Jij moet komiek worden jongen, serieus bwehehequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nu echt weg als je het niet erg vindt.
Vrijdagquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi liefst FOK vriendje
Wanneer ging je op vakantie?
[..]
Maanwandeling.
Ik ook. Hoe vond je het?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Hai Kaneel, ik was in je home town vandaag.
Ik ook. Jammer dat je niet genomineerd was voor liefste fokster, anders had je mijn stem gehadquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb ook niet alles ingevuld. Eigenlijk alleen maar de lijstjes waar ik namen in herkende
Kan beterquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van jou wel, lekker ventje.
[..]
Tijn! Hoe is het?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga naar bed.
Weltruste!
Was wel gezellie.quote:
Welterusten!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga naar bed.
Weltruste!
Ohquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat je niet genomineerd was voor liefste fokster, anders had je mijn stem gehad
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij moet komiek worden jongen, serieus bwehehe
Hoe oud ongeveer? Je weet dat je 'm zo mag doorschuiven naar mij he? Ik vertrouw volledig op jouw smaakquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:34 schreef Moonwalk het volgende:
Het is de bedoeling dat die zaken forever door gaandus ik zal denk ik alleen maar kijken en niet aanraken
Zo ging het inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nu echt weg als je het niet erg vindt.
Kaneeltjequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi liefst FOK vriendje
Wanneer ging je op vakantie?
[..]
Maanwandeling.
Nog dates op het programma?quote:
Nog naar je held gekeken?quote:
Ik hou sterk vast aan mijn eigen smaak, goed advies is altijd welkom.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, een vrouwen mening kan niet altijd kwijt. Hoewel je met kleding voorzichtig moet zijn. Vrouwen kleden je al snel als een homo.
saaiquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dit topic is, zonder jou.
Vandaag is de laatste dag dit jaar dat ik erg aanwezig ben hier vrees ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dit topic is, zonder jou.
Ik heb nog even naar hem gezwaaid ja.quote:
Het was echt wel wat hoor, charisma, leuke stem, mooie lach, vriendelijk van hier tot Tokio, vlotte babbel maar geen gladjanus, lekker nochalant en op je gemak enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe oud ongeveer? Je weet dat je 'm zo mag doorschuiven naar mij he? Ik vertrouw volledig op jouw smaak
Af gezien met een van mijn handen nietquote:
Neequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag is de laatste dag dit jaar dat ik erg aanwezig ben hier vrees ik
True true, maar soms iets nieuws is wel leuk en andere kunnen je daar bij helpen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou sterk vast aan mijn eigen smaak, goed advies is altijd welkom.
Maar je hebt types die nemen alles over omdat toevallig een paar vrouwen het leuk vonden.
Je kleedt je toch niet alleen om door vrouwen leuk gevonden denk ik dan.
Je hebt de mannen hier voor het oprapen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe oud ongeveer? Je weet dat je 'm zo mag doorschuiven naar mij he? Ik vertrouw volledig op jouw smaak
Je moet het combineren. Gewoon gaan shoppen met vrouwen en hun mening vragen enzo, maar wel je vetorecht gebruiken. Jij moet er mee lopen. Maar een vrouwenmening is wel degelijk handig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou sterk vast aan mijn eigen smaak, goed advies is altijd welkom.
Maar je hebt types die nemen alles over omdat toevallig een paar vrouwen het leuk vonden.
Je kleedt je toch niet alleen om door vrouwen leuk gevonden denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |