Wel doen. Maakt het helemaal af.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede vraag, geen zin om te kopen denk ik.
Erger nog is als iemand je topic kaapt. Gisteren 2 keer gebeurd Schweinhundenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:30 schreef Strani het volgende:
Lijken wel Duitsers hier..het hele topic op normaal vermogen en in de laatste minuut nog proberen te scoren met die lapo.
Ik probeer m juist altijd te vermijden en tegenwoordig ben ik gewoon te beroerd om een nieuwe te openen, want als je dat niet binnen 1,5e seconde doet is ie toch al gejatquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:30 schreef Strani het volgende:
Lijken wel Duitsers hier..het hele topic op normaal vermogen en in de laatste minuut nog proberen te scoren met die lapo.
Ik zal eens kijken, ik ben mijn hele leven gewend om gewoon een bus deo bij de Kruidvat te halen verder kom ik niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel doen. Maakt het helemaal af.![]()
Erik had dat lekkere luchtje dat ik nu besteld heb, ik zat bij Erik steeds te snuffelen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Erger nog is als iemand je topic kaapt. Gisteren 2 keer gebeurd Schweinhunden
gvd ik wilde de TT bij deel 666quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat is inderdaad best gemeen.
Ik was niet eens aan het hunten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:30 schreef Strani het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:30 schreef Strani het volgende:
number of the tijn.. euh beastquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
gvd ik wilde de TT bij deel 666
Ik ben altijd nog op tijd geweestquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik probeer m juist altijd te vermijden en tegenwoordig ben ik gewoon te beroerd om een nieuwe te openen, want als je dat niet binnen 1,5e seconde doet is ie toch al gejat
FOK! zou gewoon de 'nieuw deel'-knop alleen beschikbaar moeten maken voor degene met de lapo. En dan pas na een minuut voor iedereen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik probeer m juist altijd te vermijden en tegenwoordig ben ik gewoon te beroerd om een nieuwe te openen, want als je dat niet binnen 1,5e seconde doet is ie toch al gejat
Jij probeerde gewoon in hun broekje te komen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Sinji het volgende:
Geur vind ik best wel belangrijk. Ik heb zelfs een meid meegenomen naar de Douglas om te vragen welke geuren goed bij mijn lichaamsgeur past.
Heloef! Zie hier!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Sinji het volgende:
Geur vind ik best wel belangrijk. Ik heb zelfs een meid meegenomen naar de Douglas om te vragen welke geuren goed bij mijn lichaamsgeur past.
Goede tactiek wel... zo een meid meenemen om aan je te snuffelenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Sinji het volgende:
Klopt ik ben een beest in bed jaquote:
Toen ik hem voor het eerst had zat ik zo te haasten dat we het nu aan mij te danken hebben dat dit eigenlijk helemaal niet deel 677 isquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan. Chloor, zei ze.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Sinji het volgende:
Ik heb zo'n ding op mijn gezicht zitten, het heet een neus, ik kom er zelf wel uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heloef! Zie hier!
Ikmijn PSC
Heyquote:
Wel lekker goedkoop. 1 bottle en je bent voor het leven gebeiteldquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan. Chloor, zei ze.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani accepteert zijn jaloezie-straf als een man.
Het is de bedoeling dat die zaken forever door gaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij wilde jeGoed wanneer zijn die zaken afgehandeld zodat hij werk van je mag maken?
Dat wel, en geen last meer van baardgroei.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel lekker goedkoop. 1 bottle en je bent voor het leven gebeiteld
JA, waar is de ideeënbus?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef Strani het volgende:
FOK! zou gewoon de 'nieuw deel'-knop alleen beschikbaar moeten maken voor degene met de lapo. En dan pas na een minuut voor iedereen.
Hoi !quote:
Van jou wel, lekker ventje.quote:
Tijn! Hoe is het?quote:
Ik ben vandaag weer aangeraakt door mijn collega. Ik zag het aankomen, maar was toch raar.quote:
Ach, een vrouwen mening kan niet altijd kwijt. Hoewel je met kleding voorzichtig moet zijn. Vrouwen kleden je al snel als een homo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding op mijn gezicht zitten, het heet een neus, ik kom er zelf wel uit.
Mannen zonder eigen smaak die eerst al hun kleding, geurtjes en attributen laten keuren door alles wat een kut heeft want die hebben er zogenaamd verstand van.
Kun je eigenlijk ook tussenstanden zien ergens?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef Moonwalk het volgende:
Zo ik heb toch op heel wat van jullie gestemd in die lijst
Op mij ook wel, hè? Toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef Moonwalk het volgende:
Zo ik heb toch op heel wat van jullie gestemd in die lijst
Ja, vermoeiendquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef -Nouvelles het volgende:
Mensen waar je een gesprek mee hebt waar je de komende uren niet vanaf komt en die maar door blijven lullen, ookal zeg je dat je nu toch echt weg moet. Herkenbaar of niet?
Heel herkenbaar, meestal zijn het ouders.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef -Nouvelles het volgende:
Mensen waar je een gesprek mee hebt waar je de komende uren niet vanaf komt en die maar door blijven lullen, ookal zeg je dat je nu toch echt weg moet. Herkenbaar of niet?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Als de straf klaar is komt het helemaal goed
Ja op falende hosselaar ofzoquote:
Ik gooi deze post even naar achter.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK! zou gewoon de 'nieuw deel'-knop alleen beschikbaar moeten maken voor degene met de lapo. En dan pas na een minuut voor iedereen.
Hai Kaneel, ik was in je home town vandaag.quote:
Ja, maar ik moet nu echt weg als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoi liefst FOK vriendjequote:
Maanwandeling.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gooi deze post even naar achter.
Ik zou het niet weten, ik heb ook niet alles ingevuld. Eigenlijk alleen maar de lijstjes waar ik namen in herkendequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk ook tussenstanden zien ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |