Maar nog belangrijker ik ben er dan ook en mij wil je natuurlijk niet missen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Overigens, deze SR zouden wij meeten. Ik kom vrijdag en zaterdag.
Ik moet ook gewoon naar school, daarom vrijdag en zaterdag...quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet gewoon naar school.Geen optie dus.
Je bent ook niet te missen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar nog belangrijker ik ben er dan ook en mij wil je natuurlijk niet missen.
Ik kan dus niet..quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon naar school, daarom vrijdag en zaterdag...
Ik ben een slanke adonis, ik snap deze opmerking niet.quote:
Een getinte huidskleur is voldoende.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een slanke adonis, ik snap deze opmerking niet.
Waar is het dan? Ik heb dat gemist. Of ik kan het me niet herinneren. Of het is nog niet gezegd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Johan Cruijf, volgend jaar dan maar weer heh
Oh op die manier.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een getinte huidskleur is voldoende.
Enschedequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar is het dan? Ik heb dat gemist. Of ik kan het me niet herinneren. Of het is nog niet gezegd.
Volgend jaar? Enschede dacht ik...quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar is het dan? Ik heb dat gemist. Of ik kan het me niet herinneren. Of het is nog niet gezegd.
Ik ook, alleen woensdag ben ik vrij....quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet gewoon naar school.Geen optie dus.
Ik heb toetsweekquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon naar school, daarom vrijdag en zaterdag...
Ik heb deze week voor het eerst geen aangepast rooster voor kerst, doorgaans had ik nog gewoon dat ik dagen kon uitslapen e.d., maar juist nu sr in de week voor kerst is...quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb toetsweekVoor het derde jaar op rij in de week van SR
We worden gewoon genaaid waar we bij staan. Wat een hell week wordt dit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb deze week voor het eerst geen aangepast rooster voor kerst, doorgaans had ik nog gewoon dat ik dagen kon uitslapen e.d., maar juist nu sr in de week voor kerst is...
Ik luister Elbow, welk nummer?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We worden gewoon genaaid waar we bij staan. Wat een hell week wordt dit.![]()
Dit nummer vind ik zo leuk trouwens.
Ik ook! Heb de afgelopen jaren steeds gewerkt tijdens SR. Maar aangezien ik mijn verlofberg kleiner moet zien te krijgen nu de week vrij.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef Mirjam het volgende:
ik heb deze hele week vrij genomen
voor het eerst
Ik ben net werkeloos, ook een oplossingquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef Mirjam het volgende:
ik heb deze hele week vrij genomen
voor het eerst
Mensen uit het vaste 3FM topic ergeren zich aan al die mensen die alleen tijdens SR er zijn. Daarom denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Paul het volgende:
Waarom is er een livetopic en een 3fm topic. Wat is het verschil?
Livetopic = betreffende de uitzendingquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Paul het volgende:
3fm=SRE, SR=3fm.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Paul het volgende:
Hier kunnen kneusjes als jij posten en daar wordt kwaliteit gepost.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Paul het volgende:
Maar waarom 2 reeksen/topics?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
3fm=SRE, SR=3fm.
dus voor nu de reesk even hier, daarna weer terug.
quote:
mensen vinden hun weg echt welquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om maar een 3FM-oneliner uit de kast te halen:
Omdat het kan!
Dat was dan ook niet de vraag.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
mensen vinden hun weg echt wel
En jij dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier kunnen kneusjes als jij posten en daar wordt kwaliteit gepost.
Kwaliteit posten?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik pas me aan en ga het allebei doen.
Mijn posts zijn immer kwaliteit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Kwaliteit posten?
Eerst zien, dan geloven
quote:
Volgens mij was jij voorgaande jaren de grootste overlastveroorzaker met je postdiareequote:Op zaterdag 17 december 2011 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn posts zijn immer kwaliteit.
Nee joh! Dat was ik niet!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij was jij voorgaande jaren de grootste overlastveroorzaker met je postdiaree
Ik dacht ook aan Dago inderdaad.quote:
De eerstequote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef dockx het volgende:
[ afbeelding ]
van shiznuts![]()
of
[ afbeelding ]
van LompeHork![]()
Als header zometeen het volgende deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |