Haha, dat heb ik al heel vaak gehoord ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij lijkt trouwens op Christina Appelgate toen ze nog jong was.
Sowieso.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
En nu weigert je moeder nog voor je te koken?
Kan je niet mee met die personen? Lijkt me wel fucked up om dan thuis te zijn trouwens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag wel, maar ik had degene waarmee ik zou gaan afgezegd, die heeft nu andere plannen dus.
Ik zie dat bewijs juist wel veel. Korte meiden vinden een groot lengteverschil niet altijd fijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wil het geloven. Helaas zie ik er niet veel bewijs van. En dan heb ik het echt niet enkel over mezelf
waar?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij lijkt trouwens op Christina Appelgate toen ze nog jong was.
Ik wilde juist net zeggen dat ik het zo lief vond van je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb jou geen kerstkaarten gestuurd. Nu worden er dus ook al kerstkaarten onder mijn naam gestuurd.Via mijn echte naam zeker?
Tabak of iets anders?quote:
Tabak gewoon. Kheb ook nog wel wat anders liggen maar dat ga ik niet op mijn kamer roken. Dat ruik je iets beterquote:
Nou niet dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde juist net zeggen dat ik het zo lief vond van je.
Waarschijnlijk ken jij dan gewoon heel andere mensen, maar goed. Ik geloof ook wel dat er nog hoop isquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zie dat bewijs juist wel veel. Korte meiden vinden een groot lengteverschil niet altijd fijn.
Alles beter dan hier thuis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat maar weten, we gaan niets bijzonders doen. Eerst thuis chillen met Merel, stiefbroers en vriendinnetjes van stiefbroers en misschien nog wat vrienden van ze. En daarna gaan Merel en ik drinken. Ergens. Waar ze drank hebben.
Ik stoor me totaal niet aan lengteverschilquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zie dat bewijs juist wel veel. Korte meiden vinden een groot lengteverschil niet altijd fijn.
quote:
Hoe groot ben jij dan? 1.60?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ken jij dan gewoon heel andere mensen, maar goed. Ik geloof ook wel dat er nog hoop is
Ik neem de proef op de som: met welk lengteverschil heb jij te maken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stoor me totaal niet aan lengteverschil
Mwah. De mensen die ik ken lopen wel erg uiteen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ken jij dan gewoon heel andere mensen, maar goed. Ik geloof ook wel dat er nog hoop is
dat vroeg ik nietquote:
nuttige plaatjes locatie jaquote:
Nou ik heb geen zin om er bij te zijn bij haar en haar vriend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Kan je niet mee met die personen? Lijkt me wel fucked up om dan thuis te zijn trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |