Het kusjekroel gehalte is weer hoog vandaag zie ik.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag is de laatste dag dit jaar dat ik erg aanwezig ben hier vrees ik
Zwaaide hij terug?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog even naar hem gezwaaid ja.
Als het net zoals bij leuke vrouwen is, is 'ie toch al lang bezetquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het was echt wel wat hoor, charisma, leuke stem, mooie lach, vriendelijk van hier tot Tokio, vlotte babbel maar geen gladjanus, lekker nochalant en op je gemak enzo.![]()
Ik heb al zn gegevensalleen geen foto om aan je te laten zien. Maar misschien lukt dat nog wel de komende dagen/weken
Oh, en een jaartje of 31/32/33/34. Prachtvent dat het was
Duimpje omhoog ook nog.quote:
Ja dat weet ik dus niet zeker hequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het net zoals bij leuke vrouwen is, is 'ie toch al lang bezet
Klinkt goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef Moonwalk het volgende:
Het was echt wel wat hoor, charisma, leuke stem, mooie lach, vriendelijk van hier tot Tokio, vlotte babbel maar geen gladjanus, lekker nochalant en op je gemak enzo.![]()
Ik heb al zn gegevensalleen geen foto om aan je te laten zien. Maar misschien lukt dat nog wel de komende dagen/weken
Ik schrijf je naam even op, ik moet morgen naar een ander bedrijfquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
He moon, heb je ook een toffe man voor mij.
Tuurlijk daarom luister ik ook wel naar advies, maar ik ben meestal stront eigenwijs in dat soort dingen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
True true, maar soms iets nieuws is wel leuk en andere kunnen je daar bij helpen.
Alleen in de friendzone.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt de mannen hier voor het oprapen!
Vrouwen houden niet van bereikbare jongens zeker?
Je dag kan niet meer stuk zeker?quote:
Ik doe het liever onveilig buiten Fokquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
Je hebt de mannen hier voor het oprapen!
Vrouwen houden niet van bereikbare jongens zeker?
Ja, zeg, ik ken die dans dus nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet zeker heits part of the versierdans. Maar ik hoef niets met hem, het is alleen heel aangenaam zaken doen met zoiemand
Works for me *schud hand *quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef Strani het volgende:
Cactus, ik kan niet meer met je flirten. Elke keer als ik dat doe komt Moon ineens met een of andere kerel en dat kan ik niet meer aan. Vrienden?
Bedankt voor je totaal irrelevante opmerking.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef -Nouvelles het volgende:
Met oud en nieuw ga ik heel veel drinken om vervolgens in een vreemde kamer wakker te worden naast een vreemde doch mooie meid. Om 's ochtends/'s middags afscheid te nemen en elkaar nooit meer te zien. Goed begin voor mij.
Jullie gaan te snel.
quote:
Okay, kan gebeuren, mijn aanbieding op een boswandeling midden in de nacht blijft staan trouwensquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik doe het liever onveilig buiten Fok
Ik ga samen met een vriendin drinken om vervolgens samen met haar bij een onbekende doch mooie man wakker te worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef -Nouvelles het volgende:
Met oud en nieuw ga ik heel veel drinken om vervolgens in een vreemde kamer wakker te worden naast een vreemde doch mooie meid. Om 's ochtends/'s middags afscheid te nemen en elkaar nooit meer te zien. Goed begin voor mij.
Jullie gaan te snel.
Eh, doe maar niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef -Nouvelles het volgende:
Jullie gaan te snel.
Ik ben heel slecht met lengte inschatten, maar gewoon normale lengte en normaal postuur. Niet dik en ook geen sprietje. Ik denk zo 1.80 / 1.85 ? Ik ben daar niet zo goed in, gewoon een echte ventquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klinkt goedOhja, nog een erg belangrijke. Hoe lang ongeveer?
Hey, je beschrijft mijquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan moet je soms eens gaan dansen, dan leer je de pasjes steeds beterquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, zeg, ik ken die dans dus niet
Oh, ik ben langer hoor. Klinkt als een dwerg eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht met lengte inschatten, maar gewoon normale lengte en normaal postuur. Niet dik en ook geen sprietje. Ik denk zo 1.80 / 1.85 ? Ik ben daar niet zo goed in, gewoon een echte vent
wat jammer dat je mij al kentquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga samen met een vriendin drinken om vervolgens samen met haar bij een onbekende doch mooie man wakker te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |