en we hebben de beestenmarkt ingepakt, urban knitting voor het glazen huisquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:43 schreef dockx het volgende:
[..]![]()
Zeer nice..
Begint meer en meer te kriebelen.![]()
Hehe, zullen ze blij mee wezen..quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en we hebben de beestenmarkt ingepakt, urban knitting voor het glazen huis
Ohh, dat is nog tof ook..quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, zijn ze
we mochten hun hoogwerker lenen
We als in Fok?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, zijn ze
we mochten hun hoogwerker lenen
Dank.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:07 schreef dockx het volgende:
Schema van morgen voordat de deur dichtgaat:
14.00 uur -18.00 uur: de Radioshow van Bart.
live uit het Glazen huis in Leiden
18.00 uur tot 20.00 uur: Paul warmt je op
vanuit het Glazen Huis.
20.00 uur: De DJ's druppelen het huis binnen
ze nemen de laatste teug frisse lucht.
21.00 uur : Gary Lightbody van Snow Patrol sluit het Glazen Huis
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:07 schreef dockx het volgende:
Schema van morgen voordat de deur dichtgaat:
14.00 uur -18.00 uur: de Radioshow van Bart.
live uit het Glazen huis in Leiden
18.00 uur tot 20.00 uur: Paul warmt je op
vanuit het Glazen Huis.
20.00 uur: De DJ's druppelen het huis binnen
ze nemen de laatste teug frisse lucht.
21.00 uur : Gary Lightbody van Snow Patrol sluit het Glazen Huis
Ze moet ook haar huis verkopen ver onder taxatiewaardequote:Op zaterdag 17 december 2011 17:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Verbaasd me wel dat er zo ontzettend veel awards van Anouk op de veiling site staan dit jaar. Toch zeker minstens 10 aparte veilingen voor verschillende prijzen? Zolder opruiming?![]()
In ieder geval, misschien ga ik er dit jaartje ook weer eens langs!
Kan je tijdens nachtdienst niet luisteren dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:50 schreef Rainesz het volgende:
Zo meld me ook even.
Helaas in de week van SR11 nachtdienst. Nu maar eens de dagshifts volgen dan.
Officieel wil de baas dat niet hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je tijdens nachtdienst niet luisteren dan?
Gelukkig ben ik nog vrij veel vrij komende weekquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:22 schreef LDS het volgende:
Jammer dat het dit jaar niet in de kerstvakantie ishet was altijd zo leuk om te kijken als er geen fuck op TV was.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:17 schreef Piles het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=17
Ik ga 'm misschien nog wat aanpassen, maar voorlopig ben ik er klaar voor. Veel postplezier allen
Goan we weerquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:02 schreef Dagoduck het volgende:
Geen Goatse posten? wat is dat nu!
[ afbeelding ]
Anthem bedoel je. Wel, Bouncer is denk ik te oud, maar wel de leukste van alle opties die ik voorbij zie komen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:48 schreef iBenny het volgende:
Is er al een soort van bekend welk nummer de nieuwe Theme zou kunnen worden(dus niet de ilse)?
Mwah totale verrassing altijd, het enige wat ik nog zou kunnen verzinnen is Studio Killers - Ode To The Bouncer maar is denk ik iets te vroeg gekomen daarvoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:48 schreef iBenny het volgende:
Is er al een soort van bekend welk nummer de nieuwe Theme zou kunnen worden(dus niet de ilse)?
Erg gelachenquote:
Vorig jaar had je het van te voren al kunnen invullen wat het zou worden. Dit jaar heb ik niet echt van te voren geluisterd, dus misschien dat ik iets had gemist ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah totale verrassing altijd, het enige wat ik nog zou kunnen verzinnen is Studio Killers - Ode To The Bouncer maar is denk ik iets te vroeg gekomen daarvoor.
Idem. Ik heb met een grote glimlach zitten kijken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Erg gelachenKwam weer helemaal in de sfeer haha.
Reportage was enorm heftig.. Weet je gelijk waar ze het voor doen zeg
Guus en Gersquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:13 schreef Lutte het volgende:
Anthem zal het niet worden, maar ik denk dat Gers Pardoel ook tot bloedende oren aan toe aangevraagd zal worden.
IK NEEM JE MEEEEEEquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:13 schreef Lutte het volgende:
Anthem zal het niet worden, maar ik denk dat Gers Pardoel ook tot bloedende oren aan toe aangevraagd zal worden.
Vooral de klusjesmannen, 'bent u hier gescand', 'Sinterklaas, wie scant hem niet?', ik vond het leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem. Ik heb met een grote glimlach zitten kijken.
Maar ook met een brok in mijn keel bij de repo door Eric.
Waar word jij niet depri van...quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
Ik haat Ik Neem Je Mee.
Word er altijd depri van.
Terecht dus dat men hem "het geweten van 3FM" noemt. Een betere persoon hadden ze niet binnen 3FM kunnen vinden voor die reportages.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
Precies... Erg knap van hem ook, je krijgt zo veel ellende mee en je kunt op dat moment gewoon niks anders doen dan luisteren.
Niks behalve van Gers Pardoel - Ik Neem Je Meequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar word jij niet depri van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |