In Zweden zijn ze al klaar...quote:Op zondag 18 december 2011 03:24 schreef lubje25 het volgende:
In België zijn ze al begonnen, ik kijk zolang daar wel ff
Hahaquote:Op zondag 18 december 2011 11:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga dit de hele week weer volgen![]()
Misschien dat ik van de week nog 'even' langs ga. Dat moet er na al die jaren toch echt eens van gaan komen
Woensdag is kindermiddagquote:Op zondag 18 december 2011 10:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog even een dagje uitkiezen waarop ik deze week eens langs ga! Vandaag kan ik helaas niet (geen Snow Patrol dus....!) Zijn er deze week nog speciale middagen/avonden ingepland rondom dat Glazen huis, of waar ik dat kan lezen?
De slaapgasten stelden vorig jaar ook weinig voor. Maar ik blijf goede hoop houden. Alhoewel ze Britt wat mij betreft zonder microfoon of camera in de buurt buiten op een stretcher mogen laten zitten.quote:Op zondag 18 december 2011 11:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ze hadden het dit jaar beter zonder slaapgasten kunnen doen (WaylonJan Kooijman
![]()
Britt
![]()
![]()
)
Het is te hopen dat die Britt idd zoveel mogelijk haar muil houdt. Die andere 2 zitten er dan weer voornamelijk om zelf aandacht te krijgen.quote:Op zondag 18 december 2011 11:54 schreef Cee het volgende:
[..]
De slaapgasten stelden vorig jaar ook weinig voor. Maar ik blijf goede hoop houden. Alhoewel ze Britt wat mij betreft zonder microfoon of camera in de buurt buiten op een stretcher mogen laten zitten.
Britt is nog dommer dan een paard.quote:Op zondag 18 december 2011 12:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het is te hopen dat die Britt idd zoveel mogelijk haar muil houdt. Die andere 2 zitten er dan weer voornamelijk om zelf aandacht te krijgen.
Het is al duizend keer gezegd.quote:Op zondag 18 december 2011 12:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe laat, vind je dat zo'n rare vraag jongetje?
dan zal het zo wel aankomen hier.quote:Op zondag 18 december 2011 12:13 schreef StephanL het volgende:
Hagel op komst naar Leiden
Het hagelt nu flink in Katwijk, hoop dat het glazen huis heel blijft. Straten zijn na een minuut hagel al wit in Katwijk
Ik verwacht van wel, tenzij het er net langs gaat.quote:Op zondag 18 december 2011 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan zal het zo wel aankomen hier.
Ja, Het hagelt hier nuquote:Op zondag 18 december 2011 12:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel, tenzij het er net langs gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |