quote:
Alle meiden waarmee ik heb gezoend waren allemaal kleiner dan mij, en dan ook wel 20cm kleiner ofzo he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hahah![]()
![]()
Nee het is niet handig als een man drie keer zo lang is, maar daarom is het ook geen criterium.
Ik zal iemand er niet om afwijzen als hij lang is, daar komen we wel uitmaar ik wijs ook niet iemand af omdat hij geen 1.90 is. Dus het maakt eigenlijk geen klap uit.
Kleiner dan mijzelf vind ik dan weer minder aantrekkelijk. Gespierde mannen zijn aantrekkelijk, maar ook geen criterium hoor. Mannen met een beetje vlees kunnen zulke teddyberen zijnwat gespierder is ook aantrekkelijk
![]()
Sprietjes waarbij ik de hele tijd een bot voel steken vind ik wat minder, en heel erg obesitas ook wat minder en bodybuilding spieren ook wat minder. Oftewel, het maakt niet zoveel uit, gewoon geen extreme dingen
Klopt, maar wat is ze jong.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
Had nooit gedacht dat ik dit ooit over een vrouw zou zeggen, maar Lant is een fijn iemand om naar te kijken. Ik word er rustig van
eigenlijk heb je een heel lief hartje, maar wil je dat hier gewoon niet toegeven dat jij het echt was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb jou geen kerstkaarten gestuurd. Nu worden er dus ook al kerstkaarten onder mijn naam gestuurd.Via mijn echte naam zeker?
Goed verhaalquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Alle meiden waarmee ik heb gezoend waren allemaal kleiner dan mij, en dan ook wel 20cm kleiner ofzo he.
Best wel lastig, moeten ze constant op de tenen staan, ik door de knieen, of als je op de bank zit dan wordt die nek ook zo raar gedraaid
TTIWWOP of wat was die afko ook weer?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed verhaal
Waar blijven je pics
Haha goed punt... zal eens kijken of ik in de lamp kan kijken en tegelijk een foto van mijn ogen kan maken met mijn telquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed verhaal
Waar blijven je pics
Wow, Nouvelles is een DILFquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
laatste poging voor mijn kerstkaartenpost, en als fok! me weer beledigt met dat het niet werkt geef ik het op....
van -nouvelles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dankjewel mpj, ik heb je naam maar even weggehaald.
[..]
eigenlijk heb je een heel lief hartje, maar wil je dat hier gewoon niet toegeven dat jij het echt was.
en van lant en supersoep:
[ afbeelding ]
wel leuk hoor die kerstkaarten.
de enige kerstkaart die ik hier ooit heb gehad is van me studieverenigingbestuur een geautomatiseerde kerstkaart die idereen kreeg
?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:23 schreef clevy het volgende:
[..]
TTIWWOP of wat was die afko ook weer?
Je onderschat mequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kan een geleende fiets zijnik ben soms een dagje weg met het zoontje van mijn broer, dan denkt iedereen dat het mijn kind is. Blijft dus altijd lastig om in te schatten
De foto van haar in het bos vind ik prettig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou haar een jaar of 25 geven?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef -Nouvelles het volgende:
HEY!
Ik heb die kaart niet gestuurd. Iemand heeft dus foto's opgeslagen van heel lang geleden en jou een kaart gestuurd. Wat staat erin dan?
wel een beetje enge actie van supersoepquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
laatste poging voor mijn kerstkaartenpost, en als fok! me weer beledigt met dat het niet werkt geef ik het op....
van -nouvelles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
eigenlijk heb je een heel lief hartje, maar wil je dat hier gewoon niet toegeven dat jij het echt was.
[ afbeelding ]
de enige kerstkaart die ik hier ooit heb gehad is van me studieverenigingbestuur een geautomatiseerde kerstkaart die idereen kreeg
Moon en ik zitten weer op 1 lijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]ben jij dat in dat blote bovenlijf
Nee hoor, ik moedig je juist aan omdat een kinderzitje dus niet iets hoeft te betekenen.quote:
Best welquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
wel een beetje enge actie van supersoep
quote:
Mensen blijven bezig, wat triest zegquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
van -nouvelles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |