't Is al goed jongen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
sorry
ik zal nu iets actiever posten
gelukkigquote:
Jij welquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ben ik ook wel benieuwd maar ik hoor het vast nog wel eens!
Nee hoor ik val niet op extreem lange mannen, ik vind het wel aantrekkelijk maar geen criteriumquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je valt dus op extreem lange mannen wel? Hoelang ben je nou?
negerenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
gelukkig
(dan moet er trouwens wel iets zijn waar ik op kan reageren, dus hup schiet op iedereen)
Ja, wiskunde is echt moeilijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
gelukkig
(dan moet er trouwens wel iets zijn waar ik op kan reageren, dus hup schiet op iedereen)
Is dat dan niet onpraktisch dan? Steeds op je tenen moeten staan om te zoenen enzo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee hoor ik val niet op extreem lange mannen, ik vind het wel aantrekkelijk maar geen criterium
Dan til je haar toch gewoon op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat dan niet onpraktisch dan? Steeds op je tenen moeten staan om te zoenen enzo?
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wiskunde is echt moeilijk!
Kwak je der tegen de muur op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan til je haar toch gewoon op.
Zul je zien dat het z'n zusje is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zit op Fb te snuffelen en ik zie een knap meisje in mligs vriendenlijst en ik ben benieuwd wie ze is.
Ze heeft een saxofoon om en ik snap niet waarom mlig haar niet heel hard hosselt.
Misschien houdt grey meer van trompetten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zit op Fb te snuffelen en ik zie een knap meisje in mligs vriendenlijst en ik ben benieuwd wie ze is.
Ze heeft een saxofoon om en ik snap niet waarom mlig haar niet heel hard hosselt.
Die is al bezetquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
Is misschien onpraktisch, maar je voelt je wel echt klein en beschermd ofzo, ik weet niet hoe je het moet zeggenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat dan niet onpraktisch dan? Steeds op je tenen moeten staan om te zoenen enzo?
En is het niet gewoon dat je op gespierdere mannen valt ofzo? Of echt lang? Kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon veel man wilt hebben
Oh noquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
En de rest dan?
Die kunnen echt niet leven zonder deze vitale informatie.
Knappe meid inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
Lant heeft wel iets Scandinavisch, mooi wel.
Het is ook altijd hetzelfde.quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knappe meid inderdaad.
[..]
Het is ook altijd hetzelfde.
Zo mooi is die toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
Lant heeft wel iets Scandinavisch, mooi wel.
ja nutteloosquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knappe meid inderdaad.
[..]
Het is ook altijd hetzelfde.
Van wat ik kan zien op het kleine fotootje spreekt het me wel aan. Ik vind haar op die foto wel knap.quote:
Kijk uit, ze zou een FOK!ster kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo mooi is die toch ook weer niet?
Ja maar die zijn niet leukquote:
Ja van Fok, ik ken haar heel goed hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is zij van Fok en bezet door iemand van Fok? Anders gewoon kapot maken die handel
Oh wacht ik was de uitvergroot functie vergetenquote:
het is niet altijd zo eenvoudig overschakelen als je ergens wat in gezien hebtquote:
Ja echtquote:
Niet dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |