Hmm, ik zal eens kijken, lijkt me wel gezellig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je kan niet mee? Je mag wel naar Rotterdam komen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Prachtig, heerlijk groot en sterk
Waarom ben je thuis dan? Mag je niet of heb je geen vrienden waar je mee weg kan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm, ik zal eens kijken, lijkt me wel gezellig.
Mijn bange vermoedens worden weer bevestigdquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ga geen eten meer maken, ik vreet uit dat kerstpakket dat letterlijk met de deur in huis kwam vallenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
Wie wilt er wat te eten maken voor me?
Hoelang ben jij zelf eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Haha, een hele goede!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed bezig Strani. Was een goede zet van je om mij te friendzonen *boks*
Alles doe ik voor je tegen betaling.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
Wie wilt er wat te eten maken voor me?
Er zijn zat kleine vrouwen die helemaal geen lange vent willen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn bange vermoedens worden weer bevestigd
Ik heb jou geen kerstkaarten gestuurd. Nu worden er dus ook al kerstkaarten onder mijn naam gestuurd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja hallo, ik lees zo bij.
ik heb kerstkaarten gehad, van -nouvelles/soit/mpj/mrkn/iwannabehigh , lanterfanteraar, en supersoep !
Ik mag wel, maar ik had degene waarmee ik zou gaan afgezegd, die heeft nu andere plannen dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom ben je thuis dan? Mag je niet of heb je geen vrienden waar je mee weg kan?
Ik wil het geloven. Helaas zie ik er niet veel bewijs van. En dan heb ik het echt niet enkel over mezelfquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn zat kleine vrouwen die helemaal geen lange vent willen.
En nu weigert je moeder nog voor je te koken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef stefanhaan het volgende:
Ik was zo dom om opt station wat te eten en toen ik thuiskwam had ik niet echt honger meer. Maar nu wel
Jij lijkt trouwens op Christina Appelgate toen ze nog jong was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Alles doe ik voor je tegen betaling.
En nu?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef stefanhaan het volgende:
Ik was zo dom om opt station wat te eten en toen ik thuiskwam had ik niet echt honger meer. Maar nu wel
Tip: Ga in de Andes zoeken. Peru of Ecuador.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wil het geloven. Helaas zie ik er niet veel bewijs van. En dan heb ik het echt niet enkel over mezelf
Laat maar weten, we gaan niets bijzonders doen. Eerst thuis chillen met Merel, stiefbroers en vriendinnetjes van stiefbroers en misschien nog wat vrienden van ze. En daarna gaan Merel en ik drinken. Ergens. Waar ze drank hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm, ik zal eens kijken, lijkt me wel gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |