25 cm ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik neem de proef op de som: met welk lengteverschil heb jij te maken?
ja via je echte naam ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb jou geen kerstkaarten gestuurd. Nu worden er dus ook al kerstkaarten onder mijn naam gestuurd.Via mijn echte naam zeker?
Hoi wie ben jij en ben je een womanizer of heb je versierproblemen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef clevy het volgende:
[..]
dat vroeg ik niet
[..]
nuttige plaatjes locatie ja
Oh die. Nee, inderdaad. Ben benieuwd of je nog iemand/iets vindt waar je iets mee kunt doen dan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb geen zin om er bij te zijn bij haar en haar vriend.
Logies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb geen zin om er bij te zijn bij haar en haar vriend.
Me lam zuipen bij Myra klinkt goed in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh die. Nee, inderdaad. Ben benieuwd of je nog iemand/iets vindt waar je iets mee kunt doen dan.
hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tabak gewoon. Kheb ook nog wel wat anders liggen maar dat ga ik niet op mijn kamer roken. Dat ruik je iets beter
Via de post? Haha, wat staat in die kerstkaart dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja via je echte naam ja.
je naam past wel bij je hoor
hehe, ik dacht natuurlijk dat het weer over penissen gingquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan mag je wel zeggen dat het je niet stoort, ja
Oh, zeker, maar wat ik wel heel frappant vond was dat Paiq mij steeds koppelde aan reuzinnenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis mee... Alsof er niet veel vrouwen zijn van onder de 1.70..
Paiq trolt jequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, zeker, maar wat ik wel heel frappant vond was dat Paiq mij steeds koppelde aan reuzinnen
hoi, clevy, optie 2quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoi wie ben jij en ben je een womanizer of heb je versierproblemen?
Hoe oud ben je
Wat doe je vader
Wat doet je moeder
SERIEUS WAAROM LUKT HET ME NOOIT OM HIER PLAATJES TE POSTEN!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Via de post? Haha, wat staat in die kerstkaart dan?
Geen ideequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
SERIEUS WAAROM LUKT HET ME NOOIT OM HIER PLAATJES TE POSTEN!
Tussen IMG-tags zettenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Hahah, ik zag het. Dat is nep want volgens mij draagt hij altijd Bjorn Borgquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Imageshack werkt niet. Ik gebruik zelf altijd http://imgur.com/quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Hij had een spatie te veel, dat wel het.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Imageshack werkt niet. Ik gebruik zelf altijd http://imgur.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |