Wel doen. Maakt het helemaal af.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede vraag, geen zin om te kopen denk ik.
Erger nog is als iemand je topic kaapt. Gisteren 2 keer gebeurd Schweinhundenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:30 schreef Strani het volgende:
Lijken wel Duitsers hier..het hele topic op normaal vermogen en in de laatste minuut nog proberen te scoren met die lapo.
Ik probeer m juist altijd te vermijden en tegenwoordig ben ik gewoon te beroerd om een nieuwe te openen, want als je dat niet binnen 1,5e seconde doet is ie toch al gejatquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:30 schreef Strani het volgende:
Lijken wel Duitsers hier..het hele topic op normaal vermogen en in de laatste minuut nog proberen te scoren met die lapo.
Ik zal eens kijken, ik ben mijn hele leven gewend om gewoon een bus deo bij de Kruidvat te halen verder kom ik niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel doen. Maakt het helemaal af.![]()
Erik had dat lekkere luchtje dat ik nu besteld heb, ik zat bij Erik steeds te snuffelen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Erger nog is als iemand je topic kaapt. Gisteren 2 keer gebeurd Schweinhunden
gvd ik wilde de TT bij deel 666quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat is inderdaad best gemeen.
Ik was niet eens aan het hunten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:30 schreef Strani het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:30 schreef Strani het volgende:
number of the tijn.. euh beastquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
gvd ik wilde de TT bij deel 666
Ik ben altijd nog op tijd geweestquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik probeer m juist altijd te vermijden en tegenwoordig ben ik gewoon te beroerd om een nieuwe te openen, want als je dat niet binnen 1,5e seconde doet is ie toch al gejat
FOK! zou gewoon de 'nieuw deel'-knop alleen beschikbaar moeten maken voor degene met de lapo. En dan pas na een minuut voor iedereen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik probeer m juist altijd te vermijden en tegenwoordig ben ik gewoon te beroerd om een nieuwe te openen, want als je dat niet binnen 1,5e seconde doet is ie toch al gejat
Jij probeerde gewoon in hun broekje te komen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Sinji het volgende:
Geur vind ik best wel belangrijk. Ik heb zelfs een meid meegenomen naar de Douglas om te vragen welke geuren goed bij mijn lichaamsgeur past.
Heloef! Zie hier!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Sinji het volgende:
Geur vind ik best wel belangrijk. Ik heb zelfs een meid meegenomen naar de Douglas om te vragen welke geuren goed bij mijn lichaamsgeur past.
Goede tactiek wel... zo een meid meenemen om aan je te snuffelenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Sinji het volgende:
Klopt ik ben een beest in bed jaquote:
Toen ik hem voor het eerst had zat ik zo te haasten dat we het nu aan mij te danken hebben dat dit eigenlijk helemaal niet deel 677 isquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan. Chloor, zei ze.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Sinji het volgende:
Ik heb zo'n ding op mijn gezicht zitten, het heet een neus, ik kom er zelf wel uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heloef! Zie hier!
Ikmijn PSC
Heyquote:
Wel lekker goedkoop. 1 bottle en je bent voor het leven gebeiteldquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan. Chloor, zei ze.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani accepteert zijn jaloezie-straf als een man.
Het is de bedoeling dat die zaken forever door gaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij wilde jeGoed wanneer zijn die zaken afgehandeld zodat hij werk van je mag maken?
Dat wel, en geen last meer van baardgroei.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel lekker goedkoop. 1 bottle en je bent voor het leven gebeiteld
JA, waar is de ideeënbus?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef Strani het volgende:
FOK! zou gewoon de 'nieuw deel'-knop alleen beschikbaar moeten maken voor degene met de lapo. En dan pas na een minuut voor iedereen.
Hoi !quote:
Van jou wel, lekker ventje.quote:
Tijn! Hoe is het?quote:
Ik ben vandaag weer aangeraakt door mijn collega. Ik zag het aankomen, maar was toch raar.quote:
Ach, een vrouwen mening kan niet altijd kwijt. Hoewel je met kleding voorzichtig moet zijn. Vrouwen kleden je al snel als een homo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding op mijn gezicht zitten, het heet een neus, ik kom er zelf wel uit.
Mannen zonder eigen smaak die eerst al hun kleding, geurtjes en attributen laten keuren door alles wat een kut heeft want die hebben er zogenaamd verstand van.
Kun je eigenlijk ook tussenstanden zien ergens?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef Moonwalk het volgende:
Zo ik heb toch op heel wat van jullie gestemd in die lijst
Op mij ook wel, hè? Toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef Moonwalk het volgende:
Zo ik heb toch op heel wat van jullie gestemd in die lijst
Ja, vermoeiendquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef -Nouvelles het volgende:
Mensen waar je een gesprek mee hebt waar je de komende uren niet vanaf komt en die maar door blijven lullen, ookal zeg je dat je nu toch echt weg moet. Herkenbaar of niet?
Heel herkenbaar, meestal zijn het ouders.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef -Nouvelles het volgende:
Mensen waar je een gesprek mee hebt waar je de komende uren niet vanaf komt en die maar door blijven lullen, ookal zeg je dat je nu toch echt weg moet. Herkenbaar of niet?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Als de straf klaar is komt het helemaal goed
Ja op falende hosselaar ofzoquote:
Ik gooi deze post even naar achter.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK! zou gewoon de 'nieuw deel'-knop alleen beschikbaar moeten maken voor degene met de lapo. En dan pas na een minuut voor iedereen.
Hai Kaneel, ik was in je home town vandaag.quote:
Ja, maar ik moet nu echt weg als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoi liefst FOK vriendjequote:
Maanwandeling.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gooi deze post even naar achter.
Ik zou het niet weten, ik heb ook niet alles ingevuld. Eigenlijk alleen maar de lijstjes waar ik namen in herkendequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk ook tussenstanden zien ergens?
Jij moet komiek worden jongen, serieus bwehehequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nu echt weg als je het niet erg vindt.
Vrijdagquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi liefst FOK vriendje
Wanneer ging je op vakantie?
[..]
Maanwandeling.
Ik ook. Hoe vond je het?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Hai Kaneel, ik was in je home town vandaag.
Ik ook. Jammer dat je niet genomineerd was voor liefste fokster, anders had je mijn stem gehadquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb ook niet alles ingevuld. Eigenlijk alleen maar de lijstjes waar ik namen in herkende
Kan beterquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van jou wel, lekker ventje.
[..]
Tijn! Hoe is het?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga naar bed.
Weltruste!
Was wel gezellie.quote:
Welterusten!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga naar bed.
Weltruste!
Ohquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat je niet genomineerd was voor liefste fokster, anders had je mijn stem gehad
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij moet komiek worden jongen, serieus bwehehe
Hoe oud ongeveer? Je weet dat je 'm zo mag doorschuiven naar mij he? Ik vertrouw volledig op jouw smaakquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:34 schreef Moonwalk het volgende:
Het is de bedoeling dat die zaken forever door gaandus ik zal denk ik alleen maar kijken en niet aanraken
Zo ging het inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nu echt weg als je het niet erg vindt.
Kaneeltjequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi liefst FOK vriendje
Wanneer ging je op vakantie?
[..]
Maanwandeling.
Nog dates op het programma?quote:
Nog naar je held gekeken?quote:
Ik hou sterk vast aan mijn eigen smaak, goed advies is altijd welkom.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, een vrouwen mening kan niet altijd kwijt. Hoewel je met kleding voorzichtig moet zijn. Vrouwen kleden je al snel als een homo.
saaiquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dit topic is, zonder jou.
Vandaag is de laatste dag dit jaar dat ik erg aanwezig ben hier vrees ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dit topic is, zonder jou.
Ik heb nog even naar hem gezwaaid ja.quote:
Het was echt wel wat hoor, charisma, leuke stem, mooie lach, vriendelijk van hier tot Tokio, vlotte babbel maar geen gladjanus, lekker nochalant en op je gemak enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe oud ongeveer? Je weet dat je 'm zo mag doorschuiven naar mij he? Ik vertrouw volledig op jouw smaak
Af gezien met een van mijn handen nietquote:
Neequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag is de laatste dag dit jaar dat ik erg aanwezig ben hier vrees ik
True true, maar soms iets nieuws is wel leuk en andere kunnen je daar bij helpen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou sterk vast aan mijn eigen smaak, goed advies is altijd welkom.
Maar je hebt types die nemen alles over omdat toevallig een paar vrouwen het leuk vonden.
Je kleedt je toch niet alleen om door vrouwen leuk gevonden denk ik dan.
Je hebt de mannen hier voor het oprapen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe oud ongeveer? Je weet dat je 'm zo mag doorschuiven naar mij he? Ik vertrouw volledig op jouw smaak
Je moet het combineren. Gewoon gaan shoppen met vrouwen en hun mening vragen enzo, maar wel je vetorecht gebruiken. Jij moet er mee lopen. Maar een vrouwenmening is wel degelijk handig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou sterk vast aan mijn eigen smaak, goed advies is altijd welkom.
Maar je hebt types die nemen alles over omdat toevallig een paar vrouwen het leuk vonden.
Je kleedt je toch niet alleen om door vrouwen leuk gevonden denk ik dan.
Het kusjekroel gehalte is weer hoog vandaag zie ik.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag is de laatste dag dit jaar dat ik erg aanwezig ben hier vrees ik
Zwaaide hij terug?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog even naar hem gezwaaid ja.
Als het net zoals bij leuke vrouwen is, is 'ie toch al lang bezetquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het was echt wel wat hoor, charisma, leuke stem, mooie lach, vriendelijk van hier tot Tokio, vlotte babbel maar geen gladjanus, lekker nochalant en op je gemak enzo.![]()
Ik heb al zn gegevensalleen geen foto om aan je te laten zien. Maar misschien lukt dat nog wel de komende dagen/weken
Oh, en een jaartje of 31/32/33/34. Prachtvent dat het was
Duimpje omhoog ook nog.quote:
Ja dat weet ik dus niet zeker hequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het net zoals bij leuke vrouwen is, is 'ie toch al lang bezet
Klinkt goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef Moonwalk het volgende:
Het was echt wel wat hoor, charisma, leuke stem, mooie lach, vriendelijk van hier tot Tokio, vlotte babbel maar geen gladjanus, lekker nochalant en op je gemak enzo.![]()
Ik heb al zn gegevensalleen geen foto om aan je te laten zien. Maar misschien lukt dat nog wel de komende dagen/weken
Ik schrijf je naam even op, ik moet morgen naar een ander bedrijfquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
He moon, heb je ook een toffe man voor mij.
Tuurlijk daarom luister ik ook wel naar advies, maar ik ben meestal stront eigenwijs in dat soort dingen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
True true, maar soms iets nieuws is wel leuk en andere kunnen je daar bij helpen.
Alleen in de friendzone.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt de mannen hier voor het oprapen!
Vrouwen houden niet van bereikbare jongens zeker?
Je dag kan niet meer stuk zeker?quote:
Ik doe het liever onveilig buiten Fokquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
Je hebt de mannen hier voor het oprapen!
Vrouwen houden niet van bereikbare jongens zeker?
Ja, zeg, ik ken die dans dus nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet zeker heits part of the versierdans. Maar ik hoef niets met hem, het is alleen heel aangenaam zaken doen met zoiemand
Works for me *schud hand *quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef Strani het volgende:
Cactus, ik kan niet meer met je flirten. Elke keer als ik dat doe komt Moon ineens met een of andere kerel en dat kan ik niet meer aan. Vrienden?
Bedankt voor je totaal irrelevante opmerking.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef -Nouvelles het volgende:
Met oud en nieuw ga ik heel veel drinken om vervolgens in een vreemde kamer wakker te worden naast een vreemde doch mooie meid. Om 's ochtends/'s middags afscheid te nemen en elkaar nooit meer te zien. Goed begin voor mij.
Jullie gaan te snel.
quote:
Okay, kan gebeuren, mijn aanbieding op een boswandeling midden in de nacht blijft staan trouwensquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik doe het liever onveilig buiten Fok
Ik ga samen met een vriendin drinken om vervolgens samen met haar bij een onbekende doch mooie man wakker te worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef -Nouvelles het volgende:
Met oud en nieuw ga ik heel veel drinken om vervolgens in een vreemde kamer wakker te worden naast een vreemde doch mooie meid. Om 's ochtends/'s middags afscheid te nemen en elkaar nooit meer te zien. Goed begin voor mij.
Jullie gaan te snel.
Eh, doe maar niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef -Nouvelles het volgende:
Jullie gaan te snel.
Ik ben heel slecht met lengte inschatten, maar gewoon normale lengte en normaal postuur. Niet dik en ook geen sprietje. Ik denk zo 1.80 / 1.85 ? Ik ben daar niet zo goed in, gewoon een echte ventquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klinkt goedOhja, nog een erg belangrijke. Hoe lang ongeveer?
Hey, je beschrijft mijquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan moet je soms eens gaan dansen, dan leer je de pasjes steeds beterquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, zeg, ik ken die dans dus niet
Oh, ik ben langer hoor. Klinkt als een dwerg eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht met lengte inschatten, maar gewoon normale lengte en normaal postuur. Niet dik en ook geen sprietje. Ik denk zo 1.80 / 1.85 ? Ik ben daar niet zo goed in, gewoon een echte vent
wat jammer dat je mij al kentquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga samen met een vriendin drinken om vervolgens samen met haar bij een onbekende doch mooie man wakker te worden.
Oh wacht ik ben een sprietjequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht met lengte inschatten, maar gewoon normale lengte en normaal postuur. Niet dik en ook geen sprietje. Ik denk zo 1.80 / 1.85 ? Ik ben daar niet zo goed in, gewoon een echte vent
Hey cactus, zie je dit? ^quote:
Was een grapje, beetje stangen. Je weet hoe ik dat doe.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt voor je totaal irrelevante opmerking.
Ik ben er niet goed inquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik ben langer hoor. Klinkt als een dwerg eigenlijk.
Zeg de volgende keer maar tegen hem dat Cactus graag wil weten hoe lang hij is. Doe maar trouwens na het tekenen van het contract. Kan mogelijk raar overkomen die zinquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef Moonwalk het volgende:
Dan moet ik dus gewoon dansles nemen. Daar heb je een leraar voor nodigquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan moet je soms eens gaan dansen, dan leer je de pasjes steeds beter
OH scherpquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent ouder dan ik dacht dan.
Dan ben ik zéker langer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben er niet goed inmaar hij is niet klein en ook geen reus
Ja, Soit is te klein, te jong, te narcistisch en heeft een verwrongen zelfbeeld. Verder is ie wel ok, maar niks voor mij in de relatiesfeerquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeg de volgende keer maar tegen hem dat Cactus graag wil weten hoe lang hij is. Doe maar trouwens na het tekenen van het contract. Kan mogelijk raar overkomen die zin
Ok, je hebt gelijk, de leeftijd is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent ouder dan ik dacht dan.
pff.. bederf de grap maarquote:
Ben jij een reus?quote:
Perfecte lengte, 1.83 is geweldig!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]ik vraag wel een vriend die ongeveer net zo lang is, wat die lengte ongeveer is
Ja, maar degene waar mee ik ging had in de tussentijd als wat anders geregeld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je had je moeder toch al omgepraat?
quote:
En je kan niet mee? Je mag wel naar Rotterdam komen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar degene waar mee ik ging had in de tussentijd als wat anders geregeld.
Nee, dat niet. Verder klopt het inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, Soit is te klein, te jong, te narcistisch en heeft een verwrongen zelfbeeld. Verder is ie wel ok, maar niks voor mij in de relatiesfeer
Prachtig, heerlijk groot en sterkquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben 1.92...en dan ben ik nog de dwerg in m'n familie.
Hmm, ik zal eens kijken, lijkt me wel gezellig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je kan niet mee? Je mag wel naar Rotterdam komen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Prachtig, heerlijk groot en sterk
Waarom ben je thuis dan? Mag je niet of heb je geen vrienden waar je mee weg kan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm, ik zal eens kijken, lijkt me wel gezellig.
Mijn bange vermoedens worden weer bevestigdquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ga geen eten meer maken, ik vreet uit dat kerstpakket dat letterlijk met de deur in huis kwam vallenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
Wie wilt er wat te eten maken voor me?
Hoelang ben jij zelf eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Haha, een hele goede!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed bezig Strani. Was een goede zet van je om mij te friendzonen *boks*
Alles doe ik voor je tegen betaling.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
Wie wilt er wat te eten maken voor me?
Er zijn zat kleine vrouwen die helemaal geen lange vent willen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn bange vermoedens worden weer bevestigd
Ik heb jou geen kerstkaarten gestuurd. Nu worden er dus ook al kerstkaarten onder mijn naam gestuurd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja hallo, ik lees zo bij.
ik heb kerstkaarten gehad, van -nouvelles/soit/mpj/mrkn/iwannabehigh , lanterfanteraar, en supersoep !
Ik mag wel, maar ik had degene waarmee ik zou gaan afgezegd, die heeft nu andere plannen dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom ben je thuis dan? Mag je niet of heb je geen vrienden waar je mee weg kan?
Ik wil het geloven. Helaas zie ik er niet veel bewijs van. En dan heb ik het echt niet enkel over mezelfquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn zat kleine vrouwen die helemaal geen lange vent willen.
En nu weigert je moeder nog voor je te koken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef stefanhaan het volgende:
Ik was zo dom om opt station wat te eten en toen ik thuiskwam had ik niet echt honger meer. Maar nu wel
Jij lijkt trouwens op Christina Appelgate toen ze nog jong was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Alles doe ik voor je tegen betaling.
En nu?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef stefanhaan het volgende:
Ik was zo dom om opt station wat te eten en toen ik thuiskwam had ik niet echt honger meer. Maar nu wel
Tip: Ga in de Andes zoeken. Peru of Ecuador.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wil het geloven. Helaas zie ik er niet veel bewijs van. En dan heb ik het echt niet enkel over mezelf
Laat maar weten, we gaan niets bijzonders doen. Eerst thuis chillen met Merel, stiefbroers en vriendinnetjes van stiefbroers en misschien nog wat vrienden van ze. En daarna gaan Merel en ik drinken. Ergens. Waar ze drank hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm, ik zal eens kijken, lijkt me wel gezellig.
Haha, dat heb ik al heel vaak gehoord ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij lijkt trouwens op Christina Appelgate toen ze nog jong was.
Sowieso.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
En nu weigert je moeder nog voor je te koken?
Kan je niet mee met die personen? Lijkt me wel fucked up om dan thuis te zijn trouwens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag wel, maar ik had degene waarmee ik zou gaan afgezegd, die heeft nu andere plannen dus.
Ik zie dat bewijs juist wel veel. Korte meiden vinden een groot lengteverschil niet altijd fijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wil het geloven. Helaas zie ik er niet veel bewijs van. En dan heb ik het echt niet enkel over mezelf
waar?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij lijkt trouwens op Christina Appelgate toen ze nog jong was.
Ik wilde juist net zeggen dat ik het zo lief vond van je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb jou geen kerstkaarten gestuurd. Nu worden er dus ook al kerstkaarten onder mijn naam gestuurd.Via mijn echte naam zeker?
Tabak of iets anders?quote:
Tabak gewoon. Kheb ook nog wel wat anders liggen maar dat ga ik niet op mijn kamer roken. Dat ruik je iets beterquote:
Nou niet dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde juist net zeggen dat ik het zo lief vond van je.
Waarschijnlijk ken jij dan gewoon heel andere mensen, maar goed. Ik geloof ook wel dat er nog hoop isquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zie dat bewijs juist wel veel. Korte meiden vinden een groot lengteverschil niet altijd fijn.
Alles beter dan hier thuis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat maar weten, we gaan niets bijzonders doen. Eerst thuis chillen met Merel, stiefbroers en vriendinnetjes van stiefbroers en misschien nog wat vrienden van ze. En daarna gaan Merel en ik drinken. Ergens. Waar ze drank hebben.
Ik stoor me totaal niet aan lengteverschilquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zie dat bewijs juist wel veel. Korte meiden vinden een groot lengteverschil niet altijd fijn.
quote:
Hoe groot ben jij dan? 1.60?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ken jij dan gewoon heel andere mensen, maar goed. Ik geloof ook wel dat er nog hoop is
Ik neem de proef op de som: met welk lengteverschil heb jij te maken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stoor me totaal niet aan lengteverschil
Mwah. De mensen die ik ken lopen wel erg uiteen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ken jij dan gewoon heel andere mensen, maar goed. Ik geloof ook wel dat er nog hoop is
dat vroeg ik nietquote:
nuttige plaatjes locatie jaquote:
Nou ik heb geen zin om er bij te zijn bij haar en haar vriend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Kan je niet mee met die personen? Lijkt me wel fucked up om dan thuis te zijn trouwens.
25 cm ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik neem de proef op de som: met welk lengteverschil heb jij te maken?
ja via je echte naam ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb jou geen kerstkaarten gestuurd. Nu worden er dus ook al kerstkaarten onder mijn naam gestuurd.Via mijn echte naam zeker?
Hoi wie ben jij en ben je een womanizer of heb je versierproblemen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef clevy het volgende:
[..]
dat vroeg ik niet
[..]
nuttige plaatjes locatie ja
Oh die. Nee, inderdaad. Ben benieuwd of je nog iemand/iets vindt waar je iets mee kunt doen dan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb geen zin om er bij te zijn bij haar en haar vriend.
Logies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb geen zin om er bij te zijn bij haar en haar vriend.
Me lam zuipen bij Myra klinkt goed in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh die. Nee, inderdaad. Ben benieuwd of je nog iemand/iets vindt waar je iets mee kunt doen dan.
hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tabak gewoon. Kheb ook nog wel wat anders liggen maar dat ga ik niet op mijn kamer roken. Dat ruik je iets beter
Via de post? Haha, wat staat in die kerstkaart dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja via je echte naam ja.
je naam past wel bij je hoor
hehe, ik dacht natuurlijk dat het weer over penissen gingquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan mag je wel zeggen dat het je niet stoort, ja
Oh, zeker, maar wat ik wel heel frappant vond was dat Paiq mij steeds koppelde aan reuzinnenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis mee... Alsof er niet veel vrouwen zijn van onder de 1.70..
Paiq trolt jequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, zeker, maar wat ik wel heel frappant vond was dat Paiq mij steeds koppelde aan reuzinnen
hoi, clevy, optie 2quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoi wie ben jij en ben je een womanizer of heb je versierproblemen?
Hoe oud ben je
Wat doe je vader
Wat doet je moeder
SERIEUS WAAROM LUKT HET ME NOOIT OM HIER PLAATJES TE POSTEN!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Via de post? Haha, wat staat in die kerstkaart dan?
Geen ideequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
SERIEUS WAAROM LUKT HET ME NOOIT OM HIER PLAATJES TE POSTEN!
Tussen IMG-tags zettenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Hahah, ik zag het. Dat is nep want volgens mij draagt hij altijd Bjorn Borgquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Imageshack werkt niet. Ik gebruik zelf altijd http://imgur.com/quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Hij had een spatie te veel, dat wel het.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Imageshack werkt niet. Ik gebruik zelf altijd http://imgur.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat scheelt er aan dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef clevy het volgende:
[..]
hoi, clevy, optie 2
oud en die werken.
wat jij armstrong?
Goede site ja die imgur.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoelang ben jij nou eigenlijk Moon?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan dan?
Ik ben gewoon Moonwalk uit dit topic en ik zeg soms wat ik vind
Ik doe maar half meequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:04 schreef Strani het volgende:
Is het nou weer rustig genoeg voor degenen die het niet bij konden houden? Hebben jullie nou je zin!?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:04 schreef Sinji het volgende:
Ik probeerde het ook maar deed het via preview, en zag dat het faaldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dat doe ik maar dan nog komt er die fucking "copy paste deze link"quote:
oh oke dat doe ik volgende keer dan wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon concentrerenquote:
Ik ben niet zo lang hihiquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goede site ja die imgur.
[..]
Hoelang ben jij nou eigenlijk Moon?
Probeer imgur, of tinypic.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat doe ik maar dan nog komt er die fucking "copy paste deze link"
moet het lagere resolutie zijn ofzo, of weet ik veel.
[ http://img193.imageshack.us/img193/8350/kaartsoit.png (copy/paste deze link) ]
[ http://imageshack.us/photo/my-images/193/kaartsoit.png (copy/paste deze link) ]
[..]
oh oke dat doe ik volgende keer dan wel.
sorryquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is niet jouw schuld maar die van hen.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
Overigens lijken mijn O&N plannen ook weer gewijzigd.
't Is al goed jongen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
sorry
ik zal nu iets actiever posten
gelukkigquote:
Jij welquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ben ik ook wel benieuwd maar ik hoor het vast nog wel eens!
Nee hoor ik val niet op extreem lange mannen, ik vind het wel aantrekkelijk maar geen criteriumquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je valt dus op extreem lange mannen wel? Hoelang ben je nou?
negerenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
gelukkig
(dan moet er trouwens wel iets zijn waar ik op kan reageren, dus hup schiet op iedereen)
Ja, wiskunde is echt moeilijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
gelukkig
(dan moet er trouwens wel iets zijn waar ik op kan reageren, dus hup schiet op iedereen)
Is dat dan niet onpraktisch dan? Steeds op je tenen moeten staan om te zoenen enzo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee hoor ik val niet op extreem lange mannen, ik vind het wel aantrekkelijk maar geen criterium
Dan til je haar toch gewoon op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat dan niet onpraktisch dan? Steeds op je tenen moeten staan om te zoenen enzo?
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wiskunde is echt moeilijk!
Kwak je der tegen de muur op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan til je haar toch gewoon op.
Zul je zien dat het z'n zusje is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zit op Fb te snuffelen en ik zie een knap meisje in mligs vriendenlijst en ik ben benieuwd wie ze is.
Ze heeft een saxofoon om en ik snap niet waarom mlig haar niet heel hard hosselt.
Misschien houdt grey meer van trompetten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zit op Fb te snuffelen en ik zie een knap meisje in mligs vriendenlijst en ik ben benieuwd wie ze is.
Ze heeft een saxofoon om en ik snap niet waarom mlig haar niet heel hard hosselt.
Die is al bezetquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
Is misschien onpraktisch, maar je voelt je wel echt klein en beschermd ofzo, ik weet niet hoe je het moet zeggenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat dan niet onpraktisch dan? Steeds op je tenen moeten staan om te zoenen enzo?
En is het niet gewoon dat je op gespierdere mannen valt ofzo? Of echt lang? Kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon veel man wilt hebben
Oh noquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
En de rest dan?
Die kunnen echt niet leven zonder deze vitale informatie.
Knappe meid inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
Lant heeft wel iets Scandinavisch, mooi wel.
Het is ook altijd hetzelfde.quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knappe meid inderdaad.
[..]
Het is ook altijd hetzelfde.
Zo mooi is die toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
Lant heeft wel iets Scandinavisch, mooi wel.
ja nutteloosquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knappe meid inderdaad.
[..]
Het is ook altijd hetzelfde.
Van wat ik kan zien op het kleine fotootje spreekt het me wel aan. Ik vind haar op die foto wel knap.quote:
Kijk uit, ze zou een FOK!ster kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo mooi is die toch ook weer niet?
Ja maar die zijn niet leukquote:
Ja van Fok, ik ken haar heel goed hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is zij van Fok en bezet door iemand van Fok? Anders gewoon kapot maken die handel
Oh wacht ik was de uitvergroot functie vergetenquote:
het is niet altijd zo eenvoudig overschakelen als je ergens wat in gezien hebtquote:
Ja echtquote:
Niet dan?quote:
De mensen die je ziet zijn de experts. Altijd wanneer iemand hier binnenkomt met versierproblemen, helpen wij die persoon binnen drie, vier dagen aan een relatie. Gewoon een heel snel verloop.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:13 schreef Karzai het volgende:
yo peeps
ik zie weer dezelfde users volgens mij helpt dit topic niet echt
We zouden eerst in Utrecht met vrienden, maar de vriendin van een goede vriend (en tevens gastheer) heeft nogal wat problemen. Vriend no.2 werkt op Schiphol en heeft vroege dienst. Dus het is twijfelen of dat doorgaat, anders wordt het Zevenaar.quote:
Ik heb de laatste tijd 3 leuke single dames leren kennen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echtnee ze willen mij gewoon niet dat is het probleem
[..]
Niet dan?
Hahahquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En is het niet gewoon dat je op gespierdere mannen valt ofzo? Of echt lang? Kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon veel man wilt hebben
Maar leidt het ook ergens toe?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd 3 leuke single dames leren kennen.
Tof dus het kan welquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd 3 leuke single dames leren kennen.
Ik zie steeds een visual van die uilquote:
Nog geen move gemaakt, dus nog nergens toe.quote:
Ze bestaan.quote:
Y rly.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zie steeds een visual van die uil
Ah oke ik kwam net een leuk meisje tegen bij de shoarma tent.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
De mensen die je ziet zijn de experts. Altijd wanneer iemand hier binnenkomt met versierproblemen, helpen wij die persoon binnen drie, vier dagen aan een relatie. Gewoon een heel snel verloop.
Misschien past ze vaak op?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah oke ik kwam net een leuk meisje tegen bij de shoarma tent.
Even leuk gepraat maar ze had een kinderzitje op haar fiets
Ik twijfel
Gelukkig ik had de hoop al bijna opgegevenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog geen move gemaakt, dus nog nergens toe.
[..]
Ze bestaan.
Dat hoeft geen probleem te zijn. Was haar moeder knap?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik twijfel
Later.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ik had de hoop al bijna opgegeven![]()
later ik ga de binnenkant van mijn oogleden bestuderen de komende uren
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hoeft geen probleem te zijn. Was haar moeder knap?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ik had de hoop al bijna opgegeven![]()
later ik ga de binnenkant van mijn oogleden bestuderen de komende uren
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan een geleende fiets zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik twijfel
Ze was knap en jong we hadden direct een connectie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
Alle meiden waarmee ik heb gezoend waren allemaal kleiner dan mij, en dan ook wel 20cm kleiner ofzo he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hahah![]()
![]()
Nee het is niet handig als een man drie keer zo lang is, maar daarom is het ook geen criterium.
Ik zal iemand er niet om afwijzen als hij lang is, daar komen we wel uitmaar ik wijs ook niet iemand af omdat hij geen 1.90 is. Dus het maakt eigenlijk geen klap uit.
Kleiner dan mijzelf vind ik dan weer minder aantrekkelijk. Gespierde mannen zijn aantrekkelijk, maar ook geen criterium hoor. Mannen met een beetje vlees kunnen zulke teddyberen zijnwat gespierder is ook aantrekkelijk
![]()
Sprietjes waarbij ik de hele tijd een bot voel steken vind ik wat minder, en heel erg obesitas ook wat minder en bodybuilding spieren ook wat minder. Oftewel, het maakt niet zoveel uit, gewoon geen extreme dingen
Klopt, maar wat is ze jong.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
Had nooit gedacht dat ik dit ooit over een vrouw zou zeggen, maar Lant is een fijn iemand om naar te kijken. Ik word er rustig van
eigenlijk heb je een heel lief hartje, maar wil je dat hier gewoon niet toegeven dat jij het echt was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Goed verhaalquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Alle meiden waarmee ik heb gezoend waren allemaal kleiner dan mij, en dan ook wel 20cm kleiner ofzo he.
Best wel lastig, moeten ze constant op de tenen staan, ik door de knieen, of als je op de bank zit dan wordt die nek ook zo raar gedraaid
TTIWWOP of wat was die afko ook weer?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed verhaal
Waar blijven je pics
Haha goed punt... zal eens kijken of ik in de lamp kan kijken en tegelijk een foto van mijn ogen kan maken met mijn telquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed verhaal
Waar blijven je pics
Wow, Nouvelles is een DILFquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
laatste poging voor mijn kerstkaartenpost, en als fok! me weer beledigt met dat het niet werkt geef ik het op....
van -nouvelles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dankjewel mpj, ik heb je naam maar even weggehaald.
[..]
eigenlijk heb je een heel lief hartje, maar wil je dat hier gewoon niet toegeven dat jij het echt was.
en van lant en supersoep:
[ afbeelding ]
wel leuk hoor die kerstkaarten.
de enige kerstkaart die ik hier ooit heb gehad is van me studieverenigingbestuur een geautomatiseerde kerstkaart die idereen kreeg
?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:23 schreef clevy het volgende:
[..]
TTIWWOP of wat was die afko ook weer?
Je onderschat mequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kan een geleende fiets zijnik ben soms een dagje weg met het zoontje van mijn broer, dan denkt iedereen dat het mijn kind is. Blijft dus altijd lastig om in te schatten
De foto van haar in het bos vind ik prettig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou haar een jaar of 25 geven?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef -Nouvelles het volgende:
HEY!
Ik heb die kaart niet gestuurd. Iemand heeft dus foto's opgeslagen van heel lang geleden en jou een kaart gestuurd. Wat staat erin dan?
wel een beetje enge actie van supersoepquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
laatste poging voor mijn kerstkaartenpost, en als fok! me weer beledigt met dat het niet werkt geef ik het op....
van -nouvelles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
eigenlijk heb je een heel lief hartje, maar wil je dat hier gewoon niet toegeven dat jij het echt was.
[ afbeelding ]
de enige kerstkaart die ik hier ooit heb gehad is van me studieverenigingbestuur een geautomatiseerde kerstkaart die idereen kreeg
Moon en ik zitten weer op 1 lijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]ben jij dat in dat blote bovenlijf
Nee hoor, ik moedig je juist aan omdat een kinderzitje dus niet iets hoeft te betekenen.quote:
Best welquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
wel een beetje enge actie van supersoep
quote:
Mensen blijven bezig, wat triest zegquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
van -nouvelles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
het lijntje op de spiegel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moon en ik zitten weer op 1 lijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |