snap de trainer ook
Ik snap veel mensen
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik SNAP die keeper ook wel, maar als dat de regels zijn snap ik de scheidsrechter ook wel. En ik snap de trainer ook
Ik snap veel mensen
wordt vast een D'Shontay ofzoquote:
Vrieskist moet je hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, 10 kilo carnibest is veel hoor
Ik wil een koelkast met een vriezer met lades
Ik kreeg vandaag de LINDA op de mat, daar staat ze samen met Linda op de cover en ik wist niet wat ik zag, ze was zowaar redelijk mooi te noemen.quote:
Vast niet van seksloze Ken.quote:
Hij had snel genoeg door dat hij aangevallen werd en kon daarom aan de kant springen. Ik vind het nogal wat, eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Filmpje nog eens goed gekeken en die trappen na vallen me idd mee (2 schoppen tegen zijn been) maar de karatetrap van de supporter zie ik ook niet helemaal... Wel dat ie hem duidelijk van achteren ineens bespringt idd.
quote:De blondine, echte naam Samantha, maakte het heugelijke nieuws zelf bekend op haar Hyves-pagina: "Samantha en Michael krijgen een baby!" Schreef ze. Gevolgd door: "Bijna kerst & oud en nieuw heb er zoo zin in met me schatiee ..!! En omdat er natuurlijk een kleine barbie of ken opkomst is haha !! @ op een roze wolkjee."
Barbie zou inmiddels een maand over tijd zijn, maar heeft nog geen zwangerschapstest gedaan, zo meldt Evert Santegoeds. Donderdag heeft ze een afspraak bij de dokter.
Ik hoef geen kist extra, ik wil een grotere gewoonquote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vrieskist moet je hebben.![]()
30 kilo kan in de mijne.
sensatiekop. lees de tekst en het ligt een stuk genuanceerder en exen willen ook nog weleens liegen hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Die keeper van AZ heeft niet echt een goede reputatie, misschien speelt dat ook mee in het oordeel van sommige mensen.
http://www.parool.nl/paro(...)ging-tot-moord.dhtml
Ach ja, het ene moment heb je met een bekende keeper en dan maakt ie het uit en dan moet je toch je aandacht zien te krijgen he. Dat is tenminste het eerste wat ik denk bij dat soort dingenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Die keeper van AZ heeft niet echt een goede reputatie, misschien speelt dat ook mee in het oordeel van sommige mensen.
http://www.parool.nl/paro(...)ging-tot-moord.dhtml
dat dusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:
Ze heeft nog geen zwangerschapstest gedaan, maar gooit het wel alvast op twitter?
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:
Ze heeft nog geen zwangerschapstest gedaan, maar gooit het wel alvast op twitter?
Ik heb het over een reputaaaasie.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sensatiekop. lees de tekst en het ligt een stuk genuanceerder en exen willen ook nog weleens liegen hoor
jij legt t iets beter uit dan ikquote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach ja, het ene moment heb je met een bekende keeper en dan maakt ie het uit en dan moet je toch je aandacht zien te krijgen he. Dat is tenminste het eerste wat ik denk bij dat soort dingen
Kistje kan je altijd kwijt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoef geen kist extra, ik wil een grotere gewoonKist kan ik toch niet echt kwijt
de keeper valt niets maar dan ook niets te verwijten in de situatie van vanavond! Wel die idioot en ajax..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het over een reputaaaasie.
Kunstmatige inseminatie of is er daadwerkelijk iemand overheen geweestquote:
Jezus, dan ben je voor de verandering eens begripvol.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap veel mensen
Helemaal gelukkig dat ze weer naar huis gaat vanaf vakantiequote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Qwea het volgende:
We gaan morgen aaf laat rijden
Kan ik namelijk vrijdag ochtend uitslapenen voor de drukte an boodschappen doen. Vanaf 21u doen we hier toch alleen beetje tv kijken.
Stom wijfquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, dan ben je voor de verandering eens begripvol.
Joh, daar had ik het helemaal niet over.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de keeper valt niets maar dan ook niets te verwijten in de situatie van vanavond! Wel die idioot en ajax..
Jawellllll, ik lees altijd graag aanvullende info en sleeze en dirrrrrtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Joh, daar had ik het helemaal niet over.
Maar laat maar, beter was ik er niet eens over begonnen!
Hebben ze bij CP ook leuke stenen en dergelijke om mee te nemen? Voor TVV enzoquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal gelukkig dat ze weer naar huis gaat vanaf vakantie![]()
Het was gelukkig maar een momentje.quote:
Nee dat was een ander programma, maar deze is nog veel grofgebekterquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Kunstmatige inseminatie of is er daadwerkelijk iemand overheen geweest
Ik ken het mens niet. Gelukkig enzoIs dat de vriendin van die Playboy-dame?
Dank, dit doet me deugd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawellllll, ik lees altijd graag aanvullende info en sleeze en dirrrrrt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |