Ja echtquote:
Niet dan?quote:
De mensen die je ziet zijn de experts. Altijd wanneer iemand hier binnenkomt met versierproblemen, helpen wij die persoon binnen drie, vier dagen aan een relatie. Gewoon een heel snel verloop.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:13 schreef Karzai het volgende:
yo peeps
ik zie weer dezelfde users volgens mij helpt dit topic niet echt
We zouden eerst in Utrecht met vrienden, maar de vriendin van een goede vriend (en tevens gastheer) heeft nogal wat problemen. Vriend no.2 werkt op Schiphol en heeft vroege dienst. Dus het is twijfelen of dat doorgaat, anders wordt het Zevenaar.quote:
Ik heb de laatste tijd 3 leuke single dames leren kennen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echtnee ze willen mij gewoon niet dat is het probleem
[..]
Niet dan?
Hahahquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat dan niet onpraktisch dan? Steeds op je tenen moeten staan om te zoenen enzo?
En is het niet gewoon dat je op gespierdere mannen valt ofzo? Of echt lang? Kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon veel man wilt hebben
Maar leidt het ook ergens toe?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd 3 leuke single dames leren kennen.
Tof dus het kan welquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd 3 leuke single dames leren kennen.
Ik zie steeds een visual van die uilquote:
Nog geen move gemaakt, dus nog nergens toe.quote:
Ze bestaan.quote:
Y rly.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zie steeds een visual van die uil
Ah oke ik kwam net een leuk meisje tegen bij de shoarma tent.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
De mensen die je ziet zijn de experts. Altijd wanneer iemand hier binnenkomt met versierproblemen, helpen wij die persoon binnen drie, vier dagen aan een relatie. Gewoon een heel snel verloop.
Misschien past ze vaak op?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah oke ik kwam net een leuk meisje tegen bij de shoarma tent.
Even leuk gepraat maar ze had een kinderzitje op haar fiets
Ik twijfel
Gelukkig ik had de hoop al bijna opgegevenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog geen move gemaakt, dus nog nergens toe.
[..]
Ze bestaan.
Dat hoeft geen probleem te zijn. Was haar moeder knap?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik twijfel
Later.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ik had de hoop al bijna opgegeven![]()
later ik ga de binnenkant van mijn oogleden bestuderen de komende uren
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hoeft geen probleem te zijn. Was haar moeder knap?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ik had de hoop al bijna opgegeven![]()
later ik ga de binnenkant van mijn oogleden bestuderen de komende uren
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan een geleende fiets zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik twijfel
Ze was knap en jong we hadden direct een connectie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |