Wachtquote:Op woensdag 21 december 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
Die keeper had wel verlamd kunnen raken ofzo, van een trap in je rug
Oh ik las alleen de tekst, had filmpje nog niet gezien.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef Oognip het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd wel een beetje overdreven om die supporter 2 schoppen te geven. Eerst heeft de keeper hem (terecht) op de grond gegooid en toen kwamen er al mannen aangerend en het leek nou niet of die supporter de keeper nog verder aan zou vallen vond ik. Beetje overdreven om die man dan 2 schoppen te geven imo.
Als iemand mij op die manier aanvalt dan kan hij ook echt wel meer dan een schop verwachten hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef Oognip het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd wel een beetje overdreven om die supporter 2 schoppen te geven. Eerst heeft de keeper hem (terecht) op de grond gegooid en toen kwamen er al mannen aangerend en het leek nou niet of die supporter de keeper nog verder aan zou vallen vond ik. Beetje overdreven om die man dan 2 schoppen te geven imo.
Toch? Nogmaals, ik ga hierbij alleen uit van de teksten die ik las he, zei ik alquote:
Je dacht dat hij hem zonder reden schopte?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef Oognip het volgende:
Ik zag helemaal niet dat die keeper in zijn rug geschopt werd
Vast wel. Dan nog, je trapt niet iemand in zijn/haar rug. Dan verdien je een nekschotquote:Op woensdag 21 december 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch? Nogmaals, ik ga hierbij alleen uit van de teksten die ik las he, zei ik al
Of kan je van een karatetrap in je rug (dat las ik in die twee berichten tenminste?) niet verlamd raken?
Ohquote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef Oognip het volgende:
Ik zag helemaal niet dat die keeper in zijn rug geschopt werd
Ik dacht te zien dat ie hem om zijn nek vloog en toen op de grond werd gekwakt en nog een paar keer nageschopt, dat vond ik lichtelijk overdrevenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je dacht dat hij hem zonder reden schopte?
Ja ik ook, helemaalquote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Nee ik las dus dat de supporter de keeper aanviel met een karatetrap in zijn rug.
Dus in dát geval kan ik me de woede en schrik wel voorstellen dat je dan terug trapt
Oooh, op die manier.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht te zien dat ie hem om zijn nek vloog en toen op de grond werd gekwakt en nog een paar keer nageschopt, dat vond ik lichtelijk overdreven
Een rode kaart krijgen voor zelfverdediging is wel heel rechtvaardig jaquote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind een keer extra natrappen ergens wel logisch (maar wel not done) maar ook wel kaartwaardig eigenlijk
Ik ben in de war
Zelfverdediging kan ik het nou ook weer niet noemen eerlijk gezegd. Die supporter was op de grond gegooid en dus al 'uitgeschakeld'. Die trappen waren meer van woede (wat ik snap) dan uit zelfverdediging volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een rode kaart krijgen voor zelfverdediging is wel heel rechtvaardig ja.
Voetbalregels, ik snap er geen kut van.
het is een kwestie van secondenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zelfverdediging kan ik het nou ook weer niet noemen eerlijk gezegd. Die supporter was op de grond gegooid en dus al 'uitgeschakeld'. Die trappen waren meer van woede (wat ik snap) dan uit zelfverdediging volgens mij.
Zijn niet alleen voetbalregels volgens mij, als jij een inbreker op de grond slaat en daarna door blijft trappen of hem daarna nog neerschiet en hij heeft letsel dan ben je ook schuldig volgens mijquote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een rode kaart krijgen voor zelfverdediging is wel heel rechtvaardig ja.
Voetbalregels, ik snap er geen kut van.
Ik wel. Ik weet namelijk wat er met je kan gebeuren als je 'aangevallen wordt' en dat is niet malsquote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zelfverdediging kan ik het nou ook weer niet noemen eerlijk gezegd. Die supporter was op de grond gegooid en dus al 'uitgeschakeld'. Die trappen waren meer van woede (wat ik snap) dan uit zelfverdediging volgens mij.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef Troel het volgende:
Maar stel nou he, stel nou, ik zit daar als supporter en gooi een extra bal in het veld en de keeper trapt die weg, krijgt ie dan ook rood vanwege trappen?
Noodweer-noodweer exces. Dat ligt er dus maar net aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn niet alleen voetbalregels volgens mij, als jij een inbreker op de grond slaat en daarna door blijft trappen of hem daarna nog neerschiet en hij heeft letsel dan ben je ook schuldig volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |