Da's niet zo erg man. Vorig jaar postte ik een ergere fotoquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:02 schreef Dagoduck het volgende:
Geen Goatse posten? wat is dat nu!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:02 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Deel 1 van een legendarische reeks!quote:
Misschien, misschien niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deel 1 van een legendarische reeks!
Maar, las ik nou dat ook JIJ je in gaat houden dit jaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deel 1 van een legendarische reeks!
Dit dus!quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dit dus!
Erg tof dat er dit jaar een speciaal SER-forum is
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:05 schreef Swomp het volgende:
Ik moet het helaas dit jaar voor een groot deel langs mij heen laten gaan...
Geen duizende posts in het livetopic
Geen nachten doorhalen
Niet meedoen met jullie, zoals met fons de baksteen en goatsei
R.i.p
Sluiting van de deur, dus morgenavond?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:07 schreef StephanL het volgende:
Bij de opening kijken als het goed weer blijft![]()
sluiting is ongeveer rond 21:00 als ik het goed heb.
Ja dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:09 schreef dockx het volgende:
[..]
Sluiting van de deur, dus morgenavond?
Ik moet naar schoolquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar, las ik nou dat ook JIJ je in gaat houden dit jaar
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik tochMet sluiting bedoelde ik de oplsuiting
We zullen je missen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:05 schreef Swomp het volgende:
Ik moet het helaas dit jaar voor een groot deel langs mij heen laten gaan...
Geen duizende posts in het livetopic
Geen nachten doorhalen
Niet meedoen met jullie, zoals met fons de baksteen en goatsei
R.i.p
Sowieso ga ik mijn 25.000e post in de SR-SC maken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens denk ik dat ik mijn 100k post hier ga behalen...
Het is inderdaad best triest dat ik al bijna 100k heb.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso ga ik mijn 25.000e post in de SR-SC maken.![]()
ik moet ook naar school..quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit wordt sowieso een minder jaar voor mij om te posten terwijl het wel in mijn stad is. Moet gewoon naar school
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:41 schreef Mirjam het volgende:
ik was net op de beestenmarkt, toen ze het geluid aanzetten, dat was leuk
muziek op de beestenmarkt
en we hebben de beestenmarkt ingepakt, urban knitting voor het glazen huisquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:43 schreef dockx het volgende:
[..]![]()
Zeer nice..
Begint meer en meer te kriebelen.![]()
Hehe, zullen ze blij mee wezen..quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en we hebben de beestenmarkt ingepakt, urban knitting voor het glazen huis
Ohh, dat is nog tof ook..quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, zijn ze
we mochten hun hoogwerker lenen
We als in Fok?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, zijn ze
we mochten hun hoogwerker lenen
Dank.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:07 schreef dockx het volgende:
Schema van morgen voordat de deur dichtgaat:
14.00 uur -18.00 uur: de Radioshow van Bart.
live uit het Glazen huis in Leiden
18.00 uur tot 20.00 uur: Paul warmt je op
vanuit het Glazen Huis.
20.00 uur: De DJ's druppelen het huis binnen
ze nemen de laatste teug frisse lucht.
21.00 uur : Gary Lightbody van Snow Patrol sluit het Glazen Huis
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:07 schreef dockx het volgende:
Schema van morgen voordat de deur dichtgaat:
14.00 uur -18.00 uur: de Radioshow van Bart.
live uit het Glazen huis in Leiden
18.00 uur tot 20.00 uur: Paul warmt je op
vanuit het Glazen Huis.
20.00 uur: De DJ's druppelen het huis binnen
ze nemen de laatste teug frisse lucht.
21.00 uur : Gary Lightbody van Snow Patrol sluit het Glazen Huis
Ze moet ook haar huis verkopen ver onder taxatiewaardequote:Op zaterdag 17 december 2011 17:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Verbaasd me wel dat er zo ontzettend veel awards van Anouk op de veiling site staan dit jaar. Toch zeker minstens 10 aparte veilingen voor verschillende prijzen? Zolder opruiming?![]()
In ieder geval, misschien ga ik er dit jaartje ook weer eens langs!
Kan je tijdens nachtdienst niet luisteren dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:50 schreef Rainesz het volgende:
Zo meld me ook even.
Helaas in de week van SR11 nachtdienst. Nu maar eens de dagshifts volgen dan.
Officieel wil de baas dat niet hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je tijdens nachtdienst niet luisteren dan?
Gelukkig ben ik nog vrij veel vrij komende weekquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:22 schreef LDS het volgende:
Jammer dat het dit jaar niet in de kerstvakantie ishet was altijd zo leuk om te kijken als er geen fuck op TV was.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:17 schreef Piles het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=17
Ik ga 'm misschien nog wat aanpassen, maar voorlopig ben ik er klaar voor. Veel postplezier allen
Goan we weerquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:02 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Anthem bedoel je. Wel, Bouncer is denk ik te oud, maar wel de leukste van alle opties die ik voorbij zie komen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:48 schreef iBenny het volgende:
Is er al een soort van bekend welk nummer de nieuwe Theme zou kunnen worden(dus niet de ilse)?
Mwah totale verrassing altijd, het enige wat ik nog zou kunnen verzinnen is Studio Killers - Ode To The Bouncer maar is denk ik iets te vroeg gekomen daarvoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:48 schreef iBenny het volgende:
Is er al een soort van bekend welk nummer de nieuwe Theme zou kunnen worden(dus niet de ilse)?
Erg gelachenquote:
Vorig jaar had je het van te voren al kunnen invullen wat het zou worden. Dit jaar heb ik niet echt van te voren geluisterd, dus misschien dat ik iets had gemist ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah totale verrassing altijd, het enige wat ik nog zou kunnen verzinnen is Studio Killers - Ode To The Bouncer maar is denk ik iets te vroeg gekomen daarvoor.
Idem. Ik heb met een grote glimlach zitten kijken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Erg gelachenKwam weer helemaal in de sfeer haha.
Reportage was enorm heftig.. Weet je gelijk waar ze het voor doen zeg
Guus en Gersquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:13 schreef Lutte het volgende:
Anthem zal het niet worden, maar ik denk dat Gers Pardoel ook tot bloedende oren aan toe aangevraagd zal worden.
IK NEEM JE MEEEEEEquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:13 schreef Lutte het volgende:
Anthem zal het niet worden, maar ik denk dat Gers Pardoel ook tot bloedende oren aan toe aangevraagd zal worden.
Vooral de klusjesmannen, 'bent u hier gescand', 'Sinterklaas, wie scant hem niet?', ik vond het leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem. Ik heb met een grote glimlach zitten kijken.
Maar ook met een brok in mijn keel bij de repo door Eric.
Waar word jij niet depri van...quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
Ik haat Ik Neem Je Mee.
Word er altijd depri van.
Terecht dus dat men hem "het geweten van 3FM" noemt. Een betere persoon hadden ze niet binnen 3FM kunnen vinden voor die reportages.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
Precies... Erg knap van hem ook, je krijgt zo veel ellende mee en je kunt op dat moment gewoon niks anders doen dan luisteren.
Niks behalve van Gers Pardoel - Ik Neem Je Meequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar word jij niet depri van...
onwaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks behalve van Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee
Voor het huis heb je imho wel een showmannetje nodig en dat is Corton niet echt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Terecht dus dat men hem "het geweten van 3FM" noemt. Een betere persoon hadden ze niet binnen 3FM kunnen vinden voor die reportages.
Jammer dat hij door dat werk niet in het huis wil (hoe super zou dat zijn!) maar erg begrijpelijk.
Een Gerard bedoel je?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor het huis heb je imho wel een showmannetje nodig en dat is Corton niet echt.
Nietesquote:
Zo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Zo, heb het jaarlijkse request-systeempje even een update gegeven voor dit jaar (lees: leeggemaakt en 2010 in 2011 veranderd, geen tijd voor updates...). Als je iets hebt aangevraagd kan je 'm posten op http://fok.3fmfan.nl/requests/ zodat we een mooi lijstje krijgen van alle door FOK!kers aangevraagde platen.
Tevens ook weer het eventlog nieuw leven in geblazen, altijd handig als je een paar uurtjes weg moet (of slaapt).
Done. Beautiful Day van Gare du Nord.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Zo, heb het jaarlijkse request-systeempje even een update gegeven voor dit jaar (lees: leeggemaakt en 2010 in 2011 veranderd, geen tijd voor updates...). Als je iets hebt aangevraagd kan je 'm posten op http://fok.3fmfan.nl/requests/ zodat we een mooi lijstje krijgen van alle door FOK!kers aangevraagde platen.
Tevens ook weer het eventlog nieuw leven in geblazen, altijd handig als je een paar uurtjes weg moet (of slaapt).
Zijn baantje voor 2012 hebben we ook al gevonden dus.quote:
Dat klopt wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor het huis heb je imho wel een showmannetje nodig en dat is Corton niet echt.
Volgend jaar heeft Gerard te maken met de Giel-regel, na 3x in het huis is het tijd voor een jaartje rust. Mag ook weleens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn baantje voor 2012 hebben we ook al gevonden dus.
2006quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:23 schreef Bayswater het volgende:
Vraag zal zeker al gesteld zijn maar waarom zit Lantinga er nooit in?
Godzijdank niet meer zeg. Lantinga is ook al om te kotsen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:23 schreef Bayswater het volgende:
Vraag zal zeker al gesteld zijn maar waarom zit Lantinga er nooit in?
Zie het, wel vreemd dat hij er daarna niet meer in zit. Populairste met Ekdom en Beelen lijkt mij.quote:
Ik denk eerder Veenstra.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:26 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zie het, wel vreemd dat hij er daarna niet meer in zit. Populairste met Ekdom en Beelen lijkt mij.
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:28 schreef Bayswater het volgende:
Kanaal 13 van Ziggo 24 uur per dag live overigens zie ik.
Jawel. iig de grote kabelmaatschappijenquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft niet iedereen tijdens SR 101TV gratis?
Lantinga had heel erg last van z'n gezondheid na die week, die week niet eten hakte er nogal in bij hem waardoor hij een half jaar later daar nog van aan het bijkomen was. Zal je wss nooit meer als bewoner van het huis tegenkomen...quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:26 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zie het, wel vreemd dat hij er daarna niet meer in zit. Populairste met Ekdom en Beelen lijkt mij.
Maar meestal alleen als je digitale tv hebt toch?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. iig de grote kabelmaatschappijen
Heb nl normaal KPN digitenne en vroeg me af of die dan ook gratis 101TV levert.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. iig de grote kabelmaatschappijen
Net zoals de rest van schoolgaand Nederland.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef DeLuna het volgende:
Goedendag.
Ik moet gewoon naar school tijdens deze week.
Bij zo ongeveer alle grote kabelboeren is 'ie komende week gratis te vinden:quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft niet iedereen tijdens SR 101TV gratis?
Digitenne heeft ook 101TV, kanaal 29quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb nl normaal KPN digitenne en vroeg me af of die dan ook gratis 101TV levert.
quote:
Hoi naat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Godzijdank niet meer zeg. Lantinga is ook al om te kotsen.
Wtf man.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Net zoals de rest van schoolgaand Nederland.
24/7 SR11 voor jou dus de komende week.quote:
Dat dacht ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Digitenne heeft ook 101TV, kanaal 29
Dat nog net niet, maar de afstandsbediening is vanaf morgen totaal overbodig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
24/7 SR11 voor jou dus de komende week.
Jammer genoeg heb ik nog te maken met 3 andere mensen in dit huisquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar de afstandsbediening is vanaf morgen totaal overbodig.
Hier ook!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar de afstandsbediening is vanaf morgen totaal overbodig.
Jij.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verder nog iets wat wel positief is?
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Teder de liefde bedrijven, terwijl we luisteren naar onze serieuze verzoekjes?
Ik met 1 die SR bijna net zo leuk vindt als ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik nog te maken met 3 andere mensen in dit huis
Ik moet gewoon naar school.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Overigens, deze SR zouden wij meeten. Ik kom vrijdag en zaterdag.
Maar nog belangrijker ik ben er dan ook en mij wil je natuurlijk niet missen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Overigens, deze SR zouden wij meeten. Ik kom vrijdag en zaterdag.
Ik moet ook gewoon naar school, daarom vrijdag en zaterdag...quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet gewoon naar school.Geen optie dus.
Je bent ook niet te missen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar nog belangrijker ik ben er dan ook en mij wil je natuurlijk niet missen.
Ik kan dus niet..quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon naar school, daarom vrijdag en zaterdag...
Ik ben een slanke adonis, ik snap deze opmerking niet.quote:
Een getinte huidskleur is voldoende.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een slanke adonis, ik snap deze opmerking niet.
Waar is het dan? Ik heb dat gemist. Of ik kan het me niet herinneren. Of het is nog niet gezegd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Johan Cruijf, volgend jaar dan maar weer heh
Oh op die manier.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een getinte huidskleur is voldoende.
Enschedequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar is het dan? Ik heb dat gemist. Of ik kan het me niet herinneren. Of het is nog niet gezegd.
Volgend jaar? Enschede dacht ik...quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar is het dan? Ik heb dat gemist. Of ik kan het me niet herinneren. Of het is nog niet gezegd.
Ik ook, alleen woensdag ben ik vrij....quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet gewoon naar school.Geen optie dus.
Ik heb toetsweekquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon naar school, daarom vrijdag en zaterdag...
Ik heb deze week voor het eerst geen aangepast rooster voor kerst, doorgaans had ik nog gewoon dat ik dagen kon uitslapen e.d., maar juist nu sr in de week voor kerst is...quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb toetsweekVoor het derde jaar op rij in de week van SR
We worden gewoon genaaid waar we bij staan. Wat een hell week wordt dit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb deze week voor het eerst geen aangepast rooster voor kerst, doorgaans had ik nog gewoon dat ik dagen kon uitslapen e.d., maar juist nu sr in de week voor kerst is...
Ik luister Elbow, welk nummer?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We worden gewoon genaaid waar we bij staan. Wat een hell week wordt dit.![]()
Dit nummer vind ik zo leuk trouwens.
Ik ook! Heb de afgelopen jaren steeds gewerkt tijdens SR. Maar aangezien ik mijn verlofberg kleiner moet zien te krijgen nu de week vrij.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef Mirjam het volgende:
ik heb deze hele week vrij genomen
voor het eerst
Ik ben net werkeloos, ook een oplossingquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef Mirjam het volgende:
ik heb deze hele week vrij genomen
voor het eerst
Mensen uit het vaste 3FM topic ergeren zich aan al die mensen die alleen tijdens SR er zijn. Daarom denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Paul het volgende:
Waarom is er een livetopic en een 3fm topic. Wat is het verschil?
Livetopic = betreffende de uitzendingquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Paul het volgende:
3fm=SRE, SR=3fm.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Paul het volgende:
Hier kunnen kneusjes als jij posten en daar wordt kwaliteit gepost.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Paul het volgende:
Maar waarom 2 reeksen/topics?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
3fm=SRE, SR=3fm.
dus voor nu de reesk even hier, daarna weer terug.
quote:
mensen vinden hun weg echt welquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om maar een 3FM-oneliner uit de kast te halen:
Omdat het kan!
Dat was dan ook niet de vraag.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
mensen vinden hun weg echt wel
En jij dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier kunnen kneusjes als jij posten en daar wordt kwaliteit gepost.
Kwaliteit posten?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik pas me aan en ga het allebei doen.
Mijn posts zijn immer kwaliteit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Kwaliteit posten?
Eerst zien, dan geloven
quote:
Volgens mij was jij voorgaande jaren de grootste overlastveroorzaker met je postdiareequote:Op zaterdag 17 december 2011 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn posts zijn immer kwaliteit.
Nee joh! Dat was ik niet!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij was jij voorgaande jaren de grootste overlastveroorzaker met je postdiaree
Ik dacht ook aan Dago inderdaad.quote:
De eerstequote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef dockx het volgende:
[ afbeelding ]
van shiznuts![]()
of
[ afbeelding ]
van LompeHork![]()
Als header zometeen het volgende deel?
quote:
Nice!quote:
Ik en porsche1 waren vorig jaar ook goed op dreefquote:
maar een top 1 notering wilde niet lukkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik en porsche1 waren vorig jaar ook goed op dreef
Swompquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
DeLunaquote:
haha nee net nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar een top 1 notering wilde niet lukken
Porsche1 ik mis hemquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik heb de UI nog steeds.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:01 schreef Swomp het volgende:
[..]
DeLunadas al weer een tijdje geleden!
[..]
Alleen jij kotst me uit hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind je het nu gek dat we jou uitkotsen?
Hé een beetje respect graag.quote:
Tss... amateurs, ik had er 1161 op één dag, Porsche1 maar 1147quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Strijden om wie er get minst een leven heeftquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tss... amateurs, ik had er 1161 op één dag, Porsche1 maar 1147
Klopt! Dat was ik dusquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Strijden om wie er get minst een leven heeft
Heksiequote:Op zondag 18 december 2011 00:39 schreef Toverheks het volgende:
een week slaaptekort wordt het vanaf zondag 3 uur als de streams aanfloepen, ik zeg gesjellig
Postaantallen bespreek je maar eldersquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tss... amateurs, ik had er 1161 op één dag, Porsche1 maar 1147
Je moet niet zo zeurenquote:
D`tjequote:
Komt die snol echt slapen?quote:Op zondag 18 december 2011 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
D`tjeja ik ben er weer bij he SR echt een week genieten en Britt komt slapen hoop dat ze het een nacht volhoud net als ik hahahaa
In Zweden zijn ze al klaar...quote:Op zondag 18 december 2011 03:24 schreef lubje25 het volgende:
In België zijn ze al begonnen, ik kijk zolang daar wel ff
Hahaquote:Op zondag 18 december 2011 11:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga dit de hele week weer volgen![]()
Misschien dat ik van de week nog 'even' langs ga. Dat moet er na al die jaren toch echt eens van gaan komen
Woensdag is kindermiddagquote:Op zondag 18 december 2011 10:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog even een dagje uitkiezen waarop ik deze week eens langs ga! Vandaag kan ik helaas niet (geen Snow Patrol dus....!) Zijn er deze week nog speciale middagen/avonden ingepland rondom dat Glazen huis, of waar ik dat kan lezen?
De slaapgasten stelden vorig jaar ook weinig voor. Maar ik blijf goede hoop houden. Alhoewel ze Britt wat mij betreft zonder microfoon of camera in de buurt buiten op een stretcher mogen laten zitten.quote:Op zondag 18 december 2011 11:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ze hadden het dit jaar beter zonder slaapgasten kunnen doen (WaylonJan Kooijman
![]()
Britt
![]()
![]()
)
Het is te hopen dat die Britt idd zoveel mogelijk haar muil houdt. Die andere 2 zitten er dan weer voornamelijk om zelf aandacht te krijgen.quote:Op zondag 18 december 2011 11:54 schreef Cee het volgende:
[..]
De slaapgasten stelden vorig jaar ook weinig voor. Maar ik blijf goede hoop houden. Alhoewel ze Britt wat mij betreft zonder microfoon of camera in de buurt buiten op een stretcher mogen laten zitten.
Britt is nog dommer dan een paard.quote:Op zondag 18 december 2011 12:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het is te hopen dat die Britt idd zoveel mogelijk haar muil houdt. Die andere 2 zitten er dan weer voornamelijk om zelf aandacht te krijgen.
Het is al duizend keer gezegd.quote:Op zondag 18 december 2011 12:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe laat, vind je dat zo'n rare vraag jongetje?
dan zal het zo wel aankomen hier.quote:Op zondag 18 december 2011 12:13 schreef StephanL het volgende:
Hagel op komst naar Leiden
Het hagelt nu flink in Katwijk, hoop dat het glazen huis heel blijft. Straten zijn na een minuut hagel al wit in Katwijk
Ik verwacht van wel, tenzij het er net langs gaat.quote:Op zondag 18 december 2011 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan zal het zo wel aankomen hier.
Ja, Het hagelt hier nuquote:Op zondag 18 december 2011 12:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel, tenzij het er net langs gaat.
Ja ik weet het. Het viel eerst mee, toen begon het harder te hagelen. Inmiddels alweer voorbij hier. Klein hagelbuitjequote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:00 schreef byah het volgende:
In mijn stad, denk dat ik wel even ga kijken komende week.
Dit is de laatste vandaag hier (10 kilometer van Leiden). Dadelijk ff naar de kerstmarkt hier met een amusetocht van alle restaurants met een deel van de opbrengst die naar Serious Request gaat.quote:Op zondag 18 december 2011 12:32 schreef StephanL het volgende:
lekkere buien weer. Beter neemt het wel af vanavond
Fonsquote:Op zondag 18 december 2011 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ArnieLang niet gezien gast. Gaan we nog Fons de Baksteen dopen?
Ik kan wel effe gaan, Hoef 10 minuten e fietsenquote:Op zondag 18 december 2011 12:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
FonsEcht wel, iemand moet gewoon een baksteen door het glazen huis goiirn
Ze moeten SR eens in Den Bosch houden, ben ik ook eens blij met dit kutweer.quote:Op zondag 18 december 2011 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan wel effe gaan, Hoef 10 minuten e fietsen
Pff, idd zegquote:Op zondag 18 december 2011 11:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ze hadden het dit jaar beter zonder slaapgasten kunnen doen (WaylonJan Kooijman
![]()
Britt
![]()
![]()
)
We knowquote:Op zondag 18 december 2011 13:13 schreef Swomp het volgende:
Fons de baksteen gaat hem dit jaar weer niet worden denk ik
Dat vinden de diehards niet zo fijn.quote:Op zondag 18 december 2011 13:15 schreef rubbereend het volgende:
Is het misschien een ideetje om één live topic te gaan voeren nu de 3FM reeks, normaal gesproken de 3fm live reeks, hierheen is gekomen? Dan zou hier een slotje op gaan.
Gewoon doen ja.quote:Op zondag 18 december 2011 13:15 schreef rubbereend het volgende:
Is het misschien een ideetje om één live topic te gaan voeren nu de 3FM reeks, normaal gesproken de 3fm live reeks, hierheen is gekomen? Dan zou hier een slotje op gaan.
tijdens SR is het sowieso altijd druk met meer users in die reeks. En voor het overzicht is het gewoon makkelijker. Anders hebben we dadelijk 5 live reeksen lopenquote:Op zondag 18 december 2011 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vinden de diehards niet zo fijn.
quote:Op zondag 18 december 2011 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
er gaan problemen komen hoor als je dat doet.
zoek het maar uit. Ik ga nu lekker een ovenschotel etenquote:Op zondag 18 december 2011 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijdens SR is het sowieso altijd druk met meer users in die reeks. En voor het overzicht is het gewoon makkelijker. Anders hebben we dadelijk 5 live reeksen lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |