Oh wacht ik ben een sprietjequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht met lengte inschatten, maar gewoon normale lengte en normaal postuur. Niet dik en ook geen sprietje. Ik denk zo 1.80 / 1.85 ? Ik ben daar niet zo goed in, gewoon een echte vent
Hey cactus, zie je dit? ^quote:
Was een grapje, beetje stangen. Je weet hoe ik dat doe.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt voor je totaal irrelevante opmerking.
Ik ben er niet goed inquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik ben langer hoor. Klinkt als een dwerg eigenlijk.
Zeg de volgende keer maar tegen hem dat Cactus graag wil weten hoe lang hij is. Doe maar trouwens na het tekenen van het contract. Kan mogelijk raar overkomen die zinquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben heel slecht met lengte inschatten, maar gewoon normale lengte en normaal postuur. Niet dik en ook geen sprietje. Ik denk zo 1.80 / 1.85 ? Ik ben daar niet zo goed in, gewoon een echte vent
Dan moet ik dus gewoon dansles nemen. Daar heb je een leraar voor nodigquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan moet je soms eens gaan dansen, dan leer je de pasjes steeds beter
OH scherpquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent ouder dan ik dacht dan.
Dan ben ik zéker langer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben er niet goed inmaar hij is niet klein en ook geen reus
Ja, Soit is te klein, te jong, te narcistisch en heeft een verwrongen zelfbeeld. Verder is ie wel ok, maar niks voor mij in de relatiesfeerquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeg de volgende keer maar tegen hem dat Cactus graag wil weten hoe lang hij is. Doe maar trouwens na het tekenen van het contract. Kan mogelijk raar overkomen die zin
Ok, je hebt gelijk, de leeftijd is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent ouder dan ik dacht dan.
pff.. bederf de grap maarquote:
Ben jij een reus?quote:
Perfecte lengte, 1.83 is geweldig!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]ik vraag wel een vriend die ongeveer net zo lang is, wat die lengte ongeveer is
Ja, maar degene waar mee ik ging had in de tussentijd als wat anders geregeld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je had je moeder toch al omgepraat?
quote:
En je kan niet mee? Je mag wel naar Rotterdam komen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar degene waar mee ik ging had in de tussentijd als wat anders geregeld.
Nee, dat niet. Verder klopt het inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, Soit is te klein, te jong, te narcistisch en heeft een verwrongen zelfbeeld. Verder is ie wel ok, maar niks voor mij in de relatiesfeer
Prachtig, heerlijk groot en sterkquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben 1.92...en dan ben ik nog de dwerg in m'n familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |